Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Probleme turatie

turatie motor

  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 Adi Sandu

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 3 Mesaje:
Inregistrat: 22-noiembrie 14
  • Location:ploiesti
  • Marca:alfa romeo
  • Model:146
  • Motorizare:1.4

Scris 22 noiembrie 2014 - 10:36

salut, am o alfa romeo 146,motor 1.4 din `96. de la un timp nivelul turatiilor au crescut ridicol,la fel si consumul de benzina. de exemplu in treapta a 5-a cu 80 km/h turatiile motorului sunt undeva la 2600. la service inca nu m-am dus, dar vreau sa stiu la ce sa ma astept cand o voi face. Multumesc !


  • 0

#2 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 22 noiembrie 2014 - 11:08

La ralanti cum sta? Cat era de obicei turatia la 80km/h in tr5?


Aceasta postare a fost editata de andrei041: 22 noiembrie 2014 - 11:08

  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#3 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 23 noiembrie 2014 - 07:40

Cati km ai ?

Ambreiaju?


  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#4 Adi Sandu

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 3 Mesaje:
Inregistrat: 22-noiembrie 14
  • Location:ploiesti
  • Marca:alfa romeo
  • Model:146
  • Motorizare:1.4

Scris 23 noiembrie 2014 - 11:36

174000 de km. la relanti sta la 700,dar dupa pornire timp de 5 minute e nevoie sa o turez ca sa nu moara motoru'... inainte la 80 km/h intr-a 5-a turatiile erau in jur de 2000


  • 0

#5 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 23 noiembrie 2014 - 01:54

Cati km ai ?

Ambreiaju?

Presiunea la roti? :D  :D  :D  :D  :D  :D


trecind peste aberatii,traseul aspiratiei vine din filtrul de aer si intra in admisie-carburatie....Acolo e o piesa ce regleaza debitul de aer in functie de necesarul de moment,adica acceleratie.Incearca sa cureti acolo fara sa strici,cu solventi pentru asa ceva....


  • 1
mai bine singur decit in companie proasta......

#6 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 23 noiembrie 2014 - 02:01

Incearca curatarea debitmetrului de aer, nu costa mai nimic.

Eventual si o diagnoza, insa cu un tester dedicat, altfel vei obtine doar erori generice, cu multiple cauze posibile


  • 1
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#7 Adi Sandu

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 3 Mesaje:
Inregistrat: 22-noiembrie 14
  • Location:ploiesti
  • Marca:alfa romeo
  • Model:146
  • Motorizare:1.4

Scris 23 noiembrie 2014 - 03:43

Va multumesc ! De aici sa fie si consumul ridicat de benzina ? :D


  • 0

#8 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 23 noiembrie 2014 - 05:43

Orice abatere de la amestecul optim poate duce la un consum prea mare.

Daca debitmetrul detecteaza ca in motor intra mai mult aer, va da comanda si ptr mai mult combustibil. Un amestec sarac in oxigen insa nu va arde complet, va genera temperaturi mari (deci dauneaza motorului) si va genera totusi puteri mai mici la turatii similare.


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#9 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 24 noiembrie 2014 - 09:48

Referitor la diferenta de turatii: daca o accelerezi blana in treapta a 4-a se intampla cumva ca motorul sa se tureze, dar viteza sa nu creasca? Diferenta de turatii la aceeasi viteza se explica mai ales printr-un ambreiaj dus. Culmea, tot asta ar explica si consumul crescut.

 

Cel mai probabil acceleratia e pe cablu, deci ar merita verificat ala daca agata, desi ar trebui sa simti la picior. 

 

@initiator: Are carburator, nu?


Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 24 noiembrie 2014 - 09:49

  • 0

#10 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 24 noiembrie 2014 - 02:16

Ambreiajul patineaza clar in vit 4,cind apesi blana si urla dar atit...


  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi