Stiri F1
#426
Scris 05 martie 2010 - 11:59
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#427
Scris 06 martie 2010 - 12:40
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#428
Scris 06 martie 2010 - 01:40
@andrei neah, ala e bun la le mans
Aceasta postare a fost editata de masterblaster: 06 martie 2010 - 01:41
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#429
Scris 12 martie 2010 - 10:16
Avand in vedere ca vor pleca cu benzina din calificari, e f. simplu: La calificari se vor ordona in mare dupa performantele din cursa. Astfel, cel mai rapid va fi primul si cel mai lent ultimul. Avand in vedere ca nu vor fi realimentari, aceasta clasificare este foarte probabil sa se mentina pana la sfarsitul cursei
Cu alte cuvinte, nu numai depasiri foarte rare, dar si masini foarte distante (0.3 secunde/tur = 10-20 secunde la sfarsitul cursei)
#430
Scris 12 martie 2010 - 10:54
q3 e cu rezervorul "gol", nu mai e cu el plin ca in trecut...
#431
Scris 12 martie 2010 - 11:08
adica daca scot 1 min si 2 sec pe tur, delay-ul pentru 50 de km in plus ar trebui sa fie la fel.
#432
Scris 13 martie 2010 - 01:41
dpoar ca nu stii ca distributia greutatii afecteaza f mult tinuta de drumpoi da, mike, decat ca teoretic 50 de kg de benzina cantaresc la fel in toate masinile.
adica daca scot 1 min si 2 sec pe tur, delay-ul pentru 50 de km in plus ar trebui sa fie la fel.
sunt oameni care o sa mearga spre o setare a distributiei pt calificari si unii pentru cursa...160kg de benzina cat baga ei (la 600 masa totala) schimba enorm tinuta masinii
e aproape imposibil ca cea mai rapida masina cu 20kg de benzina sa fie cea mai rapida si cu 160kg...sunt cu totul alte date mecanice
#434
Scris 15 martie 2010 - 09:44
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#436
Scris 15 martie 2010 - 10:03
Nu realimentari, reducerea dimensiunii anvelopelor, reducerea puterii...Oare ce mai urmeaza ?
#437
Scris 15 martie 2010 - 10:12
Pai nu ti-e clar ? DIZAL !!...
Nu realimentari, reducerea dimensiunii anvelopelor, reducerea puterii...Oare ce mai urmeaza ?
#438
Scris 15 martie 2010 - 11:48
#439
Scris 15 martie 2010 - 12:39
Pai nu ti-e clar ? DIZAL !!
)))))))))))
ar fi chiar tare sa vedem F1 disel!!!!!
"blue motion" ))))))))))
si castiga cine consum mai putin )))))
http://florinpanait.wordpress.com
#441
Scris 15 martie 2010 - 11:23
adevaratHamilton parca a facut o depasire in cursa.
cu o mica precizare, el era cel depasit
lol
#443
Scris 17 martie 2010 - 10:32
sa fie un sezon foarte plictisitor?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#444
Scris 17 martie 2010 - 11:21
Oare ce mai urmeaza ?
Limitatoare de viteza si radare la iesirea de la boxe
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#446
Scris 28 martie 2010 - 08:42
#447
Scris 28 martie 2010 - 09:15
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#448
Scris 28 martie 2010 - 09:32
Oricum, mai astept 1-2 curse, dar daca nu se intampla nimic deosebit, e clar ca revenirea lui Schumi nu va fi un succes. Ce-i drept, legea o fac masinile Red Bull, urmati de Ferrari si McLaren. Cu probleme majore de fiabilitate in cazul primilor si mai putin in cel de-al doilea.
Pacat mare de Vettel, a doua cursa pierduta din cauza unor probleme la monopost. Evident, trebuia sa castige de 2 ori deja..Recunosc ca e favoritul meu de cand a iesit Schumi din marele circ si chiar in momentul de fata, desi n-as zice pas unei victorii de-a lui Michael, imi doresc mult ca Vettel sa se maturizeze si masina sa nu-l tradeze.
#450
Scris 29 martie 2010 - 09:48
De curiozitate, am urmarit timpii pe formula1.com si in mare parte, exceptand ultimele tururi, Schumi si Alguersari rulau aproximativ in timpii medii ai celor de pe primele 5-6 locuri. Dupa ce si-a schimbat pneurile, Schumi a reusit chiar fastest lap, desi am impresia ca pe TV nu au aratat asta.
In plus, nu mai retin daca a facut si Rosberg vreo depasire. Mai e nitel de lucru la masina asta.
P.S.scade 22-23 de secunde, cat a pierdut Schumi la primul pit stop, si vezi (minim) pe ce loc ar fi trebuit sa termine neamtul. Unde mai pui ca in momentul intrarii la pituri era pe 5, daca nu ma insel.
3 useri citesc subiectul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi