
Samurai VS Jimny VS Vitara
#26
Scris 19 iunie 2012 - 05:24
#27
Scris 19 iunie 2012 - 05:41
La jimny stiu de 10-11 l oras si ~7 afara....asta la motorizare 1.3.
Aproape de consumul viatrei de 1.6.
O mica diferenta de confort intre cele 2.. si poate te gandesti si la gaz...
Apropos
http://www.motostat....2&search=Search
http://www.motostat....0&search=Search
Aceasta postare a fost editata de aztec: 19 iunie 2012 - 05:50
#28
Scris 19 iunie 2012 - 06:42
Poate fi o optiune...

#29
Scris 19 iunie 2012 - 07:01
#30
Scris 19 iunie 2012 - 11:26
Masinute din astea am mai vazut prin Italia, in localitati cocotate in varful dealurilor. Pe acolo au facut stradute pe care nu incap decat automobile mini de genul asta. Mie unul nu mi-ar placea sa conduc zilnic asa ceva.
Aceasta postare a fost editata de lexus: 19 iunie 2012 - 11:28
#31
Scris 20 iunie 2012 - 12:15
#32
Scris 20 iunie 2012 - 10:21
#33
Scris 20 iunie 2012 - 05:29
#34
Scris 20 iunie 2012 - 09:29
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 20 iunie 2012 - 09:30
#36
Scris 20 iunie 2012 - 10:53
Aceasta postare a fost editata de DMIHNEA: 20 iunie 2012 - 10:55
#38
Scris 20 iunie 2012 - 10:57
si care ar fi problema unui motor de 2 litri eventual cu un GPL pe el? taxele?
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 20 iunie 2012 - 10:58
#39
Scris 20 iunie 2012 - 11:06
#40
Scris 23 iunie 2012 - 09:07
#41
Scris 23 iunie 2012 - 10:21
Eu as cauta un forester aspirat de 2 litri, pe care l-as "gaza" instant fiind in Italia, patria gazarilor !
#42
Scris 24 iunie 2012 - 11:03
uita de justy, nu-i facuta de subaru.
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#43
Scris 24 iunie 2012 - 04:48
#44
Scris 24 iunie 2012 - 04:56
si nu rezista la arderi uscate.............
Pai bagi si niste apa in rezervor. Sau ulei.
#45
Scris 24 iunie 2012 - 04:59
#46
Scris 24 iunie 2012 - 06:32
Ideea e ca motorul subaru boxer face figuri la gpl.....plus ca trebuie reglate periodic supapele,plus ca scaunele de supape sunt din material modest si nu rezista la arderi uscate.............
1- nu motorul face figuri, ci electronica ! Asta e motivul pentru care nu poti pune orice instalatie de gpl pe subaru.
2- problema cu arderea e valabila pentru orice motor, si nu e vorba de ardere uscata ci din contra, se refera la apa care rezulta in urma arderii gpl-ului, care futizeaza ORICE scaun de supapa ( si supapa ), sau mai binezis orice componenta metalica.
Apropo, nu vrei sa stii ce implica reglarea jocului supapelor la subaru ....
Aceasta postare a fost editata de Relu: 24 iunie 2012 - 06:34
#47
Scris 24 iunie 2012 - 07:19
#48
Scris 24 iunie 2012 - 07:59

Motoarele subaru sunt chiar renumite pentru materialele formidabil de bune pe care le folosesc la supape si scaune. Dovada faptul ca jocului la supape se recomanda a se verifica mult peste suta de mii de km.
Aia cu metalul bun e o mega poveste de adormit copiii. Unele motoare sufera mai putin pentru ca mai halesc ulei, si uleiul ajuta la protectia pieselor metalice.
Oricum cat de repede vor ceda supapele de MB sa BMW, la fel va fi si cu cele de subaru. Foarte importanta e si calitatea gazului, etc ...
Supapele se regleaza cica intr-o ora,banuiesc ca dureaza asa mult deoarece e boxer,adica incomode capacele de culbutori...
Apropos, motoarele subaru NU au culbutori !

Aceasta postare a fost editata de Relu: 24 iunie 2012 - 08:07
#49
Scris 24 iunie 2012 - 08:39
#50
Scris 24 iunie 2012 - 08:41

1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi