Nu-s fan Skoda si nici interesat de versus-uri.
In schimb pot spune ca motoarele care echipeaza fiecare Renault pe care il am si Volvo sunt foarte fiabile.
Nu intamplator tin la ele.
Scris 17 octombrie 2013 - 01:44
Nu-s fan Skoda si nici interesat de versus-uri.
In schimb pot spune ca motoarele care echipeaza fiecare Renault pe care il am si Volvo sunt foarte fiabile.
Nu intamplator tin la ele.
- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004
- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011
Maniac Renault
Scris 17 octombrie 2013 - 02:13
Recent am demontat gumele vechi Semperit, de vara, de pe jantele de otel, cu care am cumparat masina, urmand sa le duc la roluit, sablat, vopsit in camp electrostatic si apoi montat gume & echilibrat.
Nu se mai pot atasa imagini aici?
Aceasta postare a fost editata de Oldschool: 17 octombrie 2013 - 02:15
- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004
- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011
Maniac Renault
Scris 17 octombrie 2013 - 02:50
Ti-oi fi depasit cota? vezi prin setarile contului, mi se pare ca-ti zici cat ai consumat si cat mai ai.
Scris 17 octombrie 2013 - 03:38
OK.
Ms de info.
L.E: E "full" la poze postate.
Tre' sa ma apuc de facut curat.
Aceasta postare a fost editata de Oldschool: 17 octombrie 2013 - 03:41
- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004
- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011
Maniac Renault
Scris 17 octombrie 2013 - 04:36
Nu-s fan Skoda si nici interesat de versus-uri.
Nu stiu cine e fan Skoda.
Scris 18 octombrie 2013 - 09:38
Iar ma enervezi cu anii lui oldschool....
Nu-i poti cere unui nick-name sa-si arate identitatea, dar cand o face din proprie initiativa, retragand-o ulterior, iti pui semne de intrebare. Pe mine ma contrariaza alaturarea varstei(pe ca n-o cred) de limbaj, unul ,,cool'', al unui tip de maxim 60 de ani. Nici ca exceptie, mental, nu-l pot accepta....
Tu esti invidios pentru ca ai impresia ca la varsta aia nu o sa fi la fel de lucid si clar in exprimare.
P.S. ce usor e sa trollezi
Life must be taken one disaster at a time
Scris 18 octombrie 2013 - 11:14
Multumesc. Acum sunt lucid si clar in exprimare. Explica-i si lui Mecea, te rog!
Oldschool este unicat, atemporal ori ba. M-au impresionat limbajul ,,cool'', adaptibilitatea...mai putin conservatoare. Daca are peste 60 de ani...ferice de cei care il au aproape. De n-are, si-a fost o gluma...ferice de cei care il vor avea peste 60 de ani.
Scris 18 octombrie 2013 - 11:49
Mi-a placut abordarea.
- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004
- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011
Maniac Renault
Scris 18 octombrie 2013 - 11:56
Cred ca esti singurul caruia ii place, arareori, ce/cum scriu ...ca ,,astia'' ma tot vor banat...facandu-mi un bine, de fapt...
Scris 18 octombrie 2013 - 01:52
poi stai ca inca n-ai apucat sa te desfasori in toata splendoarea.
Scris 18 octombrie 2013 - 03:01
Cred ca esti singurul caruia ii place, arareori, ce/cum scriu ...ca ,,astia'' ma tot vor banat...facandu-mi un bine, de fapt...
Lasi impresia unui tip "alunecos".
poi stai ca inca n-ai apucat sa te desfasori in toata splendoarea.
))
L.E: Acum ca ma pot desfasura atasez fotografii cu jantele de otel asa cum arata in prezent ("before").
Aceasta postare a fost editata de Oldschool: 18 octombrie 2013 - 03:06
- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004
- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011
Maniac Renault
Scris 18 octombrie 2013 - 03:39
Io alunecos? Poti dezvolta?
Uite poza nu e poza cum se poate interpreta?
Ar fi interesant sa pui ceva poze si de la operatiile ulterioare (etape), nu doar on/off, mai ales ca ti-a dat voie la desfasurare.
Oaspete, iarasi vrei drifting?
Aceasta postare a fost editata de mol: 18 octombrie 2013 - 03:40
Scris 18 octombrie 2013 - 04:14
"Alunecos" in sensul in care mi-ai lasat impresia, pana acum, din discutiile de aici ca te "mulezi" (adaptezi) usor in cele mai multe situatii.
Nu am insinuat nimic.
Nici cea mai mica tenta ironica.
Voi posta fotografii dupa fiecare etapa: dupa sablare, dupa vopsirea in camp electrostatic si dupa montarea gumelor, apoi odata montate pe masina.
- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004
- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011
Maniac Renault
Scris 18 octombrie 2013 - 04:58
Cu pragurile, aripile spate ai avut probleme cu rugina?
Cum le-ai rezolvat?
Diferenta la tabla intre Renault-uri si Volvo este enorma sau este doar folclor?
Scris 18 octombrie 2013 - 09:10
Din fericire, nu am avut absolut nimic de reparat la caroseria 25-ului.
Fiind o masina super intretinuta si cu rulaj foarte mic raportat la varsta (46 000km REALI in 24 de ani) nu a necesitat absolut nimic.
Pentru "linistea" mea sufleteasca am introdus anul trecut (vara trecuta) conservant in praguri, lonjeroane, in traversa de sub radiator, si pe sub toata podeaua & pasajele rotilor fata si spate si in plus, prin interiorul portbagajului, intre aripi si pasaje.
RUSTOL se numeste.
E utilizat de restauratorii profesionisti in Franta.
La 21, am avut putin de lucrat vara aceasta la "tabla".
Fiind cunoscut faptul ca 21-rile ruginesc la praguri, pasajele fata si spate, arcadele spate si podea, nici al meu nu a scapat "nevatamat" datorita faptului ca nu sunt primul proprietar.
Avand totusi un rulaj mic pentru varsta lui (acum 116 642 km facuti in 22 de ani) nici "problemele" nu au fost mari.
Cateva mici "interventii" gen capete de praguri, putin la pasajul dreapta fara, suportii de cric fata si la pragul dreapta spate si am rezolvat-o pe termen lung lucrand ca la carte (taiat, curatat pana la luciul tablei, sudat "in argon" = MIG/MAG, utilizat tabla zincata, degresat, grunduit (primer), mastic si teroson si apoi introdus ceara pentru cavitati in praguri (1L/prag), lonjeroane, in traversa de sub radiator, in cadrul motor (aka berceau, in franceza), pe contra aripile fata, pe interiorul aripilor fata si pe pasajele rotilor.
Podeaua era si inca a ramas terosonata impecabil.
Nu a fost necesara nici o interventie la ea.
La Volvo, am schimbat pana in prezent arcadele spate si reparat pragurile (in cateva locuri), in timp.
Diferenta dintre Renault-urile din trecut si Volvo-urile tot de atunci (modelele anilor '80-'90) este mare la mai multe capitole:
- grosimea tablei la modelele din seriile 200, 700 si 900 - Volvo, versus modelele Renault din aceeasi perioada e semnificativa;
- tratamentele anti corozive de care au beneficiat modelele din seriile 200 si 700 au fost net superioare (dpdv al duratei garantiei anti coroziune) in cazul Volvo comparativ cu Renault (pe langa galvanizare, seria 700 a beneficiat si de baie de cositor);
- otelurile utilizate de Volvo pentru modelele mai sus amintite vs cele de la Renault-urile de atunci sunt superioare calitativ;
- constructiv, seriile Volvo mai sus amintite sunt mult mai durabile, solide, masive, decat modelele Renault din aceeasi perioada.
Deci fiabilitatea si durabilitatea vechilor modele Volvo nu e "legenda".
Nu intamplator am ales un 240 ca daily driver.
- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004
- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011
Maniac Renault
Scris 18 octombrie 2013 - 09:53
Se poate inchide/sterge.
Multumesc.
- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004
- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011
Maniac Renault
Scris 22 octombrie 2013 - 08:52
DA.
Italiencele, frantuzoaicele au un exterior, interior de te unge la suflet, nu ca nemtoaicele...
Se poate extrapola...
De acord cu tine, daca e sa ne uitam in trecut. In schimb insa, la momentul actual, in afara de Clio RS si Megane RS si Peugeot RCZ (insa asta e o masina de super-nisa), pe bune ca nu vad vreo masina franceza sau italiana in gamele actuale pe care as cumpara-o (excludem chestii exotice si inaccesibile gen Maserati si Ferrari...)
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 22 octombrie 2013 - 09:16
Scris 22 octombrie 2013 - 08:57
Se poate inchide/sterge.
Multumesc.
Huh??!?
Scris 22 octombrie 2013 - 09:06
cred ca oldschool s-a suparat (intemeiat oarecum) cind l-a intrebat mecea, in stilul caracteristic, daca are prostofon.... insa mi se pare ca s-au impacat cumva...insa pina una alta, oldschool pusese aceste solicitari de inchidere.
Eu sincer, nu as vrea ca oldschool sa plece de pe forum....
Scris 22 octombrie 2013 - 10:15
bah deja incepeti sa ma inervati, una doua dati vina pe mine, da eu ce (cuvant urat) sunt ? vinovatu de serviciu ?
faza cu prostofonu a fost, s-a dus, i-am trimis atuncea la om niste hemorzon sa se linisteasca si chiar se calmase, dar acuma si-a gasit alta jucarie de la care sa se supere
asta e, a fost s-a dus, sincer era cam obositor cu cazanele lui(mai putin 25-ul)
oricum daca baga astia in cod paharu de vin amandoi trebe sa va prezentati la o intalnire cu cate un pahar la mandea sa va spalati arogantele
auzi la frank > s-a suparat intemeiat, IO MA SUPAR INTEMEIAT, daaaa ?
Scris 22 octombrie 2013 - 05:15
De acord cu tine, daca e sa ne uitam in trecut. In schimb insa, la momentul actual, in afara de Clio RS si Megane RS si Peugeot RCZ (insa asta e o masina de super-nisa), pe bune ca nu vad vreo masina franceza sau italiana in gamele actuale pe care as cumpara-o (excludem chestii exotice si inaccesibile gen Maserati si Ferrari...)
Nimic de la Alpha?
Scris 22 octombrie 2013 - 11:13
din gama actuala, ce sa iau? Mito, Giulietta? 4C este foarte scumpa, se duce la pret spre Porsche Boxter....
auzi la frank > s-a suparat intemeiat, IO MA SUPAR INTEMEIAT, daaaa ?
Eu consider ca s-a suparat intemeiat, pt ca l-ai atacat, si in general agresivitatea inutila catre alti membri este mult mai mare decit continutul util pe care il impartasesti cu noi. E un feedback cules de la mai multi membri. Sper sa o iei ca pe un sfat prietenesc.
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 22 octombrie 2013 - 11:14
Scris 22 octombrie 2013 - 11:40
Scris 23 octombrie 2013 - 07:23
imi cer scuze in aceste conditii, in lipsa unui continut util de impartasit cu voi, eu si cu agresivitatea mea inutila va dorim succes si ne retragem.
multa bafta
Scris 23 octombrie 2013 - 02:15
imi cer scuze in aceste conditii, in lipsa unui continut util de impartasit cu voi, eu si cu agresivitatea mea inutila va dorim succes si ne retragem.
multa bafta
Hai ca esti copil. Putem invata foarte multe de la tine, esti un tip super. dar ii ataci cam mult pe ceilalti, si unii oameni se simt prost cind sunt atacati.
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi