Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Renault 21 GTS Symphonie 1991

The lady in red

  • Please log in to reply
176 replies to this topic

#1 Oldschool

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 256 Mesaje:
Inregistrat: 06-octombrie 13
  • Location:Ro.
  • Marca:VOLVO
  • Model:240 Dl 1986
  • Motorizare:2.0, 103 CP

Scris 07 octombrie 2013 - 12:28

In calitate de fan Renault (modelele anilor '80-'90 numai) sunt in permanenta cautare de "noi piese". :)

Aceasta mi-a "cazut cu tronc" la sfarsitul lui 2011 cand doream o noua "jucarie". 

 

Am ales acest model (hatchback) si exemplar (mai ales) intrucat:

 

- este intr-o stare foarte buna raportata la varsta;

- rulaj mic;

- a fost pastrata numai in garaj;

- fara accident;

- editie speciala "Symphonie";

- culoarea "Rouge Persan 777" Nacre aka Bordeaux este una din preferatele mele;

- micile imbunatatiri aduse de proprietarul anterior le-as fi facut si eu (deci m-a "scapat" de multe griji = cautari de piese prin Franta).

 

Renault 21 GTS Symphonie din 1991

 

1.7 L injectie multipunct

 

90 CP

 

5+1

 

Cateva fotografii cu starea actuala.

 

Mai am inca mult de lucrat la ea pana sa fie asa cum doresc.

 

Pana in prezent s-a lucrat la caroserie (tinichigerie), sistemul de franare, ornamente exterioare, putin la partea electrica din compartimentul motor (senzori) si alte cateva maruntisuri (gen accesorii, ornamente, plastice etc).

 

A fost montat radio casetofonul original Philips 100% functional cu cod.


  • 0

- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004

 

- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011

 

Maniac Renault


#2 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 07 octombrie 2013 - 12:54

Ma da bine arata babaciunea! Felicitari si din partea mea! :)


  • 1
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#3 Oldschool

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 256 Mesaje:
Inregistrat: 06-octombrie 13
  • Location:Ro.
  • Marca:VOLVO
  • Model:240 Dl 1986
  • Motorizare:2.0, 103 CP

Scris 07 octombrie 2013 - 02:24

Multumesc. 

 

Cateva detalii printre care si radio casetofonul Philips 100% functional!

 

Un filmulet demonstrativ cu el in curand. ;)


  • 0

- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004

 

- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011

 

Maniac Renault


#4 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 07 octombrie 2013 - 02:35

Frumoasa pasiune ai, dar poate o pui la treaba pe masini de epoca!

 

Felicitari pentru munca si rabdare!


  • 0

#5 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 07 octombrie 2013 - 04:19

Cind ai atita timp sa le ingrijesti si sa le repari pe toate? Jos palaria!...


  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#6 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 07 octombrie 2013 - 05:48

...are, are timp si pentru prezentarea lor pe diverse forumuri romanesti, straine...avand nevoie de ,,combustibil'' si pentru el... :)

Fiecare cu stolul lui...

 

Masini (R25, Volvo) care ne-au impresionat in tinerete. 

 

,,Batrane'', am inteles ca Volvo este masina cu care circuli zilnic de multisori ani. Are ABS, AC?

Bafta la intretinerea stolului, achizitia de alte ,,prospaturi''!

 

p.s. la un Subaru antic nu te-ai gandit sau nu mai exista? :)


Aceasta postare a fost editata de mol: 07 octombrie 2013 - 05:53

  • 0

#7 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 07 octombrie 2013 - 06:09

Fiind din '86 Volvo-ul, cum se prezinta tabla? Stiu ca e solida la impact, dar ceva urme de timp pe ea (aka rugina)?


  • 0

#8 Oldschool

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 256 Mesaje:
Inregistrat: 06-octombrie 13
  • Location:Ro.
  • Marca:VOLVO
  • Model:240 Dl 1986
  • Motorizare:2.0, 103 CP

Scris 07 octombrie 2013 - 09:48

Frumoasa pasiune ai, dar poate o pui la treaba pe masini de epoca!

 

Felicitari pentru munca si rabdare!

 

M-am gandit la un vehicul istoric dar pana atunci mai vreau sa imi realizez un alt mic vis in materie auto: o masina turbo benzina, pure breed.

 

O italianca, neaparat: fie Maserati 2.24 (Biturbo) fie Lancia Delta Integrale HF. ;)

 

Multumesc!

 

Cind ai atita timp sa le ingrijesti si sa le repari pe toate? Jos palaria!...

 

Unde e vointa se gaseste si timp. :)

Multumesc!

 

...are, are timp si pentru prezentarea lor pe diverse forumuri romanesti, straine...avand nevoie de ,,combustibil'' si pentru el... :)

Fiecare cu stolul lui...

 

Masini (R25, Volvo) care ne-au impresionat in tinerete. 

 

,,Batrane'', am inteles ca Volvo este masina cu care circuli zilnic de multisori ani. Are ABS, AC?

Bafta la intretinerea stolului, achizitia de alte ,,prospaturi''!

 

p.s. la un Subaru antic nu te-ai gandit sau nu mai exista? :)

 

De ce sa nu se bucure si alti fani/pasionati de niste exemplare intretinute? 

 

A-propos de stoluri, eu am mai multe :P

 

Volvo nu are ABS si nici A.C. dar te asigur ca are frane.

Am facut o revizie a sistemului de franare cu 3 ani in urma (inlocuit discuri fata si spate Brembo, etrieri fata si spate noi originali, reconditionati de fabrica, placute f+sp noi, racorduri frana f+sp noi, lichid nou + o aerisire sanatoasa). ;)

 

Cat despre A.C. nu ii duc lipsa.

Sunt obisnuit fara. ;)

 

Multumesc!

 

Nu sunt fan al japonezelor dar asta nu inseamna ca nu imi plac. :)

 

Ceva "turbat" ma atrage de mult timp dar tot de la mama Europa.

O italianca sau o nemtoaica (Alpina B 10 Biturbo ar mai fi o alternativa). ;)

 

 

Fiind din '86 Volvo-ul, cum se prezinta tabla? Stiu ca e solida la impact, dar ceva urme de timp pe ea (aka rugina)?

 

Tabla se prezinta bine.

Se fac interventii ori de cate ori e necesar.

 

Cu 4 ani in urma, spre exemplu, am schimbat arcadele spate ocazie cu care am reparat si pragurile.

 

Si anul acesta am mai lucrat putin la pasajul rotii dreapta spate.

 

Ca orice lucru vechi este necesara mai multa atentie din partea proprietarului pentru a fi "in forma" permanent. ;)


  • 0

- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004

 

- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011

 

Maniac Renault


#9 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 07 octombrie 2013 - 09:54

Bun,

 

Stiu unde voi veni cand voi dori niste reparatii de calitate la Skoda :)


  • 0

#10 Oldschool

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 256 Mesaje:
Inregistrat: 06-octombrie 13
  • Location:Ro.
  • Marca:VOLVO
  • Model:240 Dl 1986
  • Motorizare:2.0, 103 CP

Scris 07 octombrie 2013 - 10:06

Esti binevenit oricand.

Lucrez ca la carte, numai MIG/MAG cand vine vorba de "tabla".

In rest, cheia dinamometrica e "la ordinea zilei".

Pana si suruburile de la roti le strang la cuplul dat de producator, pt fiecare masina. :)

 

Sunt adeptul zicalei "totul sau nimic".

Pana in prezent m-am bucurat din plin de beneficiile primei situatii, datorita eforturilor personale. :)

 

Daca tot am discutat de intretinere, si "frane", iata discurile fata ATE montate deja pe 21, si placutele originale Renault. 


  • 0

- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004

 

- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011

 

Maniac Renault


#11 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 07 octombrie 2013 - 10:33

Ceea ce ma amuza...nici unul cu toate tiglele pe casa nu s-a pripasit aici...:)

Oldschool, esti de o meticulozitate sora cu ,,anormalitatea'', ceva de speriat...

 

Ca ai postat pe forumuri dealde ,,reno'', inteleg, dar ce te-a determinat sa postezi si pe un forum dealde ,,garajul'', unde-s numai ciudati? :)

 

La ce achizitii visezi, inghit in sec...Renault-ul 25 este spectaculos, Volvo puncteaza, iar 21-ul este statistica....:)


  • 0

#12 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 07 octombrie 2013 - 10:40

Dezaxatii se retrag, unul cate unul mol, se revine la normalitate. A inceput totul cu plecarea lui Mihnea de aici :)


  • 0

#13 Oldschool

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 256 Mesaje:
Inregistrat: 06-octombrie 13
  • Location:Ro.
  • Marca:VOLVO
  • Model:240 Dl 1986
  • Motorizare:2.0, 103 CP

Scris 07 octombrie 2013 - 10:47

Nu degeaba se spune ca cine se aseamana se aduna. ;)

 
Multumesc!
 
O iau ca pe un compliment. :P
 
Mi-au mai spus si altii acelasi lucru.
 
M-a intrebat mai demult un francez daca sunt genul care merge pana la capat, dupa ce a vazut ce am "Scos" din R 25. :)))
 
Un ciudat se simte cel mai bine printre ciudati. :)
 
Visele duc la progres, sau cel putin asa ar trebui sa fie.
 
In cazul meu cu fiecare masina imi perfectionez skill-urile si devin din ce in ce mai atent la detalii.
 
Spre exemplu, la un moment dat, am decis sa inlocuiesc chedere de la geamurile portierelor (din exterior) intrucat aveau 3 din ele mici umflaturi sub cauciuc! cauza: profilul de aluminiu care formeaza cadrul chederului in partea inferioara  a oxidat in atatia ani.
 
Solutia (rezolvarea): chedere de R 21 Phase 1 care au "miezul" din inox.
 
Fotografii "before" and "after". ;)
 
Voila! :)
 
Pentru a parafraza un mare om, show will go on! ;)
 
P.S: In aceste fotografii se pot observa autocolantele "Philips Autoradio" "Security Code" refacute de mine si aplicate acolo unde au venit din fabrica. :)

Aceasta postare a fost editata de Oldschool: 07 octombrie 2013 - 10:47

  • 0

- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004

 

- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011

 

Maniac Renault


#14 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 07 octombrie 2013 - 10:47

kng, n-o fi invers? :)


  • 0

#15 Oldschool

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 256 Mesaje:
Inregistrat: 06-octombrie 13
  • Location:Ro.
  • Marca:VOLVO
  • Model:240 Dl 1986
  • Motorizare:2.0, 103 CP

Scris 07 octombrie 2013 - 10:50

Dezaxatii se retrag, unul cate unul mol, se revine la normalitate. A inceput totul cu plecarea lui Mihnea de aici :)

 

:unsure:

 

A inceput "vanatoarea de vrajitoare"? :P



kng, n-o fi invers? :)

 

Deja intru la banuieli  :ph34r:


  • 0

- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004

 

- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011

 

Maniac Renault


#16 lexus

    mecanic slefuitor/lustruitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.781 Mesaje:
Inregistrat: 16-decembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Seat
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.6b

Scris 07 octombrie 2013 - 10:58

Oldschool, Mol a incercat sa te previna.  La capitolul dezaxati, conduce detasat.  La felul cu scrie, nu stii daca a mai citit o enciclopedie sau a mai gustat din palinca aia.  Dificil...


  • 2
Imagine amplasata

#17 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 07 octombrie 2013 - 11:05

Lexus, ia aminte la tehnica lui oldschool pentru a-ti conserva RS-ul...:)

Avand Clio, ai putea sa nu-l mai folosesti nici vara...:)


  • 0

#18 Oldschool

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 256 Mesaje:
Inregistrat: 06-octombrie 13
  • Location:Ro.
  • Marca:VOLVO
  • Model:240 Dl 1986
  • Motorizare:2.0, 103 CP

Scris 07 octombrie 2013 - 11:07

Inteleg. 

Dupa cum spunea insusi "mol", fiecare cu "stolul" lui. :)))

 

Sunt convins ca unii (multi) ma considera cel putin "ciudat" insa eu nu fac decat sa imi satisfac o placere, un hobby si in acelasi timp sa imi intretin masinile asa cum doresc. :)

 

Ca unii percep aceasta realitate ca fiind ceva neobisnuit, deplasat, e viziunea lor.

 

Fiecare are (sau ar trebui sa aiba) dreptul la propria opinie (sau viziune in acest caz).

 

Mai exista (inca) in Romania si oameni care fac o treaba ca la carte.

 

Perfectionisti se numeau pe vremuri.

 

E adevarat ca in secolul vitezei si intr-o societate de consum (sa nu mai adaug si o democratie salbatica -> Ro) a fi perfectionist, constiincios e lucru rar!

 

Revenind acum la tema acestui topic una din primele piese inlocuite a fost busonul capacului culbutorilor, a carui garnitura era de "transplant", de la Dacia, mult mai mare in diametru decat cea originala si permitea astfel vaporilor de ulei sa curga pe bloc. 

 

Cu autocolantul rotund cu fundal rosu "Elf" recreat personal si aplicat.

 

Alte 2 autocolante refacute. 


  • 0

- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004

 

- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011

 

Maniac Renault


#19 lexus

    mecanic slefuitor/lustruitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.781 Mesaje:
Inregistrat: 16-decembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Seat
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.6b

Scris 07 octombrie 2013 - 11:07

Oldschool e "tata lor".  Nu-mi permit sa ma compar cu asa ceva.  Oricum eu sunt cu extremele.  Cand am zis ca nu spal Clio, n-am glumit.  Sa vezi cum o sa arata la primavara. 

 

Le: Mai tu ai posturile pregatite, pe capitole. :))


Aceasta postare a fost editata de lexus: 07 octombrie 2013 - 11:08

  • 2
Imagine amplasata

#20 Oldschool

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 256 Mesaje:
Inregistrat: 06-octombrie 13
  • Location:Ro.
  • Marca:VOLVO
  • Model:240 Dl 1986
  • Motorizare:2.0, 103 CP

Scris 07 octombrie 2013 - 11:18

Lexus, ia aminte la tehnica lui oldschool pentru a-ti conserva RS-ul... :)

Avand Clio, ai putea sa nu-l mai folosesti nici vara... :)

 

Imi miroase a "aroma" Dacia Club si aici  :wacko:



Oldschool e "tata lor".  Nu-mi permit sa ma compar cu asa ceva.  Oricum eu sunt cu extremele.  Cand am zis ca nu spal Clio, n-am glumit.  Sa vezi cum o sa arata la primavara. 

 

Le: Mai tu ai posturile pregatite, pe capitole. :))

 

:lol:

 

Nu sunt genul care sa utilizeze "pre fabricate". 

Spontan intotdeauna si oriunde. ;)



Am alocat timp (destul) si ceva maruntis cautarii de accesorii originale Renault.

Vara aceasta am montat pe masina bavetele fata si spate -> cu logo-ul "RENAULT 21".


  • 0

- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004

 

- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011

 

Maniac Renault


#21 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 08 octombrie 2013 - 07:42

pentru mol-ii si surate(mihnea) exista solutia megaeficienta la promotie gratis generic cunoscuta si recunoscuta sub denumirea de ignore(din profil manage ignore prefs), decat sa-l bagi in seama si sa te superi e mai simplu sa o aplici preventiv



mi-e neclar unde reusesti sa gasesti piese pentru astea, si ca sa fiu sincer 21 asta e cancan ca sa zic asa, insa 25-ul .... spectacol


  • 1
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#22 Oldschool

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 256 Mesaje:
Inregistrat: 06-octombrie 13
  • Location:Ro.
  • Marca:VOLVO
  • Model:240 Dl 1986
  • Motorizare:2.0, 103 CP

Scris 08 octombrie 2013 - 08:35

Nu ma deranjeaza "carcotasii".

M-am obisnuit cu ei demult, de pe alt forum. :)

 

Referitor la piese, se mai gasesc (inca) in Franta, pe site-urile specializate, in dezmembrari (mai putin pt acest tip de motor care e pe 21 - F3N C 722 - injectie multipunct) si la pasionati (tot acolo).

 

Mai apar, din cand in cand pe "burse" gen ebay si altele. ;)

 

Perseverand reusesc. :)

 

Am cautat, spre exemplu, racordul de admisie aer 6 luni, in reteaua Renault ne mai fiind disponibil de multi ani si l-am gasit la un pasionat din Franta care dezmembrase un 21 ca al meu (tot GTS I, tot Symphonie, datorita catorva puncte de rugina).

 

25-ul e "spectacol" dupa 9 ani de munca (cautari ...). :)

 

O alta "raritate" pentru Renault 21 cu motorizare benzina este capitonajul pentru capota.

Numai turbo diesel-urile aveau asa ceva din fabrica.

 

Dupa indelungi cautari am gasit unul in stare buna pentru varsta lui (cu doar 2 gaurele mici) pe care, dupa ce l-am reconditionat (lipit, intarit, curatat) a ajuns pe masina.   :)

 

L.E: "Bradutii" (dopurile de plastic) lipsa, la data cand am facut ultima fotografie, cu ajutorul carora se fixeaza capitonajul de capota sunt deja "en place" acum. 


Aceasta postare a fost editata de Oldschool: 08 octombrie 2013 - 08:37

  • 0

- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004

 

- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011

 

Maniac Renault


#23 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 08 octombrie 2013 - 10:01

.....  Cand am zis ca nu spal Clio, n-am glumit.  Sa vezi cum o sa arata la primavara. 

 

 

 

Si dupa iarna, crezi ca nu iti vei lua nici o amenda de la militie? Macar placutele de inmatriculare trebuie sa le speli/cureti :)


  • 0

#24 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 08 octombrie 2013 - 10:06

Oldschool, iti mai citisem din scrieri in alte parti, asadar stiam ce intelect ai si mi-am permis sa fiu usor acid,  reusind sa citesti si printre randuri ( nu ca ,,altii'' :) ) si-ai realizat, cred, ca-ti apreciez ,,nebunia'' :). ,,Ma marcase'' meticulozitatea ta (citisem undeva ca scoti pana si pietricelele din cauciucuri).

Am avut ocazia in anii '90 sa conduc ,,dealde'' Fuego(era cat pe ce sa achizitionex unul), Renault 21(desi oarescum insipida, incolora, inodora...este o masina cinstita), R25...iar la Safrane, VelSatis inghit in sec, desi multora nu le spune nimic.

Poate scrii si aici despre italience... :)

 

Apreciez faptul ca-ti accepti, asumi ,,anormalitatea''...:)


Aceasta postare a fost editata de mol: 08 octombrie 2013 - 10:11

  • 0

#25 Oldschool

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 256 Mesaje:
Inregistrat: 06-octombrie 13
  • Location:Ro.
  • Marca:VOLVO
  • Model:240 Dl 1986
  • Motorizare:2.0, 103 CP

Scris 08 octombrie 2013 - 10:19

Ce mecla ar face garcea sa vada placutele astea pe 21.  :lol:



Oldschool, iti mai citisem din scrieri in alte parti, asadar stiam ce intelect ai si mi-am permis sa fiu usor acid, dar ai reusit sa citesti si printre randuri ( nu ca ,,altii'' :) ) si-arrealizat, cred, ca-ti apreciez ,,nebunia'' :). ,,Ma marcase'' meticulozitatea ta, (citisem undeva ca scoti pana si pietricelele din cauciucuri).

Am avut ocazia in anii '90 sa conduc ,,dealde'' Fuego(era cat pe ce sa achizitionex unul), Renault 21(desi oarescum insipida, incolora, inodora...este o masina cinstita), R25...iar la Safrane, VelSatis inghit in sec, desi multora nu le spune nimic.

Poate scrii si aici despre italience... :)

 

Mi-am dat seama. ;)

Pe cate forumuri ma perind, in lumea intreaga, am deprins (cel putin) aceasta "abilitate" de a citi printre randuri.

 

Cum spunea o veche zicala, in orice lucru rau exista si o parte buna. :))))

 

Da.

 

La fiecare masina scot pietricele din cauciucuri.

Deformeaza profilul. :)

 

La gumele de vara de la Volvo am facut ultima data aceasta operatiune inainte de a le baga la "iernat".

 

Renault 21 poate parea insipida, pentru ca nu ai condus un exemplar Turbo (benzina).

Acela nu ti s-ar mai parea asa decat daca te dai jos din Veyron.  :lol:

 

Italiencele, o alta pasiune a mea, inca neconcretizata.

Dar, curand voi face si acest "pas" obligatoriu pentru un automobilist.

 

Vorba aceea, daca nu ai avut o Alfa nu esti automobilist.

 

Numai ca eu "tintesc" mai sus de Alfa: Maserati 2.24 sau Delta Integrale HF.

 

Am ajuns in stadiul in care imi pot permite asa ceva deci de ce sa nu "merg mai departe".  ;) ]

 

Aveti atasate fotografii cu ceea ce caut in prezent (ca modele).  :)



Apreciez faptul ca-ti accepti, asumi ,,anormalitatea''... :)

 

:lol:

 

Sunt constient de mentalul colectiv al romanilor (si nu numai).

Dar aici e ceva "aparte".

 

Vorba aceea, multi vad putini pricep (asta in cazul celor putini de aici, pasionati de ceva anume). :)

Thumbnail atasat

  • Lancia Delta HF Integrale Sedici 8.JPG

  • 0

- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004

 

- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011

 

Maniac Renault





1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi