Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Opel Astra J Executive 2.0CDTI 165cp 6AT


  • Please log in to reply
233 replies to this topic

#1 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 10 iulie 2016 - 01:47

nu, nu e masina mea Mihnea, e masina de firma :)

 

bine ca am lamurit aceasta problema de la inceput :D

 

Avand in vedere km care se tot adunau la fosta masina ( Astra H ). si masina tragea spre 180.000km, urmand a fi inlocuite ( distributie, amortizoare, si intr-un viitor nu prea indepartat kit ambreiaj ) am zis ca decat sa-i "dublam valoarea" ( amortizoare cu IDS aprox 1200eur 4buc, si kit ambreaiaj aprox 1000eur ), si oricum in max 1 an sa fie schimbata, am hotarat ca mai bine o vindem asa cum e si luam ceva mai nou. cat mai nou si cat mai putin rulat.

Asa ca masina veche si-a gasit un nou proprietar.

 

Avand in vedere ca nu sunt vremuri "fara numar", bugetul pentru noua achizitie a fost in consecinta.

Cerintele minime pentru masina au fost de la 150cp in sus, cutie automata, xenon si scaune incalzite.

Nu am vrut din start masina noua, din prisma pretului si a termenelor de livrare.

 

In urma selectiei timp de vreo 1 luna, singurele exemplare care se incadrau in buget au fost Astra J.

Mi-au mai facut cu ochiul niste Seat Leon 2.0TDI FR 184cp DSG, dar erau intre 2000 si 3000eur mai scumpe. Am considerat ca nu merita 15-20% in plus.

 

Asa ca am gasit la o reprezentata in Germania cotetul.

Fabricatie 2015/03. Nu avea inca 1 an, si mai avea evident si garantie de fabrica.

Am luat-o cu 24950km. A fost adusa de cei la Opel, si luata in leasing.

Nu a fost cea mai ieftina varianta, dar luata over-all a fost decent.

Ca dotari, in afara de piele, trapa (pe care oricum nu le voiam) si FlexRide ( noul IDS+ adica amortizoare reglabile ) cam are de toate de la faruri xenon AFL - adaptive, scaune sport AGR, jante pe 18", Navi 950, senzori parcare, camera pentru R, volan incalzit, usb, clima "bizonica", senzori de ploaie si lumini, tempomat, bluetooth, si multe alte maruntisuri.

Singura problema a fost culoarea neagra, pe care am exclus-o din start, dar n-am avut incotro, deoarece la ce am cautat nu am avut f multe variante care sa-mi convina.

de aratat arata f bine pe negru si jante pe 18, dar e f pretentioasa culoarea.

 

am mai fost la lansare prin 2008 cu o astra J 1.6turbo benzina la drive test, dar nu mai prea tin minte mare lucru si recent tot intr-un test scurt cu 1.4turbo automat. deci prea multe nu prea stiam despre Astra J. A fost si pentru mine o surpriza. si placuta si neplacuta :lol:

 

Cel mai mare "neajuns" ( sa fiu critic, ca de laude toata lumea e buna :lol: ) este greutatea.

Masina FULL OPTION cu motorul de 165cp si cutie automata are 1731kg. cu sofer si un plin, depaseste 1800KG. O MIE OPT SUTE DE KG...

Ceea ce se simte la dinamica si performante. Aici regret enorm masina veche, care era "racheta".

Dar ma consolez cu faptul, ca desi cea noua are suspensie sport si sasiu coborat, si jante pe 18, este muuult mai comfortabila, fara sa afecteze prea tare partea de stabilitate.

 

In rest... farurile AFL sunt de exceptie, scaunele sport cu certificare AGR un deliciu... cutia automata e de scoala veche Aisin 6 trepte, care habar n-are ce-i ala mod sport... ai +/- la cutie daca vrei, dar... nu e genul care sa-i placa sodomizarea.

 

De mers merge foarte smooth... comod si relaxant.

Am deja peste 8000km de cand am luat-o prin martie.

Consumul mediu e undeva spre 8%... cam cu 0,5% mai mare ca la Astra precedenta.

 


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#2 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 10 iulie 2016 - 03:20

Bah,ma bucur ca macar nu am latrat degeaba.Cit despre masina,o sa te cam coci,din motiv de negru.Daca vrem sa continuam,te penalizeaza cutia,poate ar fi fost indicata o caroserie mai mare,macar sa cistigi in comoditate.Iarasi suspensia nu ii vad rostul,factorul sport,la cite kg are masina si cutia clasica nu prea il vad.Sunt convins ca la mers mai tineresc masina va consuma mai mult...in rest,drumuri bune,ca ai nevoie la suspensia aia...


  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#3 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 10 iulie 2016 - 05:52

e masina de firma :)

americana    :lol:
  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#4 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 10 iulie 2016 - 08:39

Bah,ma bucur ca macar nu am latrat degeaba.Cit despre masina,o sa te cam coci,din motiv de negru.Daca vrem sa continuam,te penalizeaza cutia,poate ar fi fost indicata o caroserie mai mare,macar sa cistigi in comoditate.Iarasi suspensia nu ii vad rostul,factorul sport,la cite kg are masina si cutia clasica nu prea il vad.Sunt convins ca la mers mai tineresc masina va consuma mai mult...in rest,drumuri bune,ca ai nevoie la suspensia aia...

 

Cand o ieri second, nu prea ai loc de mofturi.

Si din prisma cerintelor ( cat mai noua si km cat mai putini ), oferta pe piata a fost foarte redusa.

Sincer n-am prea avut de unde alege.

As fi luat clar si fara sa stau pe ganduri argintie sau chiar si alba, dar NU negru.

O caroserie mai mare ar fi insemnat Insignia. Care nu ar fi incaput din prisma bugetului, si la care singura varianta ar fi fost cea biturbo diesel de 195cp, automata si 4x4 ( avand in vedere ca insignia duce spre 2000kg, nu as fi vrut tractiune fata ).

Aici fortat, am gasit doar varianta pre facelift adica 2012-2013, si km intre 80 si 120k.

Dar sincer, avand in vedere ca 90% din timp sunt singur in masina, spatiul e arhisuficient. Iar pentru oras, unde ma invart mai mult, nu cred ca o masina mai mare ar fi fost un atu.

Suspensia sport din nou a venit odata cu masina. Ajuta ceva la dinamica, dar asa e, greutatea cam strica tot fun-ul. Si cele 1800kg se simt din plin.

E clar o masina care se preteaza mai mult spre un mers lejer si comfortabil in detrimentul unuia dinamic.

 

Regret fosta masina sincer.. (dpdv dinamic) :)


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#5 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 11 iulie 2016 - 03:31

inca nu sunt foarte hotarat referitor la uleiul pt masina.

cand am adus-o i-am facut revizie ( si prima de altfel, ca la ei in Germania, intervalele de service sunt din 30k in 30k, si masina deabia avea 25k km ) si am bagat ulei Aral in ea, High Tronic ( 5W40 )

Am vazut ca uleiul pentru GM, trebuie sa respecte ACEA C3 si GM Dexos 2 ( pentru DPF, filtru de particule )

Avand in vedere mersul preponderent urban, vara cald, iarna frig ( -15/-20grade ) nu stiu daca sa raman pe 5W40 sau sa trec pe 5W30. Si sa raman tot pe Aral, sau sa incerc Motul ?


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#6 Diesel

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 396 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Cluj-Napoca

Scris 12 iulie 2016 - 07:56

Vezi ca Aralul ce l-ai băgat nu respecta norma VW 507 (pt DPF); nu stiu daca o respecta pe cea de la GM privind DPFul dar mi-a sărit în ochi ca pe norme VAG e pt nonDPF.

Greu de crezut să găsești ulei original Motul France în România (ala vine în bidoane de tabla 2L si costa...). Eu ți-aș sugera să te uiți la uleiul Liquimolly 5w30 care să respecte norma GM pt DPF.Calitatea e excelenta si vine din Germania.
  • 0

#7 Extremero

    Hakuna Matata

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.399 Mesaje:
Inregistrat: 12-iunie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsu
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.2

Scris 12 iulie 2016 - 09:11

Daca e cald si dai cox, ramai pe 5w40.

Daca vrei sa te spargi in figuri si iarna si nu conteaza bugetul, vezi daca exista 0w40 pt DPF.


  • 0

#8 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 13 iulie 2016 - 09:47

http://www.aral-heiz.../aral-oele.html

Aici scrie ca indeplineste norma ACEA C3

Spezifikationen/Freigaben: ACEA C3

moderne Aral Low SAPS-Technology für maximale Lebensdauer und Schutz von Partikelfiltern und Katalysatoren

 

http://www.centerfor...m/dexos-brand2/
Iar aici scrie ca e ok si cu DEXOS2

 

Aral HighTronic Aral AG dexos2 5W-40 Global Aral HighTronic G Aral AG dexos2 5W-30 Global

 

Ambele fiind conditii de indeplinit pentru GM cu DPF

 

Desi pe site-ul aral, la motorul meu recomanda High Tronic "G" 5W30...


Aceasta postare a fost editata de ska: 13 iulie 2016 - 09:49

  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#9 Extremero

    Hakuna Matata

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.399 Mesaje:
Inregistrat: 12-iunie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsu
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.2

Scris 13 iulie 2016 - 03:03

Toti recomanda 5w30 ca sa le iasa cat de cat valorile de poluare si consum declarate...

Eu as interzice ...w30 mai la sud de danemarca / lithuania :))

 

In plus, niciun producator de masina mainstream nu are cum sa-ti recomande sa bagi cel mai scump ulei existent pe piata pt ca unii clienti (foarte multi) judeca si dupa costul reviziilor si al intretinerii...

 

Dar in realitate nu-ti bate capul.... daca ai mai imbatranit si nu-i mai scoti pistoanele prin capota, orice ulei sintetic compatibil cu dpf o sa tina masina aia in viata mai mult decat vei vrea tu sa o tii..


  • 1

#10 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 13 iulie 2016 - 03:30

Daca e cald si dai cox, ramai pe 5w40.

Daca vrei sa te spargi in figuri si iarna si nu conteaza bugetul, vezi daca exista 0w40 pt DPF.

 

Ar exista asta - Aral Super Tronic 0W40

 

Spezifikationen/Freigaben:

ACEA C2, C3 ·

API SN/CF ·

MB-Freigabe 229.31/ 229.51 ·

BMW Longlife-04 ·

erfüllt Fiat 9.55535-S2

Das vollsynthetische Hochleistungs-Motorenöl für Otto- und Dieselmotoren mit und ohne Dieselpartikelfilter. Erfüllt alle XMF-Leistungsanforderungen.
· universell einsetzbar durch breites Freigabeprofil
· Aral Low SAPS Technologie für maximale Lebensdauer des Dieselpartikelfilters
· Sicherheit für den Motor bei unverändert langen Ölwechselintervallen
· hohe Kraftstoffeinsparung bis zu 3 % und verbessertes Abgasverhalten

 

De imbatranit, clar am imbatranit... si pistoanele nu le mai rup decat rar :lol:


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#11 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 13 iulie 2016 - 08:40

Ca parere,am luat pentru castravete cel mai ieftin 507.00 ce am gasit atunci...Cit despre noul Fiat ce folosesti,cauta normativa de ulei pentru motorul Fiat,nu altceva.... :PPe la 22.30 ma duc sa mai misc ceva muschi,si iti aduc poza cu bidonul de 507.00,nu de alta dar e Aral,poate iti place...


Aceasta postare a fost editata de DMIHNEA: 13 iulie 2016 - 08:41

  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#12 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 13 iulie 2016 - 09:39

Fusei mai devreme va pun doua pozNe,una cu bidoanele de ulei poate ii foloseste lui ska...Cel din stinga e pentru A3..Profit de ocazie sa va prezint   noul membru al familiei,o masina de taiat iarba.Am luat-o de la un turc din DE,nu pornea din motiv de filtru de aer imbicsit.Noua costa 1000,am dat pea ea 140 plus 40 curierul.Merge momentan fara filtru de aer,e pe drum un kit compus din bujie,filtru si ulei.I-am facut o revizie,merge fara probleme.O cheama Sabo 43 PRO.

Thumbnail atasat

  • IMAG0955.jpg

  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#13 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 14 iulie 2016 - 08:25

ce ai luat tu e un ulei foarte bun, chiar daca zici ca a fost cel mai ieftin.

SuperTronic din gama Aral e top.

ideea e ca vine doar in 5W30, si eu vreau 5W40.

 

la cat am mai cautat pe net, cred ca raman tot pe Aral High Tronic pe care l-am si pus, care in urma cautarilor e ok atat ca norma ACEA C3 cat si DEXOS 2 - norme GM, uleiul fiind si pentru DPF, sau incerc un MOTUL 8100 X-clean 5W40. ( desi toti recomanda 5W30, consider ca pt romania e mai ok un 5W40 )


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#14 Extremero

    Hakuna Matata

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.399 Mesaje:
Inregistrat: 12-iunie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsu
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.2

Scris 14 iulie 2016 - 11:28

MOTUL 8100 X-clean 5W40 am eu in ambele masini.


  • 0

#15 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 04 august 2016 - 04:58

am facut pana la urma saptamana trecuta si revizia.

au curs 10.000km in aproape fix 4 luni.

dupa ce am discutat si cu mecanicul, am ramas pana la urma tot pe Aral High Tronic 5W40, made in Germany, care respecta normele impuse pentru DPF si anume ACEA C3 si DEXOS 2. are marcat pe ambalaj. frumos. corect. corespunzator.

revizia a fost 710lei cu tot cu manopera si tva.

consumul facut la pompa pentru cei 10k km e de 8.5%, cu un minim de 6,8 si un maxim de 10,1.

in realitate e cam cu 1L/100km mai mare fata de vechea.

 

urmeaza un 2500km pentru concediu saptamana viitoare.


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#16 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 04 august 2016 - 05:50

Sper pentru tine ca nu faci si tu 2500km ca sa stai o saptamina la destinatie.... :)


  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#17 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 04 august 2016 - 08:56

Nu, face 1250, sta o sapt si se intoarce iar 1250 :D
Si eu am programat o minivacanta prin tara 8-9 zile si per total se aduna ~2000km. Dupa cum ziceai si tu, Mihnea, cat esti mai tanar, concediile sunt mai obositoare. Sunt concedii de distractie, nu de odihna.

Aceasta postare a fost editata de andrei041: 04 august 2016 - 08:56

  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#18 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 05 august 2016 - 08:54

Sper pentru tine ca nu faci si tu 2500km ca sa stai o saptamina la destinatie.... :)

 

nu chiar :lol:

ii fac pe etape, dar ma voi si plimba ( prin tara )

un pic de mare, munte, transfagarasan, transalpina...

se aduna km :)

la mine va fi si-si, un pic de distractie, dupa care munte... drumetii, d-astea... de pensionari.


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#19 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 05 august 2016 - 09:38

Teoretic, saptamana viitoare si jumate din alialalta sunt in zona Fagaras, pe langa Victoria. Daca ti se impleticesc drumurile prin zona... B) B)


  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#20 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 05 august 2016 - 09:46

in 18.08 bag brasov TF tg jiu iar in 19.08 bag tg jiu TA sibiu.

suntem 2 masini.

poate ne auzim la telefon si ne vedem 5-10min pe undeva :)


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#21 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 05 august 2016 - 11:54

Aha, pe 18 o iau spre Bucuresti. Nu stiu inca pe unde... :D


  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#22 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 05 august 2016 - 12:15

Dac'ai alege acum, ai prefera automata asta sau manuala?


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#23 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 05 august 2016 - 02:05

ma sincer, mi-ar fi foarte greu sa ma decid.

da manuala e foarte fun, daca ai si ce sa mani.

dar la o vaca de 1800kg, chiar si cu manuala... nu cred ca ar face "ragavii" ca fosta.

ma rog, fostele au tot timpul un loc aparte... :lol:

cutia e foarte ok, daca o inveti, si ii ceri un pic mai mult decat modul normal. daca vrei sport nu e alegerea potrivita.

pentru mers relaxat, si decent, se impletesc perfect.

manuala as fi luat in considerea doar BITURBO CDTI de 195cp ( care nu venea decat cu manuala ).

 

daca maine ar trebui sa aleg din nou, cred ca tot automata as lua.

 

si sunt mici detalii care initial le-am crezut mofturi, dar si-au dovedit utilitatea, cum ar fi: senzorii de parcare si camera pentru pentru R.

imi plac foarte mult scaunele sport cu certificare AGR. exceptioanale. ma bucur ca n-am renuntat la ele ( gasisem masini cu 1000/1500eur mai ieftine (km si an fabr similar), aproape la fel dotate - poate fara maruntisuri, DAR fara scuanele asta ).


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#24 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 05 august 2016 - 05:20

Senzorii si camera se puteau monta si ulterior, scaunele mai greu ;)


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#25 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 05 august 2016 - 07:17

daca maine ar trebui sa aleg din nou, cred ca tot automata as lua. 
si sunt mici detalii care initial le-am crezut mofturi, dar si-au dovedit utilitatea, cum ar fi: senzorii de parcare si camera pentru pentru R.

Asa e ... toti imbatrinim :lol:


  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)





3 useri citesc subiectul

0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi