Uhm... waterfuck e in ultima poza?? Pare o indoitura? Spune-mi ca e doar o reflexie ceva aiurea.
Alminteri arata demential masina!
Scris 15 septembrie 2017 - 12:29
Uhm... waterfuck e in ultima poza?? Pare o indoitura? Spune-mi ca e doar o reflexie ceva aiurea.
Alminteri arata demential masina!
Scris 15 septembrie 2017 - 12:48
Eu coboram cand se termina combustibilul...iar la 5%...
Par înguste anvelopele fata. Ce dimensiuni au? Presupun ca diferă fata de cele spate...
Imi place volanul.
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 15 septembrie 2017 - 12:51
Scris 15 septembrie 2017 - 01:04
Uhm... waterfuck e in ultima poza?? Pare o indoitura? Spune-mi ca e doar o reflexie ceva aiurea.
Alminteri arata demential masina!
E ceva reflexie, totul e ok dpdv estetic. Inca...
Scris 15 septembrie 2017 - 02:32
Verifica si presiunea in pneuri, eu am avut surprize neplacute chiar de la dealeri cu pretentii - am gasit mereu presiuni exagerate fata de recomandarea producatorului.
In rest drumuri bune si bucura-te de ea pt ca meriti. Masina arata grozav si probabil se si simte la fel.
Scris 15 septembrie 2017 - 04:14
Scris 15 septembrie 2017 - 08:43
Scris 16 septembrie 2017 - 07:12
Scris 18 septembrie 2017 - 07:38
Revin si cu review dupa weekend
Si un mic review al excursiei de weekend.
Asa, am plecat vineri seara, pe la 8 si ceva eram la benzinarie la Petromul de la iesirea din Bucuresti si rasuflam usurat ca am descoperit cauza pentru care se simtea ca o caruta. Presiunea din roti era cea de transport, adica 3.3 bari peste tot. Dupa ce am trecut pe rand prin toate rotile cu manometrul meu profi, am ajuns la valori mult mai apropiate de ceea ce da producatorul, adica 2.6 pe fata si 2.4 pe spate. Pe autostrada si pana la Comarnic nu m-am dat f tare la ea, fiind noapte, in rodaj si destul de aglomerat. LED-urile adaptive sunt pur si simplu incredibile. Chiar mi-au depasit asteptarile. Practic ai tot timpul iluminare maxima de "faza lunga" si fara sa incurci pe nimeni. Super tare! Pe portiunile cu serpentine am apucat de cateva ori s-o duc spre 4-5k, cu evacuarea pe modul sport. Suna DIVIN!
A 2-a zi am mers pana la Alba Iulia. Exceptionala ca si cruiser, cruise control-ul adaptiv facand mult mai relaxante drumurile cu o singura banda din Ro cand se face coloana in fata si nu prea se merge constant. Setezi o viteza maxima si te relaxezi. Si...avand undeva la 500 si ceva de km pe bord, am ajuns pe Transalpina. Fara sa abuzez de motor, dar masina este incredibila. Nu e un C normal la care au pus motor si evacuare, ci se simte ca un AMG. Pe masura ce prindeam din ce in ce mai multa incredere, maream viteza de intrare in viraje si, cand efectiv obosisem fizic, masina inca era sub limitele ei. Ca sa va faceti o idee, in fiecare viraj eram undeva intre 0.7 si 0.9g. Si cred ca mai e loc. Glorioasa. Ah, si pe S+ sunetul devine si mai spectaculos, mai ales la retrogradari. Astazi am facut restul Transalpinei impreuna cu o sesiune profi de poze si am venit acasa. Dpdv sportiv, fix aceleasi impresii ca si ieri. Oricum, mi se pare ideal programul asta, cu innoptat la Obarsia Lotrului si plecat de dimineata spre Bucuresti. Daca o iei din loc pe la 8-9, cred ca esti singur pe drum.
Per total, consumul a fost in jur de 12%, ceea ce e chiar ok avand in vedere pe unde am mers, ca inca e totul in rodaj si ca GTI-ul mi-ar fi luat in jur de 10%.
Am vorbit pentru new car prep + nano-coating la Evolution Detailing, acum incerc sa ma interesez si de folie, macar pe zona frontala. Odorizante, voi cam ce folositi in masini si unde le pozitionati?
PS: Am descoperit si vreo 2 bug-uri. O data ca manualul integrat in Comand Online este in ceha, iar al doilea ca, daca pasagerul ajusteaza temperatura climatizarii cat timp soferul butoneaza prin meniuri, partea de jos, unde se afisa in mod normal temperatura, nu mai apare pe display.
Si vreo 3 poze facute de fotograful oficial al familiei (nu eu )
Scris 18 septembrie 2017 - 07:56
Bravo si felicitari!
... Practic ai tot timpul iluminare maxima de "faza lunga" si fara sa incurci pe nimeni. Super tare! ...
Practic tin sa te contrazic, nu stiu exact C-ul tau cum e, dar observ noaptea masinile mai noi, cu leduri, si sunt deranjante. Stiu ca oamenii sunt cu faza 'scurta', stiu ca nu au faruri dereglate, si totusi au un fel de stralucire deranjanta. Nu stiu daca respectivii au adaptive sau nu. Faptul ca nu iei flash-uri nu inseamna ca nu deranjeaza
Scris 18 septembrie 2017 - 09:22
Bravo si felicitari!
Practic tin sa te contrazic, nu stiu exact C-ul tau cum e, dar observ noaptea masinile mai noi, cu leduri, si sunt deranjante. Stiu ca oamenii sunt cu faza 'scurta', stiu ca nu au faruri dereglate, si totusi au un fel de stralucire deranjanta. Nu stiu daca respectivii au adaptive sau nu. Faptul ca nu iei flash-uri nu inseamna ca nu deranjeaza
Sincer, sper sa nu incomodeze, mi s-ar parea o mare problema de dezvoltare daca ar face asta. O sa testez
Scris 18 septembrie 2017 - 10:14
Scris 18 septembrie 2017 - 11:01
Hmm, nu cred ca o sa treaca de tot, in final. Si cu GTI-ul am avut o relatie cu suisuri si coborasuri. Adica o neglijam si statea in parcare cate 2-3 zile fara sa o misc, dar ajungeam in weekend pe un drum virajat sau seara prin oras pe un drum mai liber si ii uitam toate pacatele. Chiar e o masina super avand in vedere cat de fiabila a fost si cum s-a comportat in astia 5 ani.
Asa sper sa fie si cu asta. Sigur, poate o sa fie momente cand o sa merg pe Comfort si fara evacuarea AMG, dar mi se face pielea gaina cand ma gandesc la un drum gen Transalpina, fara f multe masini ca a trecut vara si masina in Sport+
Scris 18 septembrie 2017 - 01:11
PS: Se poate modifica titlul si muta la jurnal de bord? Habar n-am cine mai e moderator pe aici
Scris 18 septembrie 2017 - 01:26
Scris 18 septembrie 2017 - 02:05
Oh, sa traiti domnu' Moderator! Vad acolo 2 stele pe profil, sunt suficiente pentru mutare? Daca da, bag o bere
Scris 18 septembrie 2017 - 05:49
misto. misto rau !
sa te bucuri de ea, cum te-ai bucurat asteptand-o !
chiar arata intr-un mare fel.
amprenta AMG pe evacuare e senzationala. mult peste orice M sau S/RS... AMGurile au ceva a lor...
si eu m-am plimbat in weekend cu opelul meu
l-am trecut pe sport -, dar tot ca un diesel suna.
o fi o problema?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 18 septembrie 2017 - 05:55
Scris 18 septembrie 2017 - 06:49
Oh, sa traiti domnu' Moderator! Vad acolo 2 stele pe profil, sunt suficiente pentru mutare? Daca da, bag o bere
Scris 18 septembrie 2017 - 11:09
Done.
Cred ca multi ar putea zice ca de banii astia luai un BMW M2... dar cred ca un C43 e o propunere care impaca mult mai multe nevoi si dorinte....
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 18 septembrie 2017 - 11:09
Scris 19 septembrie 2017 - 12:08
Scris 19 septembrie 2017 - 09:35
@ska: Mersi, poate ne intalnim la un moment dat din greseala pe vreun munte, intr-o drumetie
Mersi pentru mutare. M2 insemna mult prea multe compromisuri: 2 usi, interior mai urat si totul doar pentru un plus de performanta pe care, sa fim seriosi, cat de des il poti atinge?
Scris 22 septembrie 2017 - 11:33
ce liniste... nu se aude nicio evacuare de ///AMG...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 22 septembrie 2017 - 02:05
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 22 septembrie 2017 - 06:36
Scris 22 septembrie 2017 - 03:44
Aici se vb de AMG-uri, M-uri, RS-uri si tu vii cu Crossland X???
Ar trebui sa te banezi singur !!!
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 24 septembrie 2017 - 07:19
Am terminat rodajul, am vreo 1800km facuti in fix 10 zile. Deci masina este expectionala. Singura chestie, lasand la o parte aspectul exterior, ar fi ca acum as lua jante pe 18, nu pe 19. Altfel, masina e daily-ul perfect. O duci pe un drum virajat, o pui pe S+ si ii pornesti evacuarea si te caci pe tine de frica, sincer. Cum suna, cum schimba, cum se tine in viraje, e incredibil. Pe de alta parte, o pui pe comfort si, in afara de sistemul de infotainment de 2 lei, totul e perfect. Confortabila, nu atrage deloc atentia, e perfecta.
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi