Te inteleg oaspete,dar si din pricina faptului ca pina cobori cu piciorul problematic,ti-o furi instant...Apoi strazile ce faci tu sunt tzaca-paca..Ca tot rideati de traseul meu in ultimul timp limitat,duminica dim in 75 km am gasit 3 accidente,2 grave....
VS 4X4
#51
Scris 02 iunie 2014 - 06:42
#52
Scris 02 iunie 2014 - 06:45
Incerc sa merg la anticipatie, ca sa zic asa. Am invatat sa-i miros pe mioritici.
Evident, pana si Superman a mai incasat-o. Da se poate.
#53
Scris 02 iunie 2014 - 08:45
Eu nu-mi aduc fosta Octavie in discutie, fiindca n-ai fi vazut-o cand te depasea...
Las' ca se gasise in TM unu cu un Swift Sport d'ala nou (1.6 136CP) cu chef sa se dea, dupa ce i'am dat un fum, de curiozitate, se amorsase, da l'am lasat sa se duca, era clar ca nu stia ce'i Forester XT
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 02 iunie 2014 - 08:50
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#54
Scris 03 iunie 2014 - 01:30
De ce ar conta un motor foarte mare in detrimentul unuia mic daca putere este suficienta iar cuplul la biturbo este si el mare si pleaca de jos ? Am avut motor de 3200cmc pe Pajero iar greutatea oarecum apropiata cu cea a X3-ului si nici nu se compara la demaraj, nemtoaica e mult mai fashneatza. Atata vreme cat ai o acceleratie de 8s pana la suta eu unul nu vad de ce si-ar faca griji in aceasta privinta un sofer banal, de tipul familist. Depasirile la viteza mare nu se fac din scurt, orice sofer cu scaun la cap a sesizat treaba asta.Atunci se presupune ca cel depasit sta linistit in banca lui si nu vrea sa te incurce, mai ales ca deja si el are viteza stabilizata la regimul de croaziera. In cele mai multe cazuri neplacerile se produc la viteza mica, acolo unde cel depasit acelereaza si el ca sa ajunga la viteza de croaziea, excluzand ca doreste sa te sicaneze. SUV-urile mari cu motoare de 2L au raportul greutate/putere/cuplu foarte apropiat de cel de la X3-ul meu si nu ma plang deloc cum ca masina ar fi lenesa, ba din contra, e destul de voaie. La fel si ML-ul 250 CDI, era aproape de X3 la demaraj. Cu X5-ul cu motor de 2L n-am mers, dar din cifre e aceeasi situatie cel putin decenta.
#55
Scris 03 iunie 2014 - 02:53
exista o categorie de oameni ce au calarit degeaba diverse masini,ca nu au priceput nimic din ele..............
#56
Scris 03 iunie 2014 - 03:21
de ce va tot legati de 0-100? faceti liniute?
la un drum oradea - bucuresti, sa zicem, de cate ori ai nevoie de 0-100kmh?
important e cum se misca la reprize, 60-120, 80-140, cam asta e plaja medie de depasiri.
adica ansamblu motor/cutie/greutate/"aerodinamica"
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#57
Scris 03 iunie 2014 - 03:59
Eu cand ziceam ca e important cum se misca in juru valorii de o ciuta, nu ma credeati, A trebuit sa apara ska"za stig" horadianu sa va lamureasca.
Si cum se misca in zona aia tine foarte mult de raportu kilelor ce calaresc un cal.
Depasirile nu le prea faci la 30km/h, iar peste 150 s-ar putea sa ai probleme mari din cauza de aerodinamica.
#58
Scris 03 iunie 2014 - 04:11
Cum va zicea moshu ca v-au timpit windozele,asa va spun ca v-au timpit motoarele de 2 liri....
#59
Scris 03 iunie 2014 - 04:16
bah un 20d/tdi/etc e OK daca ai autostrazi. acolo ii dai pe temponat 160kmh si citesti ziaru.
da in romanica unde tot depasesti si tot depasesti si tot depasesti, si inca mai ai de depasit, un 20 mi se pare cam putin totusi.
si nu stiu cum va tine in timp, mai ales ca trebuie sa tot duc 2to+...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#60
Scris 03 iunie 2014 - 07:40
http://www.zeperfs.c...el2246-1260.htm un exemplu.se misca decent 4x4 ul din ce vad.
#61
Scris 03 iunie 2014 - 07:57
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#62
Scris 03 iunie 2014 - 08:00
eu de la vama pina in capitala ma umplu de nervi,si merg cuminte.Voi vreti sa faceti depasiri nonstop cu motoare de 2 litri.Trebuie sa fii masochist sa vrei sa o tii in depasiri,dar ma rog voi stiti....
#63
Scris 03 iunie 2014 - 08:06
@ska pai si x5u de 211 cai are cam aceasi dinamica.
#64
Scris 04 iunie 2014 - 09:31
Cred ca unii discuta de motoare mici dpdv al cilindreei si altii dpdv al puterii. E clar ca in Romania, daca iesi des din localitate, nu ai ce face cu o masina submotorizata, cu macar 90-100cp/tona. In vest, cu cel mai mic motor iti faci treaba fara probleme, mai ales daca nu cauti senzatii.
Mai departe, cum obtii puterea aia, pentru mine nu conteaza, ba chiar prefer un motor turbo datorita usurintei in exploatare si eficientei. Motoarele mari au avantajele lor, dar tin mai mult de partea spirituala a condusului, decat de considerente practice: consum, eficienta, performante, cu singurul plus real la capitolul fiabilitate.
@mihnea: Mergi pe la Arad-Sibiu-Pitesti sau pe Timisoara-Drobeta-Craiova-Pitesti? Eu am incercat ambele variante si cea de-a doua este mult mai placuta si usoara.
Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 04 iunie 2014 - 09:40
#65
Scris 04 iunie 2014 - 12:22
depinde mult de stilul de condus.
am vazut clar diferenta pe LandCruiser unde avea 4L 3,0 si 173cp. o fi avand cilindree, dar aia 4L erau prea putini. motorul la ~200.000 nu prea mai ducea. s-a mers cum s-a mers, dar a fost o masina intretinuta. revizii la zi, si de schimbat se schimbat absolut tot ce trebuia.
dar 4cil la o masina de 2,2 tone... nu prea se pupa.
ma uit la un LC200, ala mare, care are spre 300.000km, si ala e si mai batjocorit decat toyota noastra, si masina merge ceas. doar revizii, discuri si placute asta inseamna V8 si 4,2...
parerea mea e ca la un SUV de 2 - 2,2to trebuie macar un 6cil si 2,5-3,0 la cilindree.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#66
Scris 04 iunie 2014 - 04:20
Ska-incet incet te faci mare.....ma bucur...xAlexx-intr-adevar pe Cenad e ceva mai bine,parca.....dar pe la sirbi e si mai bine....
#67
Scris 04 iunie 2014 - 06:46
Cel mai bine e pe la elvetieni cica...
#68
Scris 04 iunie 2014 - 07:08
venind din Italia catre voi???????????'
#69
Scris 04 iunie 2014 - 10:17
Sa fie motoru' mare, sa poata cazanu' duce toate accesoriile de tiubing!
Ex. Mitsubishi !
#70
Scris 04 iunie 2014 - 11:34
trecind peste ironia ta,o realitate este,mai multi consumatori pe motor mic si abia mai urci panta....
#71
Scris 05 iunie 2014 - 05:36
venind din Italia catre voi???????????'
Cel mai bine in general.
#72
Scris 05 iunie 2014 - 10:17
trecind peste ironia ta,o realitate este,mai multi consumatori pe motor mic si abia mai urci panta....
Esti sigur? Io zic ca-i doar ,,realitatea ta'', aberanta... Se poate si cu un motor de max. 50 cmc, doar pentru servo@co...
D-le, nu trebuie sa te superi, mai glumesc si io... Am mai scris... progresul, arta-i sa scoti din putin mult...insotita si de fiabilitate...
Totusi, ce vrei ca n-am priceput, ba cauti ,,limuzine sportive'', ba gipane sanatoase, cu cmc ,,fara numar''?
Da...un gipan adevarat are nevoie de...cuplu. Amu depinde de maiestria oricarui producator de unde scoate ast cuplu ,,fara numar''.
Aceasta postare a fost editata de mol: 05 iunie 2014 - 10:18
#73
Scris 05 iunie 2014 - 11:14
Ma repet, Pajero avea 3,2L si 160CP iar sprinturile de la 100km/h la....120km/h sa zicem, erau ca si inexistente. Ma mir cat de greu se intelege ca nu motorul impinge masina . A mai fost tot asa un concurs de motociclete tip dragster la care a participat pentru prima oara si o echipa de ingineri tineri , ochelaristi, soareci de biblioteca cu o motocicleta electrica, bazata pe bateriile revolutionare ale unui alt inginer batran caruia toti "desteptii" alde NASA ii dadusera cu flit cand le-a spus despre inventia lui. Ce sa vezi.......i-a batut mar paia cu dragstere iesind prima motocicleta electrica. Incepusera sa-i injure rockerii aia in geci de piele si cu bandane pe cap , mai sa-i bata ca le-au stricat visele. Culmea e ca se intamplase ceva la acumulatori, parca nu erau racite bine si n-au dat decat jumatate din putere. Cert e ca a-2-a zi au revenit pe pista cu acumulatorii reparati si ce sa vezi...... au stabilit recordul mondial
Daca nu esti flexibil risti sa ramai istorie ca dinozaurii.
later edit: X5 de 2L are 218CP nu 211CP...iar cuplu de 450Nm intre 1500-2500 rot/min
Aceasta postare a fost editata de greierele: 05 iunie 2014 - 11:19
#74
Scris 05 iunie 2014 - 01:32
pb nu-i ca nu merge, pb e cum o sa reziste un 4cil 2,0 diesel la hamaleala a peste 2-2,2tone in timp si in km... gen 150-200.000km...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#75
Scris 05 iunie 2014 - 01:35
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi