Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Tzeapa VW


  • Please log in to reply
126 replies to this topic

#1 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 22 septembrie 2015 - 01:47

http://www.promotor....-daune-14735927


  • 0

#2 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 22 septembrie 2015 - 02:04

Eu incerc sa'mi dau seama cum anume facea "teapa" ... Are cineva idee?


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#3 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 22 septembrie 2015 - 02:22

poate odata cu scandalul asta termina si imbecilii astia de la laboratoare cu testele lor de "maro" pentru consum...

consumul nu se face in laborator...

de aia pe hartie ai 3% si in realitate 7%...


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#4 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 22 septembrie 2015 - 02:43

 Simplu, cand masina nu se misca motorul intra in modul eco si respecta normele. Cand rotile se invarteau computerul motorului trecea in modul "sport" (ca sa fiu elegant) si polua cat doua masini non-euro laolalta :)))))). Daca statul va cere de la proprietari suplimentarea taxei ca pentru o masina non-euro ? Cine va plati diferenta ? De ce ai mai conduce un VW sau Audi care polueaza in asemenea hal ? Poti cere in instanta sa ti se returneze banii pe masina. Una peste alta toata Germania primeste o grea lovitura chiar la fundatia acestui stat.


Aceasta postare a fost editata de greierele: 22 septembrie 2015 - 02:44

  • 0

#5 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 22 septembrie 2015 - 02:51

Oricum nu stiu cand s-a trecut la consumurile astea halucinante, pentru ca mai pe vremuri erau consumurile mai reale. De exemplu pentru hyundaiul meu imi dadeau 5.4% extern si 9.3% urban, ambele pe care am reusit sa le obtin fara prea mare stres, dar da, mergand "la consum".

Problema mea cu ramane cu dizalu dintr-un singur motiv: se simte pe strada, il simt in masina, oricat de noua e masina! Si atunci da, am un dinte impotriva vw pentru ca au mintit in asa hal si evident le-au crescut vanzarile. Macar mi-am explicat de ce eu nu resimteam aceasta "curatenie" la motoarele noi.

De asemenea, daca as fi alta companie auto, as mai cere si eu daune lui vw, pentru ca nu de putine ori am auzit chestii de genul: ba, m-am dat cu passat tdi cu 140 de cai si cu nu stiu ce chinezarie cu aceeasi putere si moaama ce bine trage vw-ul fata de orezara! Normal, daca nu respecti normele iti permiti sa ai un motor care se tureaza mai rapid etc, pentru ca nu te mai castreaza norma x si norma y.


  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#6 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 22 septembrie 2015 - 03:00

Au fost niste idioti pentru ca trebuiau sa procedeze ca BMW-ul. Puneau cel putin 2 setari, una eco si alta sport. Atunci era clar ce si cum de la inceput.


  • 0

#7 rares_dan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 730 Mesaje:
Inregistrat: 12-mai 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:RENAULT
  • Model:Koleos 2017
  • Motorizare:2.0dCi 175 CVT

Scris 22 septembrie 2015 - 03:49

[...]m-am dat cu passat tdi cu 140 de cai si cu nu stiu ce chinezarie cu aceeasi putere si moaama ce bine trage vw-ul fata de orezara! Normal, daca nu respecti normele iti permiti sa ai un motor care se tureaza mai rapid etc, pentru ca nu te mai castreaza norma x si norma y.

 

Nu stiu daca acuzatia este una fondata insa ... VW este singurul constructor la care motoarele diesel, fie Euro 4 sau Euro 6, iti dau aceiasi senzatie de "putere". Daca te urci intr-o masina motorizata de 1.5dci de 65 cp Euro 3 si omologul de 75 cp Euro5 sau Euro 6 o sa simti ca astea mai non-poluante sunt mai gatuite. Idem si cand compari 1.6 HDI/TDCI Euro 3 cu Euro 5/6.


  • 0

#8 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 22 septembrie 2015 - 04:32

TDI-urile oricum sunt o specie aparte...
cand vine vorba de consum...

si ca tot vorbim de consum... in topul consumurilor se afla o alta masina istorica marcii VAG... GTI... cu ai sai 5%... :lol: :lol: :lol:


https://www.carthrot...sions-cheating/


  • 1

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#9 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 22 septembrie 2015 - 05:25

S-ar putea intr-adevar ca datorita normei de poluare motorul sa puna puterea la dispozitie ceva mai lent , gradual,  cat mai aproape de regimul constant de functionare astfel incat sa nu apara momente tranzitorii de timp in care consumul si poluarea sa creasca exponential. Parerea mea este ca acele valori mari de poluare la VW apar doar la acceleratiile puternice si nu neaparat la mersul constant.

 

 Ma rog, tehnic vorbind lucrurile par mai nuantate, dar decizia conducatorilor de a apela la aceasta forma de...inselaciune pana la urma, a fost cea mai neinspirata alegere. Ii inteleg ca le este greu cand vad ca firme care acum 20 de ani erau niste pitici de care se radea , acum le dau fiori prin cifrele de vanzari si chiar prin calitate, dar fiind vorba de un concern urias se presupunea ca si oamenii din varf sunt pregatiti sa nu cada in pacatele muritorilor de rand. 

 

 Asta este, o lectie de predat generatiilor tinere ce inseamna sa nu-ti dai ratiunea si sufletul unor target-uri banesti. La final mori cu onoarea nu cu banii.


  • 0

#10 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 23 septembrie 2015 - 09:47

Am tot citit in ultimele zile pe tema asta, discutia e f ampla.

 

Tehnic vorbind, se pare ca foloseau mai multi indicatori pentru a determina daca masina e in mod de test sau nu: capota deschisa, device conectat la portul de diagnoza etc. Asta facea ECU-ul sa intre intr-un mod concentrat doar pe obtinerea valorilor corecte de NOx, afectand consumul de combustibil si performantele.

 

Acum, intorcand un pic lucrurile, sunt cateva efecte destul de interesante aici: actiunile au scazut cu 35% in 2 zile. Oarecum surprinzator timing-ul, avand in vedere ca Piech (fostul presedinte al board-ului VAG) tocmai a fost eliminat din board in aprilie. O scadere cu 35% a actiunilor poate ajuta grupul sau sa redobandeasca controlul. 

 

Ceea ce nu cred eu e ca VW erau singurii ca faceau asta. E imposibil. VW nu e o secta, angajatii pleaca si vin, iar singurul motiv pentru care competitorii nu au dat drumul la chestia asta in presa e pentru ca si ei fac asta. Din cate am vazut, masinile afectate sunt cele produse incepand cu 2009, ceea ce inseamna ca solutia s-a adoptat undeva prin 2007-2008, timp in care, daca ar fi aparut o solutie care sa nu insemne 'trisat la teste', sigur ar fi adoptat-o.


  • 0

#11 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 23 septembrie 2015 - 01:24

Solutie care sa nu insemne trisat la teste exista, fiind cea normala pe care trebuiau sa mearga. Ideea este ca au dorit sa fie mai cu motz , au dorit ca lumea sa spuna "ce bine trage TDI-ul". Au dorit un atuu in fata celorlalti producatori auto. Cu siguranta ca au facut mii de alte trucuri , incepand cu mituirea unor redactori de reviste auto, trecand prin reclamele hiper-mincinoase si terminand cu prepararea masinilor pentru testele de siguranta pasiva. 

 

 Peste acest mega-scandal eu zic ca razbate o intrebare mai puternic ca oricand. Anume cand mama naibii se hotarasc sa treaca pe masinile electrice ? Se tot trage de motoarele astea intr-un hal de nedescris si fara rost. Gata, a venit vremea sa evoluam. In opinia mea scandalul de fapt este si mai mare si tine de statele nationale. Cata vreme mai au de gand sa ne tina in lesa accizelor pe carburant ? Statele sunt disperate ca n-au cum sa impuna aceeasi acciza la curentul electric, din acest motiv nedorind sa renunte la benzina si motorina cu niciun chip. Pentru a stoarce bani si mai multi impun noi restrictii de poluare cu toate ca stiu despre limitarile tehnice existente. De aici este numai un pas ca producatorii sa cada in pacat.

 

 Cu siguranta ca va veni randul si altor firme sa pateasca la fel, deci problema pare ca trebuie sa fie privita intr-un ansamblu mai mare, cum am spus si mai sus. Mare minune daca prin aceasta actiune americanii nu forteaza lucrurile catre masinile electrice. In fapt tehnologia o au deja de la Tesla, tehnologie pe care o pot porta usor si catre celelalte marci. Odata pornita moda electrica americanii recastiga locul 1 in industria auto. Cel mai probabil exagerez eu, dar cred ca americanii pregatesc o revolutie in domeniu...


Aceasta postare a fost editata de greierele: 23 septembrie 2015 - 01:26

  • 0

#12 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 23 septembrie 2015 - 02:20

Probabil ca indata ce se va gasi solutie pentru acumulatori ieftini, dar mai ales cu incarcare rapida si autonomie mai mare saltul la masinile electrice nu se va face greu


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#13 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 23 septembrie 2015 - 08:05

pb nu e de autonomie... ca deja autonomie de 4-500km s-a atins... si se poate atinge ( ok, pretul e inca pe masura )... astia deja bat autonomia unui subaru forester XT :lol:

pb e timpul de incarcare... un "plin de carburant" il faci in max 5 minute...

o incarcare full charge... dureaza ceva...


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#14 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 23 septembrie 2015 - 08:41

Autonomii de cateva sute de km sunt doar la masinile mari, deci scumpe. Un Tesla, de ex, nu e la indemana multora ca pret.

Iar ca durata de incarcare, variantele cele mai bune in momentul de fata ar fi 20min pentru 80%. Insa cand vad preturi de 20k ptr un ZOE, 26k ptr E-up! sau 32k ptr un Mitsu, orice alte cifre sunt degeaba.

 

As fi curios cum ar arata piata SH pentru masinile electrice, tinand cont ca bateriile, teoretic, sunt printre cele mai predispuse componente scumpe la a ceva in timp


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#15 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 23 septembrie 2015 - 09:05

Incarcarea mai rapida este posibila. Trifazatul poate fi o solutie. Deasemenea tensiunile mai mari de alimentare scad curentul pentru aceeasi putere livrata. Bateriile au avansat mult dar nu se indura mai nimeni sa plateasca noile tehnologii daca nu avem de-a face cu o adoptare la scara larga a masinilor electrice. Odata pornit acest trend veti vedea ca multe lucruri care pareau nasoale se vor rezolva. La fel si pretul.
  • 0

#16 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 23 septembrie 2015 - 09:52

Interesant ca rezultatele testelor cic'ar fi fost prezentate publicului acum mai bine de un an ... sursa


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#17 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 24 septembrie 2015 - 10:10

Interesant este ca : Motoarele diesel alese pentru studiul de la West Virginia au fost cele de pe VW Passat, VW Jetta şi BMW X5. Spre deosebire de maşinile VW, Carder a precizat că modelul BMW „s-a situat sub limitele de noxe legale” şi a avut o ţinută de drum „foarte bună”. Meceo, unde esti tata ? Parca-l aud cand imi zicea : Nu-ti lua BMW X5 cu Euro6 ca nu merita, baga Touareg Euro5.  :lol:  :lol:  :lol:   Taica, tehnologia noua se vede, se simte daca vrei s-o vezi. O baba rujata ramane totusi o baba oricat de multe kile de crom are pe ea si oricat de ieftina ar fi.  ;)  Partea si mai hidoasa este ca guvernul german stia de problema si a ascuns-o.  :angry: 


  • 0

#18 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 24 septembrie 2015 - 11:20

http://www.worldcarf...nsion-following

 

32 mil eur pensie pt Winterkorn... mda... e greu... :lol:


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#19 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 24 septembrie 2015 - 11:58

 Ne-a dat fum... :D


  • 0

#20 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 24 septembrie 2015 - 03:23

Interesant este ca : Motoarele diesel alese pentru studiul de la West Virginia au fost cele de pe VW Passat, VW Jetta şi BMW X5. Spre deosebire de maşinile VW, Carder a precizat că modelul BMW „s-a situat sub limitele de noxe legale” şi a avut o ţinută de drum „foarte bună”. Meceo, unde esti tata ? Parca-l aud cand imi zicea : Nu-ti lua BMW X5 cu Euro6 ca nu merita, baga Touareg Euro5.  :lol:  :lol:  :lol:   Taica, tehnologia noua se vede, se simte daca vrei s-o vezi. O baba rujata ramane totusi o baba oricat de multe kile de crom are pe ea si oricat de ieftina ar fi.  ;)  Partea si mai hidoasa este ca guvernul german stia de problema si a ascuns-o.  :angry: 

 

nu te-ncorda inca, ca nu-i cazu' :lol:

 

incepe si la bmw distractia :lol:

 

http://www.autobild....te-6920195.html

http://www.worldcarf...e-levels-shares


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#21 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 24 septembrie 2015 - 03:56

 O incepe dar nu e valabil la mine  :happy:  Eu am motor cu AdBlue. Motorul de pe X3 e dasta smecher, euro 6 fara AdBlue  :P  Mai degraba s-ar putea ca aici sa apara eventualele probleme. Americanii au zis clar ca "modelul BMW X5 „s-a situat sub limitele de noxe legale” şi a avut o ţinută de drum „foarte bună”.  :happy: 

 

Seful BMW s-a exprimat foarte clar ca nu intelege cum au masurat boii popii de la Auto-Bild , pentru ca lor le iese totul in regula. In niciun caz nu pare ca e vorba despre un trucaj la BMW. In plus sa fim seriosi, Auto-Bild-ul scotea VW-urile number 1 inainte sa se desfasoare testele. :)))))))))


Aceasta postare a fost editata de greierele: 24 septembrie 2015 - 03:59

  • 0

#22 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 25 septembrie 2015 - 02:15

Mirel.jpg


  • 1
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#23 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 25 septembrie 2015 - 02:27

Aia cu "nu i-a expus vreunui pericol" e putin umoristica.


  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#24 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 25 septembrie 2015 - 02:37

Poi daca vw i-a expus unui pericol, ce putem spune despre americani?

 

http://www.gandul.in...ricane-14745193

 

Industria auto este acuzată că ar fi ascuns un raport care arată că automobilele produse în SUA sunt mult mai nesigure decât cele din Europa - de teamă că rezultatele studiului ar compromite armonizarea standardelor de siguranţă, ca parte a controversatului Parteneriat Transatlantic pentru Comerţ şi Investiţii (TTIP), scrie publicaţia The Independent.


  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#25 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 25 septembrie 2015 - 02:44

Acolo e putin diferit, e o incordare de muschi intre oficialii EU si US pe standarde si comert bilateral. Bineinteles ca masinile americane nu corespund standardelor europene, nici nu ar avea cum si de ce. Si viceversa.


  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale




2 useri citesc subiectul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi