Asteptarile sunt una, visele sunt alta si realitatea bate filmul. Si clientii mei se asteapta toti sa ii pup in fund chiar daca au o lucrare de 2 bani, si eu imi doresc sa ii satisfac pe toti insa nu am cum. Atentie foarte mare insa: cei de la vanzari nu au treaba cu cei de la service, ba chiar sunt activitati cat se poate de diferite, deci nu prea are treaba consilierul de service care preia masina cu marja bruta ce ai generat-o cand ai cumparat masina (in jur de 15% din valoarea ei fara tva de unde scadem taxe cu nemiluita). Partea a doua este ca masinile de curtoazie sunt limitate si trebuiesc programate - asta o stie oricine a avut treaba mai mult cu service-urile auto.
Aveam un vecin la sediul vechi care avea un S350 si un GL350 primite ca BONUS la o achizitie de flota mare de camioane MB.... lu' asta cati ar trebui sa i-o suga cand intra in service?!? Absolut nimeni... mai ales daca nu anunta dinainte ca vrea sa fie supt....
Eu vorbisem cu baiatul de la vanzari prima oara, mi-a zis ca "se rezolva", doar sa le cer celor de la service si sa le spun ca am masina de la ei. Ma rog, imi recalibrez si eu asteptarile odata cu ale lor Alauia i-a fost supta deja cu masinile bonus. Cat de mare era contractul? Sa dai doua masini de vreo 150k, imi imaginez ca in jur de 5-10 mil? Sau, poate mai plauzibil e ca i-au dat discountul de la camioane in masini?
Chiar nu ma deranjeaza suspensiile, nu vad de ce ar face-o. Nu e confortabila in sensul in care te astepti de la un Mercedes (de abia astept sa vad cum e cu rotile pe 18"), dar e ok, nu e un minus pe care l-as pune masinii.
Totul perfect! In ultima vreme am facut mai mult drumuri prin oras, nu am apucat sa o dezmortesc. Planuiesc un weekend break, fie asta, fie urmatorul si acum fac research pentru destinatii. Greu de spus. Pe de-o parte poate mi-ar fi placut mai mult look-ul extrem al unui M4, dar pe de alta parte nu cred ca mi-ar fi convenit extra-atentia. Deci, una peste alta, sunt super-multumit, cu singurul posibil minus, aspectul exterior. Ca nu facut-o sa-si arate sportivitatea mai mult.
La uzul zilnic al masinii iti trebuie comoditate.Cind vrei sa faci pe sportivu' vrei suspensie rigida,sa stea bine pe strada.Cum le impaci pe ambele?Alegi o varianta,sau iti pui suspensie reglabila.Eu am renuntat la rotile pe 16,si am pus 15,cum am cumparat c-ul meu vechi,care e si cuminte la suspensii,ca e echipare Elegance.C-ul in topic inca sta bine cu fiabilitatea,pentru ca e noua
Da, la 4k chiar nu m-as astepta sa aiba probleme. Oricum, in general sunt f atent cu masinile, respect strict incalzirea motorului si a cutiei (am indicatori pentru temperatura uleiului din motor si din cutia de viteze) si in general nu am avut probleme de fiabilitate majore cu niciuna din masini. Doar cu Golf-ul ce pot spune ca am schimbat in ultima vreme mai multe la el, printre care si pompele de benzina.
PS: Comedia cu Mercedes continua. Aparent cei din Germania mi-au pierdut comanda de roti de iarna si acum cei de la Autoklass sunt in pom cu ce vor face. Ei au 30 de clienti afectati doar la sucursala din Pipera, cica e o problema globala.