Salt la continut


Fotografie

De Citroen Xsara ce ziceti??


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 22 august 2003 - 05:59

Tata are un Citroen Xsara 2.0HDi din martie si are deja cam 11.000 km.
Ce va pot zice de masina: Consum bun (cam 5 in afara la 120, in oras 6-6.5). Motorul, desi are doar 90 cai, trage f bine, depasirile le faci usor cu ea. Eu am fost destul de sceptic referitor la motor inainte de a o cumpara insa acum sunt convins ca a fost o alegere f buna.
Partea cea mai buna sunt franele, discuri pe toate 4 rotile cu ABS si EBD. Eu am un Cielo si de ficare data cand conduc Citroenu tb sa ma obisnuiesc cu frana sa nu "musc" volanul. Diferenta e enorma.
Masina e f stabila pe viraje, se vede ca are suspensie independenta pe spate, mai ales pe drumurile valurite ale patriei noastre.
Singura problema a avut-o la alarma, dar aia e montata de cei de aici asa ca "nu se pune". In rest nimic (e inca noua nu ma pot pronunta de fiabiliatate). Prima revizie insa a fost f scumpa, cel putin comparativ cu reviziile de la Daewoo. Revizia de 10.000 a fost cam 7milioane.
Ca dezavantaj...portbagajul e sensibil mai mic decat la Cieloul meu insa nu le poti avea pe toate.
La achizitionare am avut de ales intre Xsara si Megane 1....si am ales Xsara.....nu in ultimul rand, as zice ca si designul exterior si interior au contat in alegere, test-drive cu Megane nu am facut, insa am considerat-o o masina "moarta", stiam ca apare II, in plus franele pe tambur pe spate au inclinat balanta in favoarea Citroenului.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#2 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 23 august 2003 - 07:22

Din optiuni am pus computer de bord si CDPlayer, nu mai stiu daca clima automata era optiune sau standard, cert e ca o am. Nu am jante, sau airbaguri laterale (nu erau pe stoc si dura mult), nici senzor de ploaie sau nu mai stiu ce prostii erau pe lista de optionale.
Despre viata la bord...scaunele sunt comfortabile si bune la mersul repede prin viraje, bordul e frumos si realizat din materiale bune...ambreiajul are o cursa cam lunga (tine f sus) si se apasa f usor, dar astea-s detalii cu care te obisnuiesti. Bine, dupa cum am zis, o tot compar cu Cielo (involuntar) la care ambreiajul are cursa f scurta.
Viteza...am mers pe DN1 intre Campina si Ploiesti cu aproape 190 (era peste 180) si mi-a placut tinuta de drum, adica nu se simtea instabila. Bine, nici eu nu m-am apucat sa testez limetele, dar nu o simteam "nesigura". La viteze normale 140-150 merge f bine, si poti schimba usor benzile fara sa iti fie teama ca pierzi aderenta. Dupa cum am zis si in postul precedent "trage" bine, si depasesti usor pe sosea. Are reprize f bune si asta e bine la noi...autostrazi nu prea avem. Inca un lucru bun sunt anvelopele Michelin Pilot nu mai stiu ce model. Am venit de la Giurgiu pe un potop si am mers 120 si nu am avut nici o sec impresia ca masina nu ar raspunde cum vreau eu.
Sa si critic acum: CDPlayerul...de fapt nu el ci boxele nu au joase mai deloc. Inaltele se aud f bine, dar joasele nu (tot comparativ cu Cielo),si portbagajul care nu e prea mare. E insa bancheta spate rabatabila si mai poti cara si lucruri mari. De asemenea preturile de la piesele de la prima revizie si cam atat.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#3 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 25 august 2003 - 12:38

Ai dreptate codz, am uitat de vizibilitate....groaznica in spate, mai ales la inceput cand nici nu esti obisnuit cu lungimea masinii (e scurta, dar nu vezi nimic daca parchezi cu spatele). Si cand e noua, parca te uiti de mai multe ori inainte sa dai cu spatele....Pe langa geam care e mic, e si ridicata de spate si obiectele apropiate nu le prea vezi.
Ca solutie am montat o "lupa" pe luneta (am vazut la dubite chestia asta) cu ajutorul careia vad in spate. Pt comparatie, cu aia pot citi si numarul de inmatriculare al masinii din spate...Oricum, dupa ce te obisnuiesti cu lungimea masinii nu mai sunt probleme.
Oglinzile nu mi s-au parut prea rele, adica cu ele m-am obisnuit si mai repede.

Galme in anvelope inca nu am vazut...e drept ca nu are asa multi km.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#4 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 25 august 2003 - 12:38

Ai dreptate codz, am uitat de vizibilitate....groaznica in spate, mai ales la inceput cand nici nu esti obisnuit cu lungimea masinii (e scurta, dar nu vezi nimic daca parchezi cu spatele). Si cand e noua, parca te uiti de mai multe ori inainte sa dai cu spatele....Pe langa geam care e mic, e si ridicata de spate si obiectele apropiate nu le prea vezi.
Ca solutie am montat o "lupa" pe luneta (am vazut la dubite chestia asta) cu ajutorul careia vad in spate. Pt comparatie, cu aia pot citi si numarul de inmatriculare al masinii din spate...Oricum, dupa ce te obisnuiesti cu lungimea masinii nu mai sunt probleme.
Oglinzile nu mi s-au parut prea rele, adica cu ele m-am obisnuit si mai repede.

Galme in anvelope inca nu am vazut...e drept ca nu are asa multi km.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#5 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 25 august 2003 - 09:24

SIR, pot sa iti zic tot eu si de Picasso, pt ca cei de la ATS ne-au oferit un testdrive si cu ea. Vizibilitatea e clar mai buna (parbrizul e enorm, si stalpul stanga fata are o decupatura in el imbunatatind si mai mult unghiul), e mult mai mare si inauntru, si pozitia in masina e foarte sus (ai impresia ca esti peste ceilalti in traifc). Nu are insa nici un fel de pretentii mai "sportive", dovada fiind si franele pe tambur de pe spate. Asta cam e singura diferenta, e menita pt altceva. Ca pret, diferenta nu era mare si de mers mergea frumos. Depinde la ce iti trebuie si ce vrei sa faci cu ea.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi