Salt la continut


Fotografie

Porsche


  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 voinea

    chiptuner

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.207 Mesaje:
Inregistrat: 09-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf R32
  • Motorizare:3.2 V6

Scris 14 octombrie 2002 - 06:33

corect mister "factory driver"

Originally posted by _ray78
de cand cu NFS5.. am invatat multe despre istoricul si masinile porsche  :P


  • 0

#2 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 01 februarie 2003 - 10:36

e mai ieftin.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#3 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 02 februarie 2003 - 03:18

Daca tot e la moda, astept de la Porsche un monovolum si un pick-up.

Ce dracu mai, astia au intrerupt un program de participare la curse (cu V10) ca sa faca chestia asta. Huoooooo:shouting:
  • 0

#4 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 02 februarie 2003 - 12:14

Cred ca se apropie sfirsitul din moment ce o firma care si-a facut reputatia pe motorsport, opreste un proiect de curse ca sa aiba bani sa faca o chestie care nu are nimic de-a faca cu motorsportul.

deh ce dreacu trebuia sa fie si ei "trendy"http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/hammer.gifhttp://www.garajul.ro/forum/public/style_emoticons/default/251.gif
  • 0

#5 aiculedtzu

    demisionat

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.730 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 02
  • Location:Oradea

Scris 02 februarie 2003 - 03:10

... in completarea celor spuse de maff. Masina cand a fost testata de baietii de la AMS a avut un consum mediu de 23 litrii http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/bigeyes.gif
  • 0
Alfa Romeo 147 2.0 TS a.k.a. The Black Pearl

#6 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 03 februarie 2003 - 03:42

Hopa ... credeam ca nu exista asa ceva la noi ... da se pare ca da ... vreau si eu ... macar sa vad asa ceva, ca de condus ... nu prea cred, iar de avut ... never! Poate mi-l iau SH, peste vreo , sa zicem, 50 de ani, ca sa fi realist (de fapt nici atunci nu merge,ca devine de epoca).
Spining, ai idee cat a costat masina asta? Cu tot cu taxe, transport ? E varianta Turbo?
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#7 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 03 februarie 2003 - 11:49

Nu poate fi vorba de o comparatie intre 959 si Cayenne. Poate doar ca sint 4x4.

Stii, aia in ams nemtesc au mai facut ei teste in care GT3 iesiea mai bine ca 360 Modena sau culmea, 911 normal (320cp) avea aceleasi performante cu 355 (380cp). Doza de patriotism e cam mare cind vine vorba de masinile lor.
  • 0

#8 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 05 februarie 2003 - 03:30

aici ai perfecta dreptate.959-le se vrea un deschizator de drumuri,spun ei astazi,deci dovada ca,nu sant la primul lor proiect de asemenea fel.


Stii cum e asta: ca reclamele alea de nasol la Honda S2000 sau la Fiat Uno Turbo. Ceva de genul: masina asta e rezultatul din F1 etc etc" si masina aia nu are nimic in legatura cu programul de F1.

E o porcarie de marketing si doar atit. As fi fost chiar incintat sa regasesc niste elemente de la 959 pe Cayenne. Insa tot ce regasesc sint elemente de la VW:laugh:
  • 0

#9 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 07 februarie 2003 - 02:46

Elemnte mecanice mai, concepte folosite de 959.
  • 0

#10 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 03 aprilie 2003 - 08:48

Aveti idee unde gasesc un catalog de piese ( Parts Catalog) in format electronic pentru Porsche ? Chiar si de downloadat ar fi ok, ca sa nu mai zic de unul pe cd...
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#11 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 20 aprilie 2003 - 04:05

Cayenne maron inchis am vazut si eu sapt trecuta. La Razoare, la restaurantul ala select de acolo. Cam ciudatzel totusi. Insa 'da bine'.
Dar si au as prefera un 911 in locul lui (insa nu pe strazile noastre)
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#12 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 21 aprilie 2003 - 01:21

o masina nu e doar cp. un porsche gt3 e mai rapid decit un modena. in lumea revistelor auto se stie deja ca ferrari are tendinta sa exagereze cu viteza maxima. Ferrari Modena a fost declarat la 300km/h de fabrica. nimeni nu a reusit sa depaseasca 295, asa ca fabrica a inceput sa-l puna la viteza maxima +295 dar cum inca nimeni nu a reusit mai mult au hotarit sa-l puna la 295. Porsche a declarat GT3 la 302km/h. Dar sunt multe teste in care au ajuns in mod normal la 307 sau chiar la 311 km/h. vezi reviste ca si: evo (GB), (ams germania), autopista (spania) automovil (spania) autohebdo sport (portugalia), gente motori (italia) auto trend (usa) etc.


Da dar de instabilitatea de la peste 250km nu se spune nicaieri?? Sau ca viteza aia a fost obtinuta sacrificind downforce deci in final securitatea la viteza mare?? Modena "face" 180 kg cu ajutorul difuzoarelor (fara aripa) , pentru GT3( vechi) Porsche s-a ferit sa spuna ceva.
Asa e nu doar cp conteaza, dar nici viteza maxima nu e totul. 311 poate a prins versiunea noua de 380 cp
  • 0

#13 aiculedtzu

    demisionat

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.730 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 02
  • Location:Oradea

Scris 05 septembrie 2004 - 07:37

Originally posted by arun
Sedinta de design la Porsche:

noul designer: ati auzit de masina aia EVO sau cum i se spune? ne dau vanzarile peste cap

membrii: da, e a lu' Mitsubishi. uitati o poza aici. ce putem face?

noul designer: nu ma intereseaza......... oricum am o idee inedita pentru eleronul noului GT3:


De gluma aceasta cred ca se rade doar in cercurile posesorilor de Mitsubishi.

Totusi ca sa nu uitati ideea topicului va reamintesc: se vorbeste de PORSCHE si ATAT !!!
  • 0
Alfa Romeo 147 2.0 TS a.k.a. The Black Pearl




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi