Pai dealerul doar a vandut ceva ce producatorul a manarit sa fie conform regulilor, ei fiind de bunacredinta in aceasta privinta, nu ei au fost cei care instalau softurile. Nu mi se pare corect ca pedepsele sa fie aplicate dealerilor, or sa cada multi. Oricum schimbari mari vor fi pe piata auto, asta e clar.
Cat despre poluarea navala, sunt si in domeniu reglementari, ultimele intrate in vigoare in ian 2015, dar urmeaza si mai multa strictete in anii urmatori - pe scurt se impun combustibili mai putin poluanti si tot felul de sisteme menite sa actioneze asupra gazelor evacuate pentru a limita anumite emisii
Google spune ca in 2013 transportul maritim era de departe cel mai mare poluant la nivel global. Pe scurt:
Shipping is by far the biggest transport polluter in the world. There are 760 million cars in the world today emitting approx 78,599 tons of Sulphur Oxides (SOx) annually. The world's 90,000 vessels burn approx 370 million tons of fuel per year emitting 20 million tons of Sulphur Oxides. That equates to 260 times more Sulphur Oxides being emitted by ships than the worlds entire car fleet. One large ship alone can generate approx 5,200 tonnes of sulphur oxide pollution in a year, meaning that 15 of the largest ships now emit as much SOx as the worlds 760 million cars.
SUA e printre primele tari care a impus ca in apele teritoriale si la tarm sa nu se mai foloseasca pacura, ci e obligatoriu a folosi diesel cu continut redus de sulf, ceva f apropiat de ce folosesc autovehiculele, ba chiar in anumite porturi toate motoarele sunt oprite, iar alimentarea cu curent se face de la cheu. Iar reguli similare vor aparea in mai multe tari, insa doar daca infrastructura o permite, in Africa, America Centrala si de Sud si nu numai va mai dura pana va fi obligatoriu asa ceva
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 02 octombrie 2015 - 09:35