Gata, m-am lamurit. studiul este interesant, ar putea fi un reper dar doar orientativ. practic ei numara numarul de defectiuni constatate la ITP. Dar in mod normal, orice individ sanatos la cap, inainte de ITP trece cu masina pe la mecanic....
Pe de alta parte daca Fiaturile Stilo (de exemplu) merse la ITP erau toate >200k km si erau toate masini de firma in care toata lumea isi baga picioarele, cat de relevanta mai este pozitia ocupata de Stilo in clasament?
Si daca in Nemtia anul trecut au facut ITP doar 50 de Stilo-uri? Mai este relevanta treaba?
Ei spun ca Polo e foarte fiabila, dar cele din Romania nu prea au fost ocolite de probleme.... Si cine repara VW stie de bobinele de inductie, de macaralele de geamuri,
Tot pe baza rapoartelor TUV scria si Autobild la Sandero o lista intreaga de potentiale defectiuni care eu din experienta NU le-am intalnit nici la Logane de >150k km....Evident ca masina este o troaca, dar de stricat nu se strica.