Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Stiri F1


  • Please log in to reply
813 replies to this topic

#401 DeLucian

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 207 Mesaje:
Inregistrat: 27-octombrie 09
  • Marca:Suzuki
  • Model:Swift
  • Motorizare:1.5

Scris 02 ianuarie 2010 - 02:59

E doar o parere, dar eu cred ca schumi, vazand succesul lui button (un campion de conjunctura dupa parerea mea), a zis sa incerce sa mai prinda si el un titlu inainte de o retragere definitiva. Se bazeaza probabil pe geniul lui Brawn cu care a colaborat excelent la Ferrari. Foarte talentat mi se pare hamilton, inexplicabil pt mine cum a reusit sa cada in halul asta... :)

a. Schumi stie foarte bine unde se intoarce, si in nici un caz nu priveste formula 1 ca o plimbare prin parc. Transpira mult la antrenamente inainte de fiecare sezon si stie ca fiecare picatura de transpiratie poate face diferenta.
b. La partea cu Button " campion de conjunctura" - sa fim seriosi. Exista nenumarate opinii AVIZATE care afirma ca Button e un MARE talent( Frank Williams de ex). Intr-un sens mai larg, fiecare campion e "de conjunctura", pentru ca depinde de pachetul tehnic: masina, mecanici, anvelope, strategie etc.

Foarte talentat mi se pare hamilton, inexplicabil pt mine cum a reusit sa cada in halul asta... :)

Cred ca esti singurul care judeca performanta lui Hamilton din sezonul 2009 ca o cadere. Unele rezultate au fost chiar spectaculoase. Iar in rest, nici macar nu poti sa-i dai o nota la masina pe care a avut-o

Tinand cont ca un circuit ud aduce un +2s/tur (dupa estimarea lor), hamilton a fost de departe cel mai rapid. Schumi nici nu a reusit sa termine :D

Campionul la F1 nu se incoroneaza dupa un tur cu Liana la TG, care oricum n-are nici cea mai mica relevanta. TG e doar show, nimic mai mult !!!
  • 0

#402 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 02 ianuarie 2010 - 07:15

a. Schumi stie foarte bine unde se intoarce, si in nici un caz nu priveste formula 1 ca o plimbare prin parc. Transpira mult la antrenamente inainte de fiecare sezon si stie ca fiecare picatura de transpiratie poate face diferenta.


Schumi este acelasi pilot care l-a acrosat pe Villeneuve in incercarea de a-l impiedica sa castige in '97. Succesul lui sta in mare parte intr-o competitivitate dusa cateodata dincolo de regulamente, cred ca aceasta dorinta de victorie il impinge si acum sa revina. Nici eu nu cred ca se arunca cu capul inainte, dar sunt sigur ca a privit aceasta noua echipa ca una cu un mare potential de reusita, vazand ce s-a intamplat cu button anul trecut.

b. La partea cu Button " campion de conjunctura" - sa fim seriosi. Exista nenumarate opinii AVIZATE care afirma ca Button e un MARE talent( Frank Williams de ex). Intr-un sens mai larg, fiecare campion e "de conjunctura", pentru ca depinde de pachetul tehnic: masina, mecanici, anvelope, strategie etc.


Cred ca fiecare are dreptul sa aiba o opinie, chiar si Frank Williams :) . Serios vorbind, ma uitam acum peste rezultatele din sezonul trecut. In foarte multe curse pilotii Brawn veneau pe locuri consecutive, iar asta arata ca diferenta dintre ei nu era colosala. Acum, nu zic ca Barrichello nu e talentat, dar nici nu este un pilot de senzatie. Rezultatele arata ca diferentele dintre el si Button erau minore.

Pana sezonul acesta, button nu castigase nici o cursa. Brusc, reuseste sa domine autoritar aproape fiecare intrecere alaturi de coechipierul sau. Masura talentului se arata cand reusesti sa castigi campionatul cu mai multe echipe (uitati-va la Rossi la motociclism), iar aici ultima borna in acest moment este Schumacher. Sa vedem ce o sa fie anul asta, si Alonso si Button au sansa de a demonstra ceva.

Campionul la F1 nu se incoroneaza dupa un tur cu Liana la TG, care oricum n-are nici cea mai mica relevanta. TG e doar show, nimic mai mult !!!


F adevarat, dar cand un pilot scoate pe ud acelasi timp cu ce a scos altul pe uscat cred ca poti sa iti dai seama ca exista o oarecare diferenta intre cei doi.
  • 0

#403 DeLucian

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 207 Mesaje:
Inregistrat: 27-octombrie 09
  • Marca:Suzuki
  • Model:Swift
  • Motorizare:1.5

Scris 02 ianuarie 2010 - 08:19

Schumi este acelasi pilot care l-a acrosat pe Villeneuve in incercarea de a-l impiedica sa castige in '97. Succesul lui sta in mare parte intr-o competitivitate dusa cateodata dincolo de regulamente, cred ca aceasta dorinta de victorie il impinge si acum sa revina. Nici eu nu cred ca se arunca cu capul inainte, dar sunt sigur ca a privit aceasta noua echipa ca una cu un mare potential de reusita, vazand ce s-a intamplat cu button anul trecut.

Cred ca fiecare are dreptul sa aiba o opinie, chiar si Frank Williams :) . Serios vorbind, ma uitam acum peste rezultatele din sezonul trecut. In foarte multe curse pilotii Brawn veneau pe locuri consecutive, iar asta arata ca diferenta dintre ei nu era colosala. Acum, nu zic ca Barrichello nu e talentat, dar nici nu este un pilot de senzatie. Rezultatele arata ca diferentele dintre el si Button erau minore.

Evident ca nimeni nu concureaza sa arate cat este de prost si crede ca are o sansa la titlu. Dar nici nu crede ca el calareste un iepure iar ceilalti calaresc niste melci. Despre Schumi se zice ca daca ar fi avut 3/4 curse mai putin ar fi avut un campionat mondial lipsa dar ar fi fost considerat fara rezerve cel mai mare: a incercat sa-i scoata de pe circuit pe Hill, Villeneuve si a parcat masina pe circuit in calificari la Monte Carlo. Plus schimbarea de pozitie in ultimul tur cu Barrichello ( acolo Barrichello n-a fost parolist, ca au fost de fapt si altele ) si cred ca e ceva normal. Daca te uiti la titlurile pierdute de McLaren cred ca esti de acord.

Nu sunt fan-ul nimanui, dar urmaresc formula 1 de peste 10 ani( cursa de cursa). Eu consider ca ii judeci gresit pe piloti, mai mult dupa imagine. Dar asta e parerea mea( am dreptul, nu :) ). Toti sunt foarte talentati, diferentele intre ei sunt la sutimi de secunda, adica raportat la turul de circuit diferenta dintre ei e de mai putin de 1 / 1000, iar asemenea diferenta nu se observa la televizor.

Pana sezonul acesta, button nu castigase nici o cursa. Brusc, reuseste sa domine autoritar aproape fiecare intrecere alaturi de coechipierul sau. Masura talentului se arata cand reusesti sa castigi campionatul cu mai multe echipe (uitati-va la Rossi la motociclism), iar aici ultima borna in acest moment este Schumacher. Sa vedem ce o sa fie anul asta, si Alonso si Button au sansa de a demonstra ceva.

Fals, a mai castigat o cursa, parca in 2004 la Hungaroring, pe ploaie.
Daca Button a reusit sa demonstreze ceva anul acesta, a fost faptul ca si un pilot cu rating slab poate castiga un campionat mondial daca are echipamentul potrivit. Am mai spus-o, toti sunt ultra-talentati.
Rossi si motociclismul sunt total altceva. Acolo aportul pilotului - desi a scazut ceva in ultima vreme datorita controlului tractiunii - e mult mai mare si nu are rost sa-l aducem in discutie. In plus, Rossi e 2 clase peste toti cei care nu fac parte dintre cei 4 muschetari :D (Rossi, Stoner, Lorenzo, Pedrosa) si clar peste toti. Un FENOMEN.

Inapoi la formula 1, daca luam in calcul abilitatile la depasire ale pilotilor, topul meu ar fi Hamilton/Heidfeld/Button peste ceilalti. Aici cred ca diferentele sunt mai mari decat la turul de circuit.
Cursa de Formula 1 la televizor e show. Imediat dupa cursa, in afara de un clasament provizoriu, nu stii nimic. Ca sa afli ce s-a intamplat intr-o cursa trebuie sa astepti validarea clasamentului de catre stewarzi, urmaresti declaratiile pilotilor, echipelor etc. In concluzie, trebuie sa te informezi.

F adevarat, dar cand un pilot scoate pe ud acelasi timp cu ce a scos altul pe uscat cred ca poti sa iti dai seama ca exista o oarecare diferenta intre cei doi.

Eu zic ca o asemenea diferenta ar trebui sa-ti dea de gandit.Nu poate fi asta diferenta intre piloti. Si, dupa umila mea parere, Hamilton a taiat cam agresiv niste curbe la TG, dar fiind show, nici macar nu poti sti daca asta a fost facuta in turul cel mai rapid, pentru ca emisiunea se face la montaj.
  • 0

#404 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 02 ianuarie 2010 - 08:29

Sunt de acord cu ce spui referitor la diferentele intre piloti. Nu neg ca toti sunt f buni, a conduce o masina de F1 pe un circuit fiind chiar si fara a lua in considerare timpi, un lucru extraordinar de greu. Asta vroiam sa spun despre Button, ca nu este decat un pilot mediocru (relativ la ceilalti din F1) ajutat de o masina senzationala. Pe asta cred ca mizeaza si Schumi, dar vom vedea sezonul urmator. Era interesant ce ar fi ales daca i-ar fi propus si Ferrari sa concureze.

Mi-ar placea ca macar o cursa sa ii pot vedea concurand pe masini identice. Asa am reduce intr-o oarecare masura discutiile despre masini si aportul echipelor.

Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 02 ianuarie 2010 - 08:30

  • 0

#405 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 03 ianuarie 2010 - 12:15

toti au ceva talent, ca altfel n-ar ajunge acolo. in top.
oricum, atatea schimbari in ultimii ani, si tot mai putine curse interesante...

sper ca sezonul urmator sa fie unul ca in vremurile bune ale F1...
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#406 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 11 ianuarie 2010 - 10:33

Pai, au aparut niste dovezi cum ca Stig ar fi Ben Collins. Mai degraba cred ca Schumi apare acolo ca DNF pt ca a scos un timp destul de slabut si au zis sa bage duda aia ca nu si-a dat seama cum e circuitul, facandu-l complet aiurea.

stig e in principal ben collins, se stie asta. schumi a fost stig pt masina aia era a lui....a mai fost si kovalainen stig cand a condus renault f1, au mai fost si altii

aia cu DNF e penala insa...daca n-ai inteles ca toata emisiunea e caterinca.....auzi, a scos timp slab, de parca se plimba matusi-mea cu masina

hai sa iti vand un pont..el a avut contract cu ferrari pana recent si nu putea conduce absolut nici o masina din afara grupului...deci sa conduci si sa apari in emisiune nici atat
la race of champions cand erau masini de serie se dadea doar cu ferrari/fiat sau cu buggy-uri

asta asa, daca vrem sa vorbim serios :P

Aceasta postare a fost editata de MikeTekRacing: 11 ianuarie 2010 - 10:34

  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#407 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 11 ianuarie 2010 - 10:48

nu stiam de contract, atunci se explica treaba.

Mike, pt schumi timp slab inseamna si sa iasa sub alti piloti. Este un tip f competitiv si nu stiu cat i-ar conveni sa faca un tur de circuit mai lent decat Hamilton sau Hill, indiferent ca vbim de F1 sau de o tura pe un circuit la cea mai urmarita emisiune auto din lume. Mai e de discutat si despre masinaria de marketing din spatele lui, omul este detinatorul a numeroase recorduri in F1, iar la nivelul asta orice detaliu conteaza. In fine, vroiam doar sa spun ca teoria mea putea exista in idee ca nu stiam de contractul de exclusivitate. :P
  • 0

#408 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 11 ianuarie 2010 - 11:26

faza e ca trebuie mereu sa tii minte ca tot ce se intampla in lumea show biz (si in particular la tv) are cuvantul SHOW in ea...
niciunul din pilotii astia nu accepta sa fie nr 2 sau sa fie comparat cu altul....stiu ca vrei sa ii vezi in masini egale dar asta nu se va intampla pur si simplu pentru ca banii se fac tocmai din fani, din pasiune, din reclame pe diferite echipe etc.. eu mi-am cumparat din elvetia un ceas din formula1 collection doar pentru asta....da, stiu, suna crazy dar sunt sigur ca din cei 179e dati o parte se duc in buzunarul lui bernie ca are logo-ul f1 pe el...
si ca mine sunt cu siguranta altii, pana la urma e o industrie care vinde imagine si spectacol
nu degeaba se cheama Marele Circ...
pilotii de valoare, din toate generatiile din care au venit au fost foarte, foarte buni, oameni cu adevarat exceptionali.
interesul este ca fiecare generatie sa aiba star-ul ei si despre care sa se creada ca e un pic mai bun decat toti ceilalti care au fost (pt ca asta nou va vinde bilete acum)

Aceasta postare a fost editata de MikeTekRacing: 11 ianuarie 2010 - 11:27

  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#409 4EST

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 51 Mesaje:
Inregistrat: 07-aprilie 03
  • Location:Brasov
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Passat B5 2000
  • Motorizare:1.8T APU

Scris 21 ianuarie 2010 - 02:12

Fals, a mai castigat o cursa, parca in 2004 la Hungaroring, pe ploaie.



Dap, eram acolo :D A fost singura cursa din Ungaria mai "refreshing" pt ca a plouat si n-au mai fost 40 grade ;)

In alta ordine de idei, sa vedem cum se va descurca MS, dupa cativa ani de stat pe "uscat"

Nu prea mai stiu cu cine sa tin acum, cu MS sau cu Alonso(Ferrari) ;)
  • 0
Passat B5 1.8T
Imagine amplasata

#410 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 04 februarie 2010 - 09:12

Ce parere aveti de antrenamentele de la Valencia? Stiu ca sunt doar niste teste preliminare, dar tind sa cred ca s-au facut si niste tururi mai in forta pentru imagine.

Articolul cu timpi (in parte de jos a paginii) este AICI.

PS: uitati-va la diferenta intre hamilton si button :rolleyes:
  • 0

#411 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 04 februarie 2010 - 09:17

Am tot vazut rezultate spectaculoase si la free practice dinaintea curselor. Doar ca in cursa, sub presiune, se cam schimba treaba...
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#412 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 04 februarie 2010 - 10:52

Mi se pare interesanta performanta lui Schumi. Fiind vechi fan (atat cat imi permite varsta) chiar imi doresc sa obtina un nou titlu in acest sezon. O sa fie f greu, iar competitia se anunta f interesanta. O sa ma uit de noile reguli, nu am mai urmarit de cand s-a retras Schumacher, dar am impresia ca toate limitarile financiare au cam scazut din spectaculozitatea competitiei.
  • 0

#413 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 04 februarie 2010 - 11:09

PS: uitati-va la diferenta intre hamilton si button :rolleyes:


probleme cu scaunul

http://www.worldcarf...ious-after-test
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#414 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 04 februarie 2010 - 11:35

Tocmai cand ma bucuram si eu :rolleyes: (intre Hamilton si Button aleg intotdeauna Hamilton).

Apropo, ce ziceti de ideea de a nu permite realimentarea in timpul cursei? Vor sa faca F1 diesel? :)
  • 0

#415 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 04 februarie 2010 - 11:47

erau discutii si de F1 diesel.
dar pana acum nu s-a concretizat nimic.
cine stie :rolleyes:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#416 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 05 februarie 2010 - 03:41

sunt teste, nu va mai uitati la celel mai rapide tururi ca nu spun absolut nimic.
nici cea mai vaga idee nu avem despre cata benzina aveau la bord in zilele alea sau ce program de testare aveau
sunt asa putine zile de teste acum incat nimeni nu mai sta faca ture rapide doar de dragul primelor pozitii. conteaza sa apuci sa rulezi toate testele planificate, este singura luna din an (!!) in care ai ocazia asta.

erau discutii si de F1 diesel.

n-au fost niciodata discutii de f1 diesel. se va mai reduce capacitatea cilindrica si probabil vor deveni hibride din 2012
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#417 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 05 februarie 2010 - 03:48

te inseli, discutam eu si cu ska despre F1 dizal.
daca nu esti informat, stai in banca ta.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#418 rezare

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 263 Mesaje:
Inregistrat: 27-ianuarie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda/Suzuki
  • Model:Accord/SX4
  • Motorizare:201CP/107CP

Scris 05 februarie 2010 - 03:58

Dati-i un bip si lui Ecclestone daca tot stabiliti ceva. Sau macar lui Miky, ca ii transmite el.
  • 0
The Power of Dreams.
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.

#419 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 05 februarie 2010 - 04:04

lui bernie poate, dar cu micky mouse nu prea ne intelegem... :unsure:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#420 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 05 februarie 2010 - 04:26

era o discutie acum vreo 2-3 ani.
citisem undeva.
am sa caut si articolul pe undeva.
era un proiect sau o propunere sau ceva de genul din partea lui Max Mosley.

oricum.
la campionatul de turisme sunt deja dieseluri.
la LeMans sunt dieselui si, stim si noi rezultatele.
pana la F1 nu va mai fi un pas asa de mare.

http://www.caradvice...1-going-diesel/

Aceasta postare a fost editata de ska: 05 februarie 2010 - 04:26

  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#421 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 05 februarie 2010 - 04:41

eu citesc cam tot ce se vb despre f1, nu prea am rabdare sa mai scriu pe aici
f1racing e un fel de libertatea.ro :unsure:

in general zvonurile la care am acces se dovedesc reale (retrageri de echipe, revenirea lui schumacher etc)..chiar discutam cu frank si il mai tineam la curent cu ce info aveam si cam s-au potrivit toate

de f1 diesel nu s-a vb niciodata public la fia sau in cadrul fota. probabil se va reduce la 2.0 motorul si se va adauga unul electric.
cel putin in prima faza, asta va fi tendinta.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#422 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 05 februarie 2010 - 04:59

Stati domnilor ca eu am lansat ideea de F1 dizal in spirit de gluma :unsure: vizavi de interdictia de a realimenta in timpul curselor. Mi se pare o prevedere fara rost, poate ma poti lamuri Mike.

Era o vreme cand F1 reprezenta apogeul tehnologiei auto. Inteleg ca este criza, dar as vrea ca exclusivismul sa se pastreze, sa nu transforme F1 doar intr-o sora mai mare a ligilor inferioare. Daca vor sa creasca spectaculozitatea atunci sa mareasca diferenta de punctaje obtinute pt fiecare loc (ceea ce vad ca au si facut) nu sa taie masinile. Dupa mine nu merge cu jumatati de masura. Ori lucrezi cu masini identice si concentrezi disputa in jurul pilotilor, ori lasi la liber cat mai multe lucruri si pastrezi acel factor de WOW cand vezi si auzi o masina de F1. Este doar parerea mea.
  • 0

#423 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 05 februarie 2010 - 05:05

din pacate este o discutie f lunga si inca finalitate nu prea am gasit
f1 nu prea mai poate fi apogeul tehnlogic pentru ca un astfel de model nu se sustine economic..costurile cresc in cascada si pica pe rand.

prevederea cu benzina e doar o intaorcere la regulamentul din 1993 (parca, sau 1992, nu mai tin minte exact, am mai imbatranit si eu..)
ideea ca pana acum cursa era formata din 3 sprinturi oarecum identice de cate 20 de ture...acum se vrea variatie mai mare in speranta ca performantele masinilor se vor diferentia mai clar si ele (cea mai rapida masina cu 10kg de benzina la bord poate nu mai e asa eficienta fata de restul cand toti au 180 kg de combustibil)....
pana acum pe masura ce te apropiai de pitstop consumai benzina dar uzai si anvelopele...dupa pitstop o luai de la capat (anvelope noi, benzina multa).....de-aia zic ca erau sprinturi identice
acum dupa pitstop o sa ai anvelope noi si aceeasi cantitate de benzina, acum va avae sens sa opresti mai repede, nu mai tarziu etc.
personal nu imi place ideea, dar poate pentru ca mare parte din f1 urmarit de mine a fost cu re-fuelling si e umana rezistenta la schimbare


ma gandeam sa imi fac un blog pe tema f1, unde sa incerc sa scriu despre subiectele curente....nu stiu in cem asura as avea insa timp, dar incerc mereu sa fiu la curent citind siteurile de profil/blog-uri ale unor jurnalisti, forumuri mai cunscatoare etc.
zvonurile se adeveresc mai mereu
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#424 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 05 martie 2010 - 07:58

E'adevarat ce ziceau astia la TVR1 cum ca in noul sezon nu se mai fac realimentari? Ca mi se pare cam aiurea ...
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#425 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 05 martie 2010 - 10:16

dap, e adevarat. nu e chiar aiurea ca acum toti pleaca, cam cu aceeasi cantitate de combustibil. eu as fi curios sa vad o cursa fara nici un fel de opriri la boxe, dar nu rezista pneurile si ca sa reziste le-ar scadea performantele prea mult.
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi