http://www.autoevolu...tion-7at-240-hp
The 2015 Volkswagen Passat
#1
Scris 17 octombrie 2014 - 05:39
#2
Scris 17 octombrie 2014 - 09:42
Daca n-as vedea sigla pe masina as zice ca e o clona chinezeasca de Audi
Life must be taken one disaster at a time
#3
Scris 17 octombrie 2014 - 01:49
Ma intreb cat crom o exista pe lumea asta. Pare ca VW l-a ingramadit pe tot in Passat-ul asta nou....Vad ca moda cu ecrane LCD in locul ceasurilor din bord devine deja un standard. Daca-ti pica soarele pe el nu mai reusesti sa intelegi geva. In rest e frumusica masina, un fel de face-lift la face-lift cam cum era in reclama de la Dacia cu volan imbracat in imitatie de piele care imita lemnul.
#4
Scris 17 octombrie 2014 - 01:58
#5
Scris 17 octombrie 2014 - 03:40
Ce ma intereseaza pe mine e motorul ba frate.
Pe voi cromu si pretentiile de premium?
Ma gandesc salivand la portarea acestui motor pe un golf.
#6
Scris 17 octombrie 2014 - 03:57
bah, unul echipat bine e peste 50.000 euro. baaah... ejti nebun?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#7
Scris 17 octombrie 2014 - 04:15
Si uite asa,anii trecura,si masina POlulaRA a ajuns rivnita,premium si cu pret de premium...Bravo lor ca au stiut sa induca unora aceasta iluzie de premium...
Aceasta postare a fost editata de DMIHNEA: 17 octombrie 2014 - 04:27
#8
Scris 17 octombrie 2014 - 04:28
#9
Scris 17 octombrie 2014 - 04:31
N-au indus nimic, au marit toti preturile fara sa tina cont de nimic. Au actionat in haita.
#10
Scris 17 octombrie 2014 - 04:38
#11
Scris 17 octombrie 2014 - 04:43
Al dreaqului plastic dar ce se mai scumpii in ultimii ani.... ca tabla abiadaca mai gasesti in vreo masina noua
#12
Scris 17 octombrie 2014 - 04:48
Vorba lui Ska, una dotata ok si cu motorul de 240 cai costa 50k euro. Si e un passat....
pretul de plecare e de 41200 si are standard adaptive cruise control, scaune incalzite, xds, suspensie reglabila, faruri cu led, tapiterie piele cu alcantara, keyless, clima cu 3 zone, park pilot ... probabil cu niste musama bej ajunge la 50k .....
sa nu uit si bluetooth e standard
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#13
Scris 17 octombrie 2014 - 04:55
pretul de plecare e de 41200 si are standard adaptive cruise control, scaune incalzite, xds, suspensie reglabila, faruri cu led, tapiterie piele cu alcantara, keyless, clima cu 3 zone, park pilot ... probabil cu niste musama bej ajunge la 50k .....
sa nu uit si bluetooth e standard
Toate ie musamale acuma . Adaptive cruise control....l-am primit gratis, scaune incalzite....o rezistenta de resou, faruri cu led...numa plastic si led-uri gasesti mai nou intr-o masina , piele alcantara adica tot o musamela dar mai rasarita.... clima cu 3 zone....are clima in portbagaj ? , keyless.....au scat de o grija si un cost in plus la contactul cu cheie.... park pilot.... asa e, pilotul e in parc, parcheaza acolo daca te lasi pe mana lui
#14
Scris 17 octombrie 2014 - 05:02
bine fac,cit timp se gasesc aceia de le cumpara gunoaiele,si eu as face la fel.....Mai dregalash este ca prosteala s-a extins si la alte marci....
#15
Scris 17 octombrie 2014 - 05:10
Eu ma intreb cat o tine dizelache de 2 litri impins la 240 cai...
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#16
Scris 17 octombrie 2014 - 05:19
hopa.....intram in domenii pina recent neexplorate,pe aici cel putin... Dar mai ales cit vor rezista piesele de mare uzura sa impinga greutatea lui x5?
#17
Scris 17 octombrie 2014 - 05:23
passatu are vreo 1600kg. x5u vreo 2200 deci 600kg de tarat zilnic "ie ceva"...
volvo parca scoate un 2,0 si 450cp...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#18
Scris 17 octombrie 2014 - 05:53
cei ce incaruntesc stiu ce vor......sau ar trebui sa stie....Dar noii intreprinzatori,biznismani... vor taxe mici,consumuri mici,sau macar pe hirtie,ca se vede bine si putere cica mare....cit tin motoarele,nu conteaza....crom,leduri,plastice diverse,asta e la cautare.....Ca la ochelarii de soare,cum se vede prostu cind isi face selfie,restul nu conteaza....
#19
Scris 18 octombrie 2014 - 01:49
Faci ce faci si tot la X5 ajungi Mihnea Stai linistit ca unu care are motor de 2L pe x5 nu se apuca sa faca curse cu ea. Mai degraba o sa vezi talpa data in Passat pentru ca deja emite pretentii de sport . X5-ul cu 2l din start e cumparat de soferii mai cuminti. In rest crezi ca se mai pune problema sa tii o masina 20 de ani ? Dupa 5 ani deja iti faci calcule s-o dai la samsari. La final sa nu uitam ca uleiurile sunt din ce in ce mai bune.
#20
Scris 18 octombrie 2014 - 03:24
Iti doresc sa reziste bijuteria 5 ani,,,Si teoria cu talpa e alta aberatie,viata iti rezerva si momente cind ai nevoie de reprize...cu sau fara x5...
#21
Scris 18 octombrie 2014 - 09:28
Pai o sa-i iau garantie 6 ani, nu vad de ce n-ar fi ok la circa 15k de km cat fac eu pe an. Sa nu ajungem ca babutele alea de regreta Titanicul Inca nu s-a iventat motorul care sa acopere tot necesarul de reprize cu care te-ai putea intalni in trafic. In plus mai este si un proverb foarte adevarat: "puterea corupe".....
Revenind la subiect cred ca Passat-ul cu motorul de 2l si 240CP o sa se miste foarte frumos. Zilele trecute m-am dat cu Sportsvan si se conduce si el excelent.
#22
Scris 05 ianuarie 2015 - 01:24
http://www.worldcarf...-300-hp-and-630
German tuner B&B Automobiltechnik has released a power package for the 2015 Volkswagen Passat (B8).
B&B is one of the first tuners to take a stab at modifying the recently introduced all-new VW Passat and their model of choice was the Variant version equipped with the four-cylinder, 2.0-liter bi-turbodiesel engine. In its standard configuration, the engine puts out a generous 240 HP (177 kW) and a torque-tastic 500 Nm (369 lb-ft) from only 1,750 rpm sent to a 4MOTION all-wheel drive system through a new 7-speed DSG transmission.
If that's not enough, B&B is willing to tweak the 2.0 BiTDI engine and boost its output to 300 HP (220 kW) and 630 Nm (464 lb-ft) but it will set you back €3,950. The stock version needs 6.3 seconds until 62 mph (100 km/h) while the upgraded variant is 0.8s quicker in the sprint.
B&B is also offering a lesser package available for €1,298 which bumps output to 275 HP (202 kW) and 570 Nm (420 lb-ft). The added power is possible by increasing the boost pressure by 0.2 bar and also fiddling with the engine's electronics while the full-blown kit also brings optimizations to air induction, airflow and charge air cooling along with a custom stainless steel exhaust.
Matching the added muscle is a suspension lowering kit and several alloy wheel designs available in sizes of 19 and 20 inches which will soon be joined by some custom body enhancements.
Source: B&B Automobiltechnik
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#23
Scris 05 ianuarie 2015 - 01:43
275 de cai?
cred ca mi-am gasit masina peste vreo 5 ani.
#24
Scris 05 ianuarie 2015 - 02:08
cronometram cat iti ia sa citesti... si sa raspunzi... si sa-ti cumperi...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#25
Scris 05 ianuarie 2015 - 06:25
Ai auzit, ska, acum pune'ti ceasul sa sune peste 5 ani
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi