Bai, mie in continuare mi se pare anormal. Inteleg ce spuneti voi cu garantia, dar asta e decontat de deal-urile pe care le au ei cu firma mama, eu le ceream genul de favor pe care il ofera partenerii mei in UK clientilor cand repara masini de 1000 de euro si incaseaza poate doar 100-200 de lire pentru niste filtre, un ulei etc. Eu am cerut asta de la o firma careia i-am bagat in cont 1000 de euro (atat a fost reparatia) si inca niste mii (cat o fi fost comisionul) cand am luat masina. Mai departe, ok, nu ai masina de la service, dar hai sa examinam variantele:
A. Iti ceri scuze (asta au facut) si te oferi sa-i platesti taxi-ul omului care, poate incorect, se astepta sa primeasca masina la schimb.
B. Din moment ce le spusesem deja de GLA/A, puteau sa profite de ocazie si sa-mi dea una sa fac un drive-test pe 2 zile. Si impuscau doi iepuri dintr-o data.
Repet, modul cum au solutionat situatia a fost cam cel mai prost posibil din perspectiva mea, de client si a lor, ca business care incearca sa ma pastreze. Sigur au si ei calcule si studii facute cu cat ii costa sa atraga clienti noi, si sunt SIGUR ca e mai mult decat devalorizarea rablei.
PS: Indiferent ce masini mai am disponibile (in cazul de fata nu mai aveam nimic, ca Golful e in service dupa track day, iar la Mazda se pune turbo), nu am si sofer personal care sa ma duca sa imi duc si iau masina.
PPS: Mi-a spus acum un alt proprietar ca astia de la Mercedes Romania, in cazul unui eveniment (acum astept conditiile), ofera masina la schimb in limita a 70 de euro pe zi.
Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 02 noiembrie 2017 - 02:39