Originally posted by _ray78
de cand cu NFS5.. am invatat multe despre istoricul si masinile porsche
Porsche
#1
Scris 14 octombrie 2002 - 06:33
#2
Scris 01 februarie 2003 - 10:36
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#3
Scris 02 februarie 2003 - 03:18
Ce dracu mai, astia au intrerupt un program de participare la curse (cu V10) ca sa faca chestia asta. Huoooooo:shouting:
#4
Scris 02 februarie 2003 - 12:14
deh ce dreacu trebuia sa fie si ei "trendy"http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/hammer.gifhttp://www.garajul.ro/forum/public/style_emoticons/default/251.gif
#5
Scris 02 februarie 2003 - 03:10
#6
Scris 03 februarie 2003 - 03:42
Spining, ai idee cat a costat masina asta? Cu tot cu taxe, transport ? E varianta Turbo?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#7
Scris 03 februarie 2003 - 11:49
Stii, aia in ams nemtesc au mai facut ei teste in care GT3 iesiea mai bine ca 360 Modena sau culmea, 911 normal (320cp) avea aceleasi performante cu 355 (380cp). Doza de patriotism e cam mare cind vine vorba de masinile lor.
#8
Scris 05 februarie 2003 - 03:30
aici ai perfecta dreptate.959-le se vrea un deschizator de drumuri,spun ei astazi,deci dovada ca,nu sant la primul lor proiect de asemenea fel.
Stii cum e asta: ca reclamele alea de nasol la Honda S2000 sau la Fiat Uno Turbo. Ceva de genul: masina asta e rezultatul din F1 etc etc" si masina aia nu are nimic in legatura cu programul de F1.
E o porcarie de marketing si doar atit. As fi fost chiar incintat sa regasesc niste elemente de la 959 pe Cayenne. Insa tot ce regasesc sint elemente de la VW:laugh:
#9
Scris 07 februarie 2003 - 02:46
#10
Scris 03 aprilie 2003 - 08:48
#11
Scris 20 aprilie 2003 - 04:05
Dar si au as prefera un 911 in locul lui (insa nu pe strazile noastre)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#12
Scris 21 aprilie 2003 - 01:21
o masina nu e doar cp. un porsche gt3 e mai rapid decit un modena. in lumea revistelor auto se stie deja ca ferrari are tendinta sa exagereze cu viteza maxima. Ferrari Modena a fost declarat la 300km/h de fabrica. nimeni nu a reusit sa depaseasca 295, asa ca fabrica a inceput sa-l puna la viteza maxima +295 dar cum inca nimeni nu a reusit mai mult au hotarit sa-l puna la 295. Porsche a declarat GT3 la 302km/h. Dar sunt multe teste in care au ajuns in mod normal la 307 sau chiar la 311 km/h. vezi reviste ca si: evo (GB), (ams germania), autopista (spania) automovil (spania) autohebdo sport (portugalia), gente motori (italia) auto trend (usa) etc.
Da dar de instabilitatea de la peste 250km nu se spune nicaieri?? Sau ca viteza aia a fost obtinuta sacrificind downforce deci in final securitatea la viteza mare?? Modena "face" 180 kg cu ajutorul difuzoarelor (fara aripa) , pentru GT3( vechi) Porsche s-a ferit sa spuna ceva.
Asa e nu doar cp conteaza, dar nici viteza maxima nu e totul. 311 poate a prins versiunea noua de 380 cp
#13
Scris 05 septembrie 2004 - 07:37
Originally posted by arun
Sedinta de design la Porsche:
noul designer: ati auzit de masina aia EVO sau cum i se spune? ne dau vanzarile peste cap
membrii: da, e a lu' Mitsubishi. uitati o poza aici. ce putem face?
noul designer: nu ma intereseaza......... oricum am o idee inedita pentru eleronul noului GT3:
De gluma aceasta cred ca se rade doar in cercurile posesorilor de Mitsubishi.
Totusi ca sa nu uitati ideea topicului va reamintesc: se vorbeste de PORSCHE si ATAT !!!
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi