Da ce are automata de consuma placute/discuri mai repede?
BMW X3 (F25) xDrive20d
#126
Scris 16 septembrie 2015 - 11:24
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#127
Scris 16 septembrie 2015 - 12:55
la o auftomata, esti mai mult cu picioru-n frana, decat la o mestecatoare... si e oarecum de inteles, dar la 65k sa schimbi discuri la o masina care a fost utilizata mega normal/decent...
as fi inteles daca era hamalita zilnic, autostrazi, viteze mari, etc...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#128
Scris 16 septembrie 2015 - 02:57
Se vede ca Andrei nu a condus masina cu automata, dar si cand va da de gust...
#129
Scris 16 septembrie 2015 - 04:05
Nu si daca isi ia DSG
#130
Scris 16 septembrie 2015 - 09:13
Nu cred ca iau prea curand automata, urmatoarea masina va fi a sotiei si nu prea agreeaza ideea, deci n'o sa inteleg de ce franezi mai mult la automata decat la manuala. Eu, cel putin, folosesc destul de putin frana de motor. Poate'oi vedea ei eu la un moment dat
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#131
Scris 17 septembrie 2015 - 02:07
Andrei, automata o pornesti cu piciorul pe frana. Cand ai ridicat piciorul de pe frana, daca-i in D, fara a apasa acceleratia, ea pleaca de pe loc. Piciorul sta fie pe acceleratie, fie pe frana, iar pe frana, ca timp, stand mai mult decat la o masina avand manuala. La opriri scurte, daca nu dai pe P(cand actioneaza automat si franele), musai piciorul pe frana, altfel tot pleaca. Daca la o masina cu manuala pentru a reduce viteza poti schimba intr-o treapta inferioara,la automata, desi poti schimba si la asta unele trepte in minus, din comoditate se apasa iarasi frana. Si tot asa.
Incearca sa iesi la drive test tu, sotia cu masini avand automate, sa le conduceti macar un zece km(desi-i putin). Plusul dat de automata este imens. Singurul minus tine de partea financiara.
#132
Scris 17 septembrie 2015 - 03:42
Atata timp cat masina e stationara, franele nu se uzeaza, da'o'ncolo de frana. Iar in afara de cazul in care la o manuala folosesti si frana de motor, in utilizare nu ar trebui sa fie mari diferente ca uzuri intre franele la o manuala si la o automata.
Cat despre drive'test, aveam de gand sa inchiriez o masina cu DSG ptr cateva zile, e singura modalitate la indemana ptr a te convinge de utilitatea unei automate, ptr "muritorii de rand" nu se acorda drivetest indeajuns incat sa te poti pronunta pro/contra multor aspecte
Oricum, la Yeti, ce vizez eu, automata nu vine decat pe 4x4, ceea ce face ca pretul fata de manual/4x2 sa fie cu 4500 euro mai mare, cam mult ptr ceva ce nu am nevoie neaparat
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#133
Scris 17 septembrie 2015 - 04:03
DSG e f ok pentru oras si un condus sportiv 'de weekend'. Pentru un sofer obisnuit nu are niciun dezavantaj fata de o manuala exceptand pretul si costul de intretinere dupa ce iese din garantie.
#134
Scris 18 septembrie 2015 - 01:41
Mol... ai devenit mai intelept... explici...
#135
Scris 21 septembrie 2015 - 04:59
Andrei, frana de motor la manuala o faci chiar si fara sa atingi frana, in schimb la automata, in mod uzual, ca sa incepi o frana de motor primul lucru apesi pedala de frana. Situatiile in care schimbi din padele la automata sunt extrem de rare.
Sunt soferi care folosesc foarte mult frana (indiferent de transmisie), eu insa la manuale folosesc foarte putin franele.
Una peste alta cutiile automate au ajuns sa fie mult mai ok decat manualele.
#136
Scris 21 septembrie 2015 - 11:36
Sunt de acord ca o automata de generatie noua e foarte utila, dar la VAG, de ex, nu vine (la Tiguan, Yeti) decat pe 4x4, ceea face pretul prea mare.
N'am prea inteles ce e cu "frana de motor la manuala o faci chiar si fara sa atingi frana". De obicei chiar asa o faci, fara frana de picior, nu doar ocazional, nu?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#137
Scris 06 octombrie 2015 - 07:11
#138
Scris 06 octombrie 2015 - 07:34
Vorbeai de frana de motor ajutata de frana de picior, nu invers, cum o faci acum. Si nu, nu retrogradez obligatoriu inainte de orice curba, de ce as face'o? Incerc, pe cat posibil, sa folosesc cat mai putin frana/ambreiajul.
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#139
Scris 06 octombrie 2015 - 09:56
eu nu inteleg care-i diferenta intre frana de motor ajutata de picior si invers... cel mai misto e pe hibride ca acolo cum pui piciorul pe frana intra intr-o superfrana de motor
#140
Scris 06 octombrie 2015 - 10:10
lumea in tarile civilizate nu se ocupa de gaozareli mioritice,ci conduce,pe RETEAUA DE AUTOSTRAZI.De aceea inca apreciati gunoaiele manuale...
#141
Scris 06 octombrie 2015 - 01:16
Asa e, dar recunosc ca imi place ideea de melesta in ceaun. Sa conduci pe autostrazi sute/mii de km este cumplit de plictisitor, iar acolo nu prea mai conteaza ce cutie ai ca oricum de obicei mergi cu cruise-ul. Si desi nu mai apuc sa merg mult extraurban, am ajuns sa ocolesc si putza de autostrada pana la Pitesti de teama plictisului!
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#142
Scris 07 octombrie 2015 - 05:50
eu nu inteleg care-i diferenta intre frana de motor ajutata de picior si invers... (...)
Controlezi traiectoria pe franare mult mai bine astfel, decat sau cu una sau cu cealalta.... ma rog... ar merge si doar cu frana de motor dar in functie de conditii (viteza, treapta in care esti, nevoia de incetinire) sau iti sar pistoanele prin capota sau nu franezi destul. Si atunci le combini.
Efectul obtinut e asemanator cu cel al retarderelor de pe autocare/camioane.
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#143
Scris 07 octombrie 2015 - 07:00
adevaratii profesionisti baga "heel and toe"
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#144
Scris 07 octombrie 2015 - 08:30
Dupa o virsta iti bagi ceva in -punta e tacco-.Am zile cind tinjesc crunt dupa S-ul ce am avut.....Deunazi am gasit un G,w460,cu 5 viteze si clima,motorul de 5 cil aspirat de 3.0 si 88 de cai,la modica suma de 3000.Nu l-am halit Doar pentru ca era cutie manuala....
#145
Scris 04 decembrie 2017 - 03:26
adio bmw... nu cred ca ne vom mai intalni in curand cu marca asta.
bine ca s-a dat si asta
aveam vreo 99.000km, si in afara de uzura normala, n-au fost pb.
a fost inlocuit cu un Touareg ( aproape full full ) nou nout, 3.0 TDI AT8. muuult mai misto decat cotetul de zembeu.
deci, si asta se poate inchide...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#146
Scris 04 decembrie 2017 - 06:39
Si eu m-am scapat de un Kangoo si de un Stilo date la dezmembrari plus un Accent si am luat ceva pe 3 roti. Stivuitor. Calarit. ))
#147
Scris 05 decembrie 2017 - 09:53
Astra (H) s-a dat in 2016 prin Aprilie, si l-am inlocuit cu Astra J
Foresterul s-a dat pentru ca mai mult il manca rugina.
Iar X3-ul s-a inlocuit cu Touaregul.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#148
Scris 05 decembrie 2017 - 12:58
#149
Scris 05 decembrie 2017 - 02:45
pe toate subaru le manca rugina, la propriu, dar eu am folosit expesia la modul la care nu prea se mai plimba nimeni cu masina aia, decat f rar, si era pacat sa stea sa adune praf. o masina care circula odata la 2 - 3 sapt, in cateva luni o ia pe ulei... ( la figurat )
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi