Nissan 350Z
#1
Scris 15 iunie 2002 - 12:47
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#2
Scris 30 august 2004 - 10:25
Designul este OK, dar atat. Un RX-8 arata mult mai bine.
Bafta
#3
Scris 30 august 2004 - 11:51
Concluziile testului au fost destul de proaste si anume ca motorul are un sunet neplacut, masina este grea (1.5 tone), foarte obositoare la condus iar unele materiale din interior sunt de proasta calitate. Nici designul nu l-a fascinat plus ca nu este practica deloc.
Per total i-a dat nota C-
De condus personal nu am condus-o, insa am avut ocazia sa vad la un show auto un RX-8 si un 350Z. Mazda mi-a lasat o impresie mult mai buna.
#4
Scris 01 septembrie 2004 - 10:33
What's Hot
� Powerful V-6 engine
� Good value/dollar
� Self-booting tonneau
What's Not
� Odd proportions
� Low-grade interior materials
� Vibration in shifter/drivetrain
#5
Scris 04 septembrie 2004 - 10:44
Oricum, asta nu inseamna ca ce spune el este sfant, dar pertotal nu i-a placut maisina si asta nu din cauza ca are motor frantzuz sau nu.
#6
Scris 05 septembrie 2004 - 07:47
Oricum, o masina sportiva trebuie sa convinga pe circuit. Timpii pe tur spun totul.
De exemplu pe circuitul de la Brno, Mazda RX-8 in versiunea mai slaba de 192 CP a scos un timp mai bun decat 350 Z.
Mazda RX-8 - timp tur - 2:52.8
Nissan 350 Z - timp tur -2:53.7
#7
Scris 05 septembrie 2004 - 08:00
Originally posted by arun
Originally posted by dixy2k
sau ce sa intimplat cu 350z care are un cuplu impresionant?
in viraje 350Z probabil tindea sa iasa de pe circuit cu 1.5 tone
http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/beerchug.gif http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/smokin.gif
#8
Scris 05 septembrie 2004 - 08:32
Originally posted by dixy2k
rx-8 este batjocorita in toata europa ca nu are cuplu mare si ca reprizele sint sub orice critica.
La fel si cu s2000.
Numai ca reprizele nu conteaza cand vine vorba de condus sportiv. Un pilot la 120km/h este in treapta a 2-a sau a 3-a (depinde de cutie), dar cu siguranta nu ai sa-l vezi sa faca o repriza 80-120 in a 5-a http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/010.gif
#9
Scris 07 septembrie 2004 - 07:34
Pe hirtie RX8 e tot ce se poate mai bine:suspensii, distributie, putere, greutate. Eh, uite ca in "real world" nu reuseste sa convinga.
Si in cursa se vede clar cum lipsa de cuplu o face handicapata rau pe iesirea din curbe si pe urcare.
#10
Scris 17 august 2005 - 02:09
http://img308.images...ndpurple9yo.jpg
http://img308.images...zpurple14mv.jpg
http://img308.images...adlight19ve.jpg
http://img308.images...nterior23fp.jpg
http://img308.images...ailight21ie.jpg
[Edited on 17-8-2005 by the1]
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi