Asa e ... toti imbatrinim
n-as fi zis, dar asa e
Scris 07 august 2016 - 09:58
Asa e ... toti imbatrinim
n-as fi zis, dar asa e
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 17 august 2016 - 12:31
parca la motorul asta au avut o buba mare din fabrica, iti dau maine ceva documentatie de la un prieten care a schimbat motorul de la un defect din fabricatie...sa verific totusi ca e acelasi motor.
dar poate la anul tau de fabricatie este deja remediata problema..
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 17 august 2016 - 12:34
Scris 17 august 2016 - 10:23
in 18.08 bag brasov TF tg jiu iar in 19.08 bag tg jiu TA sibiu.
(...)
Daca ajungi la TgJiu merita sa bagi un cap pana in curtea casei lui Brancusi din Hobita.
E un loc foarte cool si cu o atmosfera aparte.
Daca nu ti-ai ales cazare peste noapte, un loc linistit, misto si ieftin e Piatra Rancii din Ranca. Daca-ti trebe' numarul omului, da-mi un semn.
In vale, de la Novaci catre Horezu, sunt 2 pesteri: pestera Muierilor si Polovragi. Prima e destul de misto, pe a 2-a poti sa o sari.
Pe TA de la Obarsia Lotrului catre Sebes, desi e frumos, drumul e destul de monoton si plictisitor drumul mai ales ca ai trecut deja de 'punctul culminant'
Ar fi o varianta ca de la Obarsia sa mergeti catre Voineasa - Brezoi si de acolo sa urci catre Sibiu. Astfel puteti baga un ochi la statiunea fantoma de la Vidra.
Sau in loc sa iesi la Sebes sa mergi catre Saliste, pe drumul 'vechi'.
Aceasta postare a fost editata de Extremero: 17 august 2016 - 10:25
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
Scris 17 august 2016 - 10:40
Si vezi ca in weekend e Sibiu Rally Challange care inseamna si niste restrictii pe TF si in zona: http://www.raliulsib...challenge-2016/
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
Scris 21 august 2016 - 05:39
merci Levi ! dar am citit prea tarziu
pana la urma vremea nu a tinut cu noi... am plecat luni de la Mamaia la Brasov.
am oprit la Castelul Cantacuzino in drum ( foarte misto locul )
problema e ca de marti incolo vremea s-a stricat, si dupa ce marti ne-am invartit vreo 2-3 ore cu masina poiana/rasnov/bran si ploua peste tot de nici nu ne-am dat jos din masina, si vremea se anuntat la fel si pe urmatoarele zile, am hotarat sa ne intoarcem la mare, unde am mai stat 3 zile pana sambata dimineata.
am luat-o pe TF, si ne-am tepuit nestiind de raliu. noroc ca am ajuns la vreo 15min dupa ce au deschis traficul. oricum ploua si sus la balea cand am ajuns ( n-a tinut muntele cu mine anul asta... o fi de la karma? )
am oprit in schimb la Pastravaria/Complexul Albota, unde am fost foarte surprins de ce a facut omul in zona. foarte fain locul.
pana una alta, un drum greu, aglomerat... noroc ca am putut trage tare de la turda la oradea ( cluj oradea fiind destul de lejer )
am bagat aproape 2500km cu un consum teoretic in bord de 6.6%, si am mers 145kmh pe tempomat pe autostrazi si in rest tot asta, 120-140 cu zone bune de depasiri ( f aglomerate drumurile in general )
oricum, pentru cruising d-asta, masina e ce trebuie. ma surprinde placut. iar la un mers cat de cat mai decent, bag un 800km range cu un plin.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 22 august 2016 - 11:06
consumul de 6,6 in bord, in realitate a iesit 7.3... ce-i drept n-am mers la consum, dar totusi ma asteptam la ceva pana in 7...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 29 august 2016 - 02:39
intrebare tehnica.
tot pt un opel astra j, dar 1.7 diesel.
masina parcata in panta. cu botul spre vf pantei. inclinatie medie spre "mare" ( nu stiu sa aproximez cate grade ar avea inclinatie... )
motorina peste 1/4 din rezervor.
se pune contactul, se aprind martorii dar de pornit nu porneste. pedale blocate etc.
se duce cu platforma la service.
ca si constatare, nu are suficienta motorina in rezervor (?!?), plus aer in instalatia de alimentare. asta e raspunsul.
totusi un sfert de rezervor e ceva. plus ca masina a mai stat de multe ori in panta aia, identic parcata, si a pornit de fiecare data, chiar si cu motorina mai putina in rezervor.
mi se pare ciudat sa aibe aer in instalatia de alimentare... sau?
daca ar fi de la pompa de motorina, presupun ca ar fi pb si in mers, nu doar la pornire...
filtru de motorina? ( revizia s-a facut de 2-3000km, cu schimbare de filtru )
motorina doar petrom/omv/mol
pareri? sugestii?
cica au "aerisit instalatia" si e ok. acum masina merge si porneste fara pb, dar totusi...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 29 august 2016 - 05:47
Man, e greu de dai sfaturi obiective si diagnostice de pe margine
Cat a stat masina in pozitia aia fara sa fi fost pornita? A fost proprietarul in concediu si a lasat-o asa?
Toata motorina nu se scurge inapoi dar o fi prins ceva aer si cand a incercat sa o porneasca o fi zis computerul 'halt'!
N-avea loc sa o lase inapoi la vale sau de-a curmezisul drumului din frana de mana si sa mai incerce sa dea la cheie??
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
Scris 29 august 2016 - 05:48
plus ca masina a mai stat de multe ori in panta aia, identic parcata, si a pornit de fiecare data
O vorba de pe la tara zice ca ulcioru' nu merge de multe ori la apa
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
Scris 29 august 2016 - 06:22
Scris 30 august 2016 - 02:20
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 30 august 2016 - 10:04
Scris 30 august 2016 - 07:27
considera ca automatele au intretinere mai scumpa,ce se noteaza mai ales cind faci km multi in timp scurt....
Scris 31 august 2016 - 10:01
in afara de schimbul de ulei, la ce intretinere te referi?
schimb ce va fi undeva pe la 70-80k km... asta insemnand odata la 2,5 - 3 ani aprox.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 31 august 2016 - 03:54
nu cunosc cazanu in discutie,dar la masinile cu traditie in automate,se schimba garnitura baii,filtrul,se spala cutia cu alt ulei ce se arunca,asta daca totul functioneaza in parametrii...Ca sa nu mai spun ca in tarile cu apa calda cind cutiile fac probleme,mecanicii recomanda sa se vinda masina...deci implicit multe cumparate sh sunt cu bube...
Scris 31 august 2016 - 04:20
orice cutie intretinuta corespunzator va tine fara pb ( daca n are o pb de fabricatie, sau o problema cunoscuta )
asta insemnand o utilizare decenta/corespunzatoare ( fara abuz la rece ), revizii in timp util, etc.
daca e pana la urma orice cutie se repara, dar in functie de pb/defect, poate solutia optima nu va mai fi reparatia, ci inlocuirea cutiei ( destul de scump ) sau vanzarea masinii.
multe dintre cazanele cu pb la cutie, majoritatea trecute de 150k km, sunt din cauza intretinerii defectuoase ( fara nicio revizie )
se recomanda intr-adevar schimbul de ulei la cutie intre 60k-90k, in functie de stilul de mers, si utilizare ( daca faci 80% din km pe autostrada, nu e totuna cu aceeasi km facuti in oras unde lucreaza cutia nonstop )
Aceasta postare a fost editata de ska: 31 august 2016 - 04:21
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 01 septembrie 2016 - 08:04
am inteles,ai avut recent prima ta femeie si deja te declari pornostar....
Scris 01 septembrie 2016 - 03:26
nu cred ca mi-am asumat sau declarat calitati de pornostar...
corecteaza-ma daca gresesc.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 02 septembrie 2016 - 10:13
Scris 04 septembrie 2016 - 09:35
ezac.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 17 septembrie 2016 - 10:11
am trecut azi de 40.000km. adica 15.000km la mine in ograda.
am 5000km de la ultima revizie, si conform CB "viata" uleiului e la 85%... WTF?
imi place pe zi ce trece tot mai mult. n-are zvacul vechii, dar ma obisnuiesc incet cu un stil mai "domol si relaxat"...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 17 septembrie 2016 - 10:24
Scris 23 octombrie 2016 - 12:33
o vinit iarna ( sort of ), adica o vinit pregatirile, ca n-am vrut sa las pe ultima suta de m cand se calca lumea in picioare sa schimbe anvelopele de vara cu iarna.
am tot cautat si am tot pus in balanta ce si cum sa fac.
jante de tabla pe 16, arata mega naspa ( venind de pe 18 ) si talon mega inalta... am zis pas.
am ajuns la aliaj de 17 sau tabla de 17.
tabla de 17 am gasit dar marea majoritate chinezarii afeter market.
la opel am gasit jante originale cu 300lei si veneau la pachet cu anvelopele dorite ( Nokian WR A4 ) care erau 550 lei deci un 850 lei/buc
la euromaster, am gasit jante de aliaj ( DEZENT - facute in Germania ) la 475lei si anvelopa Nokian la 525 lei, deci 1000lei/buc.
pentru o diferenta de 600lei overall, am ramas pana la urma pe jantele de aliaj cu anvelope 215/50/17.
si sincer, chiar nu arata rau deloc masina. jantele parca au si fost la promotie, preturile invartindu-se pe la 6-800lei o buc.
n-am inca poze, dar urmeaza
WR A4 e inca model nou, si sper sa se ridice la nivelul asteptarilor.
Gama premium ( GY, Michelin, Dunlop, etc ) erau cam cu 100-125 lei mai scumpe pe bucata. Nokian mi s-a parut best buy la raportul calitate/pret.
oricum, o anvelopa de iarna 235/45/18 ar fi fost in jur de 800 lei, si am considerat cu nu prea merita.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 23 octombrie 2016 - 10:59
Ca tot sunt in cautari de anvelope de iarna,adica in tema cu postarea ta,plin de nervi ca toate magazinele online aici vind vechituri de anvelope,adica pina la 36 de luni vechi!!!!!!Vorbeam cu un tip ce are vulcanizare si magazin fizic,ii spuneam ca oscilez intre vechea mea vesnica optiune-Michelin si laudatele WRD4 de la Nokian.Omul a argumentat spunind ca initial Nokian a lansat acum citiva ani gumele in pret mediu,dar acum pretinde preturi de marca premium,insa nu se ridica la asteptarile de performante premium.Altfel spus ramin la Michelin,dar astept sa se imbulzeasca berbecii,asa magazinele online vor vinde stocurile de vechituri adunate in prealabil.Am luat c-ul recent cu doua trenuri de gume,cele de iarna sunt de sinucidere,adica au 1.5mm si dateaza din 2000!!!!!!!ZICI CA MERGI PE CARAMIZI...Ca sa fiu mai explicit,WRD4 cost 48 euro bucata si Michelin costa 70..Revenind la jantele tale,nu ai gasit ceva compatibil pe olx sau similare?
Aceasta postare a fost editata de DMIHNEA: 23 octombrie 2016 - 11:06
Scris 24 octombrie 2016 - 08:59
WRA4 e si un model mai nou ( teoretic imbunatatit fata de WRA3 ), si din cate am inteles gama A de la Nokian ar fi o idee ( dar nu foarte semnificativ ) mai buna decat gama D.
Nokian a fost o guma medie si tinde spre premium. Cel putin la gume de iarna cred ca se descurca mai ok. La gamad e vara, nu m-as arunca prea tare spre ei insa.
Pretul a fost destul de bun imho, si mi s-a parut best buy. Voi reveni cu impresii pe parcurs.
Premium ramane premium.
Daca ar fi fost "no limit", cred ca as fi incercat niste GY de iarna.
Oricum ideea e ca la ce ierni avem noi aici in Romania, mie personal imi trebuie o anvelopa de iarna care se descurca mai bine pe uscat si umed, decat pentru cele 10 zile cumulate cu zapada efectiv pe an.
anyway, om testa si om vedea
ref la jante
sincer, n-am avut nici prea mult timp si nici prea multa rabdare sau frunzarest olx-ul si alte site-uri de specialitate.
plus ca la second, nu prea stii ce iei.
iar la aprox 100eur/buc, jantele NOI chiar nu mi s-au parut foarte scumpe.
sper sa tina. ei zic ca-i produs nemtesc
Aceasta postare a fost editata de ska: 24 octombrie 2016 - 09:01
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi