postezi de la amsterdam ? in cel mai fericit caz ar ajunge langa tiguan, dar eu nu as paria pe asta stiind apetitul chinezilor de tabla de masina cu grosime si rezistenta de folie de aluminiu de bucatarie
Ce masina?
#128
Scris 19 iunie 2013 - 10:25
. Nu ai cum sa faci o masina cu asemenea performante de inalt nivel la EuroNcap , cum este actualul Sportage si sa se turteasca structura de rezistenta. Uita-te atent la stalpi si la plafon sa vezi ca nu se misca nimic, totul este perfect rigid. Reiese clar ca Sportage care se vinde acum este peste Tiguan(si multe alte masini) la siguranta. http://www.euroncap....e/2010/414.aspx
A vorbi despre generatia actuala pe baza datelor generatiei precedente in cazul de fata nu e decat rea intentie.
#129
Scris 19 iunie 2013 - 10:35
da ma ai dreptate, ai avea si mai multa dreptate insa daca inainte sa scrii ai da un search, generatia actuala nu a mai iesit asa sifonata ca aia veche, dar tot e mult in urma tiguanului aflat pe primul loc, iar ix35(tucsoN)/sportage sunt in continuare pe ultimul loc
tiguan marcheza la small overlap, ceva despre care chiat tu ai postat prima oara, un slabut "marginal", in schimb kia reuseste perfomanta de "poor", da tu ai dreptate, kia da clasa la tiguan
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#130
Scris 19 iunie 2013 - 10:56
Macar explica despre ce test vorbesti ca sa ne intelegem.
#131
Scris 19 iunie 2013 - 11:09
later edit: te referi la acelasi test IIHS de rezistenta a plafonului ? Daca da, noul Sportage sta foarte bine, are Good, unda verde e adevarat ca Tiguanul sta un pic mai bine, da la EuroNcap la lovitura laterala cu stalpul acelasi Tiguan e mai prost decat Sportage. Vrei nu vrei actualul Sportage este una dintre cele mai sigure masini si nu cred ca ar fi justificata negarea unei achizitii pe acest criteriu.
Aceasta postare a fost editata de greierele: 19 iunie 2013 - 11:16
#132
Scris 19 iunie 2013 - 11:55
http://www.garajul.r...oncap/?p=517530
diferenta la protectia pasagerilor conform normelor euroncap este ca si inexistenta 93% vs 87%, acuma gandeste-te totusi ca tiguanu nu era cu facelift, si avea cativa ani in plus la momentul testarii, ma indoiesc ca vw sta pe loc sa-i prinda chinezii din urma
dar in testul de mai sus kia e in pom, nici tiguanul nu sta stralucit dar oricum e mai bine
iar referitor la testul de plafon zici ca a iesit usor mai bine, uita-te la ce presiune se aplica la o masina si ce presiune se aplica la cealalta si totusi tiguanul iese considerabil mai bine
dar e cum zici tu sportage e mai bun
ps:sportage e o masina sigura cata vreme nu se intalneste cu copacul lui chuck norris
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#133
Scris 19 iunie 2013 - 05:37
Hai ma ca exagerezi din greu. Audi A4 si Mercedes clasa C cum stau la acelasi test ? Crezi ca e vreo diferenta importanta intre poor si marginal ? daca ziceai ca se conduce nasol Sportage as mai fi crezut, dar sa spui ca noul Sportage sta prost la siguranta pasiva.... e exagerat.
#135
Scris 19 iunie 2013 - 07:09
Sa se uite si la Focus. Am vazut ca au ceva oferta la varianta cu 1 litru EcoBoost la 12.5k euro tva inclus cu rabla scazuta. Are fratele meu una de aproape jumatate de an si pot spune ca pe mine m-a surprins masina, Consuma si foarte putin atat in ciclu urban cat si extraurban - are sub 7% utilizare 50/50.
#136
Scris 19 iunie 2013 - 09:18
Masinile de la Ford par sa fi crescut semnificativ in calitate cu ultimele modele, la 12,5k euro Focusul e beton.
Mecea eu am ales BMW din cauza a 2 motive principale: primul ca masina se conduce exceptional si al-2-lea ca am dorit o firma de top, adica un fel de snobism Data viitoare habar n-am ce as alege insa nu m-as atinge de nimic de la Dacia-Renault, Peugeot sau Alfa Romeo.
#137
Scris 28 iunie 2013 - 02:48
Am mai discutat cu taica-miu, trebuie sa vedem ce facem cu Dacia veche, dar acum in mix sunt Polo Highline 1.2 105CP la vreo 14k de euro (cam ce discount se mai poate negocia?), i30, Renault Captur si o sa dam o tura si pe la Ford ca sa vedem Focus.
Pe partea de SH, tot invartind-o, am ajuns la concluzia ca ar merita doar o masina de clasa superioara >2008. Gen asa ceva: http://www.autovit.r...-C29610073.html
Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 28 iunie 2013 - 02:50
#138
Scris 28 iunie 2013 - 02:51
un ford focus fie el si 1,0T 100cp tot e mai masina decat i30 sau polo. parerea mea.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#139
Scris 28 iunie 2013 - 02:54
Volvo ul din linkul tau il stiu si masina este brici cu carte de service, super intretinuta nesamsarita sau altele. Merita sa arunci un ochi la ea
#140
Scris 28 iunie 2013 - 03:10
cred ca ar trebui sa scoti din lista scurta Renault-ul. Focusul nu e rau, Polo e masina buna dar un pic cam mica pentru pretul cerut. Coreana e simpatica dar totusi incearca sa iei un Golf chiar si mai chel. Opel-ul n-are nimic interesant ?
Aceasta postare a fost editata de greierele: 28 iunie 2013 - 03:12
#141
Scris 28 iunie 2013 - 03:18
Am mai discutat cu taica-miu, trebuie sa vedem ce facem cu Dacia veche, dar acum in mix sunt Polo Highline 1.2 105CP la vreo 14k de euro (cam ce discount se mai poate negocia?), i30, Renault Captur si o sa dam o tura si pe la Ford ca sa vedem Focus.
Pe partea de SH, tot invartind-o, am ajuns la concluzia ca ar merita doar o masina de clasa superioara >2008. Gen asa ceva: http://www.autovit.r...-C29610073.html
de unde a iesit pretul ala la Polo Highline?!? mie pe configurator imi da cu virgula la versiunea de 105CP... oricum mi se par bani multi pt o masina de clasa mica.
#142
Scris 28 iunie 2013 - 04:00
@bleu: e oferta acum. La fiecare echipare au pus "Attractive" in nume si au ceva discount.
@maxy: Sincer, si mie mi se pare o alegere foarte misto.
Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 28 iunie 2013 - 04:00
#143
Scris 09 aprilie 2014 - 11:34
Lupta incepe din nou. Cum anul trecut nu s-a putut cu rabla, anul asta se pare ca totul e un pic mai transparent.
Nu mai incerc sa ma lupt pt SH, o sa mi se sparga toate in cap daca masina aia ajunge sa aiba probleme, asa ca dintre astea noi, a mai aparut vreo varianta demna de luat in considerare in ultimul an? El e oarecum chitit pe i30, echiparea de top, motorul 1.6 GDI de 135 de ponei. Oferta initiala (cu tot cu rabla) e undeva la 15k de euro, banuiesc ca se mai negociaza si la suma asta cam 1k de euro.
#144
Scris 09 aprilie 2014 - 12:50
Focus 1.0 125 CP Trend + climatronic bi-zonal, faruri de ceata, oglinzi electrice si incalzite, covorase velur
fata si spate, radio CD cu MP3, 3.5'' display matrix, display central, difuzoare,comenzi audio pe volan,
BlueTooth/Voice control (limba engleza), USB e 14500 in 5usi si 14750 in 4 usi, preturi de lista
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#145
Scris 09 aprilie 2014 - 01:15
#146
Scris 09 aprilie 2014 - 08:24
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#147
Scris 09 aprilie 2014 - 08:43
Jetta iese rau din bugetul tau? Sau o Skoda Rapid, o scoti in acel buget.
#148
Scris 09 aprilie 2014 - 09:15
#149
Scris 09 aprilie 2014 - 09:23
Banuiesc ca in rate, leasing...da?
#150
Scris 09 aprilie 2014 - 09:49
LE: pretul de lista ptr Jetta 1.2 tsi Trendline este 15.5k, insa Comfortline deja e 16.4k. Poate cu vreo pila si Rabla sa merite...
Un Rapid 1.2 tsi Elegance, cu vopsea metalizata, este 15k pret de lista.
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 09 aprilie 2014 - 10:01
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi