La momentul de fata o singura masina mi-as dori, doar pt. mine:
Nissan GT-R Black Edition 2013http://www.youtube.c...h?v=h_4eM39ifn4
Scris 11 mai 2013 - 12:51
La momentul de fata o singura masina mi-as dori, doar pt. mine:
Nissan GT-R Black Edition 2013http://www.youtube.c...h?v=h_4eM39ifn4
Scris 11 mai 2013 - 01:48
Cu kuru' ce sa faci? il batucesti nitel si gata.
Te pishi pe el, ca oricum ii dai bucile ( daca reusesti ) la o parte !
Scris 11 mai 2013 - 01:50
asa ceva mi-as lua second...
20-25k euro
CL600 V12 bi-turbo...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 11 mai 2013 - 02:00
Vrei sa stii cat consuma o magaoaie din aia ?
Scris 11 mai 2013 - 02:02
Mai mult decat un logan. Asadar luati-va logane !!
Gugustiuci indragostiti de utilitare ce sunteti !!!!
Aceasta postare a fost editata de Relu: 11 mai 2013 - 02:22
Scris 11 mai 2013 - 02:28
ba, vrei sa-ti stric somnu ??
Scris 11 mai 2013 - 03:20
Vrei sa stii cat consuma o magaoaie din aia ?
pai de aia o second sa-i ramana din alea 5 bulioane bani de benzina pe cateva luni macar
Scris 12 mai 2013 - 12:46
Vrei sa stii cat consuma o magaoaie din aia ?
are vreo importanta?!?! doar am 5mil in cont !!!
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 12 mai 2013 - 05:57
Eh, deja dadusem cu cotu de noptiera si ne trezisem.
Scris 13 mai 2013 - 08:37
Modelul ala de CL600 a avut controlul activ al numarului de cilindri care taia 6 dintre cei 12 cil prezenti tocmai pentru economie de carburant cand nu se doreau performante maxime. In realitate erau 2 motoare de Mertan cu 6 cilindri in linie . La versiunea biturbo n-a mai fost implementata tehnica asta http://en.wikipedia....ylinder_Control
Scris 13 mai 2013 - 12:03
V12 de 5,8 aspirat cu V12 bi-turbo de 5,5 nu cred sa aibe prea multe in comun...
"A dyno tested stock CL 600 was closer to 540 hp. Car & Driver's acceleration test delivered a 0-60 time of 4.3 seconds. Re-programming the ECU to remove the governing restrictions of the CL 600 Bi-Turbo would increase output by 100 hp, and torque by 100 lb/ft. The top speed would improve to over 185 mph, and a 0-60 acceleration in less than 4 seconds."
Aceasta postare a fost editata de ska: 13 mai 2013 - 12:05
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 13 mai 2013 - 12:05
V12 de 5,8 aspirat cu V12 bi-turbo de 5,5 nu cred sa aibe prea multe in comun...
E nu. As vrea unu din ambele
Scris 13 mai 2013 - 12:19
Saptamana trecuta, in drum spre casa fiind, a trecut pe langa mien un S5, 4.2V8.....cred ca avea evacuare sport, ce sunet, ce senzatie...singurul mare minus, cred ca avea cutie automata.
In mod sigur, imi doresc un V8.
Scris 13 mai 2013 - 12:24
In mod sigur, imi doresc un V8.
Aspirat
Scris 13 mai 2013 - 01:15
Saptamana trecuta, in drum spre casa fiind, a trecut pe langa mien un S5, 4.2V8.....cred ca avea evacuare sport, ce sunet, ce senzatie...singurul mare minus, cred ca avea cutie automata.
In mod sigur, imi doresc un V8.
am avut ocazia sa merg cu unul identic. 4,2 V8 manual... ce senzatie e masina...
o asemenea masina, e pacat sa nu o iei manuala.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 13 mai 2013 - 02:10
Bai ce cucu....
Aia cer 80-90 de MII DE EURO pe o masina si nu o poti cumpara cu manuala ?
