Salt la continut


Fotografie
- - - - -

probleme la pornire cand e cald motorul


  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 oviliv79

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 14 Mesaje:
Inregistrat: 24-mai 09
  • Marca:dacia
  • Model:logan
  • Motorizare:1.4 mpi

Scris 27 aprilie 2015 - 11:31

Am un polo 2004 1,2 benzina. Porneste perfect cand e rece motorul dar când e cald are momente cand nu porneste,de fapt cred ca se îneacă pentru ca miroase bine a benzina. Trebuie lăsată 10-15 minute dupa care la cateva încercări porneste. De 2 ori s-a intamplat sa se dureze singura dupa care sa se oprească si sa nu mai pornească o perioada. O data avea turatia la relanti in holuri. Martorul check engine câteodată se aprinde si dupa un timp se stinge. Ceva păreri va rog...
  • 0

#2 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 27 aprilie 2015 - 04:22

Martorul check engine câteodată se aprinde si dupa un timp se stinge. Ceva păreri va rog...

Citeste codurile de eroare !
  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#3 oviliv79

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 14 Mesaje:
Inregistrat: 24-mai 09
  • Marca:dacia
  • Model:logan
  • Motorizare:1.4 mpi

Scris 27 aprilie 2015 - 04:41

Am facut la cineva o scanare si a iesit
16514. Bank1 sonda1 eroare circuit electric. P0130...35..00
  • 0

#4 Extremero

    Hakuna Matata

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.399 Mesaje:
Inregistrat: 12-iunie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsu
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.2

Scris 27 aprilie 2015 - 07:00

Nu mai citeste corect valorile de la la careva dintre senzori (probabil ca sonda lambda 1 - adica aia de dinainte de catalizator) si ii da prea multa benzina la pornirea la cald => iti inunda bujiile => pana nu se zvanta, nu mai porneste.

 

Nu te apuca sa schimbi sonda aiurea, mai intai fii sigur ca nu are firele smulse/mufele oxidate, sau mergi la unii care stiu sa ii verifice valorile.

 

La benzinarele aspirate amestecul e dictat de valorile culese de la mai multi senzori... temperatura, debitmetrul de aer, sonda lambda 1, senzorul de clapeta de acceleratie etc...

 

Bujiile/fisele/bobina in ce stare sunt?

 

Astea sunt genul de dude la care sau stii sa intrepretezi coduri si valorile date de senzori, sau mergi la unii care stiu sa faca asta.

Altfel - singur -  poti incerca sa cureti debitmetrul, sa verifici firele si mufele senzorilor, sa schimbi filtrul de aer, sa verifici daca ai scanteie ok pe toate bujiile si daca tot nu merge sa cumperi o sonda lambda si poate ai noroc...


  • 0

#5 oviliv79

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 14 Mesaje:
Inregistrat: 24-mai 09
  • Marca:dacia
  • Model:logan
  • Motorizare:1.4 mpi

Scris 27 aprilie 2015 - 08:01

Mersi de replay...bujiile sunt primele care vor fi schimbate ca nu stiu de cand sunt pe masina. Am sa incerc sa le iau prin eliminare dupa cum zici. Sonda lamda a fost scoasă,curatata,avea 2 pini oxidati pe care i-am curătat...asta la Pasti.
Cineva zicea sa măsor presiunea in rampa....Nu am apucat inca.
Trebuie sa indetific senzorul clapetei de acceleratie si debitmetru :)
La rece porneste la sfert de cheie.

Aceasta postare a fost editata de oviliv79: 27 aprilie 2015 - 08:03

  • 0

#6 oviliv79

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 14 Mesaje:
Inregistrat: 24-mai 09
  • Marca:dacia
  • Model:logan
  • Motorizare:1.4 mpi

Scris 28 aprilie 2015 - 10:36

Totusi nu inteleg de ce sau ce comanda sa tureze singura motorul pe la 3-4000 rotatii..
  • 0

#7 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 28 aprilie 2015 - 10:44

Du-te la cineva care are VCDS (VAG-COM cum i se spune in popor) si roaga-l sa iti citeasca erorile si sa iti faca niste log-uri cand face asta. Extremero are dreptate, cel mai probabil e sonda lambda sau circuitul ei electric. Cel mai simplu ar fi sa faci rost de una si sa probezi.

 

Cat despre explicatie:

Amestecul se regleaza prin sonda lambda, ECU-ul regland cantitatea de benzina introdusa in functie de semnalul primit. Daca de exemplu ECU-ul citeste "amestec f sarac" cand el de fapt e fix cat trebuie, va injecta mai multa benzina, determinand pentru moment si cresterea de turatie. 


  • 0

#8 oviliv79

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 14 Mesaje:
Inregistrat: 24-mai 09
  • Marca:dacia
  • Model:logan
  • Motorizare:1.4 mpi

Scris 28 aprilie 2015 - 10:52

Singura eroare găsită pe tester a fost cea postata mai sus...si asta dupa ce a început să galopeze motorul. De fapt in timpul testării beleaua de motor functiona normal.
Mentionez ca martorul check engine are cativa ani de cand se aprinde pentru o perioada si apoi se stinge fara a se schimba ceva in modul de functionare..Dar de ceva timp au inceput celelalte probleme.
Nu am de unde sa iau o sonda sa probeze decat daca iau de la un diesel ceea ce cred ca e gresit. Iau una noua si vedem.
  • 0

#9 oviliv79

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 14 Mesaje:
Inregistrat: 24-mai 09
  • Marca:dacia
  • Model:logan
  • Motorizare:1.4 mpi

Scris 28 aprilie 2015 - 02:59

Am măsurat presiunea in rampa a benzinei
2,6 cu contactul pus
3,2-3,3 cu motorul pornit
  • 0

#10 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 28 aprilie 2015 - 04:35

hai sa zic si eu ceva-ORI TE APUCI SA continui  :) SA BIJBII,ADICA SCHIMBI UNELE DUPA ALTELE MIORITIC,ORI TE DUCI LA UNUL CE STIE NU NUMAI SA FACA DIAGNOZA,CI SI SA O CITEASCA!!!!!!!!!E ca si cum te doare in piept,ai facut o EKG ieftin sau moka la un amic,si acum umblii cu hirtia aia de la EKG in mina si o privesti ca curca-n lemne,dar nu te induri sa platesti un cardiolog sa interpreteze ce e pe hirtie.... :)


  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#11 Dacul

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 5 Mesaje:
Inregistrat: 25-decembrie 15
  • Location:gheorgheni
  • Marca:ford
  • Model:mondeo
  • Motorizare:2.0

Scris 25 decembrie 2015 - 07:49

inlocuire siguranta sau chiar sonda 1


  • 0




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi