exemplu concret am fost zilele trecute la taxe locale sa-mi scot un certificat fiscal, afara erau lejer 35 grade, inauntru m-am (cuvant urat) pe mine de frig realmente
eu am o temperatura de confort termic undeva pe la 22 de grade, cu aer uscat. de obicei la institutiile publice MOR DE CALD indiferent de anotimp, ma mir ca ai gasit tu frig undeva....
on-topic: perfect deacord cu climatronicul de la VW/VAG. pana la ora actuala este singurul sistem de climatizare care ma multumeste 100%. urmatorul ar fi cel de pe BMW (mda, culmea). climatronicul este singurul care pricepe ca in momentul in care inchid o gura de ventilatie vreau ca aerul sa fie redirectionat spre alta. majoritatea sistemelor noi baga aer doar in mutra, si cand inchizi aeratoarele trimit aerul in lateral. nexam aer pe la geam, nexam pe la picioare .... si uite asa ajung si eu sa am nasul blocat si mutra intepenita.
in schimb observ ca instalatiile noi prezinta posibilitatea de a selecta viteza ventilatorului Fast/Medium/Slow chiar si pe AUTO. totodata unele modele iti permit sa reglezi directia aerului si mentin controlul temperaturii pe AUTO - ceea ce climatronicul meu nu face, daca nu e pe Auto functioneaza ca un AC normal.
in fine, stiu multe persoane care pornesc clima/ventilatia/AC-ul doar cand e foarte cald. si dupa 5 min de mers la blana pe 18gr ii dau OFF... si uite asa o dau in sinuzite, raceli si alte boli
la mine ventilatorul nici in Logan nu a fost niciodata oprit decat cand merg la peste si iau curent de la masina pt lumini/proiectoare etc si atunci pun contactul pe pozitia 1.