Scris 13 mai 2013 - 02:11
Cate masini puternice/cu motoare mari mai poti cumpara in ziua de azi cu o cutie manuala ?
Scris 13 mai 2013 - 02:17
Cate vrei ...
Scris 13 mai 2013 - 02:18
MASINI !
Scris 13 mai 2013 - 02:20
Da ce mah, alea-s biciclete ??
Scris 13 mai 2013 - 02:22
Nu, sunt pinguini
Scris 13 mai 2013 - 02:26
Audi TT RS ?
Lamborghini Gallardo ?
Porsche 911 ?
Cadillac CTS-V ?
BMW M5 ?
Mustang Shelby GT500 ?
Daca le-as da 90 de MII de Euro pe o masina ar trebui sa nu-mi mai cupar o lunga perioada hartie igienica...
Scris 09 octombrie 2013 - 11:11
De exemplu eu mi-as dori o combinatie intre un super hot hatch cu 4x4 (ma gindesc la BMW M135 xDrive 5 usi 320 CP sau un VW Golf R DSG 5 usi - inteleg ca pe Golf 7, modelul R va veni cu 290 CP) si un SUV (aici short list-ul momentan este un BMW X3 35d xDrive 313 CP si VW Touareg V6 TDI 4XMotion 245 CP - deci cu Terrain Tech si eventual suspensie pneumatica). Pretul total ar fi undeva in jurul zonei de 90-100.000 EUR (am luat in calcul si reduceri potentiale). Mai mult parca nu mi-as dori, n-as vrea un supercar, din motive atit practice cit si de anumita discretie.
Mai recent, am inceput sa visez (din nou) la un Porsche, si daca ar fi sa renunt la cele de mai sus si sa ma uit la Porsche, as lua un Boxter sau Cayman 2.7 cu PDK si un Cayenne Diesel, pentru un pret probabil total in jurul zonei de 140.000-150.000 EUR.
Recunosc ca mi-ar placea si o masina de colectie, si aici cred ca m-ar atrage un Mercedes 190 sau 300 SL, un Jaguar XK 150 Roadster (culmea, nu un S-Type) sau poate un Morgan.... insa aici chiar nu stiu preturile, si nu stiu daca as avea timpul sa ma ingrijesc de o bijuterie din asta.
In sinea mea, recunosc ca visez si la un BMW M5, insa mi-e teama de atita putere doar pe tractiunea spate, si in plus incep din secunda doi sa gindesc rational si sa spun ca imi iau un M135i xDrive si un X3 xdrive35d de banii aia, deci doua masini f. bune in locul uneia probabil fabuloase. Mereu am damblaua asta, daca vad de ex un 911 Carrera 4S de ultima generatie (e unul cu B 911 FUN peste care dau destul de des) si ma gindesc ce fain e, si ca mi-as lua unul daca as cistiga la loto, dupa care ma gindesc ca un astfel de 911 este probabil 130.000 EUR + TVA cel putin, si ca de banii astia mi-as lua de exemplu un BMW M5 si un X3 35d....
Ok, pornind de la dorinta ascunsa pentru un BMW M5, in urma vizionarii unor exemplare pe strada ale unui competitor al sau, precum si a testului de pe autocar, in comparatie cu alt test cu susnumitul M5, am adaugat pe lista competitorul, si anume noul Audi RS6 Avant, care mi se pare de o polivalenta incredibila. O configuratie decenta e 97.000 EUR + TVA (fara excese, si fara potentiale reduceri )
De asemenea, la capitolul SUV, mi se pare foarte tare noul Alpina XD3, am facut o configuratie foarte multumitoare la 58.000 EUR + TVA. Tot la capitolul SUV-uri, mie imi place noul Range Rover Sport (spre deosebire de greiere), un SDV6 cred ca ar fi interesant. E drept ca pleaca de la un pret mai mare decit Alpina XD3, si e mult mai putin puternic si dinamic....
Scris 09 octombrie 2013 - 11:19
Veyron, evident...
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi