Bai ska, io cre ca tu ai pus intrebarea la concursul vreau sa fiu bucatar, nu la vreau sa fiu miliardar.
![Fotografie](https://garajul.ro/ipb/uploads/profile/photo-thumb-3969.jpg?_r=1166262105)
Drumuri Alpine - Europa
#26
Scris 09 aprilie 2013 - 07:52
#27
Scris 09 aprilie 2013 - 08:13
bah sincer, cateodata am impresia ca-s cam in plus pe forum
nu omule,ma refeream la putere..........daca ai erectii la motor fiat de 2 litri,cind vei conduce vreun Porsche stai cu oole in plafon.....adica vei avea emotii la condus toata viata,adica de la 2 litri incolo.....
ma descurc si cu 150cp/320nm. stai linistit.
Porsche, AMGuri, RSuri, Muri... visatul e liber, dar pana acolo traim cu picioarele pe pamant...
dar pana atunci, te rog, nu-mi da impresia ca ai stat pe degeaba 15 ani in Italia si ai ramas tot cu mentalitatea asta romaneasca
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#28
Scris 09 aprilie 2013 - 10:21
poate ca la varsta ta, n-o s-o mai inteleg nici eu
dar inca mai pot, si inca ma relaxeaza...
Lasa-i Ska ca e mici si nu stie. )
Te-as insoti cu placere prin preumblari ca tot asa gandesc si eu, ca si tine, dar anul asta cred ca zic pass la concediu. Cel mult, prin tara cateva plimbari.
Din experienta proprie, Grossglochner nu e asa ceva nemaipomenit. Decat doar ca urci si vezi in acelasi timp cu scade nivelul la combustibil.
De ce spun asta? In primul rand pt ca e extrem de aglomerat vara. O gramada de biciclisti, invalizi in scaune cu rotile (da, nu glumesc...cel putin 4 am vazut urcand...se pare ca e un challenge), ca sa nu mai vorbim de motoare.
Daca mai prinzi si vreo caravana de masini de epoca ai pus-o original. O sa te tina intr-antaia, max a doua, distante bune ca nu prea ai pe unde sa treci de ei.
Si n-o sa mai ai chef de nimic cand ajungi sus.
In rest, peisajul e foarte fain, drumul ca-n palma...deh...austrieci...chiar plictisitor...nu tu o groapa, un canal desfundat, etc...
#29
Scris 09 aprilie 2013 - 11:17
eu deocamdata ma interesez ce-i de vazut, si ce as vrea sa vad.
dupaia imi stabilesc un traseu.
dupaia imi fac calcule.
daca ma voi considera ca merita si ca ma incardrez financiar, ma duc. daca nu... poate la anu
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#30
Scris 09 aprilie 2013 - 11:18
Hmm, si eu care ma gandeam sa fac Grossglochner cu masina poate anul asta
#31
Scris 09 aprilie 2013 - 11:34
#32
Scris 09 aprilie 2013 - 11:34
in timpul saptamanii nu cred sa fie chiar asa haos pe nicio ruta. poate pe weekend sa se mai inghesuie lumea.
oricum, pe astea "comerciale", o sa arunc un ochi mai in detaliu sa vad in ce perioade sunt organizate chestii.
multam de sugestii mr. Diesel. studiez diseara traseele recomandate
Aceasta postare a fost editata de ska: 09 aprilie 2013 - 11:35
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#33
Scris 10 aprilie 2013 - 12:38
si pe mine ma rodea undeva de o plimbareala cu masina prin Elvetia, dar nu prea am cu ce. Golful ar fi confortabil, dar cei 102 CP nu-mi mai provoaca nici macar polutii, d'apai erectii
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 10 aprilie 2013 - 12:38
#34
Scris 10 aprilie 2013 - 06:35
Ai sa razi, dar ttocmai ala o sa-ti dea cele mai mari satisfactii....si frigiderul plin. .
Cand o sa vezi ca esti intr-antaia cu pedala la fund si nu urci, ba din contra, ai senzatia ca te duci inapoi, atunci erectie pe tine sa vezi.
Noroc ca prin tarile alea nu prea se claxoneaza.
Pe Grossglochner ai la un moment dat o diferenta de nivel de 1km si ceva pe 10km. Calculeaza si tu panta ca esti baiat mare.
Eu cand am fost eram cu Suby si erectia era si mai mare: in ritmul in care urca masina scadea vizibil si acul la benzina. Pe la jumate deja imi puneam probleme serioase daca sa continui pana in varf sau sa ma intorc cat mai pot.
Altitudinea maxima e undeva pe la 3400m, parca. In wk promit sa caut pozele. Desi era in mijlocul lui iulie, fetele mele au facut om de zapada pe marginea drumului.
Aceasta postare a fost editata de adytzu: 10 aprilie 2013 - 06:38
#35
Scris 10 aprilie 2013 - 08:45
Pe traseul catre Grossglockner altitudinea maxima e vreo 2700m daca te urci la popasul ala la un moment dat, dar nu mai mult. Senzatiile provin de la rampele abrupte care insa fiind lungi si destul de late (cel putin la inceput), nu-ti dau senzatia ca sunt abrupte.
Insa inteleg foarte bine ce zici, ca mi-am furat-o si eu cand am fost in Austria. Dupa Innsbruck, drumul catre Seefeld urca bine de tot. Problema este ca nu-ti dai seama, veneam si lansat de pe autostrada cu ~120km/h. Banuiam ca nu ma tin curele cu a 5-a, asa ca n-am fost surprins sa vad ca pierd viteza, am dat a 4-a.... ce sa vezi, continua sa moara, eu deja cu morcovu' in popou si cu un GL in spate, am dat a 3-a turata bine, abia reusea sa mentina viteza, ce sa mai accelereze!
Eu am inceput sa injur ce dracu are masina, pana am vazut si indicatorul de pe margine: 14%! Dupa care au inceput si serpentinele, asa ca am bagat reductorul si am reusit sa merg decent, dar scotand totul din motorasul ala. Am bagat reductorul pentru ca fara avea treptele pur si simplu prea lungi si ma pierdeam de coloana din fata. Ce mai, traumatizant...
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#37
Scris 10 aprilie 2013 - 08:55
Te pisi pe fumigena, turbata benzina trebe la asa ceva.
Nu mai comparati motoarele turbate cu alea aspirate.
Apropo, cum ar fi p-acolo cu o fumigena aspirata ???
#38
Scris 10 aprilie 2013 - 09:08
..cum ar fi p-acolo cu o fumigena aspirata ?
La 2700 m altitudine scoate fum ca aia de la Tractor Pulling.
#39
Scris 10 aprilie 2013 - 09:09
Si-o ia cu spatele !
#40
Scris 10 aprilie 2013 - 09:16
tie fumigena iti trebuia acolo
Acum am ce-mi trebuie pentru acolo!
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#41
Scris 10 aprilie 2013 - 09:17
Ce ai tu acum, merge mai tare la deal decat la vale !!!!
#42
Scris 10 aprilie 2013 - 09:20
La 2.3 in anvelope iti dai seama....
#43
Scris 10 aprilie 2013 - 09:31
La cat zice cartea masinii
Aceasta postare a fost editata de Relu: 10 aprilie 2013 - 09:31
#44
Scris 10 aprilie 2013 - 10:03
da da da, benzina trebe, sa ramai in varfu dealului cu rezervoru gol, sa faci si putina miscare
fumigen trebe bai gugustiucilor, nimic nu stiti, vai de capetele voastre.
![567576.png](https://images.spritmonitor.de/567576.png)
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#45
Scris 10 aprilie 2013 - 10:03
Ma rog, cartea zice 2.2, am mai dat de la mine ca la gropanele tarii e mai sanatos.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#46
Scris 10 aprilie 2013 - 10:18
sa ramai in varfu dealului cu rezervoru gol, sa faci si putina miscare
Pai la ce-ti trebuie benzina sa mergi la vale ???
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#47
Scris 10 aprilie 2013 - 11:24
ai si tu dreptate in felul tau, asta daca odata ajuns jos ai benzinarie.
![567576.png](https://images.spritmonitor.de/567576.png)
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#48
Scris 10 aprilie 2013 - 11:31
asta daca odata ajuns jos ai benzinarie.
... asta in caz ca n-ai "fumigena"
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#49
Scris 10 aprilie 2013 - 12:37
...ca la gropanele tarii...
Mah nu va mai plangeti ca e-dilii urbelor au inceput sa le astupe.
Mai intai in .hu ...
apoi si pe la noi ...
facebook_1845322002.jpg 124,42KB
7 downloads
Ce dragutz arata!
#50
Scris 10 aprilie 2013 - 03:19
Forester-daca ii dadeai inferioara,in cazul tau 4,mai devreme,urcai.Daca i-o dai dupa ce e in coma,degeaba i-o mai dai.Adica trebuie sa fii atent la drum,ca sa fii atent la drum presupune sa nu te oboseasca condusul la acea distanta,ca sa nu te oboseasca condusul trebuie sa ai masini confortabile,gen vechiturile mele.. .
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi