vand Mitsubishi Pajero 4x4 diesel
Started by greierasul, Mar 21 2012 02:40 PM
11 replies to this topic
#1
Posted 21 March 2012 - 02:40 PM
Vand gip Mitsubishi Pajero 3.2L diesel , 4x4 in 3 usi. Masina are circa 40.000 km reali, fara niciun defect pana acum. An fabricatie 07.2007. Masina nu va avea nevoie niciodata de plata taxei de revanzare. Masina nu a avut decat 2..3 iesiri la iarba verde pentru a vedea cum functioneaza sistemele complexe de tractiune integrala, asadar uzura fizica este aproape inexistenta. Bonus ofer anvelope de iarna noi Bridgestone Blizzak DM-V1 de inalta performanta care au costat peste 1.000 euro. Pretul este de 19.300 euro discutabil. Discount-ul pe care il ofer tine foarte mult de cat de mult isi doreste masina viitorul proprietar. Tel: 0722.503.773
Date tehnice ale masinii:
- 3200 cc , 160 CP , 380Nm , motor supradimensionat care exceleaza la fiabilitate, util mai ales in regimuri grele de offroad.
- 2 acumulatori electrici in loc de unul singur cat intalnim pe masinile comune.
- tractiune 4x4 cu modurile de functionare: 2WD-tractiune spate consum redus, 4H- tractiune 4x4 dinamica ce favorizeaza tinuta de drum la viteze de croaziera, 4HLc- tractiune 4x4 cu blocarea diferentialului central , 4LLc - intra in circuitul transmisiei si reductorul.
- suplimentar fata de modurile de tractiune integrala descrise mai sus mai exista la nevoie si blocarea diferentialului puntii spate.
- decuplarea de la buton a ESP-ului pentru o tractiune cat mai aproape de cea pura mecanica, fara interventia electronicii.
- ultima frontiera in materie de tractiune 4x4 se atinge la final , cand toate modurile descrise mai sus sunt activate si din nou suplimentul suplimentarului intra in functiune, adica iese si ABS-ul din modul clasic de functionare si intra intr-un mod suplimentar care blocheaza usor rotile fata simuland functionarea unui diferential blocabil si pe puntea fata.
- consum : extraurban 7...8 litri , urban 10...11 litri , mixt 9 litri.
Dotari optionale disponibile pe masina:
- climatizare automata cu aer conditionat
- piele naturala scaune
- incalzire in scaune
- scaun reglabil electric
- suport lombar scaun
- oglinda electrocromatoca
- volan multifunctional cu butoane imbracat in piele naturala
- cruise control
- faruri Xenon
- reglaj automat inaltime faruri
- spalator electric de faruri
- faruri ceata
- oglinzi incalzite electric, reglabile electric si rabatabile electric.
- lampa semnal inglobata in oglinzi
- vosea metalizata
- brate amarare portbagaj + vopsite in culoarea caroseiei
- deportant aer la usa spate
- lumini de ambianta la picioare.
- radio cu cd changer 6 discuri
- busola
- computer de bord
- inchidere centralizata din telecomanda cu alarma
- jante aliaj de 18'
- anvelope all-season
Date tehnice ale masinii:
- 3200 cc , 160 CP , 380Nm , motor supradimensionat care exceleaza la fiabilitate, util mai ales in regimuri grele de offroad.
- 2 acumulatori electrici in loc de unul singur cat intalnim pe masinile comune.
- tractiune 4x4 cu modurile de functionare: 2WD-tractiune spate consum redus, 4H- tractiune 4x4 dinamica ce favorizeaza tinuta de drum la viteze de croaziera, 4HLc- tractiune 4x4 cu blocarea diferentialului central , 4LLc - intra in circuitul transmisiei si reductorul.
- suplimentar fata de modurile de tractiune integrala descrise mai sus mai exista la nevoie si blocarea diferentialului puntii spate.
- decuplarea de la buton a ESP-ului pentru o tractiune cat mai aproape de cea pura mecanica, fara interventia electronicii.
- ultima frontiera in materie de tractiune 4x4 se atinge la final , cand toate modurile descrise mai sus sunt activate si din nou suplimentul suplimentarului intra in functiune, adica iese si ABS-ul din modul clasic de functionare si intra intr-un mod suplimentar care blocheaza usor rotile fata simuland functionarea unui diferential blocabil si pe puntea fata.
- consum : extraurban 7...8 litri , urban 10...11 litri , mixt 9 litri.
Dotari optionale disponibile pe masina:
- climatizare automata cu aer conditionat
- piele naturala scaune
- incalzire in scaune
- scaun reglabil electric
- suport lombar scaun
- oglinda electrocromatoca
- volan multifunctional cu butoane imbracat in piele naturala
- cruise control
- faruri Xenon
- reglaj automat inaltime faruri
- spalator electric de faruri
- faruri ceata
- oglinzi incalzite electric, reglabile electric si rabatabile electric.
- lampa semnal inglobata in oglinzi
- vosea metalizata
- brate amarare portbagaj + vopsite in culoarea caroseiei
- deportant aer la usa spate
- lumini de ambianta la picioare.
- radio cu cd changer 6 discuri
- busola
- computer de bord
- inchidere centralizata din telecomanda cu alarma
- jante aliaj de 18'
- anvelope all-season
#2
Posted 21 March 2012 - 09:24 PM
Chiar e uzat volanul in partea de jos cum se vede in pozele 5 si 6? Sau e murdarie, ceva?
Nu zic ca n'ar fi reali cei 40k km, insa cine va vedea volanul asa (in cazul in care chiar e uzata pielea) se va duce imediat cu gandul la mult mai multi km
Nu zic ca n'ar fi reali cei 40k km, insa cine va vedea volanul asa (in cazul in care chiar e uzata pielea) se va duce imediat cu gandul la mult mai multi km
Omue inainte de toate
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#3
Posted 21 March 2012 - 10:26 PM
Chiar e uzat volanul in partea de jos cum se vede in pozele 5 si 6? Sau e murdarie, ceva?
Nu zic ca n'ar fi reali cei 40k km, insa cine va vedea volanul asa (in cazul in care chiar e uzata pielea) se va duce imediat cu gandul la mult mai multi km
Nu vazusem pana acum pata aia de sub voolan. Uzura nu este sigur ,posibil praf cu solutie de curatat de la spalatorie. Vad ca si pe usa mi-au lassat o pata alba. O sa fac maine o poza de aproape.
#4
Posted 21 March 2012 - 10:32 PM
Nu pe mine trebuie sa ma convingi, stai linistit
Eu doar ti'am atras atentia ptr ca asa cum eu am vazut aspectul ala, poate un potential client sa nici nu mai ia in considerarea varianta asta datorita unei poze.
Eu doar ti'am atras atentia ptr ca asa cum eu am vazut aspectul ala, poate un potential client sa nici nu mai ia in considerarea varianta asta datorita unei poze.
Omue inainte de toate
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#5
Posted 22 March 2012 - 01:04 AM
in zona aia nu prea avea cum sa fie uzura....
if you're looking for peace, then get ready for war
#6
Posted 22 March 2012 - 01:29 AM
@greierasul ... care'ar fi inlocuitorul Pajero'ului?
Omue inainte de toate
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#7
Posted 22 March 2012 - 02:05 AM
in zona aia nu prea avea cum sa fie uzura....
stii tu ce "dotari" are Greierasul?
#8
Posted 22 March 2012 - 09:14 AM
if you're looking for peace, then get ready for war
#9
Posted 22 March 2012 - 12:05 PM
Pentru mine minusul la Pajero se simte acum cand au venit copiii. Este criminal sa bag copilul in spate cu cosuletul, dupa care sa intru si eu in spate sa-i pun centura apoi caruciorul cu landoul nu mai au loc in portbagaj trebuind sa rabatez jumatate de bancheta dar in cazul asta nu mai poate sta langa copil nevasta-mea. Daca mai aveam 20 de ani probabil ca nu ma deranja sportul asta , dar acu aproape la 40 si cu burta "ceva" mai mare simt ca-mi ia respiratia parca as face sporturi extreme.
In prima faza luasem in calcul un BMW X3 dar dupa ce m-am invartit pe langa el si in el vreo luna de zile n-am reusit sa-i gasesc punctul forte astfel incat sa fiu impacat ca dau Mitsu. Cand eram pe punctul sa renunt am ajuns intr-o doara la Mercedes si am vazut noul ML. Cu doar 5k in plus fata de X3 reusesc sa surclasez Mitsu in 90% din aspecte. Asa mai merge...
In prima faza luasem in calcul un BMW X3 dar dupa ce m-am invartit pe langa el si in el vreo luna de zile n-am reusit sa-i gasesc punctul forte astfel incat sa fiu impacat ca dau Mitsu. Cand eram pe punctul sa renunt am ajuns intr-o doara la Mercedes si am vazut noul ML. Cu doar 5k in plus fata de X3 reusesc sa surclasez Mitsu in 90% din aspecte. Asa mai merge...
#10
Posted 23 March 2012 - 10:40 AM
Ce oferta ai tu la noul ML? Un X3 cu automata pleaca de la vreo 35,000 EUR plus TVA si obtii un discount de EUR 3,600 + TVA fara prea mare efort. O masina decenta se poate obtine pe la 36,000 EUR + TVA, tinind cont si de reducere.
Noul ML am vazut ca pleaca de la 44,900 EUR + TVA (ML250 CDI), si nu cred ca sunt discount-uri prea mari ca masina e noua....Deci diferenta e mai degraba 10k EUR in loc de 5k EUR cum zici tu.
Daca nu poti sa scrii aici, da-mi pe PM.
Noul ML am vazut ca pleaca de la 44,900 EUR + TVA (ML250 CDI), si nu cred ca sunt discount-uri prea mari ca masina e noua....Deci diferenta e mai degraba 10k EUR in loc de 5k EUR cum zici tu.
Daca nu poti sa scrii aici, da-mi pe PM.
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#11
Posted 23 March 2012 - 09:14 PM
Sa ne focusam pe masina pusa la vanzare. Frank o sa-ti dau detalii ceva mai incolo
#12
Posted 28 March 2012 - 11:39 AM
Discount-ul pe care il pot da incepand de astazi timp de o luna de zile este semnificativ, practic viitorul proprietar isi stabileste singur pretul
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users