Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Etapa 1: Marele premiu al Australiei 2004


  • Topic inchis Acest topic e inchis
9 replies to this topic

#1 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 02 martie 2004 - 01:47

Am o presimtire, ca se va intimpla ca acum ceva ani, cind McLaren s-a ridicat "din cenusa". Da nu sint sigur care e echipa care va face figura frumoasa (alta decit Ferrari normal)
  • 0

#2 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 06 martie 2004 - 07:13

Sa ma ierti, dar parca grila va arata asa:


1 M. Schumacher FER (:) 1:24,408
2 R. Barrichello FER (:) 1:24,482
3 J. Button BAR (M) 1:24,998
4 J. Montoya WIL (M) 1:24,998
5 F. Alonso REN (M) 1:25,699
6 M. Webber JAG (M) 1:25,805
7 T. Sato BAR (M) 1:25,851
8 R. Schumacher WIL (M) 1:25,925
9 J. Trulli REN (M) 1:26,290
10 K. R�ikk�nen MCL (M) 1:26,297
11 F. Massa SAU (M) 1:27,065
12 D. Coulthard MCL (M) 1:27,294
13 C. da Matta TOY (M) 1:27,823
14 G. Fisichella JOR (;) 1:27,845
15 N. Heidfeld SAU (M) 1:28,178
16 G. Pantano JOR (;) 1:30,140
17 Z. Baumgartner MIN (;) 0
18 C. Klien JAG (M) 0
19 O. Panis TOY (M) 0
  • 0

#3 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 06 martie 2004 - 11:52

Originally posted by oaspetele
-Michael a pierdut in fiecare tur cam 0.1-0.2 sec pe portiunea de final, parca chiar la ultimul viraj ........ nu am inteles de ce .


Asta am observat si eu. Nu am vazut decat transmisiunea de pe TVR (partea a 2a am "vazut-o" doar dpdv al timpilor pe formula1.com).

In tura din prima sesiune a gresit destul de mult in penultimul viraj (cred ca a si blocat un pic de tot frana) iar iesirea din viraj a fost sub orice critica (larga, mult prea larga). Acolo a pierdut cam 0.2s.
In cea de-a 2a tura chiar nu stiu ce s-a intamplat.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#4 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 06 martie 2004 - 05:53

Originally posted by bmb

Originally posted by punto_elx
... masinile rosii parca joaca in alta liga. Una superioara.


Asta am zis-o si io mai de mult. Sunt prea buni pt Formula 1. Sa ne lase.


http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/verystrange.gif Stati linistiti, ca o asemenea echipa nu se formeaza in 2 ani si nu se repeta prea des. Eu zic ca suntem norocosi sa ii vedem.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#5 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 07 martie 2004 - 12:45

Ferrari foarte bun. Da' sa nu exageram. Acu citiva ani McLaren puteau fi considerati cu 1,2 sec "extraterestii".

BAR - surpriza
McLaren - cealalta surpriza, in sens negativ.

BMW - ii vreau pe ultimul loc, doar atunci ma linistesc.

Renault - nu puteti sa cereti mare lucru de la un motor nou.

Sa speram ca Schuey cistiga si al 7-lea titlu si dupa aia se retrage, lasindu-i pe "Schuey haters" urlind de necaz ca nu l-au vazut cazut.
  • 0

#6 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 07 martie 2004 - 06:58

Rezultatele cursei de Duminica 7.03.2004:

Poz Pilot Echipa (Pneuri) Timp Opriri

1 M. Schumacher FER (:) 1:24.15,757 3
2 R. Barrichello FER (:) + 0:13,605 3
3 F. Alonso REN (M) + 0:34,673 3
4 R. Schumacher WIL (M) + 1:00,423 3
5 J. Montoya WIL (M) + 1:08,536 3
6 J. Button BAR (M) + 1:10,598 3
7 J. Trulli REN (M) + 1tur 3
8 D. Coulthard MCL (M) + 1tur 2
9 T. Sato BAR (M) + 1tur 3
10 G. Fisichella JOR (;) + 1tur 3
11 C. Klien JAG (M) + 2tur 3
12 C. da Matta TOY (M) + 2tur 3
13 O. Panis TOY (M) + 2tur 2
14 G. Pantano JOR (;) + 3tur 2


Nu au terminat:

Tur Pilot Echipa (Pneuri) Motiv

10 K. R�ikk�nen MCL (M) Defectiune tehnica, rasucire
15 Z. Baumgartner MIN (;) Defectiune tehnica
31 M. Webber JAG (M) Defectiune tehnica
36 G. Bruni MIN (;) Defectiune tehnica
46 N. Heidfeld SAU (M) Defectiune tehnica
46 F. Massa SAU (M) Defectiune tehnica


Sursa: RTL Sport
  • 0

#7 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 07 martie 2004 - 02:00

Cursa in cateva imagini:

Imagine amplasata
Cateva momente pana la start...

Imagine amplasata
Alonso "musca" iarba dar trece in fata lui Montoya...

Imagine amplasata
Inca de la start cele 2 Ferrari isi pastreaza locurile in frunte...

Imagine amplasata
Ralf in timpul uneia din cele 3 opriri la boxe...


Imagine amplasata
Bucurie maxima...

Imagine amplasata
Alonso "strica" monotonia rosie de pe podium...

Imagine amplasata
In final, sampanie.


Sursa: RTL Sport
  • 0

#8 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 08 martie 2004 - 04:03

Pai e simplu: chipurile anul asta launch control e BAN. Si am vazut cu totii cum au plecat Renaulturile de la start. OK, OK nici o masina nu a scos fum, dar parca din acest "cheat" Renault scoate cel mai mult. Sugerez pedeapsa pe seama cistigurilor.

Personal cred ca Ferrari nu a evolut asa mult, cred ca mai degraba BMW (cu nasul lor de nasol) si McLaren (de cind nu mai folosesc Be) au cazut rau de tot. Varza chiar. Evolutia Renault si BAR este logica si clara.

Ferrari se pare ca au rezolvat problemele cu amortizoarele rotative pe spate. Din ce mi s-a parut, pe zonele de frinare unde erau denivelari, masina lor "topaia" cel mai putin(analiza superficiala).

Intrebare: in cit timp BMW "scapa" de tembelismul ala din fata si o da afara pe tanti aia. Axioma: femeile n-au ce cauta in motorsport. Ce am vazut eu in cursa? Subvirare la greu si o masina cu (chipurile) cel mai puternic motor care se chinuia sa depaseasca "drag" aerodinamic. Imi aduc aminte de Ferrari acum citiva ani cind masina mergea f bine cind era liber in fata, in schimb la depasiri era varza. Ati vazut cu totii ce repede se apropia de Renault:verystrange: Bineinteles mai exista ipoteza cum ca nasul e foarte bun insa toata echipa(+pilotii) e cretina si n-au stiut sa o seteze astfel incit aveau apasare doar pe spate, deloc pe fata si cutia era etajata prea lung....http://www.garajul.ro/forum/public/style_emoticons/default/nono.gif Cine a vazut fata lu Thiessen dupa turul de calificare a lui Ralf a inteles multe despre noua masina Williams cu cel mai puternic motor(suna ca la noua Dacia Solenza cu motor diesel)

McLaren - no comment. Low.

Toyota - macar au renuntat la "flame" de anul trecut cind puneau benzina cu sticla de 2l de Cola si dupa aia apareau in ziar pe post de mari invingatori. Dragilor, din fericire in F1 conteaza tehnologia nu jeguri si porcarii de gen JD Power.

Sauber - viteza maxima, asta e o noutate. Totusi cu o viteza maxima nu se face primavara.

Jordan - mai bine decit ma asteptam.

Jaguar, Minardi - jos de tot.

BAR - cind nu arunci banii pe ambitiile prostesti ale unui individ poti sa ai rezultate k lumea. Am sperat in zadar ca Button o sa il depaseasca pe muschetaru ala. Echipa ProDrive isi arata si ea valoare.

accordat http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/010.gif:laugh: aia pe atlasf1.com ziceau ca masina Renault o sa fie cea mai aerodinamica, e asa de urita de se sperie si aerul de ea. Eu cred ca e altceva la mijloc, nu masina. Freza lu Alonso e de vina:laugh:http://www.garajul.ro/forum/public/style_emoticons/default/010.gif
  • 0

#9 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 08 martie 2004 - 02:47

Originally posted by EvilOne
Intrebare: in cit timp BMW "scapa" de tembelismul ala din fata si o da afara pe tanti aia. Axioma: femeile n-au ce cauta in motorsport. Ce am vazut eu in cursa? Subvirare la greu si o masina cu (chipurile) cel mai puternic motor care se chinuia sa depaseasca "drag" aerodinamic.

Cred ca esti misogin aici. Nu are nici o legatura discutia performantelor cu faptul ca nasul ala e proiectat de o femeie. Fara suparare, cred ca ea stie mai multe despre masini decat tine. Din moment ce proiectul a fost aprobat de Williams, nu cred ca e asa rau. Daca toti ar gandi la fel, am avea 20 de masini identice pe circuit. Stii ce mai e interesant? Ca de fiecare data cand cineva lanseaza o idee noua, se gasesc 1000 de specialisti sa rada si arate ca nu e buna....asa si cu X-wings de la Tyrell, care au devenit o moda....poate si aripioara pe care o are Ferrari sus e un astfel de exemplu.

Chestia cu motorul cel mai puternic cred ca e rasuflata deja. Am vazut la Monza anul trecut, vedem si acum ca toate cele 4 masini cu motoare de la Maranello zboara. "BMW power-rules" e un mit...Isi fac singuri reclama si paseaza pisica in curtea Williams pt rezultatele proaste.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#10 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 08 martie 2004 - 03:19

Va cam grabiti mult cu concluziile. A fost doar o cursa, in care e adevarat ca Ferrari a stralucit, concurenta a fost departe si stangace. Nu cred ca ne asteapta un "2002", iar daca asa va fi pana la urma inseamna ca echipa Byrne-Todt-Braun-Schumacher nu va fi invinsa pe circuit niciodata. Foarte putin probabila ipoteza.
Am avut de-a face cu situatia ideala pentru Ferrari: vreme racoroasa, concurenta beata. Am vazut o demonstratie de forta, au fortat un pic si dupa ce au vazut ca restul raman la o eternitate in urma au lasat-o moale de tot. Schumi nu iarta intr-o asemenea situatie si s-a vazut ca a facut exact ce a trebuit sa faca pentru a castiga.

Observatii cu privire la prima cursa:
Ferrari--si-au facut temele foarte bine, motorul o bijuterie, masina bine echilibrata, nu subviratoare, nici supraviratoare, ci usor de controlat. Cand au lasat-o mai moale chiar aveai impresia ca masina aia sta lipita complet de drum. Schumacher--'as always', rapid. Barrichello--a continuat exact de unde a lasat-o anul trecut la suzuka. Bravo lui, a aratat bine
Bridgestone--testul va fi pe caldura din Malaesia. Daca au reusit sa recupereze din handicapul de acolo e bine.

Michelin--pe vreme rece nu par la acelasi nivel cu Bridgestone, totusi sa vedem ce va urma

Williams--O echipa privata totusi! Chiar daca are un constructor in spate cu motor+cutie, sasiul si aerodinamica sunt ale lor. Nu a aratat deloc asa rau, dar nu puteau emite decat pretentii la locul 3. JPM--dovada de imaturitate, a gresit copilareste in primul viraj, si-a facut viata grea degeaba. Rapid, dar nu e (inca?!?) genul de pilot pe care sa te bazezi. Mai are de invatat. Manevrele cu Alonso si Button ("impinsul" pe iarba) arata sange rece. Ralf--calm, a vazut ca masina nu permite mai mult, a obtinut mai mult decat JPM in cursa asta...cred si eu ca JPM e frustrat, dar e doar vina lui.

McLaren--aici jale. O masina la care lucreaza de o groaza de timp (cred ca e ca un mit masina asta pentru ei), dar nu arata nimic. Tinuta de drum jalnica, un caracter subvirator in asa hal incat se vedea la TV...Motorul din alta liga, o epoca trecuta. Asa nu se castiga...Kimi: mai are de invatat. Nu a inteles ca masina nu putea mai mult, cred ca a fortat-o la manevra cu Massa si a crapat. Desi nu e vina lui exclusiv, cred ca un pretendent la titlu trebuie sa stie cand nu se poate mai mult. Coulthard a aratat maturitate, o cursa in stil "Ralf", a obtinut tot ce se putea. Oare 1pct ii strica si lui Kimi? Nu cred

BAR--arata chiar bine, Button confirma. La depasirea lui Montoya a cam fost nehotarat si l-a costat. Insa in rest nu ai avea ce sa ii reprosezi. Sato inca la inceput, insa arata binisor.

Sauber--slabut, pentru ce masina au. Au exact acelasi motor cu Ferrari (nu cum zice nea' Alexandrescu), o masina inspirata dupa F2003GA, si cauciucuri ca Ferrari. Daca admitem ipoteza ca Bridgestone au fost clar mai bune pe frig nu se explica performantele subtiri ale echipei Sauber. Fisichella--stie sa depaseasca, insa se vede ca a vrut prea multe. Are ambitie si va arata lucruri frumoase. Massa--ceva greseli in stilul tipic, dar ma astept si de la el la lucruri frumoase.

Jaguar--in stilul tipic, o masina care nu impresioneaza asa mult, Webber doar o face sa para mai buna. Webber--bun, are viitor. Klien--sa ii dam timp. A adus masina acasa, poate va progresa.

Toyota--JALNIC, la fel ca McLaren. La bugetul pe care il au trebuie sa reuseasca mai multe.

Jordan--o masina care pare foarte greu de condus. Heidfeld--a aratat ca merita sa fie in F1, s-a luptat cat se putea cu Fisico, ceva frumos oricum. Pantano--prea devreme sa ne pronuntam

Minardi--acolo unde e de obicei, la coada. Mereu cu piloti tineri care platesc, asa nu se va face niciodata performanta.




Concluzii: nu stiu ce a fost asa plictisitor la cursa asta. Nu am avut depasiri, dar F1 inseamna mai mult decat atat. Normal ca putea fi mai disputata, insa au fost si curse mai plictisitoare. Ca fan Ferrai as vrea sa vad lupta dura, dar nu pot sa nu ma bucur de o reusita deplina a echipei mele preferate....Forza Ferrari.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi