Salt la continut


Fotografie
- - - - -

FREEZONE 10


  • Topic inchis Acest topic e inchis
2883 replies to this topic

#1451 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 10 iulie 2012 - 08:57

Imagine amplasata


hahahahaha...
si shawarma la fel se prepara...

Aceasta postare a fost editata de ska: 10 iulie 2012 - 08:58

  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#1452 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 10 iulie 2012 - 03:44

Imagine amplasata
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#1453 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 10 iulie 2012 - 08:12

toti sunt docenti cind vine vorba de dat cu parerea privitor la copii altora,sa vad ce vor deveni copii vostri,ca la facut sunteti primii....
  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#1454 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 13 iulie 2012 - 09:30


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#1455 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 14 iulie 2012 - 10:46


  • 0

#1456 lexus

    mecanic slefuitor/lustruitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.781 Mesaje:
Inregistrat: 16-decembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Seat
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.6b

Scris 16 iulie 2012 - 09:24

Jon Lord a murit...

http://jonlord.org/
  • 0
Imagine amplasata

#1457 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 17 iulie 2012 - 12:19

:( :( :(
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#1458 Monitor_R

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.438 Mesaje:
Inregistrat: 16-septembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsubishi
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.0 DI-D

Scris 17 iulie 2012 - 11:24

Imagine amplasata


Pentru cine ramane in WE in Bukale, sa nu uitati de showul aviatic...si sa faca poze sa le uploadeze pe-acilea... :)

Deja au inceput repetitiile si-mi bazaie pe deasupra biroului!
  • 0

#1459 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 18 iulie 2012 - 07:48

Obligativitatea deţinerii unui etilotest

Începând cu data de 1 iulie 2012, toţi conducătorii auto În Franţa sunt obligaţi să posede un aparat pentru verificarea alcoolemiei - ethylotest. Sunt exceptaţi de la această obligaţie conducătorii vehiculelor cu motor cu 2 sau 3 roţi, având o capacitate cilindrică ce nu depăşeşte 50 cm³.
Aparatul trebuie să respecte condiţiile de valabilitate prevăzute de fabricant: data expirării şi certificarea conformităţii cu normele legale. Există două tipuri de aparate: etilotest chimic şi etilotest electronic. În general costul etilotestului chimic este de 1-2 euro, iar cel al etilotestului electronic depăşeşte 100 euro. Aceste dispozitive se pot achiziţiona atât din hipermarketuri, cât şi din magazinele de cartier. În cazul utilizării dispoztivului chimic, este preferabil să se achiziţioneze două aparate.
Începând cu data de 1 noiembrie 2012, lipsa acestui dispozitiv va fi sancţionată cu o amendă de 11 euro În cazul unui control rutier. Dispozitivul indică prezenţa alcoolului În aerul expirat. Este interzisă conducerea autovehiculelor când valoarea acestui indicator depăşeşte 0,25 mg/l.

:lol: :lol: :lol:


  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#1460 Maxy

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.002 Mesaje:
Inregistrat: 09-mai 02
  • Location:wild wild south
  • Marca:Volvo
  • Model:S40 T5 R
  • Motorizare:2.5T 2XX

Scris 18 iulie 2012 - 01:40

Am auzit ca Relu vrea sa revina la Subaru:

http://www.ebay.co.u...R-/160841869405
  • 0

#1461 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 18 iulie 2012 - 03:38

Vai mama lor ...... Tu credeai ca numa la noi exista cocalari ???
  • 0

#1462 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 18 iulie 2012 - 04:05

hai mah, ca a facut un mix bun.
a vrut sa-i dea un aer premium conservei aleia de scrapbaru :lol:
audi + bmw.
ceva de la merc n-are? :lol:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#1463 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 18 iulie 2012 - 06:00

Vai de creeru lui plin de kakat .....
Chiar asa, ai macar idee ce loc a ocupat masina asta in istoria auto ??

Imagine amplasata
  • 0

#1464 Monitor_R

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.438 Mesaje:
Inregistrat: 16-septembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsubishi
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.0 DI-D

Scris 18 iulie 2012 - 06:30

Completare: Si sa nu aud numarul 4 ca asa scrie pe ea! :P
  • 0

#1465 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 18 iulie 2012 - 07:19

Bah, iti zic io : e de KAKAT, ca nu-i TEDEI !! :lol:
  • 0

#1466 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 18 iulie 2012 - 10:28

da mah da, am auzit de 22b...

In 1998, Subaru of Japan produced a widebody, coupe WRX STI called the "22B STI" produced between March and August 1998. The 22B was used to commemorate both Subaru's 40th anniversary as well as the third consecutive manufacturer's title for Subaru in the FIA World Rally Championship. On the release of the sales, all 400 Japanese units sold out from 30 minutes to 48 hours, depending on the report.[2] Another 24 were produced for export markets—16 for the UK, along with another 5 for Australia, and 3 prototypes. The 16 cars imported to the UK were modified by Prodrive, with longer gear ratios, and UK specification lights. Because 50 22Bs had already been imported privately into the UK, Subaru had to wait until 1999 to register the 16 officially imported cars under the VCA's Single Vehicle Approval scheme.
The 22B had the EJ22 engine (note, the internal Subaru material states the closed-deck block comes from a V3 EJ20G). This means the displacement was increased from 1,994 cc to 2,212 cc. It produced 280 PS (210 kW; 280 hp). This car was given a unique color of blue and had fender flared widebody taken from the Peter Stevens designed WRC car, thus widening the width by 80 mm (3.15 inches). The car has a unique hood, front and rear fenders, a WRC-inspired front bumper and a unique adjustable rear wing. During assembly, a WRX Type R chassis was taken off the line. The fenders were replaced with the 22B STI fenders. The suspension is provided by Bilstein, while the brakes were Brembo manufactured painted red. The wheels were increased in size from the standard WRX Type R STI from 16- to 17-inches and the clutch was upgraded to a sintered twin clutch with a ceramic disk. The origin of the name 22B has often been debated. Many assume 22 referred to the 2.2 liter displacement and the B was for the Bilstein suspension. This would correlate with the idea that Subaru sells a Legacy Spec B, where the B represents the Bilstein suspension. The car's curb weight is 1,270 kilograms (2,800 lb).
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#1467 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 18 iulie 2012 - 10:52

Mda, tre' sa fi fost de belea masinuta aia.
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#1468 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 19 iulie 2012 - 09:16

Imagine amplasata
  • 0

#1469 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 20 iulie 2012 - 12:38

Audi ? BMW ? Oare ce o fi ?
  • 0

#1470 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 20 iulie 2012 - 05:37

Si cand te gandesti ca e doar cateva posturi mai sus ......
http://www.garajul.r...post__p__505524
  • 0

#1471 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 20 iulie 2012 - 01:19

in cat timp pot ajunge cu masina la Oltenita?
cum este traficul dimineata si seara?
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#1472 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 20 iulie 2012 - 01:32

Vrei sa te muti si tu la tara?
  • 0

#1473 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 20 iulie 2012 - 01:36

trebuie sa fac cateva drumuri pana acolo si nu cunosc traseul....
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#1474 lexus

    mecanic slefuitor/lustruitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.781 Mesaje:
Inregistrat: 16-decembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Seat
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.6b

Scris 20 iulie 2012 - 09:46

Nea Marin Miliardar

Domnul "Popescu" e un personaj cum rar mai intalnesti. E foarte vorbaret, deschis si sincer. Are cam 65 de ani, e slab mort si masoara cam 1.65 Locuieste undeva in nordul tarii, in Moldova. Cand vorbeste nu intelegi nimic din ce spune, efectiv trebuie sa te chinui sa prinzi esenta vorbelor lui; o amestecatura de cuvinte. Hainele pe care le poarta sunt cu 2 numere mai mari, asta pe langa faptul ca sunt model 1965. Are foarte multe puncte in comun cu personaul din "Nea Marin Miliardar" Pur si simplu iti sare in ochi pe strada.

Domnul "Popescu" a venit astazi la noi la societate sa cumpere o clapa cu aranjor, asa cum ne-a promis, de sfantul ILIE. El mai are o clapa cu aranjor cumparata de unde lucrez, a mai venit cu ea in service in ultimul an de 2 ori. Domnul "Popescu" e atat de sincer incat ar putea fi extraordinar de usor caracterizat ca o gura sparta.

Clapa cu aranjor pe care a cumparat-o el nu e cea mai ieftina, din contra e top of the line; 13900 RON. Toti colegii mei deja stiau unde locuieste, ca e profesor de religie, canta din placere si mai canta si pe la evenimente pe la el la tara. Mai stiau ca s-a imprumutat de bani la sora-sa si ca mai are alte doua surori de unde de asemenea, s-a imprumutat de bani. La ce ii trebuie lui cel mai tare aranjor de pe piata, doar el stie.

Cand am ajuns la serviciu, Nea Popescu tocmai lega cu o sfoara de jur imprejur cutia clapei, care e o cutie voluminoasa si grea (20 Kile). Ce e drept a avut cum sa se gandeasca la modalitatea de a o cara, deoarece a plecat azi noapte la 12 din Barlad, cu trenul. Pana la Barlad a venit cu masina, mai departe i-a fost frica sa conduca. In orice caz, a venit cu una dintre surorile lui, asa ca avea cine sa il ajute. L-am vazut cum se chinuie cu clapa si mi-am zis ca astia nu o sa poata cara nici macar 50 de metri de ea.

I-am sugerat un taxi, dar mi-a zis ca ultima oara i-au luat 40 de lei de la gara si ca si-a luat teapa, asa ca acum s-a pregatit cu bilete de tramvai, ca stie drumul pana la gara si ca sora-sa il ajuta. M-am gandit ce m-am gandit si am zis ca astia nici macar nu ajung la gara, in plus ca obiectul e foarte scump. Cine stie cine ii praduieste pe drum, mai ales cum Nea Popescu e gura sparta, se imprieteneste cu toti si le povesteste tuturor cat a costat clapa. Asadar, am iesit cu un coleg repede dupa ei sa ii ducem pana la gara, macar sa ne asiguram ca ajunge omul cu clapa la tren.

Bineinteles ca in cele 2 minute scurse Marin nu parcursese decat vro 20 de metri si sfoara deja se desfacuse. I-am urcat cu tot cu clapa intr-o masina, si colegul dus cu ei a fost. Intre timp, urc sa vaporizez cu colegii la o cafea si sa mai povestim de Nea Marin.

Eu: La 13900 de ron macar un ride pana la gara bonus sa-i acordam, cine stie cum il fura careva pana acolo.
Coleg: Pai a dat 14800 de ron pe clapa
Eu: Cum, nu i s-a acordat reducerea de 200 de EUR Standard?
Coleg: Pai colegii de la vanzari au intarziat, tu ai intarziat, iar factura i-a facut-o contabilul, care nu stia de reducere...
Eu: Da-mi telefonul lui Nea Marin
Coleg: N'are
Eu: Nici fix, nimic. Sora-sa?
Coleg: N-au....

Eh si asa l-am sunat eu pe colegul din duba, si l-am rugat sa-l paseze pe nea Marin la telefon.
I-am spus ca are 3 variante, ca ii pot trimite banii prin curier sau ca ii pot trimite de banii astia, tot prin curier o extensie de memorie pentru clapa. Ne-a Marin mi-a spus ca o lasa pe sora-sa la gara cu clapa si ca vine el repede la birou sa ia banii. I-am explicat ca la gara sunt numai vagabonzi, ca nu are timp sa vina si sa ajunga la gara inapoi in timp util si i-am spus ca ma astepte in sala de asteptare, unde e paza cu sora-sa si cu clapa, ca ajung eu la ei in 20 de minute cu banii cash. I-am mai explicat sa nu se bage cu nimeni in seama, sa evite orice discutie si in special SA EVITE TAXIMENTRISTII de acolo!

Plec de la birou, ajung in 15 minute la gara, parchez intr-o fuga si dau sa alerg inspre sala de asteptare! Dar surpriza! Nea Marin, impreuna cu sora-sa si cu clapa erau la intrarea din gara si stateau de vorba cu toti taximetristii pirati. Taximetristii pirati deja stiau cine sunt, unde lucrez, ce a cumparat, cat a costat si care e scopul vizitelei mele. Mi-am pus mainile in cap!

L-am tras pe Nea Marin, pe sora-sa si pe clapa 10 metri mai intr-o parte. I-am certat, Nea Marin insista ca sunt baieti de treaba, ca sunt cuminti. I-am spus ca majoritatea sunt niste hoti si l-am rugat sa-mi semneze factura de retur, dispozitia de plata, factura noua si ma pregateam sa il duc in sala de asptetare sa ii dau restul, deoarece locul nu era potrivit sa scot 850 de RON cand....

-Baaa cine faci tu ba hoti? Baaa, io sunt aicea de 30 de ani, ma cunoaste garda, ma cunoaste toti!

Cum probabil ca le luasem prada de sub ochi, iar intre timp s-au strans inca vro 5 in jurul meu, evident cunosteau cine sunt si care e scopul vizitei si au inceput sa ma ameninte. Cum eu eram nervos le-am arata grupul de polisti care era la 20 de metri distanta si i-am intrebat care dintre ei vrea sa mearga la sectie.

In cele 10-15 secunde trecute eu eram atent la taximentristi si cand m-am intors sa-l iau de brat pe nea marin sa ne mergem in alta parte sa ii pot da banii, ia-l de unde nu e; Nea Marin se evaporase.

Urmatoarea ora mi-am petrecut-o in gara perpedes cautandu-l pe Nea Marin, pe sora-sa sau pe clapa. De negasit. Am verificat salile de asteptare, am verificat casa de bilete, am verificat toaleta, am verificat iesirile, am verificat peroanele. Din rau un mai rau!

Intr-un final i-am zarit pe peron, mancand din doi hot dogi. Asteptau trenul care tocmai sosea pe peron.

Nea Marin: Pai cand am vazut ca se strang atatia taximetristi, noi am plecat. Am si uitat de bani.
Sora-sa: Eu chiar am zis? Ce facem? Il lasam pe baiat singur? Dar am zis ca te descurci, ca esti din bucuresti si stii pe cine sa suni.
Eu: Ia domne banii d-aici, sa te vad urcat in tren, acum. Telefon mobil de ce n-ai, cand iti cumperi?
Nea Marin: Pai s-a stricat cand plouat.
Sora-sa: Da, cand eram in gradina ne-a prins ploaia.
Nea Marin: Dar am zis ca trebuie sa-mi iau acum
Sora-sa: Noi eram in gradina plantam rosii si a venit ploaia dintr-o data
Nea Marin: Nu stii cand ploua, era un telefon cu cartela.

I-am urcat in tren, mi-am luat la revedere, i-am rugat sa isi tina gura inchisa si m-am carat.

S-am incalecat pe sa, si v-am spus povestea asa.

Aceasta postare a fost editata de lexus: 20 iulie 2012 - 09:53

  • 0
Imagine amplasata

#1475 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 20 iulie 2012 - 10:32

G E N I A L! :lol: Personaj de film, nu altceva.
  • 0




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi