#26
Scris 30 iunie 2015 - 03:39
#27
Scris 02 iulie 2015 - 12:28
Da, cam asta e planul. Deocamdata s-a prezentat bine pe drumul catre mare, cert e ca s-ar putea sa raman cu o mica gaura in portofel daca o vand la anul. Sa vedem.
Chiar si asa, masina e foarte misto de condus.
#28
Scris 11 iulie 2015 - 10:30
asa mult ai dat pe ea?sau deja te-ai pus pe investitii?sunt curios cum se comporta la track day,sa nu uiti sa ne povestesti.
#29
Scris 17 iulie 2015 - 12:12
E greu sa spui pretul corect cand sunt doar 3-4 pe piata si mai toate au diferite probleme. Am dat 3500 si am mai bagat vreo 500 de atunci. Acum am intarziat cu inmatricularea si mai sta pe bara vreo saptamana jumate, dar de fiecare data cand iesim sa ne plimbam, senzatiile sunt cu adevarat deosebite. De exemplu vinerea trecuta, seara, aveam chef sa ne plimbam si am dat o tura de vreo 100 km pe diferite drumuri judetene din jurul Buc. F misto!
#30
Scris 07 august 2015 - 07:34
Si am fost si pe circuit sambata trecuta
Ziua a inceput cum nu se poate mai prost, observand intr-o benzinarie de langa urziceni cum balteste apa (1-2 cm) in toata zona de sub pedale. Ploaie mare cu o noapte inainte si scurgeri infundate. Am scos cat s-a putut si am continuat spre circuit. Dupa vreo 40 de minute de asteptare, intram pe circuit. Telefonul frumos fixat langa oglinda, cu aplicatie dedicata instalata si pornita si muuult entuziasm. Primele 2-3 ture merg mai greu (nu stiam aproape deloc circuitul), dar dupa aceea lucrurile incep sa se lege destul de bine. Din pacate distractia n-a durat mult pentru ca dupa aproximativ 15 minute a inceput sa se auda un tacanit din partea de jos a motorului si masina s-a intors in Bucuresti pe platforma.
Acum va intra intr-un proces mai extins de restaurare si reparatii. Ce vrem sa-i facem:
- Reconditionat motor
- Reparat elemente de caroserie prinse de rugina si revopsita toata masina
- Reconditionat/schimbat tot ce e mecanic si nu e perfect in parametri
- Upgrade frane
- Scaune si harness
- Evacuare
- Montat turbo!
Dupa ultimul punct ma astept undeva la 180-200 de cai la roata, cu doua harti de putere.
#31
Scris 07 august 2015 - 09:27
frinele sunt proportionale cu puterea.....aia cu turbo si 200 cai la roata poti sa o realizezi dupa o sticla,doua de vin,,fara sa modifici nimic la biata masina...sau iti da ska vreun link de youtube....Ah,uitasem si harness pui de tractat de cai,asa nu mai platesti platforma pina acasa...
Aceasta postare a fost editata de DMIHNEA: 07 august 2015 - 09:28
#32
Scris 07 august 2015 - 11:12
Pai si care e ideea, a pocnit ceva la motor?
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#33
Scris 07 august 2015 - 11:20
tacanit in partea de jos,nu pricep.....
#34
Scris 07 august 2015 - 12:29
Mihnea, ca de obicei, deschide random dictionarul si scrie cuvinte de acolo
Motorul e identic cu cel de pe 323 care avea turbo, deci nu e problema daca rezista sau nu. Masina e la mecanic acum, urmeaza sa fie demontat si desfacut motorul. Nu e graba pentru ca oricum nu mai prinde nimic din sezonul asta.
Franele stock nu sunt rele, trebuie doar puse placute mai bune, furtunase si lichid.
@Forester: Da, doar ca nu se stie inca ce.
#35
Scris 07 august 2015 - 01:49
pe ce circuit ai fost?
felicitari pentru curajul orb cu care te arunci la asemenea investitii...
#36
Scris 07 august 2015 - 01:53
Adancata, nu e de parca ar fi prea multe la noi.
PS: Ai uitat sa pui ghilimele la "investitii" Si oricum, nu planuiesc sa bag sume extreme in masina, dupa calculele mele, nu as pierde mai mult de 1-2k de euro la revanzare (un mx5 turbo se vinde intre 6 si 7k in Germania).
#37
Scris 10 august 2015 - 11:34
calculele tale sunt eronate,parerea mea.Ce ai tu nu are nimic in comun cu turbo,cu Germania,sau cu masinile de acolo...Una din dovezi este ca investitia ta cum a vazut strada a fatat.......... Perceptia realitatii la tine e usor diferita,e cam ca a lui Ska,mult youtube si putina realitate...
#38
Scris 10 august 2015 - 02:14
Un S2000 preparat cu FOARTE multi bani si-a distrus si el motorul sambata trecuta. Numai cine nu are habar de mersul pe circuit poate avea impresia ca asa ceva nu se intampla.
Kit-ul turbo va fi acelasi cu ce se pune in UK, ce treaba are ca se pune in Romania sau nu? Sau ai impresia ca aia in Germania sunt niste monstri care umbla doar cu MX5 impecabile, eventual cu 20.000 km la bord?
#39
Scris 10 august 2015 - 02:32
Ai aflat ce are "monstrul" tau?
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#40
Scris 10 august 2015 - 03:36
Eu nu am nici o impresie.Diferenta intre masini din Ro si masini din tari civilizate este DOAR una-INTRETINERE ......SI DIN NOU,ragalia ta nu are nimic in comun cu o S2000.Daca a mai ramas ceva de facut cu investitia ta,fa o scanare la un mecanic,adica consumabile si verificari,dupa care te dai pe circuit.Ce crezi ca difera intre alergatul unui atlet sau masina pe pista si alergatul pe strada? NIMIC...Bafta la atingerea vitezei pe circuit...(demaraj nu ai,viteza maxima nici atit )Partial te inteleg ca ai fi vrut S2000
#41
Scris 11 august 2015 - 11:11
@Forester: Nu inca, saptamana asta se da motorul jos, asa mi s-a spus. Intre timp eu ma ocup de strangerea de piese, am gasit lonjeroane noi, originale Mazda. O sa intre intr-o cutie mare cu piese care se va strange in UK si care va pleca spre Romania cand va fi timpul.
Inainte sa sariti ca de ce schimb lonjeroanele, problema cu ele este ca ruginesc. Mai toate MX5 NB si NA sunt afectate, asa ca de miscarea asta chiar sunt f multumit.
@Mihnea: Asa cum eu poate vreau S2000, si cel cu S2000 vrea probabil un Caterham, iar cel cu Caterham un Atom, iar cel cu Atom un monopost. Unde vrei sa ajungi? Sunt mii de oameni care se dau pe circuit cu MX5-ul si se distreaza de minune, intr-un fel in care nu s-ar putea distra daca ar stii ca un motor costa 4000 de euro, nu 400. Fiecare joaca in liga pe care i-o permite bugetul, dar crede-ma ca toti se simt la fel de bine cand isi imbunatatesc timpul cu cateva zecimi.
Nu in ultimul rand, un MX5 turbo cu 200cp si frane setate corect mananca pe paine cam orice hot hatch de 30k de euro si e si mult mai distractiv.
#42
Scris 11 august 2015 - 01:05
in viata exista doua categorii de barbati-unii care se rup de laba gindindu-se la manechine si altii care fhute....
#43
Scris 11 august 2015 - 02:14
In cazul asta, ma bucur ca ti-ai reparat laptopul
#44
Scris 11 august 2015 - 03:57
laptopul mic inca respira,dupa cosmetizarea ce spuneam acum ceva timp....Fixul a primit o alta licenta,si merge pentru moment.Laptopul mare l-am promovat sa doarma motanul pe el pornit la iarna,cum spuneam mai deunazi,a fatat placa video integrata.Cuget sa iau curind un alt laptop dar mar...Are dreptate pescarul,.era doar o chestiune de timp...Totul daca pasa cuiva de gioarsele mele...
#45
Scris 11 august 2015 - 04:41
Cu siguranta este distractiva masina, iar pentru arogante, daca nu acum, atunci cand?
Nu trebuie sa justifici cuiva alegerea facuta. Cand este vorba de placere, hobby, rationalul pierde teren.
#46
Scris 19 octombrie 2015 - 11:08
Asta cam asa e
Cateva updates de la desfacerea motorului: distributia era sarita cu 3 dinti (ca fapt divers), un cuzinet a cedat din cauza solicitarilor, s-a zgariat arborele cotit etc. Concluzia e ca va fi nevoie de un motor nou. Cam asta ar fi pe scurt.
In noiembrie sper sa aduc in tara motorul si restul pieselor de care va fi nevoie pentru reconditionare, urmand a o termina cel mai probabil in primele luni din 2016.
Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 19 octombrie 2015 - 11:09
#48
Scris 23 octombrie 2015 - 06:38
Distributia sarita,din simplul motiv de neschimbat curea sau lant la timp,plus anexe,adica intinzatoare,role.Cuzinetul a cedat,mister,sau inexact,cind cedeaza,cedeaza mai multi,adica se uzeaza imbracamintea lor,si implicit rezulta uzura si pe ax,din motiv de lipsa de ungere sau ulei ieftin,mai ales ca e vorba de motor cu ture multe.In urma saritului distributiei,piston sau pistoane au lovit supapa sau supape.Vilbrochenul se rectifica,cuzinetul se schimba in functie de cota de reparatie,plus pishatzii aferenti pentru reparatia maotorului.Mai ieftin decit alt motor ce va necesita oricum consumabile-ulei,antigel,filtre,distributie schimbata...Bafta..
#49
Scris 25 octombrie 2015 - 06:42
@pejte: Super-legislatia de la noi transforma orice incercare de transplant cu alt cod motor intr-o batalie cu birocratia: re-omologare la RAR pe multi bani. Ar fi fost misto, totusi.
@mihnea: Mersi de raspuns, chiar constructiv. Pe rand: motorul costa cam 200 si un pic de euro, transportul pot spune ca e inclus pentru ca oricum mai era nevoie si de alte piese. Mecanicul m-a sfatuit sa mergem pe drumul asta avand in vedere starea fostului motor.
La mx5 ruperea distributiei nu determina pistonul sa loveasca in supape.
#50
Scris 02 noiembrie 2015 - 05:30
Pune motorul cel mai mare care a fost pus de fabrica pe caroseria ta si lasa prostiile cu turbo
Un setup bun pentru turbo costa minim 3000 eur-trubina frane management al motorului si asa mai departe.
Vezi cu tinichigeria eventual roaga tinichigiul sa mai faca niste ranforsari pe acolo daca tot zici ca vrei sa iesi pe circuit.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi