Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Opel Astra J Executive 2.0CDTI 165cp 6AT


  • Please log in to reply
233 replies to this topic

#26 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 07 august 2016 - 09:58

Asa e ... toti imbatrinim :lol:

n-as fi zis, dar asa e :lol:


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#27 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 17 august 2016 - 12:31

parca la motorul asta au avut o buba mare din fabrica, iti dau maine ceva documentatie de la un prieten care a schimbat motorul de la un defect din fabricatie...sa verific totusi ca e acelasi motor.

dar poate la anul tau de fabricatie este deja remediata problema..


Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 17 august 2016 - 12:34

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#28 Extremero

    Hakuna Matata

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.399 Mesaje:
Inregistrat: 12-iunie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsu
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.2

Scris 17 august 2016 - 10:23

in 18.08 bag brasov TF tg jiu iar in 19.08 bag tg jiu TA sibiu.

(...)

 

Daca ajungi la TgJiu merita sa bagi un cap pana in curtea casei lui Brancusi din Hobita.

E un loc foarte cool si cu o atmosfera aparte.

 

Daca nu ti-ai ales cazare peste noapte, un loc linistit, misto si ieftin e Piatra Rancii din Ranca. Daca-ti trebe' numarul omului, da-mi un semn.

 

In vale, de la Novaci catre Horezu, sunt 2 pesteri: pestera Muierilor si Polovragi. Prima e destul de misto, pe a 2-a poti sa o sari.

 

Pe TA de la Obarsia Lotrului catre Sebes, desi e frumos, drumul e destul de monoton si plictisitor drumul mai ales ca ai trecut deja de 'punctul culminant' :)

Ar fi o varianta ca de la Obarsia sa mergeti catre Voineasa - Brezoi si de acolo sa urci catre Sibiu. Astfel puteti baga un ochi la statiunea fantoma de la Vidra.

Sau in loc sa iesi la Sebes sa mergi catre Saliste, pe drumul 'vechi'.


Aceasta postare a fost editata de Extremero: 17 august 2016 - 10:25

  • 0

#29 Extremero

    Hakuna Matata

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.399 Mesaje:
Inregistrat: 12-iunie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsu
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.2

Scris 17 august 2016 - 10:40

Si vezi ca in weekend e Sibiu Rally Challange care inseamna si niste restrictii pe TF si in zona: http://www.raliulsib...challenge-2016/


  • 0

#30 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 21 august 2016 - 05:39

merci Levi ! dar am citit prea tarziu :lol:

pana la urma vremea nu a tinut cu noi... am plecat luni de la Mamaia la Brasov.

am oprit la Castelul Cantacuzino in drum ( foarte misto locul )

problema e ca de marti incolo vremea s-a stricat, si dupa ce marti ne-am invartit vreo 2-3 ore cu masina poiana/rasnov/bran si ploua peste tot de nici nu ne-am dat jos din masina, si vremea se anuntat la fel si pe urmatoarele zile, am hotarat sa ne intoarcem la mare, unde am mai stat 3 zile pana sambata dimineata.

am luat-o pe TF, si ne-am tepuit nestiind de raliu. noroc ca am ajuns la vreo 15min dupa ce au deschis traficul. oricum ploua si sus la balea cand am ajuns ( n-a tinut muntele cu mine anul asta... o fi de la karma? :lol: )

am oprit in schimb la Pastravaria/Complexul Albota, unde am fost foarte surprins de ce a facut omul in zona. foarte fain locul.

pana una alta, un drum greu, aglomerat... noroc ca am putut trage tare de la turda la oradea ( cluj oradea fiind destul de lejer )

 

am bagat aproape 2500km cu un consum teoretic in bord de 6.6%, si am mers 145kmh pe tempomat pe autostrazi si in rest tot asta, 120-140 cu zone bune de depasiri ( f aglomerate drumurile in general )

 

oricum, pentru cruising d-asta, masina e ce trebuie. ma surprinde placut. iar la un mers cat de cat mai decent, bag un 800km range cu un plin.


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#31 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 22 august 2016 - 11:06

consumul de 6,6 in bord, in realitate a iesit 7.3... ce-i drept n-am mers la consum, dar totusi ma asteptam la ceva pana in 7...


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#32 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 29 august 2016 - 02:39

intrebare tehnica.

tot pt un opel astra j, dar 1.7 diesel.

masina parcata in panta. cu botul spre vf pantei. inclinatie medie spre "mare" ( nu stiu sa aproximez cate grade ar avea inclinatie... )

motorina peste 1/4 din rezervor.

se pune contactul, se aprind martorii dar de pornit nu porneste. pedale blocate etc.

se duce cu platforma la service.

ca si constatare, nu are suficienta motorina in rezervor (?!?), plus aer in instalatia de alimentare. asta e raspunsul.

totusi un sfert de rezervor e ceva. plus ca masina a mai stat de multe ori in panta aia, identic parcata, si a pornit de fiecare data, chiar si cu motorina mai putina in rezervor.

mi se pare ciudat sa aibe aer in instalatia de alimentare... sau?

daca ar fi de la pompa de motorina, presupun ca ar fi pb si in mers, nu doar la pornire...

filtru de motorina? ( revizia s-a facut de 2-3000km, cu schimbare de filtru )

motorina doar petrom/omv/mol

 

pareri? sugestii?

 

cica au "aerisit instalatia" si e ok. acum masina merge si porneste fara pb, dar totusi...


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#33 Extremero

    Hakuna Matata

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.399 Mesaje:
Inregistrat: 12-iunie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsu
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.2

Scris 29 august 2016 - 05:47

Man, e greu de dai sfaturi obiective si diagnostice de pe margine :D

 

Cat a stat masina in pozitia aia fara sa fi fost pornita? A fost proprietarul in concediu si a lasat-o asa?

Toata motorina nu se scurge inapoi dar o fi prins ceva aer si cand a incercat sa o porneasca o fi zis computerul 'halt'!

 

N-avea loc sa o lase inapoi la vale sau de-a curmezisul drumului din frana de mana si sa mai incerce sa dea la cheie??


  • 0

#34 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 29 august 2016 - 05:48

plus ca masina a mai stat de multe ori in panta aia, identic parcata, si a pornit de fiecare data

O vorba de pe la tara zice ca ulcioru' nu merge de multe ori la apa :P


  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#35 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 29 august 2016 - 06:22

Cel mai probabil trage aer pe traseul de alimentare, nu e exclus vreuna din mufele de la filtru sa nu fi fost fixata corect.
N'are legatura cu faptul ca era doar 1/4 din rezervor
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#36 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 30 august 2016 - 02:20

Stiut ca i greu dar eu am intrebat teoretic ce si cum :)
Masina statuse cateva ore parcata asa ( gen 2 - 3 max ). Altadata a stat si zile. Acolo locuiesc. N au alta parcare decat in panta.
Era ideea cu aer in instalatie. Aveam impresia ca sistemul e unul etans... fiind vorba de alimentare.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#37 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 30 august 2016 - 10:04

Partea cu filtrul de combustibil e de joasa presiune, poate fi neetans fara a fi observat acest lucru prin scurgeri (e problema clasica la Fiesta diesel, de ex, la Megane II, parca etc). Ba chiar uneori nu curge carburant in functionare, dar trage aer in stationare.
Majoritatea au pe traseul de alimentare o supapa unisens, daca aia se defecteaza, mai ales daca masina e inclinata, cu spatele la vale, carburantul de pe linie se va scurge in rezervor si normal ca masina aia va avea probleme la pornire
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#38 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 30 august 2016 - 07:27

considera ca automatele au intretinere mai scumpa,ce se noteaza mai ales cind faci km multi in timp scurt....


  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#39 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 31 august 2016 - 10:01

in afara de schimbul de ulei, la ce intretinere te referi?

schimb ce va fi undeva pe la 70-80k km... asta insemnand odata la 2,5 - 3 ani aprox.


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#40 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 31 august 2016 - 03:54

nu cunosc cazanu in discutie,dar la masinile cu traditie in automate,se schimba garnitura baii,filtrul,se spala cutia cu alt ulei ce se arunca,asta daca totul functioneaza in parametrii...Ca sa nu mai spun ca in tarile cu apa calda cind cutiile fac probleme,mecanicii recomanda sa se vinda masina...deci implicit multe cumparate sh sunt cu bube...


  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#41 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 31 august 2016 - 04:20

orice cutie intretinuta corespunzator va tine fara pb ( daca n are o pb de fabricatie, sau o problema cunoscuta )

asta insemnand o utilizare decenta/corespunzatoare ( fara abuz la rece ), revizii in timp util, etc.

daca e pana la urma orice cutie se repara, dar in functie de pb/defect, poate solutia optima nu va mai fi reparatia, ci inlocuirea cutiei ( destul de scump ) sau vanzarea masinii.

multe dintre cazanele cu pb la cutie, majoritatea trecute de 150k km, sunt din cauza intretinerii defectuoase ( fara nicio revizie )

se recomanda intr-adevar schimbul de ulei la cutie intre 60k-90k, in functie de stilul de mers, si utilizare ( daca faci 80% din km pe autostrada, nu e totuna cu aceeasi km facuti in oras unde lucreaza cutia nonstop )


Aceasta postare a fost editata de ska: 31 august 2016 - 04:21

  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#42 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 01 septembrie 2016 - 08:04

am inteles,ai avut recent prima ta femeie si deja te declari pornostar.... :)


  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#43 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 01 septembrie 2016 - 03:26

nu cred ca mi-am asumat sau declarat calitati de pornostar... :)

corecteaza-ma daca gresesc.


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#44 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 02 septembrie 2016 - 10:13

N'oi fi zis tu, dar te recomanda vocea si talentul


  • 1
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#45 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 04 septembrie 2016 - 09:35

ezac.


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#46 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 17 septembrie 2016 - 10:11

am trecut azi de 40.000km. adica 15.000km la mine in ograda.

am 5000km de la ultima revizie, si conform CB "viata" uleiului e la 85%... WTF?

imi place pe zi ce trece tot mai mult. n-are zvacul vechii, dar ma obisnuiesc incet cu un stil mai "domol si relaxat"...


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#47 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 17 septembrie 2016 - 10:24

Ma uitam ca's preturi super bune la Zafira cu motorizarea asta, SH. Dac'as urmari vreun monovolum, sigur as fi luat Opel'ul in calcul
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#48 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 23 octombrie 2016 - 12:33

o vinit iarna ( sort of ), adica o vinit pregatirile, ca n-am vrut sa las pe ultima suta de m cand se calca lumea in picioare sa schimbe anvelopele de vara cu iarna.

am tot cautat si am tot pus in balanta ce si cum sa fac.

jante de tabla pe 16, arata mega naspa ( venind de pe 18 ) si talon mega inalta... am zis pas.

am ajuns la aliaj de 17 sau tabla de 17.

tabla de 17 am gasit dar marea majoritate chinezarii afeter market.

la opel am gasit jante originale cu 300lei si veneau la pachet cu anvelopele dorite ( Nokian WR A4 ) care erau 550 lei deci un 850 lei/buc

la euromaster, am gasit jante de aliaj ( DEZENT - facute in Germania ) la 475lei si anvelopa Nokian la 525 lei, deci 1000lei/buc.

pentru o diferenta de 600lei overall, am ramas pana la urma pe jantele de aliaj cu anvelope 215/50/17.

si sincer, chiar nu arata rau deloc masina. jantele parca au si fost la promotie, preturile invartindu-se pe la 6-800lei o buc.

n-am inca poze, dar urmeaza :)

WR A4 e inca model nou, si sper sa se ridice la nivelul asteptarilor.

Gama premium ( GY, Michelin, Dunlop, etc ) erau cam cu 100-125 lei mai scumpe pe bucata. Nokian mi s-a parut best buy la raportul calitate/pret.

oricum, o anvelopa de iarna 235/45/18 ar fi fost in jur de 800 lei, si am considerat cu nu prea merita.


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#49 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 23 octombrie 2016 - 10:59

Ca tot sunt in cautari de anvelope de iarna,adica in tema cu postarea ta,plin de nervi ca toate magazinele online aici  vind vechituri de anvelope,adica pina la 36 de luni vechi!!!!!!Vorbeam cu un tip ce are vulcanizare si magazin fizic,ii spuneam ca oscilez intre vechea mea vesnica optiune-Michelin si laudatele WRD4 de la Nokian.Omul a argumentat spunind ca initial Nokian a lansat acum citiva ani gumele  in  pret mediu,dar acum pretinde preturi de marca premium,insa nu se ridica la asteptarile de performante premium.Altfel spus ramin la Michelin,dar astept sa se imbulzeasca berbecii,asa magazinele online vor vinde stocurile de vechituri adunate in prealabil.Am luat c-ul recent cu doua trenuri de gume,cele de iarna sunt de sinucidere,adica au 1.5mm si dateaza din 2000!!!!!!!ZICI CA MERGI PE CARAMIZI...Ca sa fiu mai explicit,WRD4 cost 48 euro bucata si Michelin costa 70..Revenind la jantele tale,nu ai gasit ceva compatibil pe olx sau similare?


Aceasta postare a fost editata de DMIHNEA: 23 octombrie 2016 - 11:06

  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#50 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 24 octombrie 2016 - 08:59

WRA4 e si un model mai nou ( teoretic imbunatatit fata de WRA3 ), si din cate am inteles gama A de la Nokian ar fi o idee ( dar nu foarte semnificativ ) mai buna decat gama D.

Nokian a fost o guma medie si tinde spre premium. Cel putin la gume de iarna cred ca se descurca mai ok. La gamad e vara, nu m-as arunca prea tare spre ei insa.

Pretul a fost destul de bun imho, si mi s-a parut best buy. Voi reveni cu impresii pe parcurs.

Premium ramane premium.

Daca ar fi fost "no limit", cred ca as fi incercat niste GY de iarna.

Oricum ideea e ca la ce ierni avem noi aici in Romania, mie personal imi trebuie o anvelopa de iarna care se descurca mai bine pe uscat si umed, decat pentru cele 10 zile cumulate cu zapada efectiv pe an.

anyway, om testa si om vedea :)

 

ref la jante

sincer, n-am avut nici prea mult timp si nici prea multa rabdare sau frunzarest olx-ul si alte site-uri de specialitate.

plus ca la second, nu prea stii ce iei.

iar la aprox 100eur/buc, jantele NOI chiar nu mi s-au parut foarte scumpe.

sper sa tina. ei zic ca-i produs nemtesc :lol:


Aceasta postare a fost editata de ska: 24 octombrie 2016 - 09:01

  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.





1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi