...sunt legile astea tampite, fiindca daca ar fi ca in Germania...multi am mai mesteri la ceva ,,exotisme'' cu multi sau mai putini caluti.
Extremero, nu va termina niciodata la ale lui... Boala irecuperabila.
Scris 20 octombrie 2014 - 04:33
...sunt legile astea tampite, fiindca daca ar fi ca in Germania...multi am mai mesteri la ceva ,,exotisme'' cu multi sau mai putini caluti.
Extremero, nu va termina niciodata la ale lui... Boala irecuperabila.
Scris 21 octombrie 2014 - 09:06
Cu 7 ani in urma, cand inca lucram in forta la 25, ma tenta un Super 5.
Chiar gasisem unul rosu, impecabil estetic si 100% functional.
Intre timp m-am pricopsit cu 21-le la care mai am inca destul de bibilit.
Apoi voi face pasul urmator...The Italian Dream.
Aceea va fi marea provocare.
- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004
- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011
Maniac Renault
Scris 21 octombrie 2014 - 10:10
...astazi am vazut la Wheeler Dealers cum au reconditionat un Maserati GT, asadar poate treci la masini.
Scris 22 octombrie 2014 - 07:53
O masina adevarata (pur sange) e un Audi Sport Quattro.
Italiencele din anii '80-'90 au destule probleme (cel putin la fel de multe ca frantuzoaicele din aceeasi perioada) dar ofera mai mult (putere, stil, rafinament).
Voi trece la 2.24V (Biturbo).
- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004
- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011
Maniac Renault
Scris 23 octombrie 2014 - 08:20
Mda... in tinerete am avut un Audi sport, numai ca nu era quattro. Sunt rarute. Am condus multisor in anii "90 Audi 80 Quattro si...am amintiri si acum. Masina.
Scris 24 octombrie 2014 - 08:59
... Audi sport [...] Masina.
...pentru cunoscatori. Numai.
In alta ordine de idei dar tot la capitolul 'fiare' de care suntem 'legati' (unii) ieri am adus jantele de la vopsit (in camp electrostatic) si azi a ajuns si a doua rola cu banda (dunga de 3mm).
Fotografii maine.
- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004
- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011
Maniac Renault
Scris 26 octombrie 2014 - 08:44
Fotografii maine.
e deja poimiine
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
Scris 27 octombrie 2014 - 12:29
Banda a existat si pe versiunea originala? Altfel, nu prea i'as vedea rostul pe o asemenea masina
Scris 28 octombrie 2014 - 04:49
Andrei, ai dreptate, zic io.
Tu esti mai tinerel, n-ai prins vremurile...dar dupa revolutie cred ca am ,,tunat'' o Dacie cu o banda laterala. Ii conferea sportivitate.
N-am ajuns la rafinamente gen ,,aripa de rechin'', eleroane supradimensionate......
Aceasta postare a fost editata de mol: 28 octombrie 2014 - 04:49
Scris 28 octombrie 2014 - 05:11
Crezi tu ca n'am prins.
Si berlinei alor mei din '87 ii pusesem dunga neagra pe lateral si ptr ca'mi mai ramasese banda, am pus si pe stalpi, dar si o dunga pe capota, intr'un colt. Nu mai zic de "dinti" din ornament autoadeziv cromat prin grilele Daciilor model 95-98, capace vopsite cu "suflaiul", pneuri cu "scrisul" pictat, ca la anvelopele de offroad etc
Atunci isi aveau farmecul lor, ptr o masina cum e cea de fata, insa, parca n'as apela la asa ceva
Scris 02 noiembrie 2014 - 02:50
e deja poimiine
Am uitat de ele.
Banda a existat si pe versiunea originala? Altfel, nu prea i'as vedea rostul pe o asemenea masina
Una din elementele definitorii ale editiei speciale Symphonie este striping-ul lateral (dungi).
Intrucat la capete s-au dezlipit, pe unele elemente de caroserie, am decis sa le inlocuiesc integral anul viitor.
Altfel nu ma complicam (sa fac eu o 'inventie').
- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004
- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011
Maniac Renault
Scris 03 noiembrie 2014 - 02:32
Nu ma dusese capul sa ma uit in poze, altfel observam dungile. Daca scrisul Symphonie inca se tine bine, merita inlocuita banda, insa mi'e ca o sa ai de lucru la a o dezlipi pe cea veche. Un foehn s'ar putea sa te salveze de multa bataie de cap
Scris 04 noiembrie 2014 - 09:19
Voi utiliza un pistol cu aer cald pentru a rezolva mai repede.
Oricum ramane pentru anul viitor lucrarea ca acum e deja cam racoare afara.
- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004
- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011
Maniac Renault
Scris 05 noiembrie 2014 - 04:47
Fotografiile cu care ramasesem dator.
- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004
- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011
Maniac Renault
Scris 06 noiembrie 2014 - 03:21
Azi am ridicat racordurile de frana fata (Ate) si vopsit marginea unei jante.
Urmeaza celelalte 3 si valvele cu masca cromata.
- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004
- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011
Maniac Renault
Scris 06 noiembrie 2014 - 03:46
Bravo omule,eu m-am coit sa pun roti de iarna la castravete,placutele sunt noi,am dat niste spray lubrificant pe bucsele barelor stabilizatoare,aveam un miorlait la treceri peste dimburi.Dar revin cu sublinierea,Audi e un gunoi fata de MB.......
Scris 06 noiembrie 2014 - 09:29
Fiecare cu planurile lui.
N-am afirmat ca Audi este 'za best'.
Doar ca Sport Quattro imi place mie cel mai mult (modelul preferat).
Nu m-ar deranja nici un Cosworth, daca tot veni vorba de MB, dar pe locul 1 ramane 'Haudi'. (S.Q.).
- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004
- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011
Maniac Renault
Scris 13 noiembrie 2014 - 02:07
Inca o roata gata.
- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004
- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011
Maniac Renault
Scris 15 noiembrie 2014 - 01:24
Motorasele de inchidere centralizata pentru portierele spate.
- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004
- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011
Maniac Renault
Scris 23 noiembrie 2014 - 12:23
Vineri (Black Friday) a ajuns articolul din Franta.
- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004
- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011
Maniac Renault
Scris 30 noiembrie 2014 - 09:47
Ultimele accesorii New Old Stock pescuite pe ebay.
- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004
- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011
Maniac Renault
Scris 10 ianuarie 2015 - 11:20
Dupa o oarecare absenta am revenit...cu cateva cosmetice auto...pentru inceput.
- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004
- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011
Maniac Renault
Scris 30 ianuarie 2015 - 07:13
De curiozitate, sunt scumpe aceste maruntisuri originale?
Scris 30 ianuarie 2015 - 11:01
Depinde de castigurile fiecaruia.
Ultimul motoras a fost 430 ron.
Anterioarele 200 ron/bucata.
Nu e mult zic eu.
- Renault 25 Turbo-DX 1990 din 2004
- Renault 21 GTS Symphonie 1991 din 2011
Maniac Renault
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi