Inlocuitor pentru Stilo
#76
Scris 06 iunie 2012 - 09:00
#77
Scris 06 iunie 2012 - 09:06
#78
Scris 06 iunie 2012 - 09:13
Atunci explica TU, specialistule, de ce altceva e vorba !
Iti explic eu moshule, cat mai simplu ca sa NU mai poti apoi sa-mi rastalmacesti cuvintele.
masina veche=uzura mare=materiale imbatranite=caroserie corodata=risc mare de defectiune
#79
Scris 06 iunie 2012 - 09:24
Noua as vrea sa evit. Teoretic nu o sa o tin mai mult de 4 ani si cred ca voi pierde prea mult la revanzare.
Ceea ce zici tu avea sens pina acum o vreme, in opinia mea. Pierderea aceea mare la revinzare este compensata acum foarte mult de reducerile substantiale actuale plus programul rabla. Sunt masini cu reduceri de 20 %, la care daca adaugi si rabla, ajungi la valori incredibile de pret pentru masina noua. Daca vrei sa iei o masina rulata relativ noua, pretul oricum nu va fi mic (nu e mare oferta de masini bune, recente, care sa nu fie cazaturi, sa nu fi fost birjarite), iar peste 4 ani tot doi poli o sa iei pe ea. Reversul e ca la o masina noua ai garantie, de exemplu chiar 4 ani la un Golf nou. La o masina SH, daca o sa cada de exemplu turbina, deja inseamna o cheltuiala considerabila.... si acea pierdere la revinzare capata alta perspectiva, my 2 cents.
In plus, la o masina noua ai bucuria sa o iei pe placul tau, sa o configurezi cum vrei, sa simti mirosul de masina noua (call me crazy) si sa stii ca nu s-a futut altul in ea (in orice sens vrei). Dupa mine, o masina SH este o achizitie OK numai daca cunosti persoana de la care cumperi masina, sau stii pe cineva pe care o cunoaste etc. La ora actuala foarte multe din masinile de pe piata SH sunt fie birjarite fie sunt vindute de samsari.
O alta idee: vrei neaparat o compacta, sau ar merge si o masina de clasa medie, una in doua volume jumatate sau trei volume? O masina mai spatioasa se poate dovedi mai utila peste citiva ani....
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 06 iunie 2012 - 09:27
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#80
Scris 06 iunie 2012 - 09:35
Iti explic eu moshule, cat mai simplu ca sa NU mai poti apoi sa-mi rastalmacesti cuvintele.
masina veche=uzura mare=materiale imbatranite=caroserie corodata=risc mare de defectiune
La ce raspunzi tu mah, ca discutia era despre cu totul altceva !
Sau te gadilau dejtele, si te-ai gandit sa dai iar cu mucii-n fasole. Evident alaturi de "aliatul" de nadejde, Pejte !
#81
Scris 06 iunie 2012 - 09:43
@Frank - +100 de puncte pt faza cu mirosul de masina noua si fututul in ea eu sper sa priceapa chestia asta Alex, si sa incerce macar sa gaseasca o masina noua care sa-l satisfaca. Restul NU vor intelege niciodata ce spui tu acolo, pentru ca nu si-au permis niciodata o masina noua!
#82
Scris 06 iunie 2012 - 09:50
La aia cu dejtu, incearca sa n-o mai imiti pe madamme merkel, ca nu-ti face bine la sanatate !
#83
Scris 06 iunie 2012 - 09:52
#84
Scris 06 iunie 2012 - 10:02
La o suma de genul ala, si eu sunt adeptul masinii noi. Ba mai mult, nu ma intereseaza atat puterea, cat faptul ca masina e noua.
In orice caz, o masina de 2 ani nu as lua decat daca ar fi o mega pleasca dpdv pret. Si asta pentru ca in mod normal pretul scade mult prea putin cat sa merite achizitia.
Daca ar fi vorba de masini "premium", intr-adevar devalorizarea ar fi de cateva mii bune/an, dar la o masina de valoarea asta cred ca nu se merita.
l.e.
O masina mai mare decat vrea el, chiar nu cred ca ar fi potrivita sub nicio forma. E tanar, singur ( deocamdata ), circula foarte mult in oras, asa ca eu as vedea investitia intr-o masina mai mare numai o pierdere. Atat de bani, cat si lipsa placerii/comoditatii.
#85
Scris 06 iunie 2012 - 10:10
#86
Scris 06 iunie 2012 - 10:10
Masina noua este insa masina noua, si la fiecare am trait senzatii noi, diferite de la masina la masina, la fiecare m-a bucurat ceva, la niciuna n-am regretat nimic (doar la Accent ca n-am luat versiunea mai dotata).
Dupa mintea mea, o masina sh daca e sa fie luata trebuie sa fie cam la 2-3 ani, sa fii apucat sa se fi devalorizat suficient dar inca sa fie tehnic buna (nu vorbim evident de taxiuri/germanii/80.000km pe an etc). Dar tot loterie ramane.
In mod normal, Alex ar trebui sa se dea la fund de pe forum si sa mai apara doar cu masina pe care si-o va fi cumparat sa o prezinte, ca sa-si urmeze instinctele si sa-si faca placerea, oricare ar fi ea!
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#87
Scris 06 iunie 2012 - 10:13
#88
Scris 07 iunie 2012 - 12:04
#89
Scris 07 iunie 2012 - 01:56
Simpla e gandirea TA ! Roaga-te la al de sus sa nu te "intalnesti" in trafic cu vreo "cobra", ca vei duce direct la remat cazanu tau, si ala cu cobra ( poate ) isi va retusa putin vopseaua !
Serif aici sincer nu prea sunt de aceeasi parere cu tine. Masinile din ziua de azi sunt concepute special sa se faca praf tocmai pentru ca pasageri sa resimta cat mai putin fortele unui impact. Pe vremuri cand F1 era pe la inceput masinile erau foarte rezistente si in accidente nu se deformau deloc insa pilotii aveau organele interne facute praf.
Uite aici o demonstratie de crash test cu o masina cu destule airbaguri, abs si ce mai vreti vo si care iti asigura o moarte rapida si sigura(macar atat ) ):
http://www.youtube.com/watch?v=obdtYlqV7VU&feature=related
Aceasta postare a fost editata de Maxy: 07 iunie 2012 - 01:57
#90
Scris 07 iunie 2012 - 05:18
ba, astia kinky deschideti-va alt topic.@Frank - +100 de puncte pt faza cu mirosul de masina noua si fututul in ea
Ia si un gerontofil !La aia cu dejtu, incearca sa n-o mai imiti pe madamme merkel, ca nu-ti face bine la sanatate !
Afirmativ.Bah,io din ce categorie fac parte,daca ma atrage doar vreun G cu 6 cilindrii?Mutant?
#91
Scris 07 iunie 2012 - 05:40
Serif aici sincer nu prea sunt de aceeasi parere cu tine. Masinile din ziua de azi sunt concepute special sa se faca praf tocmai pentru ca pasageri sa resimta cat mai putin fortele unui impact. ...
..
Stii tu ceva, dar nu complet ...
Masinile au de foarte multi ani a asanumita "celula" de protectie a pasagerilor, si intr-adevar parti concepute a se deforma la impact.
Insa, din ce in ce mai multe masini noi sunt extrem de vulnerabile la impact, deformarea masinii ajungand in zona de protectie a pasagerilor mult prea usor.
BMW-ul din filmul pus de tine s-a comportat chiar foarte bine ! Uita-te la seria 3 noua si vei vedea ca "baba" rezista MULT mai bine ca cea noua la impactul lateral !
#92
Scris 07 iunie 2012 - 07:58
intradevar mult mai naspa la impact lateral.... s-a facut zob masina din toate incheieturile.
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 07 iunie 2012 - 07:59
#93
Scris 07 iunie 2012 - 08:50
#94
Scris 07 iunie 2012 - 10:47
Nu prea am gasit nici o compacta decenta care sa intre in buget. Daca voi stiti, shoot.
Cat priveste SH, fac un mic rezumat la ce am pana acum:
http://www.autovit.r...-C24617709.html - am vorbit cu omul. Masina din 11.2010, motorul de 122 resoftat la SKN pana la 160CP. Masina e aproape full, are evacuarea refacuta la Borla si scoasa finala. Mai are garantie pana in noiembrie.
http://www.autovit.r...-C23164365.html - cam multi km. Trebuie sa vad la cat km a fost adusa din Germania, poate fi o varianta.
http://www.autovit.r...-C24465982.html - am vorbit pe mail. Masina imi place, sper sa o scot undeva pe la 12.500 (max). Nasol ca e in 2 usi si nu are xenon. Trebuie sa aflu daca are modificari si la cati km a fost adusa din Germania.
http://www.autovit.r...-C23307759.html - asta e foarte misto. Pretul mi se pare insa mult prea mare. Masina e foarte dotata, dar nu am apucat inca sa aflu alte detalii.
http://vwforum.promo...91#entry1544891 - asta ramane prima varianta. Chestia e ca el ar vrea sa o dea doar completa (are foarte multe modificari), iar eu nu vreau sa maresc (dn nou bugetul).
#97
Scris 07 iunie 2012 - 11:18
#99
Scris 07 iunie 2012 - 11:23
#100
Scris 07 iunie 2012 - 11:28
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi