Nu ii contest utilitatea.
Dar tot nu dau banii pe produse chinezesti.
Toata aparatura electronica pe care o detin este fabricata in Japonia, Germania si Franta.
Scris 08 octombrie 2013 - 02:44
Nu ii contest utilitatea.
Dar tot nu dau banii pe produse chinezesti.
Toata aparatura electronica pe care o detin este fabricata in Japonia, Germania si Franta.
- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004
- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011
Maniac Renault
Scris 08 octombrie 2013 - 02:46
Nu ii contest utilitatea.
Dar tot nu dau banii pe produse chinezesti.
Toata aparatura electronica pe care o detin este fabricata in Japonia, Germania si Franta.
Esti tu sigur ca o placa de baza, un chip, un condensator ceva nu sunt fabricate si prin China????? Sau ca produsele alea de pe ebay nu-s fabricate in China apoi scris pe ele Made in Japan?
Scris 08 octombrie 2013 - 02:48
Cu exceptia pc-ului, in rest toate sunt fabricate intre anii '70 si '90.
Pe atunci externalizarea nu era nici "in fasa".
- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004
- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011
Maniac Renault
Scris 08 octombrie 2013 - 02:51
Cu exceptia pc-ului, in rest toate sunt fabricate intre anii '70 si '90.
Pe atunci externalizarea nu era nici "in fasa".
Auzi, dar mata' ai aspirator in casa? Ai televizor mai nou (led, plasma) si nu ceva pe tub sau alb-negru?
Scris 08 octombrie 2013 - 02:55
Aspirator desigur, de provenienta estica.
Televizor cu tub, Sony Trinitron (anii '90).
Unul din cele mai durabile modele (tubul nu are moarte).
- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004
- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011
Maniac Renault
Scris 08 octombrie 2013 - 02:57
Si totusi, ce ti-au facut chinezii?
Scris 08 octombrie 2013 - 03:08
Nimic.
Nu imi plac junk-urile facute de ei.
Nu arunc banii pe ele.
Lasand off topicul in urma (sper) revin la 21, cu una din operatiunile facute vara aceasta:
- introducerea cerii pentru cavitati in praguri, lonjeroane, cadru motor, traverse si aplicarea conservantului (Rustol - Franta) pe fiecare pasaj al rotii si pe podea.
Produsele utilizate si rezultatul pe pasajele rotilor fata.
Aceasta postare a fost editata de Oldschool: 08 octombrie 2013 - 02:59
- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004
- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011
Maniac Renault
Scris 08 octombrie 2013 - 03:13
Eu nu inteleg totusi ceva: de ce pozezi fiecare cutie comandata/primita si daca tot pozezi, ce camera foto folosesti? Unde-i fabricata? Nu imi zice ca e tot una "vintage" cu film si nu e una digitala
Scris 08 octombrie 2013 - 03:19
Lasand off topicul in urma (sper)
speri mata...
eu unul te admir.
ti-as trimite si eu niste casete, dar gusturile noastre nu coincid.
Scris 08 octombrie 2013 - 03:38
Eu nu inteleg totusi ceva: de ce pozezi fiecare cutie comandata/primita si daca tot pozezi, ce camera foto folosesti? Unde-i fabricata? Nu imi zice ca e tot una "vintage" cu film si nu e una digitala
Fotografiez fiecare piesa cumparata intrucat tin o evidenta a lor si postez o parte din ele in jurnalele de bord ale masinilor mele.
Unii chiar apreciaza asa ceva (mai putin la noi).
Am si aparate de fotografiat vintage dar in prezent utilizez un SONY DSC H 10 pe care scrie clar: Made in Japan.
speri mata...
eu unul te admir.
ti-as trimite si eu niste casete, dar gusturile noastre nu coincid.
De aceea am si afirmat.
Sunt convins ca multor asta le place (off topicul la greu).
Referitor la casete, multumesc de intentie.
- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004
- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011
Maniac Renault
Scris 08 octombrie 2013 - 03:43
Gusturile noastre coincid (oarescum) in ale casetelor, am peste suta (ma laud, nu le-am mai ,,probat'' de ani... sper sa nu se fi demagnetizat),dar...nu ti le trimit .
Lasand off topicul in urma (sper) revin la 21, cu una din operatiunile facute vara aceasta:
- introducerea cerii pentru cavitati in praguri, lonjeroane, cadru motor, traverse si aplicarea conservantului (Rustol - Franta) pe fiecare pasaj al rotii si pe podea.
Produsele utilizate si rezultatul pe pasajele rotilor fata.
Mda. Muncesti nu gluma.
Io ma abtin in offtopic, ironii...dar astia sunt rai...
Scris 08 octombrie 2013 - 03:59
Ma bucur ca avem (noi 2 cel putin) ceva in comun. (gusturile in materie de muzica "veche" aproximativ aceleasi).
E un punct de pornire (a conversatiei pe acest forum) bun (cred).
Orice masina are nevoie de intretinere.
Una veche si franceza (in plus) cere eforturi si mai mari pentru a o mentine intr-o stare buna.
Daca tot discutam despre munca, concret, iata suporti de cric fata, confectionati personal din profil de otel mai gros decat cel original pentru o mai mare rezistenta , pentru R 21 si 25 (sunt identici) de rezerva.
Aceasta postare a fost editata de Oldschool: 08 octombrie 2013 - 04:00
- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004
- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011
Maniac Renault
Scris 08 octombrie 2013 - 04:11
Minusul mare al masinilor frantuzesti ar fi ruginirea prematura, poate, desi acest lucru l-am vazut si la alde vw.
Volvul are alte minusuri si tot asa...de-ar fi fost perfecte, n-ai mai fi avut cu ce sa-ti umpli timpul, sa ne incanti...
De ce Volvo zilnic si nu o frantuzoaica?
Scris 08 octombrie 2013 - 06:29
Totul are o viata.
Fiecare produs are o durata medie de utilizare.
Garantia anti coroziune a Renault 21 (si 25) era de 6 ani.
Renault 21 este cunoscut pentru sensibilitatea pragurilor, pasajelor rotilor fata si spate si podelei (la rugina).
Acestea sunt punctele lui nevralgice la acest capitol.
De aceea m-am si ocupat de prevenire (ceara pentru cavitati si conservant).
Volvo este daily drive-ul meu deoarece:
- este cel mai fiabil, durabil si robust dintre toate 3;
- are rulajul cel mai mare dintre toate 3;
- e cel mai sigur dintre cele 3;
- are un motor simplu, fara electronica deloc deci accesibil si usor de intretinut.
Porneste si la -35 la sfert.
E facut intr-o tara cu clima mai aspra ca a noastra si pentru asemenea piete (cu climat aspru).
Aceasta postare a fost editata de Oldschool: 08 octombrie 2013 - 06:35
- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004
- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011
Maniac Renault
Scris 08 octombrie 2013 - 06:51
Daca "sora" mai mare are un set de becuri si sigurante de rezerva nu puteam sa fac diferenta.
Asa ca i-am luat si lu' asta mica unu'.
- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004
- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011
Maniac Renault
Scris 08 octombrie 2013 - 07:14
Deci cum iti tratezi masinile sa previi rugina? M-ar interesa si pe mine reteta sa protejez cazanul meu
Scris 08 octombrie 2013 - 07:21
Volvo-urile au fost masini misto. Pacat ca acum brandul e detinut de "prietenii" tai chinezi
Scris 08 octombrie 2013 - 07:27
Au fost, bine zis!
Si daca nu l-ar fi luat chinezoii tot nu aveam ochi decat pt seriile 200, 700 si 900, alaturi de Amazon si P1800.
Aceasta postare a fost editata de Oldschool: 08 octombrie 2013 - 07:27
- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004
- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011
Maniac Renault
Scris 08 octombrie 2013 - 08:01
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 08 octombrie 2013 - 08:04
Pentru ca n-am avut chef sa astept 1-2 saptamani pana venea kit-ul de distributie din Franta.
Asa ca am luat GATES de pe o zi pe alta.
Utilizez GATES la fiecare masina de multi ani si n-am avut niciodata probleme cu piesele produse de ei.
- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004
- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011
Maniac Renault
Scris 08 octombrie 2013 - 08:06
Gates??? Pai unde sunt toate piesele originale de pe ea?
Scris 08 octombrie 2013 - 08:09
Ce va mai place shaorma, cu de toate ))
Mare tragedie ca am montat un kit de distributie GATES
La urmatoru schimb pun Renault de dragul vostru.
- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004
- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011
Maniac Renault
Scris 08 octombrie 2013 - 08:21
No offense dar pui embleme originale, repari casetofonul sa fie original si pui o distributie after-market? Pana la urma motorul e inima masinii, acolo este cel mai indicat sa ai totul original!
Altfel, ce sa zic, pe afara-i vopsit gardul.....
Scris 08 octombrie 2013 - 08:26
Kit de distributie ("vandut ca o unitate") nu mai e disponibil la Renault.
M-am interesat inainte sa-l iau pe cel GATES.
Nu am avut chef sa astept inca 1-2 saptamani pana veneau separat cureaua de distributie, rola intinzatoare, rola directoare, cureaua de alternator.
Am schimbat toate consumabilele pentru a o putea deplasa pana la cel mai apropiat service pt verificare si reglare unghiuri directie intrucat am schimbat si capetele de bara (unu avea burdufu rupt) si apoi ITP.
Voila motivul!
Repet, utilizez kit-uri de distributie GATES de ani buni la Volvo, la 25 si n-am avut niciodata probleme.
Nu lucrez la masini de ieri...
- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004
- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011
Maniac Renault
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi