Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Opel Corsa OPC


  • Please log in to reply
119 replies to this topic

#1 stanley

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 73 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 08
  • Marca:land rover
  • Model:defender 90
  • Motorizare:2,5l Td5 122CP

Scris 17 septembrie 2013 - 05:06

La sugestia lui Stefan prezint noua mea masina:

 

Opel Corsa OPC 3 usi 1,6i turbo 192 CP

 

Caracteristici principale:

-Masa proprie:              1278kg

-Dimensiuni:                  404 x 171,3 x 149

-Ampatament:                2511 mm

-Cilindree:                     1598 cmc

-Putere:                         192 CP/5850 rot/min

-Cuplu maxim:                266 Nm/ 1950-5858 rot/min

-Viteza max.                   225km/h

-Acceleratie 0-100km/h: 7,2 sec

-Consum:

          -urban:                 9,8 l

          -extra urban:        5,9 l

          -mediu:                7,3 l  

-Cutie manuala 6 viteze

-Roti:                              215/45R17

-Sisteme siguranta:       ESP, ESC+TC, CBC, CTC, BAS, HBFA, ABS, EBD

 

Pret de baza la Autoglobus Timisoara:         21875 euro

      - Cu discount 22%(Corsa D fiind cea

        mai vanduta din gama OPEL):             17062 euro

Dotari suplimentare:

       -Parbriz cu protectie solara:    140

       -Eleron                                      50

       -Tapiterie piele Nappa gri        725

        (incalzirea in scaune exista

         doar la tapiteria piele !)

       -Pachet fumatori                       15

       -Covorase cauciuc fata             45

       -Sistem navigatie                    695

       -Vopsea negru metalizat         365

       -Alarma                                   265

                   total:                       24175 euro

Pret cu discount:                       18857 euro

 

Primele impresii:

Din gama Opel am avut timp de 10 ani (pana in 2004) o Astra GSI 2,0 16V  150CP, clasa compacta, avand 1110kg si 405 cm lungime, deci actuala Corsa D OPC nu se mai poate incadra la clasa mica, ci eventual la o clasa subcompacta !

             Am mai avut un Mini Cooper 1,6i si un BMW 325i E91 218 CP (Stefan il stie !), deci termeni de comparatie exista

            Masina se conduce incredibil de usor si in oras si pe sosea.

            Cutia de viteze in 6 rapoarte este scurta, din acest motiv tehnica de condus este simpla: ai pornit, treci prin toate vitezele pana la a 6-a in care la 120-km/h ai 3000 ture. Poti reduce viteza in aceasta treapta pana la 1200 ture fara ca motorul sa trepideze.  Datorita sistemului turbo exista o rezerva de cuplu si la  4500 - 5000 ture.

               Dezavantajul acestei cutii scurte este pe autostrada unde parca se simte nevoia unei inca o treapta. Rulajul cu 150 km/h constant cu cruise control duce la cresterea consumului.

In oras, datorita elasticitatii motorului, se poate merge si cu a 6-a (in Timisoara !) si, culmea: se poate scoate consumul indicat in carte, 9,8 litri/100 ! Dar sa nu uit, este vorba de benzina de 98, recomandata de fabricant, dar se mentioneaza ca se poate pune si benzina de 95, in acest caz scazand performantele.

                Pe sosea, totul este cum conduci, iar tentatia de a apasa pedala este foarte, foarte mare, asta practic inseamna ca nu sunt diferente intre consumul urban si cel extra urban. Placerea condusului costa!  Dar cu un rulaj la 120km/h consumul nu este mare! Iar daca se doreste, ESP-ul se poate decupla. In curbele abordate in viteza pe uscat, masina sta "lipita" pe asfalt, pe umed nu stiu, nu am incercat inca.

               Opel Corsa OPC nu este o masina de familie, dar spun "cu mana pe inima" ca pentru doua persoane poate fi folosita fara probleme ca o masina de zi cu zi. Masina este rigida, dar nu la modul deranjant intalnit la multe alte masini sport, iar garda este rezonabila. In spate sunt 3 locuri, spatiul fiind  suficient. Portbagajul este rezonabil, daca se inlatura capacul existent, creste capacitatea. Iar daca se rabateaza bancheta rezulta o suprafata plana utra suficienta pentru incarcat. Mentionez ca este masina mea unica.

               Ca variante,  pentru acest "gen" si acest nivel de pret, mai aveam in vedere  Renault Clio RS varianta noua cu motorul tot de 1,6 turbo (pacat ca s-a renuntat la cel de 2,0 aspirat!) dar care din pacate este doar cu cutie automata si Peugeot 208 GTI. Am optat pana la urma pentru Corsa OPC.

               Si acuma o problema pentru care "fanii" acestei masini ma vor "dispretui":

               Fiind masina mea unica si avand de gand sa circul si pe anumite drumuri nu tocmai "perfecte", am pregatit si un rand de roti de vara pe 16" pe care sa le folosesc in paralel cu cele pe 17" cu care am cumparat masina.

              Cartea permite si montarea rotilor pe 16. Cei care au Corsa OPC, monteaza fara probleme roti de iarna de 205/55R16 pe jante de tabla. Deoarece diametrul la 205/55R16 este identic cu 225/50R16 si avand in vedere ca la Corsa OPC se pot monta ca varianta si roti late de 225 (adica 225/35R18),  am echipat masina cu  cauciucuri de 225/50R16 montate pe jante OZ de 7x16", adica ceace se  vede in pozele postate.  Iar dupa ce am montat rotile, am constatat ca dinamica masinii nu este de loc afectata si parca cu aceste roti masina sta chiar mai bine  pe sosea decat cu cele originale de 215/45R17 cu spitele in forma de "Y". Iar ce ar fi mai important este faptul ca denivelarile inerente pe drumurile romanesti se simt mai confortabil datorita talonului cu ceva mai inalt

              Deocamdata, atata.

 

 


  • 0

#2 lexus

    mecanic slefuitor/lustruitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.781 Mesaje:
Inregistrat: 16-decembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Seat
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.6b

Scris 17 septembrie 2013 - 06:16

Felicitari, sa o alergi cu placere!


  • 0
Imagine amplasata

#3 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 17 septembrie 2013 - 06:26

misto tiribomba :)


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#4 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 17 septembrie 2013 - 07:15

Bravo, frumusica nazbatia! Sa te bucuri de ea!

Ma bucur sa vad ca exista si oameni care se duc si in jos cu diametrul jantei, nu doar in sus! ;)


  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#5 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 17 septembrie 2013 - 07:28

Semn de modestie ?
:)
Bafta si milioane de km !
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#6 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 17 septembrie 2013 - 07:39

Nu e semn de modestie zic eu, ci de maturitate si inteligenta. Masina devine mai confortabila si mai previzibila la limita, chiar daca aceasta limita probabil ca va scade putin.

Verifica si topicul lui Fuscobal, pe undeva zicea ca masina scotea un timp mai bun cu niste roti de 17 parca, in comparatie cu unele de 18 sau 19 - nu mai tin bine minte numerele.


  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#7 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 17 septembrie 2013 - 07:56

Rezulta din postarea padurarului ca sunt imatur si prost daca nu as da 20000 euro pe asa ceva...ma rog cum vreti voi.....Si ce mai spune paduraru?ca masina in chestiune devine mai comfortabila si previzibila la limita.... :( Si Stefan cine este?Nu s-a prezentat nimeni aici Stefan,deci e firesc sa intreb...


  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#8 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 17 septembrie 2013 - 07:56

Glumeam, sunt de acord. Unde mai pui ca si consumul scade cu 0,2%.
:D
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#9 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 17 septembrie 2013 - 08:14

Mihnea, discutia era pe marginea subiectului cu diametrul jantei si atat. Cu limita si cu previzibilul este parerea mea si o pot argumenta zic eu - dar tu poti sa o spui fix pe dos, nu-i nici o problema. Ar fi in ton cu forumul, sa existe intotdeauna cineva care sa sustina contrariul si sa ramana fiecare la parerea lui indiferent cate argumente si injurii s-ar aduce pe forum. :lol: :lol:


  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#10 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 17 septembrie 2013 - 08:28

nu-ti bate capul,greseli facem toti.cel putin pe mine nu ma ating asemenea remarci,nefiid spuse cu rea vointa.......Si daca tot afirmi ca e decizia corecta de a cumpara asa ceva,totusi parca nu te vad,cu tot entuziasmul tau,sa te scarpini de 20 mii ca sa te dai cu masina ca a omului... :)


  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#11 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 17 septembrie 2013 - 09:15

Felicitări pt achizitie, sa o folosesti cu placere
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#12 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 17 septembrie 2013 - 10:01

Misto cazanelu :D

Arata un pic cam dubios insa cu rotile pe 16. Nu stiu daca e de la model sau de la dimensiune :D


  • 0

#13 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 17 septembrie 2013 - 10:15

Salut Dane, bine ai venit, sa o stapinesti sanatos!

Mihnea, eu sunt cel de care zicea stanley...


  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#14 stanley

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 73 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 08
  • Marca:land rover
  • Model:defender 90
  • Motorizare:2,5l Td5 122CP

Scris 18 septembrie 2013 - 01:25

Va multumesc pentru primirea facuta si  doresc tuturor sa se bucure din plin de masinile din "dotare", fara incidente!

Legat de dimensiunea de 225/50R16 a cauciucurilor  montate.

Puteam sa montez  ca si cauciucuri de vara doar 205/55R16 (cum spuneam mai sus, este dimensiunea rotilor de iarna pe care le monteaza cei cu corsa opc in Bucuresti unde deja sunt multe modele), dar am optat pentru dimensiunea asta datorita experientei pe care am avut-o in 2008 cu BMW-ul 325i. Masina avea din dotare 205/55R16, am dat cuiva cauciucurile si am montat 225/50R16 (diametru exterior identic). Diferenta de comportament a masinii, mai ales in curbe, a fost surprinzatoare !

O persoana deosebit de competenta in domeniul cauciucurilor avea o vorba: "Rotile fac masina !"

Ideea era ca niste roti potrivite montate pe o masina nu deosebit de grozava vor face sa-i creasca "cota", dar si invers, degeaba ai o masina deosebita la care ii montezi niste roti nepotrivite. Observatia este valabila si la autoturisme si la masinile de teren ! Tipul insista si privind faptul ca o anvelopa potrivita contribuie intr-un fel la suspensia masinii.

Problema este complexa, conteaza multe elemente: ET-ul rotii, designul jantei, caracteristicile cauciucului, geometria suprafetei de rulare, corelarea latimii cauciucului cu latimea jantei, etc. Se poate discuta mult pe aceasta tema

Postez o poza a masinii cu rotile originale pe 17" cu spite in Y (am mai intalnit modelul asta de jante pe 16" la Ford Focus si la Astra H). Voi face in octombrie un drum in Germania si bineanteles ca le voi monta !


  • 0

#15 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 18 septembrie 2013 - 02:10

simpatica foc tiribomba, sa o stapanesti sanatos si cat mai multi km fara probleme

 

referitor la roti nu as fi crezut ca o corsa vine cu roti de aceeasi dimensiune cu golfu

 

cum ti se par nokianurile ? ma uitam la ele ca un posibil inlocuitor pentru anvelopele actuale de la treg.


  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#16 Diesel

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 396 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Cluj-Napoca

Scris 18 septembrie 2013 - 07:45

 

 

cum ti se par nokianurile ? ma uitam la ele ca un posibil inlocuitor pentru anvelopele actuale de la treg.

 

Pentru Touareg, anvelope de vara ti-as recomanda Continental (ca marca). Modelul e la alegere (sunt mai multe).

 

Daca te gandeai la cele de iarna, acolo paleta e mai larga, eu as recomanda GoodYear.


  • 0

#17 stanley

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 73 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 08
  • Marca:land rover
  • Model:defender 90
  • Motorizare:2,5l Td5 122CP

Scris 18 septembrie 2013 - 11:11

Misto cazanelu :D

Arata un pic cam dubios insa cu rotile pe 16. Nu stiu daca e de la model sau de la dimensiune :D

In cartea tehnica la Corsa OPC se prevede si posibilitatea montarii de roti  195/55R16. Cei care au Corsa OPC  isi monteaza ca roti de iarna 205/55R16  pe jante de  otel (diferenta de + 5mm pe raza reprezinta cca 1,5% in plus, adica mai putin de 3% limita recomandata). Voi posta o poza cu o astfel de echipare la o Corsa OPC



Un Opel Corsa OPC echipata cu 205/55R16 M+S

Thumbnail atasat

  • Corsa OPC M+S.jpg

  • 0

#18 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 18 septembrie 2013 - 11:44

225/50R16 vs. 205/55/R16 = 1,5 mm + la circumferinta sau o diferenta de 0.08%.

50 sau 55, sau inaltimea sectiunii, nu se masoara in mm.


  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#19 stanley

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 73 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 08
  • Marca:land rover
  • Model:defender 90
  • Motorizare:2,5l Td5 122CP

Scris 18 septembrie 2013 - 11:44

simpatica foc tiribomba, sa o stapanesti sanatos si cat mai multi km fara probleme

 

referitor la roti nu as fi crezut ca o corsa vine cu roti de aceeasi dimensiune cu golfu

 

cum ti se par nokianurile ? ma uitam la ele ca un posibil inlocuitor pentru anvelopele actuale de la treg.

Multumesc de urari, numai bine si tie!

Nokian sunt celebre in special pentru cauciucurile de iarna.  Cele de vara tip ZG2 pe care le-am pus eu sunt cauciucuri de serie mare si in tyretest.com au punctaj excelent, mie mi-a placut geometria benzii de rulare cu 4 canale , le-am testat deocamdata doar pe uscat si  stau foarte bine in curbele abordate in viteza pe sosea (poate este o parere subiectiva !).  Pentru rotile de iarna daca voi mai avea bani (!!), voi pune tot Nokian. Corsa OPC este realizata pe  caroseria  lui Corsa D dar avand in vedere puterea  si caracterul sportiv al modelului rotile au 5 prezoane de prindere (fata de 4 la modelele normale) iar mecanica sistemelor de suspensie si franare are alte repere


  • 0

#20 stanley

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 73 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 08
  • Marca:land rover
  • Model:defender 90
  • Motorizare:2,5l Td5 122CP

Scris 18 septembrie 2013 - 12:04

225/50R16 vs. 205/55/R16 = 1,5 mm + la circumferinta sau o diferenta de 0.08%.

50 sau 55, sau inaltimea sectiunii, nu se masoara in mm.

Poate gresesc, eu am verificat asa inaltimea talonului:

225 x 0,50 = 112,5   mm

205 x 0,55 = 112,75 mm

Adica o diferenta de 0,25mm. Am un catalog Michelin de cauciucuri unde la cele 2 dimensiuni da acelasi D max = 642mm si aceiasi circumferinta CdR=1928mm. Poate la alte marci de cauciucuri sa fie o diferenta intre cele 2, dar nu poate fi esentiala


  • 0

#21 stanley

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 73 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 08
  • Marca:land rover
  • Model:defender 90
  • Motorizare:2,5l Td5 122CP

Scris 18 septembrie 2013 - 12:21

Nu e semn de modestie zic eu, ci de maturitate si inteligenta. Masina devine mai confortabila si mai previzibila la limita, chiar daca aceasta limita probabil ca va scade putin.

Verifica si topicul lui Fuscobal, pe undeva zicea ca masina scotea un timp mai bun cu niste roti de 17 parca, in comparatie cu unele de 18 sau 19 - nu mai tin bine minte numerele.

Multumesc de urari!  Am pregatit setul asta de roti suplimentare de vara pentru anumite trasee ale mele (spre zona de munte) pe care ar fi pacat sa distrug jantele pe 17". Intamplator, am constatat ca pe sosea dinamica nu este afectata cu rotile astea pe 16", poti beneficia de aceleasi senzatii ca si cu rotile pe 17". Pentru iarna, voi pregati insa un set de roti cu 205/55R16 (dar deocamdata nu mai am bani nici sa  platesc taxa de mediu pentru inmatriculare!)


  • 0

#22 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 18 septembrie 2013 - 12:29

nu gresesti, asa se calculeaza .... da la swiby mere mai greu ca foloseste un abac, in mod paradoxal nu de origine mar, si asta in lumina orbitoare de zenon afm omologat in curtea vecinului pentru iluminarea non stradala la facutul calculelor pe vine dupa cafea .... 


  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#23 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 18 septembrie 2013 - 12:29

Corect Stanley, ai si tu dreptate, diferenta pe circumferinta este de 1.5 mm (1905.76 vs. 1904.26 mm) iar de inaltime a talonului de 0.25 mm (112.75 vs. 112.5 mm).

Rezulta 0.5 mm in plus pe diametru, dar nu imi dau seama cum au calculat circumferinta cei de la Michelin.


  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#24 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 18 septembrie 2013 - 12:36

Pentru Touareg, anvelope de vara ti-as recomanda Continental (ca marca). Modelul e la alegere (sunt mai multe).

 

Daca te gandeai la cele de iarna, acolo paleta e mai larga, eu as recomanda GoodYear.

nu as lua conti, sunt gume foarte bune dar scumpe si se duc extrem de repede, gasesti mult mai ok prin alte curti

 

de iarna sunt destul de hotarat la GY UG SUV, cu toate ca ma uit si la niste Viking Snowtech2, din motiv de pret mai mic cu 30%, plus ca am avut viking de vara si am fost foarte multumit de ele.



... dar nu imi dau seama cum au calculat circumferinta cei de la Michelin.

exact ca tine, cu abacu pe genunchi  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:



PS:mai fa-ma bulangiu si alta data


  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#25 stanley

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 73 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 08
  • Marca:land rover
  • Model:defender 90
  • Motorizare:2,5l Td5 122CP

Scris 18 septembrie 2013 - 12:44

Corect, ai si tu dreptate, diferenta pe circumferinta este de 1.5 mm (1905.76 vs. 1904.26 mm) iar de inaltime a talonului de 0.25 mm (112.75 vs. 112.5 mm).

Rezulta 0.5 mm in plus pe diametru, dar nu imi dau seama cum au calculat circumferinta cei de la Michelin.

Ca o paranteza: am observat ca Michelin face cauciucurile cu ceva mai mari la talon si la latimea balonului fata de dimensiunile geometrice normale, comparativ cu majoritatea  producatorilor consacrati, se poate observa consultand comparativ cataloagele  cu caracteristici.


  • 0




2 useri citesc subiectul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi