Salt la continut


Fotografie

Renault Laguna II


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 01 martie 2004 - 09:42

astea sunt problemele. plus cele de acolo au plastic sub ele. vezi si suspensii setate pt drumurile lor.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#2 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 02 martie 2004 - 12:17

Adica are scuturi de plastic. Si eu am asa ceva dar nu cred ca faci offroad cu ea. Eu nu am atins decit pe sleauri iarna, si nici nu se vede.
  • 0

#3 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 02 martie 2004 - 01:07

Nu, dar am mers cu un 1,6 pe post de pasager. Masina e incintatoare, nu era o violenta insa pentru un sofer mai linistit, e super. 1,8 e mult mai potrivit, mai ales ca are si VVT. Tire pressure mi se pare o chestie mai mult de impresie. Si daca tot se strica asa des, cred ca nu ti-e lene sa iei un manometru cu care sa verifici si tu la 2 saptamini.

Chestia cu scut de plastic ti-o spun pentru ca eu am o masina de talia Laguna cu scuturi de plastic. Si pina acum nu am dat cu ea decit de sleauri iarna. Fara urmari de gen : scut spart, decit zgiriat de la frecare.
  • 0

#4 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 03 martie 2004 - 04:00

raduka exact astea sunt problemele, cele citate. si ce am mentionat. trebuie sa schimbi scutul, plus amortizoarele se vor duce mai repede, si alte dracii. nu degeaba pun aia la renault alte piese pt romania, piese pt drumuri de tara.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#5 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 12 martie 2004 - 12:37

eu pot spune atat, piesele poate sunt mai scumpe, nu stiu cat costa altele, desi multi le compara la pret de service, cu ce cumpara ei din piata, si asa e mitul pieselor opel, care din ce m-am interesat, nu sunt chiar ieftine la service autorizat, dar te tin destul de mult aceste piese in conditiile drumurilor din romania (in genere piesele "sensibile" duc 40-60k, depinde si de sofer). masina e stabila pe sosea si asta imi place.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi