Explozia nucleara a avut loc, ne-am uitat cu totii la ciuperca, unii s-au minunat, altii s-au ingrijorat, cei mai multi au spus ca e doar un foc de artificii. Din pacate la exploziile nucleare nu este asa. Ce-i mai rau vine dupa si nu vine cu tam-tam, ci in liniste si mortal. Scandalul din ziare incepe sa paleasca , se stinge usor usor dar urmeaza efectele negative care vor veni pe muteste. Deja se formeaza comisii , comitete si comitzii al carui unic rol este sa mai faca rost de bani pentru furat, pardon, pentru alegerile de la anul. Se spune ca nu este normal ca proprietarii de VW sa plateasca taxe majorate din cauza poluarii , retroactiv. Upsss, inseamna ca este normal sa le plateasca de azi inainte ? Pai se pare ca...cam da. Credeti ca statul roman va cere diferenta de norma de poluare statului german sau VW ? Sau daca o va cere , o va face pentru toata viata masinii afectate de soft ? Desigur ca e o gluma, taxele , cel putin de acum in viitor, vor cadea cel mai probabil in carca proprietarului de VW. In aceste conditii se vor mai putea revinde aceste masini ? Nasol, nasol , nasol..... Probabil ca cea mai buna optiune a proprietarului de fumigena VW, Skoda,Audi, Seat, etc... este sa scape de masina cat mai repede posibil, pana nu va lovi "radiatia nuclearei". http://www.gandul.in...omania-14764342
Tzeapa VW
#51
Scris 29 septembrie 2015 - 11:11
#52
Scris 29 septembrie 2015 - 05:18
VW admitted there are 11M diesel cars with defeat device
Volkswagen's ex CEO Martin Winterkorn is now the subject of an investigation for fraud in Germany where the prosecutors are analyzing what really happened with those 11 million diesel cars.
The Volkswagen Group is going through some difficult times as their situation keeps getting worse day by day, with the latest example coming from Germany where the prosecutors have started an investigation concerning former CEO Martin Winterkorn to find out whether he is in any way responsible for the illegal acts regarding 11 million TDI-powered cars that have a special software created specifically to enable the vehicles pass emissions tests.
When he resigned last Wednesday, Winterkorn said he was "not aware of any wrongdoing on my part" while the R&D bosses from VW, Audi and Porsche - which all have been reportedly suspended - have denied their involvement as well in tweaking cars with a "defeat device" to meet emission restrictions.
At the moment of writing, we know from VAG those 11 million diesel vehicles include 5M VWs, 2.1M Audis and 1.2M Skodas. SEAT hasn't issued a statement just yet about how many cars they have with the special software made by Bosch. The biggest automotive supplier in the world said the software in question was made purely for testing purposes, but apparently Volkswagen decided to use it on production cars, despite warnings coming from Bosch in 2007 and even from a VW engineer four years later.
As a reminder, Volkswagen's Supervisory board has appointed 62-year old Matthias Müller as the new CEO of Volkswagen AG to replace Martin Winterkorn. In his first statement, Müller said Volkswagen will eventually "emerge from this crisis stronger than before" and his "most urgent task is to win back trust for the Volkswagen Group."
Source: autonews.com
deci se cam ingroasa gluma...
Aceasta postare a fost editata de ska: 29 septembrie 2015 - 05:19
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#53
Scris 29 septembrie 2015 - 09:27
Cum mama naibii 11=5+2.1+1.2?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#54
Scris 29 septembrie 2015 - 09:33
Ar fi total 11 în care şi 5x, 2.1y şi 1.2z
#55
Scris 29 septembrie 2015 - 10:00
iar asta cu 11M este declaratia pe propria raspundere a VAG. Cate or fi in realitate???....pe la cine a mai imprumutat motoare..Defender2, Mitsubishi..etc
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
#56
Scris 29 septembrie 2015 - 10:27
In '92 am iesit pentru prima data din tara. Unde, in Germania. Şoc cultural putin spus. Am ajuns initial la niste prieteni de familie, azilanti intr-o localitate langa Dortmund (Dor-marunt, cum îi ziceau romanii de acolo, in gluma bineinteles). Caminul de azilanti - mult peste ce au chiar si acum multi din romani, dar asta-i alta poveste. Stand la geamul din bucataria comuna, simteam un miros asa, oarecum cunoscut dar totusi neidentificabil. Simti mirosul ? Da, dar nu imi dau seama ce-i, nu recunosc aroma. Uite, vezi casa aia mare intre copacii de acolo ? Da. E fabrica de căcat a lui Hans. ........ Dupa secundele de stupoare, vine si explicatia - Hans ala avea o firma, colecta cu vidajele tot rahatul alora din nu stiu cate sate sau comune, il procesa si in final vindea saci si sticlute cu ingrasamant pentru plante.....
Asa ca, morala din ce am povestit, nemtii sunt in stare sa vanda orice căcat, pe bune.
#57
Scris 29 septembrie 2015 - 11:06
Eu intelesesem ca 11mil sunt doar in grupul VAG, de acolo si nedumerirea de mai sus.
Dar acum c'a adus alis vorba, mi'am amintit ca Outlander e unul din modelele care'au avut 2.0tdi de la VAG si sigur nu e singurul
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#58
Scris 30 septembrie 2015 - 05:04
Nu cred ca e vorba de dizalurile de pe Outlander. Mai degraba de autoutilitare in plus fata de cele cunoscute.
#59
Scris 30 septembrie 2015 - 11:15
Stati asa ca vor incepe sa iasa la interval si restul firmelor care nu erau chiar in regula. O intrebare care ma macina si pe mine care nu am masina VW..... Dupa scandalul asta cu motoarele diesel, despre care vorbeste si lumea de la tara cu 4 clase, ce se va intampla cu pretul motorinei ? Ma gandesc ca devine destul de greu sa ramana constant. O alta intrebare este: daca lumea se reorienteaza , la inceput catre benzinare si GPL, mai tarziu spre electrice, ce dracului se intampla daca vreau sa vand masina ? Cam care va fi procentul de pierdere datorat proastei reputatii legate de diesel ? Pana acum era un avantaj ca era diesel, dar daca lucrurile se inverseaza ? Am luat masina acum un an si intentionez s-o tin cam 10 ani. Voi mai reusi s-o mai vand atunci ? Sau macar sa mai circul cu ea ? Piata de piese utilizate la motoarele diesel va mai fi la fel de activa ? Sau voi fi nevoit sa caut la dezmembrari ? Intreb pentru ca dupa nici doua saptamani de la izbucnirea scandalului ditamai orasul Wolfsburg pare ca a intrat in colaps.
O gramade de intrebari si consecinte la care nu s-a gandit nimeni pana acum. Un om care vrea sa-si ia masina noua acum, indiferent de marca, ce sa aleaga, benzina sau motorina ?
Aceasta postare a fost editata de greierele: 30 septembrie 2015 - 11:16
#60
Scris 30 septembrie 2015 - 11:39
Volkswagen dizel, ca e nemtesc si bun.
#61
Scris 30 septembrie 2015 - 11:50
La diesel nu se va renunta prea curand, e greu de crezut ca s'ar putea ca acestea sa dispara pe autoturisme in 10 ani, sa zice, iar piata pieselor de schimb va merge in continuare.
Pretul la revanzare insa se prea poate sa fie afectat negativ, dar cel putin jumatate de an, dupa parerea mea, scandalul inca va fi viu, abia ulterior se vor gasi raspunsuri la multe din intrebarile de mai sus
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#62
Scris 30 septembrie 2015 - 12:01
Putoarea VW-ului usor usor o sa ne acopere aproape pe toti. Andrei cred ca dictonul tau "Omue inainte de toate ;)" era simbolul VW de uz intern.
#63
Scris 30 septembrie 2015 - 12:34
. Singura intrebare tehnica ce mai ramane de pus si este foarte serioasa ar fi legata de timpul de mentinere a energiei electrice in baterii.
Am un "filing" ca viitorul electric nu va fi cel cu " mentinere a energiei electrice in baterii" ci cu producerea ei la "botu' calului" masinii.
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#64
Scris 30 septembrie 2015 - 01:11
Asociere sau disociere ?
Pe Stanley l-au dilit, deci disocierea pica.
Asociere ? Pila de combustie ?
Tesla (denerator, nu masina) sincer va fi mumu in urmatorii zeci-sute de ani.
Putina lectura de istorie, cine e VW si cine il controleaza, de cand si in ce conditii, cum au facut averea, pe cine sustin ei acum si in general din ce grup fac parte probabil ca poate deschide multe minti.
NU au interes sa vanda mai ieftin, poate numai daca isi mentin sau maresc marja de profit, administratiile de stat nu vor renunta la impozitari si accize.
#65
Scris 30 septembrie 2015 - 01:23
Asociere sau disociere ?
Asociere ... disociere ... nu conteaza ... curent sa fie
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#66
Scris 30 septembrie 2015 - 01:53
Pana la curent cel mai probabil ca va fi benzina si GPL , mai ales GPL-ul tinand cont ca americanii au asa ceva in cantitati uriase din gazele de sist. In fapt americanii pusesera embargou rusilor pentru ca Europa sa cumpere gaz lichefiat de la ei dar nemtalaii, probabil fostii DDR-isti cu Merkel in frunte, i-au facut pe americani continuand sa cumpere gaz de la rusi.E uite ca a venit momentul in care americanii le-a aratat si nemtilor cine-i jupan si cum ajung nemtii sa le cumpere GPL-ul vor nu vor
Aceasta postare a fost editata de greierele: 30 septembrie 2015 - 02:01
#67
Scris 30 septembrie 2015 - 08:33
http://www.promotor....ncinos-14775441
Destul de multe masini afectate si in Romania...peste 100.000. Zicea Tariceanu acum la Digi24 ca RAR-ul nu mai da carti de identitate masinilor din grupul VW probabil
#68
Scris 30 septembrie 2015 - 09:30
#69
Scris 30 septembrie 2015 - 09:56
Probabil vorbea sa se afle in treaba, nu cred ca s'a luat vreo hotarare la noi. Deocamdata doar Elvetia am inteles ca a oprit vanzarile grupului VAG, in rest nici o reactie si m'as mira sa fim noi ce'a de'a doua tara.
In alta ordine de idei, cica Franta va efectua teste asupra a 100 modele diesel, de la diverse marci, deci f posibil sa mai iasa si alte mizerii la suprafata. Mai ales ca in Franta se tot incearca interzicerea diesel'urilor in anumite zone/ore etc si acum ar avea motive solide.
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#70
Scris 30 septembrie 2015 - 10:25
Sa poata fi oprit un razboi a fost nevoie de o bomba atomica, urmarea fiind un progres tehnologic nemaivazut.
Poate acum este Hiroshima propulsiei automobilelor, in 20-30 de ani probabil ca nu vor mai exista motoare cu ardere interna.
#71
Scris 30 septembrie 2015 - 10:37
Da, citesc chiar acum la stiri pe Digi24 (o mai fi si pe alte canale de stiri dar nu le urmaresc) , ca VW-urilor (doar la diesel?) nu li se mai emit carti de identitate. In Canada si USA nu se mai comercializeaza de cateva zile VW-uri, ba se discuta sa-i retraga de tot de pe continentul american.
#72
Scris 01 octombrie 2015 - 05:20
Volkswagen dizel, ca e nemtesc si bun.
Ai dreptate.
#73
Scris 01 octombrie 2015 - 11:58
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#74
Scris 01 octombrie 2015 - 12:59
Nu e deja obligatoriu sa fie E6 la masinile noi?
Deci inclusiv Porsche Macan, 3.0tdi de la Vag, noul Fiat 500x, Mazda CX5, Hyundai.
Sunt curios daca refacerea testelor la motoarele pe benzina nu va scoate la suprafata rezultate similare de depasire a noxelor oficiale
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 01 octombrie 2015 - 01:01
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#75
Scris 01 octombrie 2015 - 01:12
La vapoare cum e ... au si alea "norme" ?
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi