Volvo S40 T5 R design
#26
Scris 05 septembrie 2012 - 08:50
#27
Scris 05 septembrie 2012 - 08:59
#28
Scris 06 septembrie 2012 - 12:45
Oricum, imi place enorm, e atat de misto sa mergi cu benzinica automata... e ciudata senzatia ca e o liniste de mormant in masina si cand am luat-o tot aveam impresia ca motorul se opreste
Aceasta postare a fost editata de Maxy: 06 septembrie 2012 - 12:47
#29
Scris 06 septembrie 2012 - 06:48
#30
Scris 06 septembrie 2012 - 08:04
Cred si eu...dupa tractoras...
Pai iti dai seama ce simte. In primul rand asta e o MASINA, si vorba ta, s-a mai si dat jos dintr-o utilitara ceva mai rasarita ca loganu lu bleu !
Aceasta postare a fost editata de Relu: 06 septembrie 2012 - 08:05
#31
Scris 06 septembrie 2012 - 08:54
#32
Scris 06 septembrie 2012 - 09:51
#33
Scris 06 septembrie 2012 - 12:19
#34
Scris 06 septembrie 2012 - 12:40
#35
Scris 06 septembrie 2012 - 12:46
iara te tufe grija pe ce am dat eu banii ??Ingrijorator e ca simti un mare progres trecind de la Skoda,asata pentru colegul nostru... ce a dat o caciula de bani pe Skoda noua... ...
chiar nu va inteleg. da poate e ceva inacesibil/inabordabil celor de la tara.
In plus, chiar nu vad unde isi face de rusine fosta.
Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 06 septembrie 2012 - 12:47
#36
Scris 06 septembrie 2012 - 12:47
Aceasta postare a fost editata de Maxy: 06 septembrie 2012 - 12:49
#37
Scris 06 septembrie 2012 - 02:55
Aceasta postare a fost editata de DMIHNEA: 06 septembrie 2012 - 02:58
#38
Scris 06 septembrie 2012 - 03:18
Totusi, acum m-au dat pe spate 5 cilindrii nu 4.
#39
Scris 06 septembrie 2012 - 03:20
Adevarul e ca decat mirosu de masina noua mai bine imbacseala si putregaiul de 10 ani
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#40
Scris 06 septembrie 2012 - 03:30
#41
Scris 06 septembrie 2012 - 03:36
Asta cu zgomotul inchiderii usilor nu am mai auzit-o de ani buni,si cei ce mi-o spuneau sunt morti saracii,de batrinete.Ma bucur ca se structureaza si gusturile unora de pe aici...Oaspete,poti sa-ti tai venele cu lamele ce se gaseau odata pentru taiat fiole,sau iti imprumut un cutter Stanley,e lifetime guarantee,nu iarta... Cit privitor accesibilitatii Skodei,sunt nascut-crescut in Bucuresti(nu ca sunt mindru de asta sau ca m-as intoarce acolo)si sincer,o rata la Skoda cred ca puteam suporta de prin anii 90,dar mirosul de masina noua nu ma multumeste,e trecator ca si virginitatea.Skoda,in parerea mea ramine ca si Cielo,Espero si alte surogaturi,masina celor ce vor sa faca un pas inainte de la Dacie.Face parte din evolutia(unora)si este un capitol in trecerea de la Dacie sau nimic catre marcile premium.Asteptam pozNele....Maxy,daca vrei s-o gazezi si ai nevoie de vreun sfat,intreaba.Inca ceva,daca te-a dat pe spate 4 cil benzina cu automata,incearca 6 cil sau 8 cu automata,va fi o erectie continua...
daca ai fi citit integral scrierile mele modeste, ai fi vazut ca mai subliniez si defectele masinilor testate.....
iar o luam de la capat cu loganul bun/rau? chiar e greu de inteles ca RAPORTAT LA PRET masina e ok daca se alege o motorizare buna?
#42
Scris 06 septembrie 2012 - 04:54
.Oaspete,poti sa-ti tai venele cu lamele ce se gaseau odata pentru taiat fiole,sau iti imprumut un cutter Stanley,e lifetime guarantee,nu iarta... Cit privitor accesibilitatii Skodei,sunt nascut-crescut in Bucuresti(nu ca sunt mindru de asta sau ca m-as intoarce acolo)si sincer,o rata la Skoda cred ca puteam suporta de prin anii 90,dar mirosul de masina noua nu ma multumeste,e trecator ca si virginitatea.Skoda,in parerea mea ramine ca si Cielo,Espero si alte surogaturi,masina celor ce vor sa faca un pas inainte de la Dacie
N-am obiceiuri din astea. In general, chibzuiesc destul de mult achizitiile si nu ma arunc. Nu regret absolut deloc achizitiia Superbului.
Accesibilitatea Skodei ?? Poi chiar n-ai inteles nimic din ce spuneam eu. Daca gasesti un binevoitor sa-ti explice, continuam, daca nu, nu are rost.
Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 06 septembrie 2012 - 04:54
#43
Scris 07 septembrie 2012 - 09:42
Skoda,in parerea mea ramine ca si Cielo,Espero si alte surogaturi,masina celor ce vor sa faca un pas inainte de la Dacie.Face parte din evolutia(unora)si este un capitol in trecerea de la Dacie sau nimic catre marcile premium.
Asta e o idee cel putin izolata (de la un roman cu privire la alti romani).
Pentru multi (alti) europeni, Skoda e azi masina (marca) aidoma VW-ului de acum 10-15 ani, adica o masina fiabila cu care sa-ti faci treaba, cu un consum satisfacator multi ani (in medie mai multi decat alte marci (franceze, coreene si chiar pseudo germane gen Ford, Opel). Argumentul in acest sens e dat de tehnica de sub capota, comuna pana la un punct cu cea a anumitor modele premium din acelasi grup.Evident finisajele, stilul din interior nu sunt identice dupa cum nici preturile nu sunt identice.
Un alt argument este value for the money.La o motorizare echivalenta, cu banii de un VW Golf Variant poti sa iei o Skoda Superb adica o masina cu cel putin o clasa mai sus.
Eu unul mai repede as fi tentat, intr-un caz ipotetic, sa dau banii pe o Skoda decat pe un Ford. Chiar daca stiu ca Ford are un tren de rulare bine studiat.Pur si simplu tehnica VAG imi este mai pe gustul meu.
In alta ordine de idei, nu am vazut pe nimeni (cu exceptia ta) sa dea sfaturi sa se treaca pe GPL o masina cu anumite inclinatii sportive cum e acest S40 a lui Maxy. Cred ca majoritatea dintre noi intelegem ca atunci cand cineva isi ia o masina, isi permite nu doar pretul achizitionarii ci si costurile exploatarii...
In rest, ca sa revin on-topic, Volvo-ul lui Maxy e chiar o alegere originala pentru zilele prezentului, nu doar motorul e comun cu cel al Focus ST ci si intreaga platforma S40 e bazata pe cea a Ford Focus. Din aceasta directie eu nu as cataloga acest S40 drept o masina clasica...e o masina comuna, cu finisaje premium si cu o motorizare peste medie, cu inclinatii sportive.
Problema reala a modelelor Volvo la ora actuala e deprecierea excesiva a valorii. Citeam recent undeva pe net ca un Volvo S80 are avea de departe cea mai scazuta valoare de revanzare in clasa sa.
Maxy spunea undeva mai sus ca isi asuma o astfel de situatie, deci nici asta nu ar constitui o problema. Probabil si el a luat masina la un pret mai mult decat decent.
Aceasta postare a fost editata de Diesel: 07 septembrie 2012 - 09:47
#44
Scris 07 septembrie 2012 - 02:32
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#45
Scris 07 septembrie 2012 - 03:55
#46
Scris 07 septembrie 2012 - 06:52
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#47
Scris 07 septembrie 2012 - 07:23
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#48
Scris 07 septembrie 2012 - 07:33
#49
Scris 07 septembrie 2012 - 07:51
Fordu a facut 2 masini ..... pe vremuri : fostul Transit si Cosworth ! In rest te *(^$#^ pe ele din toate pozitiile !!!
#50
Scris 07 septembrie 2012 - 08:25
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi