BMW X3 (F25) xDrive20d
#1
Scris 08 noiembrie 2012 - 01:31
WY31 / BMW X3 xDrive20d / 41726eur
668 / Negru / 0eur
KCB4 / Sensatec Bej/Bej / 406eur
205 / Transmisie Automata 8tr Steptronic / 2397eur
255 / Volan sport imbracat in piele / 104eur
2EB / Jante aliaj Y-Spoke 17" - tip 305 / 469eur
3AT / Bare longitudinale Aluminiu satinat / 313eur
3XL / Pachet X Line / 604eur
431 / Oglinda retrovizoare interioara cu functie automata anti-orbire / 188eur
494 / Scaune incalzite fata / 386eur
4CH / Ornamente interioare lemn Fineline Wave / 479eur
502 / Sistem de spalare a farurilor / 281eur
508 / Senzori parcare ( PDC fata/spate ) / 823eur
521 / Senzor de ploaie si control automat al farurilor / 135eur
522 / Faruri xenon pentru faza lunga si faza scurta / 802eur
544 / Pilot automat cu functie de franare / 511eur
563 / Pachet lumini / 333eur
663 / Radio BMW Professional / 667eur
6NH / Hands-free cu interfata USB / 219eur
TOTAL OPTIONALE - 9117eur
TOTAL PRET DE LISTA - 5084 eur cu TVA
DISCOUNT - 11805eur cu TVA
TOTAL - 39038eur cu TVA ( 31482eur fara TVA )
masina a fost pe stoc, deci n-au fost loc de comentarii la dotari. poate unele nu erau strict necesare ( precum lemnul ), dar in general sunt dotari de bun simt.
masina NU este a mea, dar daca vor fi pb cu ea, le voi mentiona pe parcurs. sa speram ca va fi un topic scurt
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#2
Scris 08 noiembrie 2012 - 04:47
#3
Scris 08 noiembrie 2012 - 06:13
nu arata rau, dar sincer parca aia 500euro ii foloseam la altceva
Aceasta postare a fost editata de ska: 08 noiembrie 2012 - 06:14
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#4
Scris 08 noiembrie 2012 - 07:11
Ce repede se'aduna 9000 euro cand nu faci socoteala
Mi se pare aiurea ca taxeaza separat sistemul de spalare a farurilor cand cumperi xenon. Dar la o masina de 40k standard, 281 deja ii scapi printre degete...
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#5
Scris 08 noiembrie 2012 - 09:03
poti sa pui spalatoar faruri si fara sa ai xenoane.
dar xenoane nu poti sa pui fara spalator
o sa configurez si eu unul separat, de curiozitate sa vad cum ar iesi ( dotari de bun simt )
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#6
Scris 08 noiembrie 2012 - 09:22
Asa, de dragul discutiei, ce variante au mai fost la X3? Eu vazusem si niste GLK'uri la pret bun intr'o reclama, dar nu m'am uitat la detalii
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 08 noiembrie 2012 - 09:26
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#7
Scris 08 noiembrie 2012 - 09:47
a mai fost un GLK 220 CDI, nou, facelift, pachet AMG, si alte dotari in genul X3-ului, dar era vreo 36-37000eur + tva.
in rest ne-am tot uitat la masini second, in raza de pret 20-30k eur, aduse din DE.
2008-2010, max 80-100.000km, si dotate calumea.
aici lista a fost lunga, incluzand X5 30d/30sd/35d/40d, X3 ( ca al lui cata ) 30sd, A4/Q5 30TDI.
am gasit misto un Q7 42 TDI, spre 32000eur, care isi merita banii dar e prea autobuz.
niste ML350CDI, modelul anterior, dar cu facelift, GLK350CDI.
si cam astea ar fi fost...
Aceasta postare a fost editata de ska: 08 noiembrie 2012 - 09:47
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#8
Scris 08 noiembrie 2012 - 10:27
#9
Scris 08 noiembrie 2012 - 10:46
repet, daca n-ai citit, nu eu am luat
cu nu i-ar fi placut macar un 30d?
oricum, masina va circula 80-90% in oras. deci e arhisuficient draga mihnea si motorul asta de hidrobicicleta
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#10
Scris 08 noiembrie 2012 - 11:51
#11
Scris 09 noiembrie 2012 - 12:40
Si daca tu nu te'ai obosit sa faci asta, de ce ne'am obosi noi sa citim ce scrii tu?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#12
Scris 09 noiembrie 2012 - 03:17
Aceasta postare a fost editata de DMIHNEA: 09 noiembrie 2012 - 03:18
#13
Scris 09 noiembrie 2012 - 08:24
Eu am citit repede lista de dotari, dar la preturi nu imi sarise in ochi decat cutia automata, restul mi se pareau maruntisuri. Insa cand am vazut totalul, am luat'o de la capat cu mai multe atentie
Ce repede se'aduna 9000 euro cand nu faci socoteala
Mi se pare aiurea ca taxeaza separat sistemul de spalare a farurilor cand cumperi xenon. Dar la o masina de 40k standard, 281 deja ii scapi printre degete...
mda,de (cuvant urat) stiu sigur ca la E60 de ex sistemul de spalare al farurilor era standard,a avut cumnatul un 520i si chiar ne minunam ca masina are spalator de faruri fara xenon si oricum masina avea doar AC automat la categoria optionale
Totusi e dubios ca au trecut separat pretul spalatorului de faruri,pe configurator daca iei xenon pretul e de 1000 si un pic si spalatorul de far e 0-practic se aduna sumele :
502 / Sistem de spalare a farurilor / 281eur
522 / Faruri xenon pentru faza lunga si faza scurta / 802eur
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 09 noiembrie 2012 - 08:36
#14
Scris 09 noiembrie 2012 - 10:45
#15
Scris 09 noiembrie 2012 - 10:48
e corect.Orice s-ar spune, masina este foarte echilibrata, atat ca performante cat si ca spatiu interior.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#16
Scris 09 noiembrie 2012 - 10:54
...X3 cu motorul de 2L si 184 CP nu e deloc asa cum zice Mihnea, motor de masina de spalat..... Daca ar merge cu masina ...
SACRILEGIU, mihnea nu se injoseste sa se urce in masini atat de noi, prefera masinile adevarate(cazane) cu aceeasi putere din motoare duble si macar 10-12 ani vechime
Aceasta postare a fost editata de mecea: 09 noiembrie 2012 - 10:55
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#17
Scris 09 noiembrie 2012 - 10:59
Ce mai conteaza cum au trecut optionalele ? Personal nu cred ca asta are vreo relevanta, oricum pretul final e acelasi indiferent de cum le treci pe hartie. X3 cu motorul de 2L si 184 CP nu e deloc asa cum zice Mihnea, motor de masina de spalat..... Daca ar merge cu masina ar putea observa ca acesta trage chiar foarte bine si ca poate sustine un condus relativ sportiv, ceea ce inseamna mare lucru pentru un SUV. Nu trebuie uitat ca puterea acestui motor se se plafoneaza cam odata cu trenul de rulare, iar acesta din urma este setat un pic si spre confort. Daca pui un motor mai puternic va trebui sa umbli si la setarile suspensiei iar asta duce catre o rigiditate sporita cu consecinte la rinichi Orice s-ar spune, masina este foarte echilibrata, atat ca performante cat si ca spatiu interior.
habar nu am,ca nu am mers cu cazan din asta,din ce am inteles e mai confortabil fata de modelul vechi bine mie si ala mi se parea confortabil
Totusi sa speram ca nu apar si la motorul asta probleme cu distributia .
#18
Scris 09 noiembrie 2012 - 02:08
#19
Scris 09 noiembrie 2012 - 02:12
#20
Scris 09 noiembrie 2012 - 05:50
#21
Scris 09 noiembrie 2012 - 07:26
suspensia sport, ca optional la ambele, 20d si 35d, e vreo 354eur (cu tva) ( deci nu vine standard nici macar la 35d )
daca vrei control dinamic al amortizoarelor, platesti suplimentar si la 20d si la 35d - 1146eur (cu tva)
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#22
Scris 10 noiembrie 2012 - 10:08
#23
Scris 10 noiembrie 2012 - 10:33
Damper is another word for shock absorbers. In the case of DDC without Sport Auto you can control the damper characteristics with the console buttons. The transmission, RWD steering feel and throttle characteristics are also controlled by these buttons. There are four settings. Sport and Sport+ provide the same damper setting, but Sport+ turns the DSC (Dynamic Stability Control) off. The buttons do not control steering feel on the X-drive models.
The Sports Auto Option without DDC does not control the dampers, instead the dampers operate at one fixed setting. The console buttons with the Sports Auto Option control the characteristics of the transmission, throttle and in RWD vehicles the steering feel. In Sport+ it also turns the DSC (Dynamic Stability Control) off. The buttons do not control steering feel on the X-drive models. Of course you also get the paddle shifters with the Sport Auto.
If you have both DDC and Sports Auto, the console buttons control the dampers, RWD steering feel, throttle charateristics and the transmission simultaneously. You can use i-drive to determine what happens when you depress the Sport button, but not the Comfort, Normal and Sport+ buttons. These are preset by BMW.
Finally, if you have ARS (Automatic Roll Stabilization), the console buttons also control the characteristics of the roll stabilizer bars. In 2011 ARS and DDC came only as a package in the USA. In 2012 they can be ordered separately.
There is one more thing. You can can move the transmission shift lever to the left to place it in the Sport mode. Not to be confused with the Sport mode console button. This applies whether or not you have a sport transmission, DDC or ARS. This movement controls the shift points of the transmission. Essentially it holds a gear longer before it shifts up. I find that for a given road speed it is usually one gear lower than when the shift lever is in the normal position (not to be confused with the Normal console button). In fact, it will not shift to the eighth gear when the lever is in the Sport position. The lower gear provides quicker throttle response, but presumably uses more fuel.
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#24
Scris 13 martie 2013 - 02:50
luni dupa o zi crunta la lucru, am ajuns acasa pe la 6jumate, am facut un dus, un mic bagaj in caz de nevoie si pe la 7 si ceva am intins-o spre Munchen.
la dus, a "biciuit-o" cristi pe tempomat cu 130kmh... doamne fereste, parca nu se mai termina drumul...
ideea e ca dupa vreo 980km, viteza medie de vreo 105kmh, consumul mediu a fost de 6,5% pe CB. real, nu stiu ca n-am calculat pe alimentari... dar am alimentat la ultimul mol inainte de granita ungaria/austria. in munchen am mai alimentat de 20euro ( vreo 12L, ca era 1,56 aproape motorina la un shell )
plinul ala a ajuns deacolo pana la munchen, vreo 100km plimbare in munchen si retur, si un mic ocol de vreo 15km prin viena.
dar la retur am pus eu piciorul in pedala si din cauza aglomeratiei in germania n-am putut sa ma "desfasor" desi s-au mai trezit cativa sa-si etaleze caii in portiunile fara limita.
germania si austria am facut-o cam cu 140-145kmh pe tempomat, si ungaria direct blana 160-170kmh
consumul a urcat pana la 7% pe CB, si vreo 2050km in total.
masina, de la foarte bine in sus.
pozitie ok, vizibilitate buna, faruri super ok, spatiu mai mult decat decent ( am fost 3 persoane )
foarte bine insonorizata ptr un diesel.
scaunele de tot rahatul. sincer. cred ca alea standard sunt printre cele mai proaste scaune in care am stat intr-o masina.
fara niciun suport/sustinere. ma durea curul, spatele si gatul ( ceafa lata ) cand am ajuns acasa dupa traseul asta de-mi venea sa innebunesc.
cum m-am mai invartit si prin Munchen, in D cutia e efectiv praf/dezastru. daca apesi pedala nu retrogradea. tre sa apesi 50-60% ca sa retrgoradeze o treapa, daca nu gasesti echilibrul la acceleratie si apesi mai tare, retrgoradeaza 2 si te zguduie. ( asta daca mergi 60-70 de ex si e in tr5/6 sau in care o si stand )
oricum, nu mi-a placut.
in schimb in SD, e exact ce vrei de la o cutie automata... n-o tine nici foarte sus in ture la cat m-am plimbat urban, o tine si pe la 2000rpm si mai si retrogradeaza pe franare. nici n-ar trebui alt mod la cutie sincer
motorul merge ok si se simte si foarte ok pentru masina.
consumul mi s-a parut mai mult decat foarte bun
ce sa zic, daca ar avea jante pe 18 macar, pentru o stabilitate mai bun, scaunele sport care imho sunt OBLIGATORII pentru un confort ok in masina, avand in vedere ca in scaun stai tot timpul si mai sunt si doar 600eur ca optional, si modul SD la cutie, nu ai nevoie de mai mult de la un SUV.
oricum sunt praf.
am plecat pe la 19:45 din oradea luni seara, marti dimineata pe la 6 si ceva ora noastra eram in Munchen, toata ziua ne-am plimbat, in stanga si in dreapta, mancare, pe la 14 am avut o intalnire care s-a mai lungit, am ajuns si la un santier si tot pe 19 seara marti am si plecat mai departe spre oradea.
am oprit vreo ora jumate in viena sa mancam si da-i spre casa mai departe.
am ajuns miercuri dimineata la 5:30
am dormit doua ore si la lucru iara
leguma.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#25
Scris 13 martie 2013 - 03:12
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi