... si ... "uichendu" care vine as da o fuga la AMTS 2014
La omu' sarac nici boii nu trag
... asa ca adio AMTS 2014 ... poate AMTS 2015
E prima problema la motor in 61280 km ... si la ora asta habar n-am cum s-o abordez
Scris 21 martie 2014 - 08:43
... si ... "uichendu" care vine as da o fuga la AMTS 2014
La omu' sarac nici boii nu trag
... asa ca adio AMTS 2014 ... poate AMTS 2015
E prima problema la motor in 61280 km ... si la ora asta habar n-am cum s-o abordez
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
Scris 21 martie 2014 - 08:50
Nu-mi amintesc ce masina ai - poate e nevoie de o curatare de EGR sau e un senzor de presiune defect.
Scris 21 martie 2014 - 09:11
Nu-mi amintesc ce masina ai
Draqu stie ce sa zic ... de vreo 2 saptamini am observat aleator o mica "bilbiiala" la relanti (aceleram putin max 2500 rpm si isi revenea) ... aseara s-a aprins becu' ... am testat cu o chinezarie OBD ... a rezultat DTC-ul asta ...
L-am sters si am facut citeva manevre (recomandate in manualul de service - Release accelerator pedal and with engine brake applied, keep vehicle coasting for 5 sec. or more. (Keep fuel cut condition for 5 sec. or more) If fuel cut condition is not kept for 5 sec. or more, coast down a slope in engine speed 1000 – 3000 rpm for 5 sec. or more.) pt. a vedea daca apare iar acest DTC da' n-a mai aparut.
Sper sa fie doar murdar EGR-u' ...
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
Scris 21 martie 2014 - 09:34
Sper sa fie doar murdar EGR-u' ...
L-as desface sa-l curat ... da' in carte zice:
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
Scris 21 martie 2014 - 10:30
La omu' sarac nici boii nu trag
... asa ca adio AMTS 2014 ... poate AMTS 2015
E prima problema la motor in 61280 km ... si la ora asta habar n-am cum s-o abordez
O calci cat duce, pe autostrada, si-ti dispare, sper ca doar problema... Ma impresionase prin anii "80, ,,asaltul samurailor'', Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki...N-am stiut ca, excluzand Honda, si Suzuki face masini...
Aceasta postare a fost editata de mol: 21 martie 2014 - 10:31
Scris 21 martie 2014 - 10:31
Daca te ajuta cu ceva,exista tutorial pe net despre curatarea egr.....La mine am curatzat,e drept ca la 300000km,si cred ca si din motiv de carburanti neconventionali,la balenoiul diesel...Daca vrei fara garnituri noi,si te incumetzi,macar desfa treptat si alternativ suruburile,in speranta ca garnitura o reutilizezi.....Ceva imi spune ca si cu motorul cald...
Scris 21 martie 2014 - 10:56
Daca te ajuta cu ceva,exista tutorial pe net despre curatarea egr.....
Da ... m-am uitat putin pe wikihow ...
desfa treptat si alternativ suruburile,in speranta ca garnitura o reutilizezi
Habar n-am ce fel de garnituri sint pe acolo ... o fi din clingherit ?
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
Scris 21 martie 2014 - 11:12
Tot in manualul de service scrie ca pt. a testa EGR-ul trebuie procedat astfel:
Treaba asta se face cu Special tool: SUZUKI scan tool (SUZUKI-SDT) ... ceea ce este evident ca eu n-am
Acum incercind sa gindesc putin - daca atunci cind "EGR valve opening increases" rezulta "idle speed drops" ... mintea mea in gindu' ei zice ca acea scadere a turatiei de relanti de care ziceam mai sus ar putea fi provocata de neinchiderea completa a EGR-ului.
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
Scris 21 martie 2014 - 11:25
Cel mai ieftin e sa mergi cum poti,te sarpini de garnitura si apoi desfaci...
Scris 21 martie 2014 - 11:38
Am vrut la Sovata, dar am aterizat la Tg Secuiesc
Nu e foarte ieftin, cam ca in Italia, dar pentur un pitic cred ca merge si o camera normala. Noi am luat apartament.
Am mai gasit ceva prin zona
Am fost si eu la Septimia la o nunta dar culmea era in Odorheiu Secuiesc nicidecum in Targ...
Scris 21 martie 2014 - 11:50
Nu caut neaparat ieftin (evident nu vreau nici sa arunc cu banii daca nu e cazu') ... da' nu ma incinta ideea sa merg la service Suzuki in Timisoara
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
Scris 21 martie 2014 - 12:16
pai daca mergi intr-un service, cat poate sa-ti ia sa-ti curete EGR-ul? si eventual sa-ti inlocuiasca garnitura?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 21 martie 2014 - 12:37
Problema nu e cit imi ia ... ca asa cum vrei sa zici si tu n-o sa-mi ia o avere ... La service Suzuki in Timisoara nu vreau sa ma duc (motivele se gasesc aici)... cel mai apropiat la care m-as duce e cel de la Arad ...
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
Scris 21 martie 2014 - 12:58
da pentru o curatare de EGR nu cred ca e impetuos necesar sa mergi la "reprezentanta"...
alte service-uri mai de calitate nu sunt in tm?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 21 martie 2014 - 01:15
Nu e "impetuos necesar" la reprezentanta ... da' teoretic e cea mai buna varianta (avind in vedere dotarea cu SDV-urile dedicate).
M-am programat marti la h 9:00 la service ... e pravalia unui fost coleg de facultate ... da' habar n-am cita meserie stiu mesterii de acolo ca in afara de schimburi de ulei la masina lu' sora-mea n-am facut altceva la ei.
PS - faina masina R5 ... stiam si eu s-o pun la punct ... draqu sa-i pieptene pe astia cu tehnologia lor avansata
Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 21 martie 2014 - 01:19
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
Scris 21 martie 2014 - 01:40
nu am inteles, te duci la reprezentanta pana la urma ? iti inteleg perfect reticenta, si eu sa patesc ca tine nu aveam chef sa mai calc prea curand, diferenta ar fi ca eu muream cu ei de gat reclamandu-i
o vorba veche zice ca egr-ul se curata la forja, adica iesit pe autostrada si dus masina in 4000 ture constant
oricum bafta cu reparatia, asta fiind un mare dezavantaj al masinilor "exotice' ca a ta, greu de gasit service-uri ok
daca totusi te duci la reprezentanta si te superi pe ei, motvat evident, te ajut cu o "pila" la suzuki romania, nu de alta da sa te tina si ei minte, motivat evident ....
Scris 21 martie 2014 - 02:29
Nu ma duc la reprezentanta ci la un service oarecare al unui fost coleg de facultate ...
Draqu stie cit de exotica e masina ... Cind am cumparat-o acu' 6 ani am avut tangenta doar cu baietii de la vinzari ... i-am frecat cu drive-teste (oscilam intre Ignis si Swift ... si la final am ales SX4) de ma mir ca n-au pus ciinii pe mine ... Au fost rabdatori si pot zice profesionisti pe felia lor ... de unde draqu sa stiu ca aia de la service sint mai cioflingari.
Nu-mi place la ei ca nu pot sa stau linga masina cind lucreaza ... aia de la Suzuki Arad ma lasa (la ei fac in ultima vreme reviziile) ...
Baiatu' care mi-a vindut masina s-a mutat la Fiat ... teoreic ar trebui sa se descurce si aia de la service Fiat avind in vedere ca Sedici e cam aceeasi masina cu SX4 (mai putin motorizarea de 1.5 de care am eu si care nu s-a montat pe Sedici).
o vorba veche zice ca egr-ul se curata la forja, adica iesit pe autostrada si dus masina in 4000 ture constant
adica asa:
Pai i-ar fi prins bine drumu' de Budapesta care voiam sa-l fac miine ... da' parca am o retinere sa plec cu bubita asta la masina
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
Scris 21 martie 2014 - 02:38
pai nu inteleg retinerea, nu cred ca o sa mai ai probleme realist privind, dar in cel mai rau caz te opreti pe la szeged, cu durere in suflet iti zic ca o sa fie o experienta mult mai placuta decat pe la noi
Scris 21 martie 2014 - 08:39
Nu ma duc la reprezentanta ci la un service oarecare al unui fost coleg de facultate ...
Draqu stie cit de exotica e masina ... Cind am cumparat-o acu' 6 ani am avut tangenta doar cu baietii de la vinzari ... i-am frecat cu drive-teste (oscilam intre Ignis si Swift ... si la final am ales SX4) de ma mir ca n-au pus ciinii pe mine ... Au fost rabdatori si pot zice profesionisti pe felia lor ... de unde draqu sa stiu ca aia de la service sint mai cioflingari.
Nu-mi place la ei ca nu pot sa stau linga masina cind lucreaza ... aia de la Suzuki Arad ma lasa (la ei fac in ultima vreme reviziile) ...
Baiatu' care mi-a vindut masina s-a mutat la Fiat ... teoreic ar trebui sa se descurce si aia de la service Fiat avind in vedere ca Sedici e cam aceeasi masina cu SX4 (mai putin motorizarea de 1.5 de care am eu si care nu s-a montat pe Sedici).
adica asa:
Pai i-ar fi prins bine drumu' de Budapesta care voiam sa-l fac miine ... da' parca am o retinere sa plec cu bubita asta la masina
Cine ti-a spus s-o ,,fortezi'' in 4000rpm are diesel, la tine acolo abia se trezeste, asadar...cat mai aproape de rosu, viteza neavand importanta, adica nu-i nevoie de kamikaze...
Scris 21 martie 2014 - 08:49
Fiesta cand am dat-o avea EGR infundat sau ceva de genu,anyway avea 18.000 km masina.EGR-ul s-a schimbat dupa aia pe garantie .
Scris 21 martie 2014 - 08:51
...mersul subturat produce multe pagube in timp...
Scris 09 aprilie 2014 - 07:13
happy end
Happy vorba vine ... adica motoru' merge iar ok ... da' daca ma uit la cit a costat dixtractia se duce draqu fericirea - "Pretul pentru o valva EGR este de 292.87 euro + TVA". La valva EGR daca se inlocuieste sunt necesare a se inlocui si garniturile de la conducte, pret 6 euro + TVA. Costurile cu montarea sunt de 50 lei + TVA".
PS - la aia "292.87 euro + TVA" pina la urma s-a aplicat un discount de 10 %
Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 09 aprilie 2014 - 07:15
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
Scris 09 aprilie 2014 - 08:45
Piesa este OEM cumparata din reprezentanta, OEM luata pe alte cai sau aftermarket? Pretul pare destul de dureros
Scris 09 aprilie 2014 - 09:15
Adrian, la banii aia il ,,anulam''...
De ce n-ai incercat curatarea si nu inlocuirea?
...inca n-am avut niciodata probleme cu egr-ul...Ati citit care-s cauzele care determina ,,infundarea'' lui?
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi