Hartia cu oferta de la SMT am uitat-o la cineva dar trec maine si o iau ca sa va minunati si voi.
De minunat ne minunam, dar sa ne zici si care's preturile ... normale, ca banuiesc ca ai idee cat de cat
Scris 19 februarie 2013 - 12:52
Hartia cu oferta de la SMT am uitat-o la cineva dar trec maine si o iau ca sa va minunati si voi.
De minunat ne minunam, dar sa ne zici si care's preturile ... normale, ca banuiesc ca ai idee cat de cat
Scris 19 februarie 2013 - 12:59
Cam 1/3 din ce e acolo daca am inteles eu bine.
Life must be taken one disaster at a time
Scris 19 februarie 2013 - 01:57
Mult mai misto varianta lui Bruce Spreengsteen sau aia cantata de el cu Tom Morello la Rock & Roll hall of fame
Scris 19 februarie 2013 - 02:09
Toate 3 sunt diferite. Originalul ca și audiție clar aparține lui BS, deși muzicuța se bate de la egal la egal cu chitara. Dar ca melodie cred că se potrivește mai bine stilul RATM.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 19 februarie 2013 - 02:40
Am pierdut firul...ai inmatriculat-o ?
Scris 19 februarie 2013 - 03:05
Da, am scris pe aici pe undeva, dacă nu chiar în topic. Evident că nu fără evenimente. Fix atunci s-a stricat aparatul care scotea talonul și era la final de program.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 02 martie 2013 - 05:48
Am impresia că în modul S accelerația e cam ca primul soft al lui relu.
Se pare că poți în caz de urgență să treci pe manual din D, cu padelele, dar în anumite situații nu va răspunde imediat și nici nu stă acolo definitiv, în funcție de trafic revine la setarea anterioară.
De asemenea padelele mi se par puse destul de aiurea, mi s-a întâmplat să dau două flash-uri în loc de două trepte retrogradate. Să-mi fie rușine.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 03 martie 2013 - 11:36
Daca vrei sa faci treaba cu padelele ia de la astia > http://www.tidstyling.com/index.php > le-am vazut live si arata impecabil dar costa !
Scris 03 martie 2013 - 12:10
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 03 martie 2013 - 01:43
ce misto sunt
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 03 martie 2013 - 01:45
ce misto esti.
serios acuma, chiar ca sunt bengoase.
Scris 09 martie 2013 - 07:39
Azi am scos iepurele la plimbare să văd cum se comportă. A fost și ceva mai cald (oarecum, am ajuns și prin zone mai reci, deși în București erau aproape 20°C).
Și ca să îmbin utilul cu plăcutul, am zis să arunc un ochi și peste A3, să mă minunez și eu.
Până acolo însă îmi trebuia vignetă. Am și alimentat și am mai făcut un consum la pompă. Pentru București, a fost un 13.75 data trecută și acum 13.4, prin zona X3-ului.
La vignetă grea treaba. După vreo 10 minute am reușit să iau. Deși era plătită o perioadă, nu a contat.
Am plecat victorios cu vigneta în buzunar spre A3. Am zis să încerc intrarea pe centură din Pipera să văd și noile pasaje și ce minuni au mai făcut cei care ne conduc. Pipera PLINĂ până la refuz. Se circula cu 5-10km/h.
Am trecut și de a doua pasarelă. Noroc că mai știam eu câte ceva. Intrarea în centură e kamikaze clar, n-am mai întâlnit așa ceva în nici o țară. În fine, am ajuns pe marea autostradă. "Autostradă" așa cu "", altfel e mult spus, nefiind gata 100% și fiind încă activă limita de 100. Cu ajutor de la niște colegi de trafic cu stație am testat ceva reprize până pe la +200. Nici nu se simte viteza. Clar mergea o treaptă în plus la cutie, în mod normal ar trebui să merg la 3k rpm în treapta a 6-a. E cam mult 3k pentru drum întins. Nu e un zgomot deranjant, dar nu e necesar pur și simplu. Păcat că nu rezista DSG7 (poate ăsta nou să fie altfel), până și acest DSG6 de pe R este mai solid decât de pe alte Golfuri.
Era ceva lume pe autostradă, spre surprinderea mea. Și radar evident. L-am fentat.
După autostradă am luat niște drumuri neștiute de nimeni (uneori nici măcar de către navigație ). Dar am fost plăcut surprins să le găsesc practicabile. Cu suspensia pe confort și roțile astea pe 17", a fost chiar decent.
Am orbecăit ceva și prin Ploiești și am ieșit unde trebuie spre Cheia.
Încet încet am început să văd ce și cum. Drumul cam prost, în lucru (chipurile).
În urma testelor din București am ales ca soluție optimă să las cutia în S. Decât să dau flash-uri de prin tufișuri, e mai bine așa. Și n-am fost dezamăgit, cutia a ținut permanent turația la un nivel optim, fără să simt goluri.
Pe Cheia zone cu apă, pietriș și răcoare. Mașina s-a comportat foarte bine. Am mers pe Sport. Frânele chiar dacă aproape nu mai au plăcuțe, și-au făcut foarte bine datoria. Oricum n-am exagerat cu pedala. Încă nu știu când intră electronica, când pleacă mașina pentru că nu s-a întâmplat asta. Depășire din scurt înainte de ac de păr, frână maxim, aruncată în viraj, nici o electronică pe bord. În plus mă așteptam să derapez totuși pe acel nisip ud, să nu zic că mă vedeam mult aruncat de pe trasă. Dar a fost numai o idee subvirare și anvelopele au mușcat imediat. Foarte bună aderența lor la temperaturi mici, să vedem cum se prezintă la căldură. Pe frânele foarte violente se simt cam moi, dar în mod normal n-ar trebui să se ajungă acolo. Drumul are ceva capcane, unele periculoase, chiar am văzut o cruce nouă
Mașina s-a făcut ca porcul. Pe DN1 am venit 100% legal, cu mici excepții.
Cu (puțin) peste jumătate de rezervor în stilul ăsta am făcut vreo 350-380km (n-am reținut exact cât, voi alimenta cu prima ocazie să văd ce intră, parcă +370 și ce arată rezervorul e destul de aproape de realitate, am testat de câteva ori). Mi se pare incredibil de bine. Pe DN la mers normal, consumul instant stătea pe la 5-5.5% și pe autostradă la 130 stătea pe la 7.5%.
Dusă spre limită, ar putea să fie o idee mai rigidă, dar suspectez mai mult anvelopele solicitate extrem, decât suspensia în sine. Mă declar mulțumit. Nu merg eu mai repede de atât în general, oricum este prima dată după Nurburgring când am dureri de gât și prima dată după mult mult timp când soției i se cam făcuse rău când am ajuns la Brașov.
Scaunul e decent. Tot am impresia că stau în fund pe asfalt, într-o poziție cam ciudată și asta cu el ridicat. Cotiera e cretină. Să stai bine cu mâna în general, e deranjant rău la frâna de mână. E, nu le poți avea pe toate.
Ca o chestie fără legătură cu subiectul, am luat un încărcător pentru S3 de 1A, dar se pare că nu face față la consumul navigație. E totuși Energizer, nu chiar un no-name. Altfel, încarcă bine, de la zero în Sinaia, aveam vreo 94% în București. Cam așa e și la priză. Dacă îl voi trece vreodată ca navigație, cred că se impune un încărcător de 2A.
Cam asta a fost ziua de azi. Testul s-a terminat cu succes. Mulți șoferi ciudați, presupun că nu prea mă văd bine, de câteva ori era să fiu lovit la repliere după ce eram depășit pe DN1 (nah, e nașpa să mergi regulamentar). Mașina cred că e zgomotoasă în general. La pornire acasă am declanșat alarma unui vecin. Lumea întoarce capul și cel mai simpatic moment, pe serpentine după Brașov pe DN1 am accelerat la fund să depășesc și un domn m-a auzit din față și s-a dat imediat în dreapta, deși intenționa și el să depășească. Nu știu dacă s-a speriat cumva sau care a fost reacția. Am întâlnit și un începător care pe linia dreaptă spre Ploiești s-a speriat nu știu de la ceva (era mult în fața mea) și era să facă un mare accident în lanț cu unii care veneau tare pe banda 2. Acolo se lăsa cu pagube mari și posibil morți. La volan o fetișoară nevinovată până la urmă. De vină sunt ăia care i-au dat carnet și care au lăsat-o să meargă la drum lung cu viteză mare.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 09 martie 2013 - 10:25
crezi ca te-ai fi distrat mai mult cu o cutie manuala? ai idee cu cat intrai si mai ales cu cat ieseai din curbele in urcare?
Scris 09 martie 2013 - 10:55
Nu prea am idee cum este cutia manuală pe mașina asta. În general a stat în S3-S4. Nu știu dacă mi-ar fi plăcut mai mult, dar ar fi fost în mod sigur mai solicitant pe de o parte și pe de alta aș fi fost tentat pentru a schimba mai rar, să o țin mai mult până sus în ture, ceea ce ar fi însemnat și un consum mai mare în mod sigur.
La intrarea în viraje eram ocupat cu altele (și așa era să intru într-un parapet pentru că mă uitam între scaune, chiar a fost reacție de o fracțiune de secundă), n-aș putea să-ți spun exact. În general am mers 100-120, nu avea rost să omor frânele permanent, cu ceva episoade 160-180.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 09 martie 2013 - 11:15
din ce imi spui masina pare foarte versatila si deloc incomoda in uzul cotidian....
electronica nu cred ca intra because of tractiune integrala care parca lucreaza cu senzorii de esp sau are altii? anyway cred ca atunci cand intra electronica e groasa rau...
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 09 martie 2013 - 11:16
Scris 09 martie 2013 - 11:35
La G5 mă rupea ESP-ul. Era agresiv ca dracu.
După drumul de azi, unde am mai atins de vreo 2 ori cu difuzorul față, m-am liniștit, mașina e chiar OK. Am văzut și diferența dintre Confort și Sport, se simte bine.
Au făcut treabă bună și cu cutia. De exemplu folosește foarte mult frâna de motor, chiar și când e pe CC.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 09 martie 2013 - 11:36
La G5 mă rupea ESP-ul. Era agresiv ca dracu.
Compari un cazan fumigen cu R-u?
Scris 09 martie 2013 - 11:44
Adevărul e că a fost distracție mare suspensia aia de drumuri grele. O provocare permanentă.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 10 martie 2013 - 09:35
Mega like. E bine ca ai avut unde sa-i dai, eu unul am fost la cumparaturi la Kaufland Dristor aseara (apropo, acolo au o selectie ciudata de produse, unele sunt foarte ieftine, altele foarte scumpe si multe lipsesc) si i-am de am tavalit toate cumparaturile prin portbagaj pana acasa.
Scris 10 martie 2013 - 10:04
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 10 martie 2013 - 11:15
Pana la urma ai mai schimbat scaunele la ea?
Scris 10 martie 2013 - 11:29
e bine tati, daca ne place.
timp si benzina sa fie.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 10 martie 2013 - 11:31
Scaune mai bune există cu siguranță. Dar costurile ar fi extrem de mari pentru Recaro. Așa vor rămâne.
e bine tati, daca ne place.
timp si benzina sa fie.
Poate o fi mai bine anul ăsta și ne intersectăm drumurile pe undeva.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 10 martie 2013 - 11:45
Poi ia un compas si vezi unde se intersecteaza Bucurestiul cu Oradea - la Tihuta !
Scris 10 martie 2013 - 11:47
la Crama
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi