Am prins un moment liber si incerc sa va zic pe scurt.
Cand am luat masina, fostul proprietar a solicitat la SMT codarea unei chei blank. Cei de la SMT s-au lungit cu codurile astfel incat atunci cand au venit, masina era data si m-au sunat pe mine sa vin cu masina si cu cheia. Cum nu prea aveam timp la dispozitie (a doua zi, miercuri, urma sa plec din Bucuresti si mai aveam de terminat o groaza de chestii) le-am zis ca vin la ei doar daca nu dureaza mult altfel urmand sa o amanam pentru saptamana urmatoare. Au spus ca dureaza 20-30 de minute asa ca m-am urcat in masina si m-am infiintat la ei. Au preluat masina si cheia blank si au disparut in spate. Dupa aproape o ora m-au chemat sa-mi spuna ca nu reusesc sa codeze cheia probabil pentru ca fusese deja folosita (codata) anterior la alta masina. Am sunat fostul proprietar dar din pacate nu era in tara si mi-a raspuns un coleg al lui catre care facuse divert la numarul de telefon. Cum nici el nu stia prea multe a ramas sa mai vorbesc odata cu el cand se intoarce (saptamana asta) si intre timp le-am cerut celor de la SMT o oferta pentru o cheie blank (in cazul in care cea pe care o aveam deja chiar nu era ok).
SMT-ul mi-a dat o oferta de aprox. 1000 RON pentru cheia blank plus o factura de aprox. 60 RON reprezentand jumatate din contravaloarea codarii cheii urmand ca cealalta jumatate sa o platesc cand chiar codez cheia. Mai ciudat a fost ca initial am inteles ca serviciul era gratuit. In fine, am platit suma de pe factura si am plecat dupa mai bine de o ora si jumatate.
Pe drum incepe sa se aprinda un martor in bord sub forma unei chei, masina mergea ok, dar martorul se aprindea si se stingea cam odata la 10 secunde. Ma intorc inapoi la SMT si le zic problema, drept si urmare iau din nou masina in spate si astept inca o ora si ceva. Intr-un final plec cu masina, -60 de RON in portofel, o oferta pentru o cheie blank in valoare de 1000 RON, cheia blank necodata si 4 ore pierdute.
Maine ma duc sa finalizez cu restul de acte. Cu cheia blank inca nu stiu ce sa fac.