mda, atata am scos si eu cu vaporu, doar cu medie de 130km/h
Freezone 11
#2651
Scris 14 iulie 2013 - 08:44
#2652
Scris 14 iulie 2013 - 08:48
Oaspete, 6,3l benzina %?
La un consum de peste 10%, media orara iti sare de 300km/h, iti trebuiesc sosoni speciali, de supercar....
Evident ai ajutat din pupa vaporul...
Aceasta postare a fost editata de mol: 14 iulie 2013 - 08:49
#2653
Scris 14 iulie 2013 - 08:57
mda, atata am scos si eu cu vaporu, doar cu medie de 130km/h
Tu compari motorina+turbo cu benzinara aspirata ?
Ia fa matale un consum la o fumigena haspirata !
Voi faceti medii de 130/hautostrazi. Ia faceti 90 pe unde am facut eu, si vezi acolo consum !
Golfetta mea, la 130-140 pe hautostrada haleste cam 6,5 ! Intelegi de ce ma PISH pe orice fumigena ?
#2654
Scris 14 iulie 2013 - 09:19
ma doare la patina cat consuma masina mea, atata timp cat nu e ceva grosolan.
de masinile altora mi-e total indiferent.
in momentul in care cineva o sa-mi dea bani ca sa imi cumpar o masina, voi fi atent la recomandarile lui.
Iar o medie orara pe autostrada NU se obtine ruland constant cu 130.
P.S. Eu nu compar nimic.
Sa ma k..k in fumigenele voastre !
Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 14 iulie 2013 - 09:19
#2655
Scris 14 iulie 2013 - 09:41
Rectific: in TOATE fumigenele !
#2656
Scris 14 iulie 2013 - 09:48
Iata un om ambitios !!
P.S> ca sa faci asta, tre sa ma prinzi.
#2657
Scris 14 iulie 2013 - 09:49
Ia fa matale un consum la o fumigena haspirata !
nebuno tu care esti nebuna, NU se mai fac fumigene haspirate cam de 20 de ani!!!!
in alta ordine de idei, consumul este bun. eu scot si mai putin cu noile benzinare cu turbina chiar si la mers mai rapid.
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 14 iulie 2013 - 09:50
#2658
Scris 14 iulie 2013 - 09:53
nebuno tu care esti nebuna, NU se mai fac fumigene haspirate cam de 20 de ani!!!!
Stiu, tocmai pentru ca fumigenele sunt voma totala fara suflatoare !
Mai nou au devenit VOMA si alea "umflate", mai ales de cand au aparut piticaniile benzinare turbate, care se PISHA cu cea mai mare bolta pe ORICE fumigena de acelasi calibru !
#2659
Scris 14 iulie 2013 - 09:53
NU se mai fac fumigene haspirate cam de 20 de ani!!!!
pe cuvintu' tau ???
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#2660
Scris 14 iulie 2013 - 09:55
Stiu, tocmai pentru ca fumigenele sunt voma totala fara suflatoare !
Mai nou au devenit VOMA si alea "umflate", mai ales de cand au aparut piticaniile benzinare turbate, care se PISHA cu cea mai mare bolta pe ORICE fumigena de acelasi calibru !
au scazut mult de tot consumurile la benzinarele turbate, dar dieselul este in continuare campion la consum. in vreo 5 ani e foarte posibil ca ce urlii tu de 10 ani sa devina finally adevarat, dar pana atunci NU!
#2661
Scris 14 iulie 2013 - 09:57
Bai, nu-l contrazice pe "bleu stietot" !
au scazut mult de tot consumurile la benzinarele turbate, dar dieselul este in continuare campion la consum. in vreo 5 ani e foarte posibil ca ce urlii tu de 10 ani sa devina finally adevarat, dar pana atunci NU!
Deja 3 tzilindri de 1.1 litri da MUHE la fumigenele muuult mai mari !
#2662
Scris 14 iulie 2013 - 09:58
e doar o coincidenta, stai linistit si oricum pana se intampla esti in off-side
#2663
Scris 14 iulie 2013 - 09:59
Daaaaaa, cam multe coincidente !
Aceasta postare a fost editata de Relu: 14 iulie 2013 - 09:59
#2664
Scris 14 iulie 2013 - 10:01
chiar ma gandeam zilele astea ca daca, ipotetic vorbind, as schimba golful maine as fi fortat sa iau benzinara 1.4TSI 122CP pt ca 1.6TDI mi se pare scump si slabutz, iar 2.0TDI e parfum dar costa enorm
#2665
Scris 14 iulie 2013 - 10:02
3 tzilindri de 1.1 litri
Asteptam cu interes pe ala cu 1 "tzilindru" ... cu 2 e ceva deja "fumat" - 0.9 TwinAir Turbo Dualogic
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#2666
Scris 14 iulie 2013 - 10:05
Ia-ti un "enduro" !
#2667
Scris 14 iulie 2013 - 10:07
Acu' vad ca au astia pe Fiat Panda si 0.9 Aspirated TwinAir ... Imi aduc aminte ca in urma cu vreo 2 - 4 ani un coleg avea o Honda Valkyrie cu 6 "tzilindri" ...
PS - si pe Fiat 600 erau 0.6 l cu 4 cilindri ...
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#2668
Scris 14 iulie 2013 - 10:09
Daca n-ai avea gugal, ce ai face ?
Nu ca ai intelege si cu el mare lucru ....
#2670
Scris 14 iulie 2013 - 10:54
Rectific: in TOATE fumigenele !
n-ai tu atata k k t in tine
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#2671
Scris 14 iulie 2013 - 11:00
nebuno tu care esti nebuna, NU se mai fac fumigene haspirate cam de 20 de ani!!!!
in alta ordine de idei, consumul este bun. eu scot si mai putin cu noile benzinare cu turbina chiar si la mers mai rapid.
Mai taie...
#2672
Scris 14 iulie 2013 - 11:01
Numa cand le auz, produc non-stop !
n-ai tu atata k k t in tine
#2673
Scris 14 iulie 2013 - 11:11
Mai taie...
care din aia citati ???
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#2674
Scris 14 iulie 2013 - 11:43
...anii.
#2675
Scris 15 iulie 2013 - 10:29
bah,am inceput sa dau voturi pozitive la postarile lui mol....ori ma timpesc eu,ori el se desteapta,cum vreti....
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi