Sincer, e optionalul care face masina asa cum ar trebui sa fie. Cu ea oprita, nu are absolut niciun farmec. E chiar amuzant sa-i vad pe posesorii din US (ei cumpara multe masini din stoc) cum se dau peste cap incercand sa gaseasca o solutie aftermarket care sa se auda bine. Si, dupa ce ca costa 2-3x mai mult decat optiunea, nici nu are un sunet la fel de placut pentru ca nu se baga si in maparea motorului (pops and bangs atunci cand ridici piciorul din gaz sunt facute din mapare).
M-a oprit odata politia pe Pallady, nu pentru viteza, ci pt zgomot (am dedus eu). Mi-a spus ca e control de documente. A verificat omul in calculator si pe urma m-a intrebat cat costa, putere, chestii. Era un baiat tanar Nu cred ca au cum sa faca ceva, atata timp cat masina e omologata la RAR si nu i-am adus vreo modificare.
Pe Nurburgring nu as merge cu asta. De fapt, nu as merge la timp pe acolo. E mult prea periculos. O data pentru ca nu cunosti circuitul si a 2-a oara pentru ca sunt multi idioti pe langa si barierele sunt mult prea aproape. Prefer Adancata unde, inainte sa lovesti ceva, ari 3/4 din campurile agricole ale Romaniei.
Oricum, indiferent cat talent ai (nu ma consider cine stie ce din punctul asta de vedere), timpii buni sunt scosi mai mult din antrenament, studiat circuitul, studiat trasele, cunoscut masina si mult mai putin din talent. Exemplul clar e fostul Top Gear. Stig al lor, cunoscand la perfectie masina si circuitul, scotea timpi mai buni (sau EXTREM de apropiati) de toti pilotii de F1 care au trecut pe acolo. Si iti dai seama ca el era cel mult un pilot mediocru. Si, ca sa iti faci o idee, cand m-au luat instructorii sa imi explice circuitul de la Adancata pe inregistrari video (asta dupa ce facusem vreo 5 sau 6 track day-uri), stiau pana si denivelarile din asfalt, alterand si ele un pic trasa prin anumite viraje.
misto rau evacuarea dar cel mai misto este ca poate fi reglata si poti sa mergi si 'normal'.
Da, chiar ma felicit pentru alegere. Dintre optiunile pe care le aveam, e pachetul cel mai complet. Cateodata mi-as fi dorit M-ul, cu culorile si look-ul ala nebun si agresiv, dar, chiar e imposibil sa le ai pe toate.
O boy, I so miss that...
ultima data pe Cheia mi-am facut multa placere si cu Tiguanul (ma intorceam dupa vacanta de 1 Dec si am depasit cam tot ce misca), dar sunetul, oh, sunetul unui motor cu mai mult de 4 cilindri, pe benzina (sau nu numai...) imi lipseste uneori...
Pai... ce mai astepti? Daca concretizezi ce am vorbit in privat, eu zic sa te tii de ei sa mergi cu fratele mai mare, sa vezi daca te impaci cu motorul, sunetul etc si pe urma ne intalnim sa o auzi si pe asta live. Unii spun ca 43-ul are un soundtrack mai frumos.