mai glumim si noi...
te-am anuntat din timp
#76
Scris 08 octombrie 2013 - 08:40
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#77
Scris 08 octombrie 2013 - 08:53
Stiu.
De aceea nu ma supar.
Dar explic, incercand sa lamuresc pe toata lumea.
Intrucat proprietarul anterior era si inca mai este implicat in mai multe proiecte ca mine nu s-a putut ocupa de acest 21 cum ar fi dorit.
A mai neglijat unele aspecte.
Acesta a fost si cazul a 2 senzori:
- detonatii
- temperatura aer din admisie
->care aveau carcasa fisurata.
I-am inlocuit de urgenta.
- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004
- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011
Maniac Renault
#78
Scris 08 octombrie 2013 - 09:21
No offense dar pui embleme originale, repari casetofonul sa fie original si pui o distributie after-market? Pana la urma motorul e inima masinii, acolo este cel mai indicat sa ai totul original!
Altfel, ce sa zic, pe afara-i vopsit gardul.....
Esti de o rautate incredibila
Pui omul acum la cheltuieli...
#79
Scris 08 octombrie 2013 - 09:29
))
Se mai plictiseste omul.
- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004
- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011
Maniac Renault
#80
Scris 09 octombrie 2013 - 08:59
Cu ocazia schimbului de ulei am montat buson nou la baia de ulei, pe care l-am vopsit pentru a fi ca atunci cand era nou.
2 din suruburile vopsite.
Si "triunghiul" de la portiera stanga spate care are prostul obicei sa crape cand nu te astepti (la cele mai multe dintre R 21).
- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004
- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011
Maniac Renault
#81
Scris 09 octombrie 2013 - 09:23
Esti de o rautate incredibila
Pui omul acum la cheltuieli...
Sunt rau, asa e, de plictiseala nici vorba
#82
Scris 09 octombrie 2013 - 09:31
Observ ca este un perpetuum mobile cu o frecventa naucitoare achizitia pieselor...
Unele din necesitatea masinii, altele din necesitatea proprietarului...hranirea stolului...
#83
Scris 09 octombrie 2013 - 09:35
Sunt rau, asa e, de plictiseala nici vorba
Descarca-te linistit.
Observ ca este un perpetuum mobile cu o frecventa naucitoare achizitia pieselor...
Unele din necesitatea masinii, altele din necesitatea proprietarului...hranirea stolului...
- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004
- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011
Maniac Renault
#84
Scris 10 octombrie 2013 - 09:10
Imagini extrase din catalogul de prezentare al Renault 21 - 1991.
- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004
- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011
Maniac Renault
#85
Scris 11 octombrie 2013 - 07:29
Fiind unele din accesoriile fragile (la propriu) -> fluturii bornelor ARELCO, i-am luat un set de rezerva.
- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004
- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011
Maniac Renault
#86
Scris 16 octombrie 2013 - 04:48
Am "amanetat" deja un alt radio casetofon, provenind de pe acest Renault 21 Baccara din 1992, al carui proprietar l-a demontat din masina pentru a-l inlocui cu un cd player pe motiv ca nu mai gaseste casete audio
La inceputul lui noiembrie mi-l trimite francezul.
Fotografie chiar din masina omului, inainte de a-l demonta.
- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004
- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011
Maniac Renault
#87
Scris 16 octombrie 2013 - 05:28
Ma minunez ori de cate ori vad asemenea interioare. Superbe.
Presupun ca te cunosc francezii binisor.
Aceasta postare a fost editata de mol: 16 octombrie 2013 - 05:28
#88
Scris 16 octombrie 2013 - 08:38
Au fost si au ramas haute gamme aceste modele.
Ne cunoastem par coeur ("pe de rost").
Atat de bine incat un moderator al unui forum francez (monomarca, evident RENAULT) a venit la mine in vizita (in vacanta), vara trecuta, impreuna cu prietena lui ocazie cu care mi-a adus motor & cutie de R 21 GTS I, capota, aripi fata, fete de usi, geamuri cu tenta verde (pe care Renault nu le mai produce in prezent), arcuri fata, fuzete, etrieri, tamburi, flanse amortizoare fata, amortizoare, stopuri, toate plasticele din interior, ceasurile de bord, finala, faruri noi, semnalizatoare fata, 2 radio casetofoane (unul Philips original de R 21 Ph 2 si unul Blaupunkt cu Cd-changer) si multe altele gen cablu acceleratie, cablu ambreiaj samd.
- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004
- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011
Maniac Renault
#90
Scris 16 octombrie 2013 - 08:54
Au venit cu masina (VW T4) si au plecat tot cu ea.
Masina era plina ochi de piese de Renault 21, exemplar pe care l-au cumparat special pentru mine in Franta si l-au dezmembrat acolo intr-un weekend.
Stiu ca pare ireal pentru romani (deh, firea romanului...sa moara si capra vecinului...vesnica rautate...imortalul egosim samd) dar asa s-a intamplat.
In lume (mai putin in Ro) mai exista si pasionati, cu adevarat, nu doar oameni falsi cu aere de ...diverse.
Iar in ceea ce priveste fiabilitatea unor modele Renault, ai fi surprins sa afli cat de durabile sunt 21-rile (motoarele in principal, dar nu numai).
Dar uit in permanenta ca "auditoriul" din multe locuri e "fraged" (mult prea tanar) deci n-are de unde sa cunoasca detalii despre modele care uneori depasesc varsta dumnealor.
L.E: De piese am nevoie pentru ca doresc sa pastrez masina multi ani de acum inainte deci cum deja nu se mai gasesc multe din repere noi in reteaua Renault o "banca" de piese de schimb e mai mult decat necesara.
Voi cauta si atasa aici fotografiile facute de ei cu masina "donatoare" si piesele demontate, odata incarcate pentru a va convinge cu ochii vostrii.
Aceasta postare a fost editata de Oldschool: 16 octombrie 2013 - 09:00
- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004
- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011
Maniac Renault
#91
Scris 16 octombrie 2013 - 11:15
Cei care n-au avut Renault, comenteaza aiurea...
Eu am avut in anii 2000 o Laguna Business, cu de toate(am tinut-o 5 ani, pana in 2005, parca) si pot spune ca la fiabilitate, confort a fost peste Octavia 1.8 t , 4x4.
#92
Scris 16 octombrie 2013 - 11:26
S-au chinuit ceva sa dezmembreze Reno-ul ala pentru tine. Si nici macar nu esti fata. In plus ai si 85 de ani, asa ca inseamna ca e prietenie pe bune.
Nu o inteleg pe asta cu fiabilitatea, am 2 si cateodata nu porneste nici unul. hehe
Oricum nimic nu se compara cu Octavia.
Aceasta postare a fost editata de lexus: 16 octombrie 2013 - 11:26
#93
Scris 16 octombrie 2013 - 11:37
Iar ma enervezi cu anii lui oldschool....
Nu-i poti cere unui nick-name sa-si arate identitatea, dar cand o face din proprie initiativa, retragand-o ulterior, iti pui semne de intrebare. Pe mine ma contrariaza alaturarea varstei(pe ca n-o cred) de limbaj, unul ,,cool'', al unui tip de maxim 60 de ani. Nici ca exceptie, mental, nu-l pot accepta....
#94
Scris 17 octombrie 2013 - 05:40
Cei care n-au avut Renault, comenteaza aiurea...
Eu am avut in anii 2000 o Laguna Business, cu de toate(am tinut-o 5 ani, pana in 2005, parca) si pot spune ca la fiabilitate, confort a fost peste Octavia 1.8 t , 4x4.
Poi totusi, Laguna aia ar trebui sa o compari cu un Superb.
#95
Scris 17 octombrie 2013 - 07:19
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#96
Scris 17 octombrie 2013 - 07:58
N-am vrut s-o zic eu...
Creca nici nu e fair sa introduci in comparatie o masina "gazata".
#97
Scris 17 octombrie 2013 - 08:20
Si noi am avut octavia 18t. In afara de niste bucsi si multa benzina a mers ceas masina
A mers ,,ceas'', nu m-a lasat, tot in cinci ani , niciodata in drum, dar se mai ducea cate o bobina(cica-i ,,normal la motoarele astea) in miez de noapte cand aveam de facut sute de km, caseta de directie (tot buba vw), releul de semnalizare....nimicuri...Desi era echipare Elegance, era in urma fata de interiorul unei Lagune. Da, Haldexul era brici, motorul tragea binisor, chiar mai bine decat la un golf 4 gti( a mea este posibil sa fi fost remapata), dar fara airbaguri laterale, cu un interior, scaune spartane. Bine, asa-s nemtoaicele(vw), n-au bizblizurile unui Peugeot, Renault...
Am mers zilele astea cu un Superb 1.9, 2008. Multa masina, m-a impresionat doar locul pentru pasagerii din spate. Este la reparat...am s-o si conduc. Interiorul excluzand cateva butoane in plus, miroase a Passat. Bine, a ta Oaspete, este Big, alt model, cu siguranta superior.
Poi totusi, Laguna aia ar trebui sa o compari cu un Superb.
Si VelSatis-ul cu ce anume de la Skoda?
#98
Scris 17 octombrie 2013 - 08:31
si a noastra tot elegance a fost. spartan, dar tzapan. facut sa reziste.
regret ca n-am luat-o si noi 4x4 ( wannabe, ca doar stim ca numai subaru face masini integrale )
repet, nu a picat NIMIC in aprox 160-170.000km cat avea cand am dat-o.
skoda nu face masini de seaman velsatis-ului
n-ai cu cine bah...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#99
Scris 17 octombrie 2013 - 09:25
Si VelSatis-ul cu ce anume de la Skoda?
Poi nu compari Megane cu Octavia si Laguna cu Superbu ?
Vel Satis e incomparabil.
#100
Scris 17 octombrie 2013 - 09:51
D-le, Superbul fiind pe platforma de Passat, cu Laguna are treaba, cred...dar Superbul fiind asa mult, ma duce cu gandul la alte clase .
Superbul pe care-l ai s-ar putea sa intre intr-un versus cu Latitude...sau pierde.
Nu mi-s fan Renault...de fapt nici al unei masini.
Mijloc de locomotie cat mai confortabil, sigur, ieftin(excludeti mersul pe jos, cu bicicleta).
Gata cu offtopicul...desi ar cam trebui sters...
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi