bah gonzales, daca si un A8 42TDI e tot o troaca, lasa-te de sportul asta
![Fotografie](https://garajul.ro/ipb/uploads/profile/photo-thumb-3969.jpg?_r=1166262105)
2013 Subaru WRX Concept
#51
Scris 30 martie 2013 - 11:47
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#52
Scris 30 martie 2013 - 12:05
bah gonzales, daca si un A8 42TDI e tot o troaca, lasa-te de sportul asta
welcome to my world ...
![567576.png](https://images.spritmonitor.de/567576.png)
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#53
Scris 30 martie 2013 - 12:25
Personal sunt convins ca unge suflete motorul ala, in schimb eu am o alta problema: cat de greu e un astfel de motor? ce repartitie a maselor are masina care il poarta? Poate ca de fapt nici nu conteaza, ca vad ca A8 4.2TDi 2011 are 2660kg, este enorm!
Eu am simtit ca s-a schimbat ceva in tinuta masinii cand am trecut de la Forester 2.0 la Forester 2.5T, se simte fata mai grea, desi diferenta totala de greutate intre cele doua e doar 100kg. Probabil insa ca e toata pe fata.
Asa ca exceptand cazul cand acel 42tdi va fi pus in loc de cotiera spate, nu ma prea convinge.
PS: Nu am condus A8, poate mananc de la bors in sus, totusi cifrele alea + fizica elementara pe care o recapitulez cu fii-mea nu stiu cat pot sa minta!
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#54
Scris 30 martie 2013 - 01:14
poi baga datele tehnice ale masinii sa vedem si noi, un 0-100, o repriza ceva, cati cai putere sunt repartizati pre un chile, ca altfel povestim povesti. fizice si chimice.
#55
Scris 30 martie 2013 - 01:30
Pai tocmai asta spuneam, cu alte cuvinte, ca nu e tren sa mergi doar in linie dreapta, si faptul ca ai 6.6 secunde demaraj e impresionant dar cum se simt oare cele 2.2 tone in curbe si la frane? (am gasit la altii ca are vreo 2200 kile de fapt, nu 2600, tot mult oricum).
Aceasta postare a fost editata de Forester: 30 martie 2013 - 01:30
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#56
Scris 30 martie 2013 - 01:34
bah nu mai vorbiti prostii...
A8 42TDI
326cp/3750rpm
650nm/1600-3500rpm
0-100 - 5,9s
vmax 250kmh
greutate 2020kg
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#57
Scris 30 martie 2013 - 02:03
acuma vad, ca mecea zice de ultima generatie de A8 42 TDI
350cp/4000rpm
800nm/1750-2750rpm
0-100 - 5,5s
vmax 250kmh
greutate 2070kg
si un comparativ la performante intre A8 generatia 2 si 3 cu 42TDI
http://www.zeperfs.c...el3284-1372.htm
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#58
Scris 30 martie 2013 - 02:12
2,2 tone ?
Poi Superba mea, cu 4 oameni si bagaje cred ca atnige 2 tone.
Ce-s 2-300 km pentru puterea dublu si cuplul mai mult decat dublu ??
Cat despre frane, sunt sigur ca sunt corect dimensionate.
Sunt convins ca si la curbe se tine bine, sigur e Quattro si oricum, nu cred ca scopul unei astfel de masini e sa lase cauciucu pe jos, prin Transfagarasan.
#59
Scris 30 martie 2013 - 05:06
acuma vad, ca mecea zice de ultima generatie de A8 42 TDI
nu, zic de precedenta, aia de ai pus datele mai sus
2.02 tone e nimic pentru monstrul ala de motor, iar distributia maselor daca imi aduc bine aminte era undeva la veo 53/47, sau 55/45, oricum pe acolo
si da, e doar versiune quattro cu dif central torsen.
si paradoxal cred ca ar putea lasa fara prea mare stress si ceva caucioace pe transfagarasan, dar in egala masura masina nu e pentru asa ceva.
![567576.png](https://images.spritmonitor.de/567576.png)
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#60
Scris 30 martie 2013 - 06:06
bah gonzales, daca si un A8 42TDI e tot o troaca, lasa-te de sportul asta
Camion, putin zis....
#61
Scris 31 martie 2013 - 02:17
minti. stiu ca ti-ar place
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#62
Scris 31 martie 2013 - 07:51
A8 e o masina comparabila cu un cal foarte bun de munca; in niciun caz cu un armasar pur sange de curse...
E un fel de vagon de lux de tren rapid, clar...
Hi hi... fiecare viseaza la ce-i place.
#63
Scris 31 martie 2013 - 08:20
E un fel de vagon de lux de tren rapid, clar...
#64
Scris 31 martie 2013 - 09:50
bah asa perle scoateti cateodata
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#65
Scris 31 martie 2013 - 10:13
se vede ca n-au mai "alimentat" de o perioada.
#66
Scris 09 aprilie 2013 - 01:29
Ce credeti, Dacia 1100 care are 700kg sta mai bine pe curbe ca acel A8 ? Greutatea conteaza daca restul datelor sunt aceleasi dar in cazul de fata adunam mere cu pere. Greutatea nu mai are relevanta daca avem un tren de rulare bine construit, o distributie a maselor corecta, o dimensionare din nou corecta a anvelopelor si tot asa. Sunt camioane de concurs care accelereaza si sunt stabile precum un Porsche din anii '70.
#67
Scris 09 aprilie 2013 - 03:33
Corect !
Haudi sfideaza legile fizicii !
Nimic nu stiti, papagalilor .....
#68
Scris 09 aprilie 2013 - 03:58
nimic nu intelegi matusalem, DACIA SFIDEAZA legile fizicii, haudi doar o demonstreaza
![567576.png](https://images.spritmonitor.de/567576.png)
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#69
Scris 09 aprilie 2013 - 04:16
Ai uitat de camioanele stabile ca porsu !
#70
Scris 09 aprilie 2013 - 04:41
pai camioanele alea sunt exceptia care nu fac decat sa intareasca regula > habar n-ai de ce vorbesti
![567576.png](https://images.spritmonitor.de/567576.png)
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#71
Scris 09 aprilie 2013 - 04:45
Mi-e RUSINEEEE !!!!
#72
Scris 09 aprilie 2013 - 04:53
macar incepi sa recunosti, e si asta un inceput > si la dependenti recunoasterea e primul pas pe lungul drum al reabilitarii
![567576.png](https://images.spritmonitor.de/567576.png)
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#73
Scris 09 aprilie 2013 - 06:27
Mi-a placut aia cu Dacia 1100.
Deci, zici ca dacia aia are 700 kile, A8 are 2000. Un raport de 2.85.
Dacia avea gume de 135. Rezulta ca A8 trebuie sa aiba 135x2.85 adica 385 latime ca sa fie macar la fel de ok. Aici vad gume 255/45R19. Hmm... poate nu e chiar proportional, poate dacia aia avea gume ok pentru ce stia ea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#75
Scris 09 aprilie 2013 - 09:57
Lasa-l mah ca nu stie ce-i ala zembeu sau haudi ...
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi