De aproximativ 2 ani posed masina din titlu.problemele au inceut anul trecut in august cand imi aparare in bord eroarea sondei lambda.in decembie a murit alternatorul , l-am schimbat cu unul original marca bosh 90w
si bateria cu una noua.in luna martie a acestui an incepuse masina sa consume mai mult ,problema ce am pus-o in spatele sondei lambda.venind din sibiu spre bucuresti masina incepuse sa se gatuie destul de rau la plecarea dupa loc.am fost cu ea in service ,am pus-o pe tester cand colo aparea decat eroarea sondei lambda...am plecat din acel service pentru ca mi se cerea sa las masina la ei 3 zile ceea ce nu am vrut.
am fost la un prieten de al meu care detine un service i-am spus sa se urce in masina fara tester sa imi spuna ce are.punct ochit punct lovit mia spus ca este de la bujii (2 erau sparte)le-am schmbat pe toate cu unele ngk.masina se misca simtitor de bn.acum aprox 1 saptamana am schimbat si sonda lambda 2 cea de langa catalizator.la fel masina se misca din ce in ce mai bine si consuma din ce in ce mai putin (ajunsese sa consume si 30 - 40 % la plecare normala )de aproximativ 2-3 zile dupa amiaza cand este foarte cald aproape in fiecare zi imi da eroare in bord (oil press motor stop) cu rosu.ceea ce ma inspaimanta.am dus-o iar pe tester si nimic...eu cred ca este o problema electrica, mai ales ca nu patesc acestea decat atunci cand este ff cald afara si in plus am observat ca farul din dreapta se aprinde dupa cateva secunde fata de cel din stanga ceea ce inainte nu se intampla.in plus cand sunt in viteza a-2-a am impresia ca uneori o gatuie din nou...nu stiu daca ajuta dar in masina am bagat doar benzina 98 ROG AJUTOR