2014 Mercedes C-class ( Baby S )
#26
Scris 18 februarie 2014 - 09:52
#27
Scris 18 februarie 2014 - 09:55
Intrebarea e si ce anvelope aveau ML-urile si Touareg-ul....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#28
Scris 18 februarie 2014 - 09:59
#29
Scris 18 februarie 2014 - 10:24
O anvelopa f buna ptr uscat poate sa nu faca 2 bani prin noroi
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#30
Scris 18 februarie 2014 - 10:48
O anvelopa f buna ptr uscat poate sa nu faca 2 bani prin noroi
Nu poate, sigur !
#31
Scris 18 februarie 2014 - 12:32
Deși după cum unii din voi știu, pe mine mă bate gândul de un MB, nu prea știu nimic despre performanțele sistemului de tracțiune integrală. N-am făcut teste în acest scop, dar 4matic nu are istoria lui quattro in spate și nici performanțele aș zice eu. Iar dacă mă uit la amici cu ML-uri care s-au comportat jalnic în tentative de off-road, practic drumuri de țară cu ceva noroi, Tuaregul se comportă mai bine în aceleași condiții.
aia sunt niste profani in ale domeniului, asa ca nu prea conteaza, tocmai de asta l-am intrebat pe dom' redactor, pentru ca dansul are experienta necesara
Intrebarea e si ce anvelope aveau ML-urile si Touareg-ul....
auto motor si sport, organizeaza in mod regulat, o data pe an, teste pentru diferite solutii de tractiune, masinile fiind ehipate cu anvelopele de iarna cu care le doteaza producatorul, in general cam in numarul din martie al ams-ului gasesti testul, e foarte bine detaliata procedura de testare si sunt mentionate si anvelopele
de exemplu anul trecut intre cele paca 10 modele au fost un mb cls si un bmw 335i, primul cu pirelli sottozero, beemeru cu dunlop 4d, diferenta de scor a fost maricica si in mod surprinzator in favoarea beemerului, zic surprinzator pentru ca toti stim, gratie lui bleu, ca mb este superior, 44 la 33
in urma cu doi ani s-au intalnit chiar toti un ml, un cinciar, si un a seis, toate cu dunlop 3d parca, oricum dunlop sigur, si iarasi in mod surprinzator a seis a scos aproape un scor perfect de 49 din 50, beemer pe locul doi cu 46 parca, si ml pe trei cu 44 or something, cred ca au gresit la redactie scorurile insa
nu am stat sa scobesc mai mult, dar imi aduc distinct aminte ca acuma vreo patru ani s-au intalnit un s class cu un phaeton, si essuu a iesit sifonat bine in comparatia cu phaetonu
acuma trecand peste scorurile seci eu personal susnt convins ca de fapt diferentele sunt insesizabile pentru soferii din noi, si ca toate trei solutiile folosite isi fac treaba excelent, dar de aicea si pana la a afirma ca unii sunt mai eficienti ar trebui sa vii si cu ceva in sprijinul bla bla bla-ului
bleu din pacate apreciaza interioare si pe baza acestor aprecieri clasifica masinile, cu cat e interioru mai smecher cu atata este si masina mai eficienta, ce conteaza ca peste tot in testele din literatura de specialitate cutia de viteze folosita de mb este considerat o solutie mai slaba decat cele folosite de bmw/vag, ce conteaza ca peste tot consumurile mb sunt mai mari(diferente nesemnificative din punctul meu de vedere) cand lui bleu, etalonul universului, ii ies consumurile mai mici ... ar trebui sa-i explice cineva ca atuncea cand stai sa admiri interioru cu motoru oprit e absolut normal sa consume mai putin ca atuncea cand dai cu nasu de agresivitatea inutila
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#32
Scris 18 februarie 2014 - 01:26
ar trebui sa-i explice cineva ca atuncea cand stai sa admiri interioru cu motoru oprit e absolut normal sa consume mai putin ca atuncea cand dai cu nasu de agresivitatea inutila
Genială replica, absolut genială, felicitări.
Intr-adevăr, interiorul la MB este foarte plăcut, consumul, nu că banii ar fi o problemă dacă îți iei un MB, este semnificativ mai mare. Într-un test făcut cu GLK 250 CDI, mers ca pensionarul, adică legal, șoseaua liberă, am scos 7.5%. Eu nu consider ăsta un consum mic...
Cutia este într-adevăr, o idee mai lentă decât la ZF, dar pe de altă parte cuplul mai mare la GLK decât la X3 si faptul că pleacă de la turații mai joase (1450 vs 1750) compensează din punct de vedere al feelingului la volan. Cutia automată de pe E-urile vechi, era mult mai puturoasă și mai lentă.
Deși interiorul BMW este mai slab calitativ, din punct de vedere ergonomie eu îl consider mult superior celui de la MB. Și sunt lipsit de orice subiectivism aici, deoarece am condus la fel de mult sau de puțin și una și alta.
#33
Scris 20 februarie 2014 - 09:58
Este ok 7.5% la GLK250, eu cu GLK220 scot cam 6.5% cu soseaua goala. nu mi se pare un consum mare pt un SUV - fie el si compact.
Cutia in 8 trepte ZF nu poate fi comparata cu nimic, este etalon si pana scot cutia noua, MB este in clar dezavantaj.
Ce imi place la MB este pachetul per ansamblu, eu nu cumpar doar cutie de viteze, doar motor etc... Ok, daca vorbim de o comparatie obiectiva, discursul este altul. Insa dpdv personal, MB se muleaza mult mai bine pe necesitatile mele.
Opinia obiectiva este mai jos, in caz ca n-ati citit articolul lui Stefan
Opinie Victor Georgescu – Redactor Sef:
Cu filosofii de produs diferite, cele doua modele din comparativul nostru isi impart in mod echitabil clientii. Cei mai pretentiosi, mai atenti la detalii, iubitorii de confort si eleganta vor merge pe mana lui Mercedes GLK ce este acum un model matur, deosebit de robust, foarte eficient si excelent finisat. In schimb, cei ce iubesc performantele de top, sportivitatea si un comportament dinamic mai nervos, vor alege cu siguranta BMW X3 care ii va cuceri prin atitudine sportiva, comportament rutier riguros si cea mai buna transmisie automata de pe piata.
#35
Scris 22 februarie 2014 - 11:29
#36
Scris 22 februarie 2014 - 11:34
Este ok 7.5% la GLK250, eu cu GLK220 scot cam 6.5% cu soseaua goala. nu mi se pare un consum mare pt un SUV - fie el si compact.
Cutia in 8 trepte ZF nu poate fi comparata cu nimic, este etalon si pana scot cutia noua, MB este in clar dezavantaj.
Ce imi place la MB este pachetul per ansamblu, eu nu cumpar doar cutie de viteze, doar motor etc... Ok, daca vorbim de o comparatie obiectiva, discursul este altul. Insa dpdv personal, MB se muleaza mult mai bine pe necesitatile mele.
Opinia obiectiva este mai jos, in caz ca n-ati citit articolul lui Stefan
Opinie Victor Georgescu – Redactor Sef:
Cu filosofii de produs diferite, cele doua modele din comparativul nostru isi impart in mod echitabil clientii. Cei mai pretentiosi, mai atenti la detalii, iubitorii de confort si eleganta vor merge pe mana lui Mercedes GLK ce este acum un model matur, deosebit de robust, foarte eficient si excelent finisat. In schimb, cei ce iubesc performantele de top, sportivitatea si un comportament dinamic mai nervos, vor alege cu siguranta BMW X3 care ii va cuceri prin atitudine sportiva, comportament rutier riguros si cea mai buna transmisie automata de pe piata.
asta se cam stie cu bemve sportiv si mb lucs,desi in ultimul timp vad ca bemve le face mai light si MB mai sport,incearca fiecare sa fure din clientii celuilant )
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 22 februarie 2014 - 11:34
#37
Scris 22 februarie 2014 - 11:34
tu vorbesti de bun simt ? pune mana si invata macar intelesul termenului, daca oricum nu beneficiezi de el
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#38
Scris 22 februarie 2014 - 11:49
Forumul acesta duce lipsa de continut valabil, nu de mistocarie de 2 lei intre membrii. Inafara de tine, nimeni nu isi mai varsa frustrarile aici.
#39
Scris 22 februarie 2014 - 12:48
ce frustrari visezi ? ca imi permit sa te intreb pe ce te bazezi cand faci afirmatiile pe care le tot scoti din tine ?
stiu e josnicie suprema sa atrag atentie asupra aberatiilor pe care le debitezi fara sa faci un minim efort sa le treci prin filtrul gandirii inainte de a le debita
tu ai considerat ca e cazul sa nu ne respectam reciproc .... deranjeaza rau constatarea ca de fapt am de cine sa-mi bat pusca in continuare ?
singurul motiv pentru care nu esti pe ignore ca altii de teapa ta(mol, dmihnea) este ca esti un mojic fara margini si consider ca e chiar distractiv sa te irit atragand atentia asupra nivelului la care te regasesti
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#40
Scris 22 februarie 2014 - 03:23
mai bleu, omu are fundament cand ti-o da la borcanu cu gem, da o face in stilul lui rautacios si dur...
trebuie sa te obisnuiesti, ca doar asa e de cand a venit pe forum.
o fie el un diamant, da nu-i slefuit
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi