auto recalls (probleme si chemari la service)
#251
Scris 04 decembrie 2011 - 09:04
Ca stirea a primit un titlu cretin ? Se prea poate. Dar nu inteleg de ce ma certi pe mine.
http://www.csmonitor...or-software-fix
Honda recall involves transmission software in recent Accords, CR-Vs, and Elements. Honda recall notifications to begin Aug. 31.
http://www.insidelin...n-software.html
Honda Will Recall 2.5 Million Cars Worldwide To Fix Transmission Software
http://money.cnn.com...ecall/index.htm
NEW YORK (CNNMoney) -- Honda said Monday that it will recall 1 million cars globally to fix an electrical problem and a software glitch.
http://www.scribd.co...Bag-Recall-2011
TORRANCE, Calif. – Dec. 1, 2011 – Honda has expanded a previouslyannounced recall of certain 2001 through 2003 model-year Honda and Acuravehicles to replace the driver’s airbag inflator originally installed in approximately273,000 additional vehicles sold in the U.S. Affected driver’s airbag inflators maydeploy with too much pressure, which can cause the inflator casing to ruptureand could result in injury or fatality.
Uite, asta ultima vine chiar de la Honda.
Esti de acord cu stirile astea sau nu ??
#252
Scris 04 decembrie 2011 - 09:14
#253
Scris 04 decembrie 2011 - 09:24
Hai, raspunde-mi : esti de acord cu stirile de mai sus ?
Daca nu raspunzi, inseamna ca esti de acord.Daca citezi si nu comentezi, inseamna ca esti de acord.
Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 04 decembrie 2011 - 09:25
#254
Scris 04 decembrie 2011 - 09:47
#255
Scris 28 martie 2012 - 11:31
BMW AG issued a recall yesterday for 1.3 million cars to repair a battery cable cover located in the trunk. The defect affects 5- and 6-Series models built between 2003 and 2010.
"In some remote cases, the battery cable cover inside the boot of these vehicles may be incorrectly mounted," BMW said in a statement.
"This can result in the electrical system malfunctioning, the vehicle failing to start and, in some cases, to charring or fire." BMW added they are not aware of any incidents resulting from this defect.
Less than 1 percent of the vehicles inspected so far were found to have the faulty battery cable cover.
Of the 1.3 million vehicles affected, approximately 368,000 cars are located in the United States, 293,000 in Germany, 109,000 in Britain and about 102,000 in China, according to a BMW spokesperson.
The time needed to complete the repair takes about 30 minutes to an hour.
Source: reuters.com
http://uk.reuters.co...E82P0U520120326
Read more: http://www.worldcarf...s#ixzz1qP0Cbnzp
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#256
Scris 28 martie 2012 - 04:37
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#257
Scris 28 martie 2012 - 04:52
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#258
Scris 28 martie 2012 - 06:24
Mentionam faptul ca circuitul de franare este compus din doua circuite interne separate in “X” (roata stanga fata + roata dreapta spate si roata dreapta fata + roata stanga spate). In caz de defectare a unuia dintre circuitele de franare, celalalt va continua sa functioneze, asigurand franarea rotilor opuse si nu va afecta controlul
Deci ptr cei de la Dacia faptul ca nu'ti mai franeaza decat 2 roti inseamna ca nu'ti afecteaza controlul.
Stau si ma intreb de ce naiba or fi pus frane la toate patru rotile
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 28 martie 2012 - 06:26
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#259
Scris 28 martie 2012 - 06:33
#260
Scris 28 martie 2012 - 06:56
#261
Scris 28 martie 2012 - 06:58
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#263
Scris 28 martie 2012 - 07:25
#264
Scris 28 martie 2012 - 07:56
PS - eu am apucat si vremuri fara net ... si atunci am mai pus mina pe cite o carte ... evident ... asta nu inseamna ca s-a si prins ceva de mine
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#265
Scris 28 martie 2012 - 07:58
#266
Scris 05 aprilie 2013 - 01:00
Mazda recheama in service 26 unitati Mazda6 vandute in Romania pentru ca ar putea lua foc
i-ELOOP este formata dintr-un alternator reversibil cu voltaj variabil 12-25 V, un capacitor cu dublu strat si rezistenta redusa, plus acel convertor DC-DC. In timpul decelerarii, alternatorul reversibil genereaza pana la 25 V, energie electrica care este trimisa in capacitor pentru stocare. Apoi aceasta energie este distribuita consumatorilor electrici ai masinii. Tehnologia permite reducerea consumului de carburant.
... dat draqu condemsatoru' ala
PS - ce draqu e ala "alternator reversibil" ???
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#267
Scris 05 aprilie 2013 - 01:50
Produce curent si cand dai cu spatele!
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#268
Scris 05 aprilie 2013 - 02:11
Produce...cand dai cu spatele!
astia, chinezoii astia de sorginte japoneza, au luat-o inaintea guvernantilor nostri sa inteleg ? si au gasit o intrebuintare la basini ? ai de grija cu asemenea afirmatii ca maine poimaine o sa bage taxa pe basini ....
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#269
Scris 05 aprilie 2013 - 02:24
Aoleu, daca se bazeaza tot pe emisii si capacitate, am belit-o!!!
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#270
Scris 05 aprilie 2013 - 03:46
Produce curent si cand dai cu spatele!
Da' kilometraju' ... kilometraju' ... ce face "cind dai cu sparele" ??? ... merge si el invers ???
Ca "masina electrica" e reversibila stiu ... da' nu inteleg in contextu' de fata ce face acel ""alternator reversibil"
am belit-o!!!
Ca sa-i vedem capu' ???
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#271
Scris 06 aprilie 2013 - 02:11
Aoleu, daca se bazeaza tot pe emisii si capacitate, am belit-o!!!
la capacitate tu esti din era downsizing, pe mine ma arde si la cilindree si la noxe
#272
Scris 09 aprilie 2013 - 01:11
Alternator reversibil... asta ar insemna ca se transforma din generator in motor electric dar nu cred sa fie cazul de asa ceva. Mai degraba pare ca la franare se mai adauga o infasurare inseriata care sa creasca tensiunea la 25V. Mai departe un spercapacitor, double-layer preia energia debitata de alternator in noile conditii intr-un timp foarte scurt de incarcare tocmai acelei rezistente mici a supercapacitorului dupa care logic ar fi sa decupleze alternatorul de la motor o perioada iar alimentarea cu energie electrica sa se faca dintr-o combinatie paralela a bateriei cu acel supercapacitor. Vad ca asigurarea unei tensiuni fixe se face cu un chooper DC-DC. Una peste alta se scarpina rau in fund fara sa-i manance . O asemenea gandire lipsita de ratiune rar mi-a fost dat sa vad . Cate complicatii pentru un castig de 2 bani.
#273
Scris 09 aprilie 2013 - 04:00
japonezi bah nene, japonezi, chiar nu inteleg ce pretentii ai de la chinezoii astia mutanti.
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#274
Scris 09 aprilie 2013 - 07:16
Veste buna,pentru mine....la iesirea din iarna asta am pus w124 pe o rampa de geometrie,am tras de ea in toate partile......rezultatul-se apropie de 300000km...cumparata la 80000km....in 2007.NU BATE NIMIC,am tras de ea in toate directiile,cu levier si teava pe levier...am gasit joc la rulmentul exterior al rotii dreapta fata,zilele astea le ung pe ambele si reglat.Am mai gasit pishat amortizorul de directie,nou costa vreo 20 euri....In rest nimic........banuiesc ca doar Toyota,si nu toate,depasesc la fiabilitate........La celelalte 2 w/c124 avute,dat fiind ca le luasem cu km mai multi,am mai schimbat una-alta,ADICA un cap de bara la una din ele.... rideti, de vechituri,ca si pina acum....
#275
Scris 09 aprilie 2013 - 09:28
Mai mihnea, nu de ele radem...
3 useri citesc subiectul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi