probleme la pornire cand e cald motorul
#1
Scris 27 aprilie 2015 - 11:31
#2
Scris 27 aprilie 2015 - 04:22
Citeste codurile de eroare !Martorul check engine câteodată se aprinde si dupa un timp se stinge. Ceva păreri va rog...
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#3
Scris 27 aprilie 2015 - 04:41
16514. Bank1 sonda1 eroare circuit electric. P0130...35..00
#4
Scris 27 aprilie 2015 - 07:00
Nu mai citeste corect valorile de la la careva dintre senzori (probabil ca sonda lambda 1 - adica aia de dinainte de catalizator) si ii da prea multa benzina la pornirea la cald => iti inunda bujiile => pana nu se zvanta, nu mai porneste.
Nu te apuca sa schimbi sonda aiurea, mai intai fii sigur ca nu are firele smulse/mufele oxidate, sau mergi la unii care stiu sa ii verifice valorile.
La benzinarele aspirate amestecul e dictat de valorile culese de la mai multi senzori... temperatura, debitmetrul de aer, sonda lambda 1, senzorul de clapeta de acceleratie etc...
Bujiile/fisele/bobina in ce stare sunt?
Astea sunt genul de dude la care sau stii sa intrepretezi coduri si valorile date de senzori, sau mergi la unii care stiu sa faca asta.
Altfel - singur - poti incerca sa cureti debitmetrul, sa verifici firele si mufele senzorilor, sa schimbi filtrul de aer, sa verifici daca ai scanteie ok pe toate bujiile si daca tot nu merge sa cumperi o sonda lambda si poate ai noroc...
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#5
Scris 27 aprilie 2015 - 08:01
Cineva zicea sa măsor presiunea in rampa....Nu am apucat inca.
Trebuie sa indetific senzorul clapetei de acceleratie si debitmetru
La rece porneste la sfert de cheie.
Aceasta postare a fost editata de oviliv79: 27 aprilie 2015 - 08:03
#6
Scris 28 aprilie 2015 - 10:36
#7
Scris 28 aprilie 2015 - 10:44
Du-te la cineva care are VCDS (VAG-COM cum i se spune in popor) si roaga-l sa iti citeasca erorile si sa iti faca niste log-uri cand face asta. Extremero are dreptate, cel mai probabil e sonda lambda sau circuitul ei electric. Cel mai simplu ar fi sa faci rost de una si sa probezi.
Cat despre explicatie:
Amestecul se regleaza prin sonda lambda, ECU-ul regland cantitatea de benzina introdusa in functie de semnalul primit. Daca de exemplu ECU-ul citeste "amestec f sarac" cand el de fapt e fix cat trebuie, va injecta mai multa benzina, determinand pentru moment si cresterea de turatie.
#8
Scris 28 aprilie 2015 - 10:52
Mentionez ca martorul check engine are cativa ani de cand se aprinde pentru o perioada si apoi se stinge fara a se schimba ceva in modul de functionare..Dar de ceva timp au inceput celelalte probleme.
Nu am de unde sa iau o sonda sa probeze decat daca iau de la un diesel ceea ce cred ca e gresit. Iau una noua si vedem.
#9
Scris 28 aprilie 2015 - 02:59
2,6 cu contactul pus
3,2-3,3 cu motorul pornit
#10
Scris 28 aprilie 2015 - 04:35
hai sa zic si eu ceva-ORI TE APUCI SA continui SA BIJBII,ADICA SCHIMBI UNELE DUPA ALTELE MIORITIC,ORI TE DUCI LA UNUL CE STIE NU NUMAI SA FACA DIAGNOZA,CI SI SA O CITEASCA!!!!!!!!!E ca si cum te doare in piept,ai facut o EKG ieftin sau moka la un amic,si acum umblii cu hirtia aia de la EKG in mina si o privesti ca curca-n lemne,dar nu te induri sa platesti un cardiolog sa interpreteze ce e pe hirtie....
#11
Scris 25 decembrie 2015 - 07:49
inlocuire siguranta sau chiar sonda 1
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi